راهنمای بهترین چینش مپ Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

راهنمای بهترین چینش مپ Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

حتما می‌دانید که چینش مپ یا نقشه بیلدر بیس (Builder Base) در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) اهمیت بسیار بالایی داشته و می‌توانید تاثیر مستقیمی بر روی موفقیت در نبردهایتان داشته باشد. در این مقاله قصد داریم راهنمای بهترین چینش مپ Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز را برایتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با چینش مپ Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

در نبرد های Builder Base یا بیس دوم بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) میزان خرابی که سرباز های هر طرف بر روی بیس دشمن وارد می‌کنند، مبنای مشخص کردن برنده نبرد است. بنابراین نوع چینش مپ یا نقشه شما در Builder Base تاثیر مستقیمی بر روی افزایش یا کاهش شانس برنده شدنتان در نبردهای بیلدر بیس ایفاء می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ایفون

در این مقاله قصد داریم راهنمایی را برای بهترین چینش مپ Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز (Clash of Clans) در لول های مختلف بیلدر هال (Builder Hall) ارائه کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

راهنمای بهترین چینش مپ Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

راهنمای بهترین چینش مپ Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

پیش از این در مقاله “مهم ترین نکات برای دفاع از Builder Base کلش اف کلنز” به نکات کلیدی اشاره کرده بودیم که برای چیدن ساختمان های خود در Builder Base باید به آن‌ها توجه کنید. بنابراین توصیه می‌کنیم که حتما آن مقاله را هم مطالعه کنید. اما در ادامه این مقاله به بهترین چیدمان های نقشه Builder Base (بیلدر بیس) بازی کلش در لول های مختلف بیلدر هال (Builder Hall) می‌پردازیم.

بهترین چینش مپ Builder Base (بیلدر بیس) در لول 2 بیلدر هال (Builder Hall 2)

در سطح یا لول دوم بیلدر هال (Builder Hall) ساختمان های چندان زیادی برای چینش مپ در اختیار نخواهید داشت، اما این موضوع بدان معنا نیست که نباید به نحوه چینش نقشه Builder Base خود اهمیت دهید. پیشنهاد ما این است که در این سطح از لول بیلدر هال، مپ خود را به گونه‌ای شبیه به مپ زیر طراحی کنید.

راهنمای بهترین چینش مپ Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

مپ یا نقشه فوق دارای مزیت‌های زیادی است که برخی از مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • بربرین هایی که برای اتک دادن از بخش بالای صفحه پیاده می‌شوند در تله پوش (Push Trap) گیر افتاده و کنون (Cannon) فرصت بیشتری برای اتک دادن به آن‌ها خواهد داشت.
  • کنون مپ به گونه‌ای تعبیه شده که نیروی های دور زن دشمن نمی‌توانند به راحتی آن را مورد هدف قرار داده و از بین ببرند.
  • چینش دیوارها به گونه‌ای انجام شده که اگر بربرین ها از قسمت پایین مپ پیاده شوند، به طور خودکار به طرفین منحرف خواهند شد و کنون فرصت کافی برای از بین بردن آن‌ها را خواهد داشت.

 بیشتر بخوانید: تعمیرگاه مرکزی موبایل سامسونگ  

بهترین چینش مپ Builder Base (بیلدر بیس) در لول 3 بیلدر هال (Builder Hall 3)

اگر بیلدر هال شما به لول 3 ارتقاء داده شده، ساختمان های بیشتری هم در اختیارتان قرار می‌گیرند. در بیلدر هال 3 ممکن است با دو شرایط مختلف رو به رو شوید. اولین شرایط مربوط به زمانی است که تقریبا به تازگی بیلدر هال را به لول 3 ارتقاء داده‌اید و شرایط دوم مربوط به زمانی می‌شود که در آخرین مراحل لول 3 بیلدر هال هستید و اصطلاحا مپ مکس را در اختیار دارید. برای حالت اول یعنی زمانی که به تازگی وارد بیلدر هال لول 3 شده‌اید، چیدمان نقشه ای شبیه به عکس زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

راهنمای بهترین چینش مپ Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

در چینش نقشه بالا تله ها نقش بسیار مهمی ایفاء می‌کنند. در این سطح از لول بیلدر هال عموما دشمنان شما از جاینت و آرچر استفاده خواهند کرد. تله هایی که چیده‌ایم سبب می‌شوند تا جاینت های دشمن توسط تله های فنری کاملا از بین بروند. همچنین اگر دشمنان شما علاقمند به بکارگیری آرچر ها یا مینیون ها باشند، عموما از سمت پایین مپ اتک می‌دهند و گرفتار آرچر تاور و تسلای مخفی خواهند. شد. ضمن اینکه مین هوایی هم برای اطمینان از عدم ورود نیرو های هوایی به داخل بیس هم تعبیه شده است.

اما اگر تقریبا تمام آپگرید ها و ساختمان های جدیدی که در بیلدر هال 4 برایتان ارائه می‌شود را مورد استفاده قرار دادید و اصطلاحا به حد مکس رسیده‌اید تا به این حد نزدیک هستید، توصیه می‌کنیم از چینش مپ Builder Base (بیلدر بیس) نمایش داده شده در عکس زیر استفاده کنید. تجربه نشان داده که این سبک چیدمان نقشه در لول مذکور نتیجه بسیار عالی خواهد داشت.

راهنمای بهترین چینش مپ Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی اپل واچ

بهترین چینش مپ Builder Base (بیلدر بیس) در لول 4 بیلدر هال (Builder Hall 4)

زمانی که بیلدر هال یا همان Builder Hall را به لول 4 ارتقاء دهید، ساختمان های جدید بسیاری در اختیارتان قرار داده می‌شوند. این ساختمان ها شامل موارد زیر هستند:

  • گارد پست (Guard Post)
  • یک آرچر تاور جدید (Archer Tower)
  • کنون جدید (Cannon)
  • ایر بمب (Air Bombs)
  • دیوارهای بیشتر (Walls)

در بیلدر هال 4 آزادی بیشتری برای چینش مپ Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز (Clash of Clans) خواهید داشت و این مسئله ممکن است کمی سردرگم کننده باشند. همچنین با توجه به اینکه تنوع سرباز های دشمن هم در این سطح افزایش پیدا می‌کند، ارائه یک مپ بسیار عالی با تضمین برنده شدن شما در اغلب نبرد هایتان کمی دشوار است. اما تجربه نشان داده که مپی به شکل زیر می‌توانید بازده بسیار خوبی داشته باشد.

راهنمای بهترین چینش مپ Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

در چیتش نقشه بالا، سرباز های دشمن بیشتر با ساختمان های اطراف درگیر می‌شوند و این فرصت خوبی است تا ساختمان ها دفاعی شما آن‌ها را از پای در آورند. در مپ فوق برای اختصاص محل قرارگیری تله ها آزادی عمل دارید. توصیه می‌کنیم که ریپلی های اتک دشمنان را با دقت ببینید و تله ها را با توجه به آن‌ها جاسازی کنید. اما علاوه بر چیدمان مپ فوق، یک چیدمان دیگر هم در بیلدر بیس لول 4 بسیار موفق عمل کرده است که آن را در عکس زیر مشاهده می‌کنید.

راهنمای بهترین چینش مپ Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

با توجه به اینکه در اطراف ساختمان بیلدر هال (Builder Hall) یک دیوارکشی مستقل صورت گرفته است، به شما قول می‌دهیم که در 99 درصد مواقع از بین بردن تاون هال شمت غیر ممکن خواهد بود و دشمنانتان در بهترین شرایط ممکن می‌توانند از اتک هایشان یک ستاره را دریافت کنند. شاید تصور کنید که دو مجرای ورودی که در دیوار اطرافی وجود دارد، نقطه ضعف این مپ محسوب می‌شود، اما در واقع این چنین نیست، چرا که پیاده نظام هایی که از این مجازی وارد بیس شما شوند، گرفتار سنگ شکن یا کراشر (Crusher) خواهند شد و ب یک حرکت از بین می‌روند.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته iPhone 11 Pro Max

بهترین چینش مپ Builder Base (بیلدر بیس) در لول 5 بیلدر هال (Builder Hall 5)

در حال حاضر بیلدر هال فقط می‌تواند تا 5 مرحله ارتقاء داده شود، بنابراین این سطح آخرین سطح در دسترس Builder Base در بازی کلش اف کلنز محسوب می‌شود. در این سطح از بیلدر هال شما می‌توانید به بتل مشین (Battle Machine) دسترسی پیدا کنید که در اصل هیروی بیلدر بیس (Builder Base) محسوب می‌شود. همچنین امکان گیر آپ کردن دابل کنون و کنون های معمولی در هوم ویلج (Home Village) یا دهکده اصلی کلش اف کلنز هم در اختیارتان قرار داده می‌شود.

راهنمای بهترین چینش مپ Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

یکی از بهترین چینش های مپ یا نقشه Builder Base (بیلدر بیس) در لول 5 چینش مشابه با عکس فوق است. در این مپ برخلاف گذشته سعی شده که ساختمان های دفاعی قدرتمندتر در مرکز مپ قرار بگیرند. شاید تصور کنید که این چینش با قرار گرفتن بیلدر هال در گوشه سمت راست و بالای نقشه دارای نقطه ضعف چشمگیری است، اما در عمل این چنین نیست و این چینش مپ Builder Base (بیلدر بیس) در لول 5 یکی از بهترین چیدمان های نقشه ممکن به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:  تعمیر گلس شکسته گوشی

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله راهنمای بهترین چینش مپ Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز (Clash of Clans) در لول های مختلف بیلدر هال (Builder Hall) از سطح 1 تا 5 را برایتان شرح دادیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

دوربین پشت آیفون 11 پرو مکس

تاچ ال سی دی A11

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
ممد
ممد
2 سال گذشته

عالی

WIZARD
WIZARD
2 سال گذشته

عالی بود خیلی کمکم کرد الان بیلدر هال ۴ هستو خیلی قویم شدم دستتون دردنکنه دمت گرم موبایل کمک