بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری داخلی و خارجی

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری داخلی و خارجی

اگر به دنبال یک مرجع مناسب برای سفر و گردشگری هستید، سایت ها و اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که این سرویس را به شیوه های مختلف ارائه کرده‌اند. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی چندین مورد از بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری

سفر کردن زمانی لذت بخش است که با دانش و اطلاعات کافی انجام شود. مسائلی مثل انتخاب مقصد مناسب، مشخص کردن جاذبه های مقصدی که قرار است به آن سفر کنید و غیره همگی نقش بسیار مهمی در نتیجه سفر و میزان لذت بخش شدن آن ایفاء می‌کنند. بنابراین همیشه باید قبل از سفر به خوبی در مورد همه جوانب آن تحقیق کرد. امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و موبایل انجام این کار بسیار ساده تر از گذشته شده است.

اپلیکیشن ها و سایت های متعددی وجود دارند که هم اکنون سرویس های متنوعی را در زمینه سفر و گردشگری ارائه می‌کنند. استفاده از این سرویس ها می‌تواند برای تجربه یک سفر لذت بخش بسیار کاربردی باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک سایت و برنامه های نام برده شده سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید

.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری : سایت تریپ یار

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری داخلی و خارجی

سایت تریپ یار یکی از بهترین منابعی است که می‌توانید از آن برای دستیابی به اطلاعات جامع گردشگری استان ها و شهر های مختلف ایران استفاده کنید. این سایت علاوه بر ارائه اطلاعات شهر ها و استان های مختلف کشور، اطلاعاتی در مورد هتل های این مناطق، قیمت هتل ها و غیره هم ارائه می‌کند و در مجموع یک سایت مناسب برای بررسی وضعیت گردشگری و مکان های مناسب سفر در استان های مختلف کشور است.

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری : سایت و برنامه همگردی

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری داخلی و خارجی

همگردی بدون شک یکی از بهترین منابعی است که می‌توانید از آن برای دستیابی به اطلاعات گردشگری شهرها و استان های مختلف کشورمان استفاده کنید. سایت همگردی رابط بسیار زیبا و کاربردی دارد که کاربر در حین گشت و گذار در آن لذت می‌برد. در همگردی فقط اطلاعات گردشگری شهرها و استان های ایران ارائه نشده بلکه اطلاعات گردشگری برخی کشورهای دیگر هم ارائه می‌شود. ضمنا از طریق این سایت می‌توانید به خرید بلیط، رزرو هتل و حتی رزرو تورهای مسافرتی هم بپردازید. ضمنا همگردی یک اپلیکیشن موبایل بسیار کاربردی و خوب هم دارد که شامل دو نسخه اندرویدی و آی او اسی می‌شود. اگر به دنبال یک منبع خوب و کارآمد مرتبط با گردشگری هستید، شک نداشته باشید که سایت و اپلیکیشن همگردی یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

دانلود برنامه همگردی از کافه بازار

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل اپل با گارانتی معتبر

تعمیرات اپل

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری : برنامه ایر بی ان بی (Aribnb)

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری داخلی و خارجی

اپلیکیشن ایر بی ان بی برای آن دسته افرادی مناسب است که به دنبال سفرهای خارج از کشور هستند و تمایل ندارند که فقط در هتل یا مسافرخانه اقامت داشته باشند و می‌خواهند شانس اقامت در مکان های دیگری همچون سوئیت، خانه های مسکونی قابل اجاره، خانه های جنگلی، خانه های روستایی و غیره را هم داشته باشند! با اپلیکیشن ایر بی ان بی می‌توانید لیستی از اقامتگاه های مختلف شهرها و روستاهای مختلف سراسر دنیا را مشاهده کرده و در صورت نیاز نسبت به رزرو آن ها وارد عمل شوید. بنابراین با این اپلیکیشن می‌توانید مکان های با موقعیت خاص را در سفرهایتان رزرو کنید و مجبور به گذراندن شب در هتل و مسافرخانه ها نباشد. اپلیکیشن Airbnb شامل دو نسخه اندرویدی و آی او اسی می‌شود.

دانلود برنامه ایر بی ان بی (Airbnb) از اپل استور

دانلود برنامه ایر بی ان بی (Airbnb) از گوگل پلی استور

دانلود Airbnb از مایکت

تعمیرات سامسونگ

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری : سایت و اپلیکیشن لست سکند

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری داخلی و خارجی

اگر به دنبال یک سایت و اپلیکیشن خوب برای ارائه اطلاعات جامع تورهای گردشگری خوش قیمت هستید، لست سکند یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان است. این سایت و همچنین اپلیکیشن آن دائما لیستی از بهترین و مقرون به صرفه ترین تورهای مسافرتی خارج کشور را ارائه می‌کنند و شما با دنبال کردن اخبار از طریق این سایت می‌توانید تورهای بسیار با کیفیت را با قیمت های باورنکردنی تجربه کنید. یکی دیگر از ویژگی های بسیار عالی که در سایت لست سکند ارائه شده مربوط به بخش معرفی هتل ها می‌شود.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ در تهران 

در این قسمت هتل های مختلف و شناخته شده شهرهای پرمخاطب دنیا به همراه اطلاعات دقیقشان ارائه شده‌اند و سایر کاربران نظرات خود را در مورد آن ها نوشته‌اند. بنابراین بدین صورت شما می‌توانید به صورت دقیق تر هتل هایی که می‌توانید در آن ها اقامت داشته باشید را شناخته و بهترین گزینه ممکن را انتخاب نمایید. همانطور که اشاره داشتیم لست سکند از اپلیکیشن اختصاصی و بسیار خوبی هم بهره‌مند است که با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

دانلود اپلیکیشن لست سکند از اپ استور

دانلود اپلیکیشن لست سکند از کافه بازار

دانلود اپلیکیشن لست سکند از گوگل پلی استور

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری : اپلیکیشن Moovit

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری داخلی و خارجی

اگر اهل مسافرت های خارج از کشور هستید احتمالا با اپلیکیشن Moovit آشنایی دارید. این اپلیکیشن در حال حاضر یکی از بهترین برنامه های موجود برای شناسایی و دریافت اطلاعات دقیق سیستم های حمل و نقل در شهرها و کشورهای مختلف دنیاست. برای مثال تصور کنید به ترکیه و شهر استانبول سفر کرده‌اید و با مسیر و سیستم های حمل نقل آن آشنایی ندارید. کافیست در این شرایط اپلیکیشن Moovit را اجرا کنید تا اطلاعات دقیق تمام سیستم های حمل و نقلی که قادر به استفاده از آن ها هستید را به همراه تخمین مدت زمان انتظار هر سیستم و مکان دقیق ورود به ایستگاه و پیاده شدن و غیره را دریافت کنید. بنابراین اپلیکیشن Moovit را به عنوان یکی دیگر از بهترین برنامه های سفر و گردشگری به یاد داشته باشید.

دانلود برنامه Moovit از اپ استور

دانلود برنامه Moovit از گوگل پلی استور

دانلود Moovit از مایکت

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری : اپلیکیشن ایران 361 درجه

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری داخلی و خارجی

اپلیکیشن ایران 361 درجه از آن دسته برنامه های موبایلی است که اگر قصد سفرهای داخل کشور را داشته باشید نقش یک برنامه کاربردی را برایتان ایفاء می‌کند. با استفاده از این برنامه کاربردی می‌توانید به لیست جامعی از جاذبه های گردشگری، طبیعی، تاریخی، موزه ها، صنایع دستی، سوغاتی ها و غیره شهرهای مختلف ایران دسترسی پیدا کنید و یک برنامه ریزی دقیق برای سفرهای درون مرزی خود داشته باشید. نکته جالبی که برنامه ایران 361 درجه را در مقایسه با سایر اپلیکیشن های مشابه متمایز می‌کند مربوط به پشتیبانی آن از هر دو زبان انگلیسی و فارسی و همچنین ارائه آمار جامعی از شهرهای متعدد کشور می‌شود. بنابراین برنامه ایران 361 درجه را هم به عنوان یکی دیگر از بهترین برنامه های سفر و گردشگری داخل کشور به خاطر داشته باشید.

دانلود برنامه ایران 361 درجه از کافه بازار

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A51

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری : سایت و اپلیکیشن TripAdvisor

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری داخلی و خارجی

کمتر فردی وجود دارد که اهل مسافرت، گردشگری و سفرهای خارج کشور باشد اما اپلیکیشن و سایت تریپ ادوایزر (TripAdvisor) را نشناسد! تریپ ادوایزر تقریبا شناخته شده ترین منبع ارائه دهنده اطلاعات هتل ها و اقامتگاه های مختلف دنیاست. کافیست در از طریق سایت تریپ ادوایزر یا اپلیکیشن موبایل آن نام هتل یا اقامتگاه مورد نظرتان را جستجو کنید و به لیست عظیمی از نظرات و نمرات کاربرانی دسترسی یابید که تجربه رفتن به آن مکان را داشته‌اند. در تریپ ادوایزر می‌توانید به گالری عکس های هتل ها و رستوران ها و غیره مورد نظرتان دسترسی یابید. اگر قصد انتخاب یک هتل و اقامتگاه خوب را دارید، حتما به سایت یا اپلیکیشن تریپ ادوایزر سر بزنید.

دانلود اپلیکیشن تریپ ادوایزر از اپ استور

دانلود اپلیکیشن تریپ ادوایزر از گوگل پلی استور

دانلود اپلیکیشن تریپ ادوایزر از کافه بازار

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری : سایت و اپلیکیشن الی گشت

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری داخلی و خارجی

سایت الی گشت یکی دیگر از منابع خوبی است که می‌توانید از آن برای انجام اقدامات متعدد مرتبط با گردشگری و سفر استفاده کنید. این سایت امکاناتی مثل خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، مشاهده لیستی از تورهای مسافرتی با قیمت خوب و غیره را ارائه می‌کند و به نوعی یک منبع همه کاره محسوب می‌شود. در نظر داشته باشید در الی گشت محدود به رزرو هتل های داخل کشور نیستید و می‌توانید هتل های خارج کشور را هم بدون نیاز به مستر کارت و غیره رزرو کنید. یکی از نکات خوبی که باید در مورد سایت الی گشت و سرویس رزرو هتل آنلاین آن در نظر داشته باشید این است که عموما قیمت هایی که توسط این سایت ارائه می‌شوند از قیمت سایر سایت های مشابه ارزان تر است. ضمنا الی گشت از یک اپلیکیشن اختصاصی و بسیار خوب هم بهره می‌برد که هم اکنون بیش از 10000 نصب از کافه بازار داشته است.

دانلود برنامه الی گشت از کافه بازار

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی تاچ آیفون XS

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری : برنامه دیتاشهر

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری داخلی و خارجی

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله “بررسی و دانلود برنامه دیتا شهر DataShahr؛ جستجو اماکن در شهر” به طور جامع به بررسی اپلیکیشن دیتاشهر پرداختیم. این برنامه در سفرهای داخل ایران می‌تواند بسیار کاربردی باشد، چون اطلاعات جامعی در رابطه با مکان های مختلف در شهرهای متنوع کشور را ارائه خواهد کرد و به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به هیچ اپلیکیشن و ابزار جانبی دیگری مسیریابی داشته باشید و از مبدا به مقصد مورد نظرتان برسید. همچنین اپلیکیشن مذکور نقش یک شبکه اجتماعی مکان محور را هم ایفاء می‌کند، اما در سفرهای داخلی بیشتر قابلیت مکان یابی آن کاربردی هستند.

دانلود برنامه دیتاشهر از کافه بازار

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری : سایت لحظه آخر

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری داخلی و خارجی

سایت لحظه آخر یکی دیگر از سایت هایی است که تقریبا عملکردی شبیه به سایت لست سکند دارند. در این سایت شما می‌توانید لیستی از تورهای مسافرتی ارزان قیمت را مشاهده کنید. قیمت هایی که گاها برای برخی تورها در سایت لحظه آخر ارائه می‌شود بسیار جالب و باورنکردنی است. سایت لحظه آخر همچنین اطلاعاتی در مورد هتل های مختلف شهرهای گوناگون دنیا را هم ارائه کرده اما اطلاعات آن به اندازه اطلاعاتی که سایت های دیگری همچون تریپ ادوایزر ارائه می‌کنند جامع و جالب توجه نیست. پس اگر به دنبال تورهای لحظه آخری و خوش قیمت هستید، حتما به سایت لحظه آخر سر بزنید.

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری : اپلیکیشن لذت سفر

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری داخلی و خارجی

یکی دیگر از برنامه های خوب و کاربردی که می‌توان آن را در لیست بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری جای داد، برنامه لذت سفر است. این اپلیکیشن توسط سمانه رزرواسیون مهر راه اندازی شده و اطلاعات رزرو هتل های مختلف در سراسر ایران را ارائه می‌کند. کاربران این برنامه می‌توانند نظر خود را برای هتل های مختلفی که در آن ها اقامت داشته‌اند ثبت کرده و بدین صورت سایر کاربران را از وضعیت سرویس دهی آن هتل مطلع سازند. برنامه لذت سفر امکان رزرو آنلاین هتل ها، مسیریابی، امکان درج امتیاز برای هتل هایی که رزرو کرده‌اید و غیره را هم ارائه می‌کند. بنابراین به صورت کلی می‌توان گفت که اپلیکیشن لذت سفر بسیار شبیه به برنامه تریپ ادوایزر عمل می‌کند، با این تفاوت که هتل های آن فقط هتل های ایران هستند و قابلیت رزرو هتل هم به صورت مستقیم توسط برنامه ارائه شده است.

دانلود برنامه لذت سفر از کافه بازار

بیشتر بخوانید:  تعمیر گلس شکسته گوشی

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری : اپلیکیشن اسنپ تریپ

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری داخلی و خارجی

اسنپ تریپ هم یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های فارسی زبانی است که می‌توانید از آن برای رزرو هتل های داخلی و خارجی در سفرهایتان استفاده کنید. ما پیش از این در مقاله “بررسی و دانلود برنامه اسنپ تریپ Snapptrip؛ رزرو آنلاین هتل” به صورت جامع و کامل اپلیکیشن اسنپ تریپ را بررسی کردیم و اشاره داشتیم که این اپلیکیشن به راحتی امکان رزرو هتل های خارج از کشور با کارت های بانکی عضو شبکه شتاب را فراهم می‌کند. بنابراین اسنپ تریپ هم می‌توانید یکی دیگر از بهترین برنامه های سفر و گردشگری فعلی باشد.

دانلود برنامه اسنپ تریپ از کافه بازار

تعمیرات سامسونگ

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری : برنامه Citymapper

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری داخلی و خارجی

اپلیکیشن Citymapper کاربردی نسبتا مشابه با برنامه Moovit دارد. با استفاده از این برنامه می‌توانید بهترین انتخاب در بین سیستم های حمل و نقل مختلف را در کشورهای خارجی داشته باشید. برای مثال تصور کنید که به آنتالیا سفر کرده‌اید و می‌خواهید از نقطه A به نقطه B بروید. کافیست که اپلیکیشن Citymapper را در گوشی موبایل خود نصب و اجرا کرده و مبدا و مقصدتان را مشخص نمایید تا برنامه مذکور بهترین راه های رسیدن به مقصدتان را برای شما مشخص کند.

اپلیکیشن مذکور از سیستم های حمل و نقل مختلفی همچون اتوبوس، مترو، راه آهن، تاکسی، کشتی و غیره پشتیبانی می‌کند و دقیق ترین و بهترین مسیر را با توجه به وضعیت ترافیکی و غیره مشخص خواهد کرد. بنابراین برنامه Citymapper را هم به عنوان یکی دیگر از بهترین برنامه های سفر و گردشگری برون مرزی به خاطر بسپارید. اپلیکیشن مذکور با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

دانلود برنامه Citymapper از اپ استور

دانلود برنامه  Citymapper از گوگل پلی استور

دانلود Citymapper از مایکت

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری : اپلیکیشن Packpoint

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری داخلی و خارجی

یکی از سخت ترین مراحل آماده سازی خود برای سفر بستن چمدان است! اگر به سفر دور مثل سفرهای خارج کشور بروید، بستن چمدان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند چون شما باید دقیقا فکر کنید که به چه ابزارها، وسایل شخصی و لباس هایی نیاز دارید و در عین حال که سبک سفر می‌کنید تمام ابزارهای مورد نیازتان را با خود ببرید. اپلیکیشن Packpoint در حال حاضر یکی از بهترین اپلیکیشن هایی است که در این راستا می‌تواند به شما کمک کند و اجازه ندهد تا هیچ وسیله‌ای را فراموش کنید. این اپلیکیشن با توجه به شرایط سفر شما لیستی از لوازم پیشنهادی را ارائه خواهد کرد و شما با دیدن این لیست می‌توانید مواردی که احتمالا فراموش کرده‌اید را با چمدانتان اضافه کنید.

دانلود برنامه Packpoint از اپ استور

دانلود برنامه Packpoint از گوگل پلی استور

بیشتر بخوانید: تعویض باتری موبایل

دانلود PackPoint از مایکت

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری : سایت و اپلیکیشن Booking

بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری داخلی و خارجی

اگر به مستر کارت یا هر یک از سیستم های پرداخت بین المللی مثل پی پال و غیره دسترسی دارید، توصیه می‌کنیم از سایت یا اپلیکیشن بوکینگ (Booking) برای رزرو هتل های خارج از کشور خود استفاده کنید. سایت و اپلیکیشن مذکور یکی از شناخته شده ترین منابع موجود برای رزرو هتل های خارجی در سراسر دنیا محسوب می‌شود که تقریبا ۶۴۰۰۰۰ هتل و آپارتمان را برای اقامت در آرشیو خود جای داده است.  در سایت و اپلیکیشن نام برده شده می‌توانید امکانات هتل ها و مکان های اقامتی مختلف مورد نظرتان را به صورت دقیق مشاهده کنید. استفاده ترکیبی از اپلیکیشن Booking و اپلیکیشن TripAdvisor که پیش از این معرفی شد می‌تواند نتیجه بسیار عالی را برایتان به ارمغان آورد.

دانلود برنامه Booking از اپ استور

دانلود برنامه Booking از گوگل پلی استور

دانلود Booking از مایکت 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 15 مورد از بهترین سایت ها و برنامه های سفر و گردشگری  داخلی و خارجی پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک سایت و برنامه های نام برده شده سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

 

لینک های مفید: قطعات آیفون اس ای 2020دوربین اصلی آیفون XS Maxقیمت ال سی دی آیفون 11 | گوشی شیائومی | گوشی آیفون | گوشی سامسونگ

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments