بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد

سری بازی های استراتژیک و همچنین بازی های تاور دفنس (Tower Defense) از جمله بازی هایی هستند که طرفداران منحصر به فرد خود را دارند. اگر از علاقمندان به این سبک بازی ها هستید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد های اپل بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد

بازی های سبک استراتژیک و تاور دفنس (Tower Defense) طی چند سال اخیر به شدت در بین کاربران محبوب شده‌اند. در بازی های استراتژیک که به آن‌ها بازی های راهبردی هم گفته می‌شود، گیمر باید از قدرت تفکر خود استفاده کند و با استفاده از درک و هوش خود استراتژی را در پی بگیرد که بهترین نتیجه ممکن را برای او به همراه داشته باشد. در بازی های استراتژیک کنترل تیم و اعضای تحت فرمان گیم از نمای بالا انجام می‌شود. در بازی های تاور دفنس (Tower Defense) که به آن‌ها بازی های “دفاع از قلعه” هم گفته می‌شود، گیمر باید سعی کند که از محدوده و حوزه استحفاظی خود در مقابل حملات دشمنان دفاع نماید. در این نوع بازی های عموما سرعت عمل گیمر و گاها تدابیر او نقش بسیار مهمی دارند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

هم اکنون اگر سری به اپ استور (App Store) بزنید، مشاهده خواهید کرد که سیر عظیمی از بازی های استراتژیک و تاور دفنس در آن موجود هستند. اما کدامیک از این بازی ها بهترین کیفیت ممکن را ارائه می‌کنند؟ به بیان دیگر بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد های اپل کدامند؟ ما در این مقاله قصد داریم که پاسخ این سوال را برایتان ارائه کنیم و در همین راستا به معرفی بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد های اپل بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. ضمنا توصیه می‌کنیم که اگر از طرفداران بازی های موبایلی آیفون و آیپدهای اپل هستید، حتما نگاهی هم به مقالات زیر داشته باشید. با موبایل کمک همراه شوید.

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد: بازی Fieldrunners 2

بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون

بازی Fieldrunners 2 هم اکنون یکی از بهترین بازی های موجود به سبک تاور دفنس (Tower Defense) است که توصیه می‌کنیم حتما آن را دانلود و در آیفون یا آیپدتان نصب نمایید. در این بازی سرگرم کننده شما باید از جهان در مقابل مهاجمان دفاع کنید. بدین منظور می‌توانید از سلاح‌های مختلفی استفاده کنید و به این صورت مهاجمان را یکی پس از دیگری در طول مسیر نابود نمایید. اگر از علاقمندان به بازی های سبک تاور دفنس (Tower Defense) هستید، بازی Fieldrunners 2 یکی از بهترین بازی هایی است که می‌توانید آن را در دستگاه آی او اسی خود نصب نمایید.

تعمیرات اپل

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد: بازی Faster Than Light

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد

بازی Faster Than Light یکی از بهترین و جالب‌ترین بازی های استراتژیک فعلی موجود در اپ استور محسوب می‌شود. در بازی جذاب Faster Than Light ذهن و فکر گیمر درگیر می‌شود و استراتژی‌هایی که لحاظ می‌کند تاثیر مستقیمی در نتیجه بازی دارند. در این بازی زیبا شما به وسیله یک سفینه فضایی به کهکشان‌ها سفر می‌کنید و به مبارزات مختلف می‌پردازید. ماموریت‌هایی که به شما تعلق دارند بسیار دقیق هستند، بنابراین باید استراتژی مناسبی برای هر یک از عوامل مختلف دخیل در بازی در نظر بگیرید. اگر از علاقمندان به بازی های سبک استراتژیک هستید، حتما بازی Faster Than Light را دانلود نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد: بازی Jelly Defense

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد

بازی Jelly Defense هم از دیگر بازی های تاور دفنس (Tower Defense) سرگرم کننده‌ای است که توصیه می‌کنیم حتما آن را دانلود نمایید. در این بازی شما باید به ژله‌ها کمک کنید تا برای بقاء خود و تاورهایشان تلاش کنند. بدین منظور می‌توانید از سلاح‌های مختلفی استفاده کنید و دشمنان و مهاجمینی که به سمت قلعه شما حمله‌ور شده‌اند را نابود سازید. در حال حاضر بازی زیبای Jelly Defense یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک تاور دفنس (Tower Defense) موجود به شمار می‌رود، بنابراین این بازی سرگرم کننده را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد: بازی Plants vs. Zombies

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد

سری بازی های Plants vs. Zombies از جمله شناخته‌شده‌ترین، محبوب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی های سبک تاور دفنس (Tower Defense) موجود به شمار می‌روند. بدون تردید بنا به هر دلیل شما هم نام سری بازی های Plants vs. Zombies را شنیده‌اید. در سری بازی های Plants vs. Zombies شما باید یا گیاهان مختلف از هجوم زامبی‌ها به منطقه سکونت خود جلوگیری به عمل آورید، بنابراین همانطور که از نام بازی مشخص است، در جریان آن جنگی مابین زامبی‌ها و گیاهان برپاست. سری بازی Plants vs. Zombies فوق‌العاده پرطرفدار هستند. بدون شک اگر از علاقمندان بازی های سبک تاور دفنس (Tower Defense) باشید، بازی Plants vs. Zombies را می‌شناسید.

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد: بازی Tiny Legends: Heroes

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد

بازی Tiny Legends: Heroes یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده است که ترکیبی از سبک بازی های استراتژیک، ماجراجویی، اکشن و نقش آفرینی را ارائه می‌کند. بازی Tiny Legends: Heroes از نظر گرافیکی بسیار مناسب طراحی شده و در عین حال شخصیت‌های آن سبک کارتونی و غیرواقعی دارند. در این بازی جذاب پادشاه تاریکی شورشی برپا کرده است و شما باید این شورش عظیم را سرکوب نمایید. بدین منظور باید با تیم خود به مبارزه با دشمنان و سرکوب آن‌ها بپردازید. در جریان بازی و نبردهای آن، گیمر می‌تواند از استراتژی‌های مختلفی استفاده کند که جذابیت بازی را برای علاقمندان به سبک بازی های استراتژیک دو چندان می‌کند. اگر به دنبال یک بازی استراتژیک و تلفیقی با سبک اکشن، ماجراجویی و نقش آفرینی هستید، همین حالا بازی جذاب و سرگرم کننده Tiny Legends: Heroes را از اپ استور دانلود نمایید.

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد: بازی Warhammer 40,000: Armageddon

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد

بازی Warhammer 40,000: Armageddon یکی از جذاب‌ترین بازی های استراتژیکی است که هم اکنون می‌توانید آن را از اپ استور دانلود کنید. در این بازی شما به قرن 41 و جهانی مملو از جنگ و خونریزی می‌روید. نقش شما هدایت امپراتوری انسان‌ها است که بزرگ‌ترین امپراتوری در تاریخ بوده و هم اکنون برای بقاء خود در مقابل سایر اهریمن‌ها تلاش می‌کند. بازی Warhammer 40,000: Armageddon گیم پلی بسیار جذابی دارد که اگر از علاقمندان به بازی های استراتژیک باشید بی‌شک به شدت درگیر آن می‌شود. بنابراین اگر به دنبال یک بازی استراتژیک عالی برای آیفون یا آیپدتان هستید، همین حالا بازی Warhammer 40,000: Armageddon را دانلود کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد: بازی XCOM: Enemy Within

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد

بازی XCOM: Enemy Within هم تلفیقی از سبک بازی های اکشن و استراتژیک را به همراه دارد. در بازی زیبای XCOM: Enemy Within شما فرماندهی یک تیم را بر عهده خواهید داشت که باید با موجودات ناشناخته‌ای که به سیاره زمین حمله‌ور شده‌اند مبارزه کنند. شما در بازی XCOM: Enemy Within باید با تدابیر دقیق خود تمام اعضای تیمتان را به بهترین شکل ممکن هدایت کنید و با استراتژی‌هایی که در نظر می‌گیرد نسبت به نابودی موجودات ناشناخته و چیره شدن بر آن‌ها وارد عمل شوید. اگر از علاقمندان به بازی های استراتژیک هستید، بازی فوق‌العاده جذاب XCOM: Enemy Within یکی از بهترین انتخاب‌های پیش رویتان محسوب می‌شود.

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد: بازی Invisible Inc

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد

بازی Invisible Inc بدون تردید یکی از بهترین بازی های سبک استراتژیک موجود در اپ استور است که توصیه می‌کنیم حتما آن را دانلود و در آیفون یا آیپدتان نصب نمایید. در این بازی دشمنان شما قصد دارند که صلح جهانی را از بین ببرند و وظیفه شما مقابله با این افراد بدکار است. گیمر در بازی Invisible Inc باید عوامل جاسوسی و تبهکاری را شناسایی کرده و از میان بردارد. بازی از نظر گرافیکی بسیار مطلوب طراحی شده و جذابی فوق‌العاده‌ای دارد. بنابراین توصیه می‌کنیم که حتما بازی استراتژیک و جالب Invisible Inc را دانلود کنید.

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد: بازی Door Kickers

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد

بازی بسیار جذاب Door Kickers ترکیبی از سبک بازی های اکشن و استراتژیک را ارائه می‌کند. در این بازی مهیج شما باید یک تیم یگان ویژه را کنترل و هدایت نمایید و به مبارزه با تروریست‌ها بپردازید. مبارزات ممکن است در مکان‌های مختلفی همچون ساختمان مسکونی، اداری، تجاری و غیره انجام شود. تروریست‌ها ممکن است در حملات خود به بمب‌گذاری در مکان‌ها پرداخته یا افراد بی‌گناه را گروگان بگیرند. بنابراین وظیفه شماست که تیم یگان ویژه را هدایت و حمله تروریستی مد نظر را سرکوب نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد: بازی Lost Frontier

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد

بازی Lost Frontier یکی دیگر از بازی های جذاب سبک استراتژیک فعلی است که توصیه می‌کنیم حتما آن را دانلود و در آیفون یا آیپدتان نصب نمایید. در بازی Lost Frontier شما به غریب وحشی سفر خواهید کرد و باید ارتش خود را در مبارزات و جنگ‌های متعدد رهبری کنید. شما با استخدام تیراندازها، سواره ‌نطام‌ها و توپچی‌ها می‌توانید ارتش خود را تقویت نمایید و به جنگ با دشمنانتان بروید. بازی Lost Frontier که حالتی وسترن دارند بدون تردید علاقمندان به بازی های استراتژیک را مجذوب می‌کند.

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد: بازی Civilization Revolution 2

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد

در بازی بسیار جذاب Civilization Revolution 2 شما باید تلاش کنید تا قلمروی خود را گسترش دهید. بدین منظور باید با سایر رقیب‌های خود مبارزه نمایید، بنابراین هدف شما در بازی Civilization Revolution 2 ایجاد یک امپراتوری قدرتمند، جنگ با رقیب‌ها و گسترش تمدن و خاک میهن خویش است. برای کسب موفقیت در این پروسه باید به شکل دقیقی عوامل مختلف دخیل در بازی را هدایت نمایید و استراتژی‌های صحیح و کاربردی را به کار ببرید. بازی Civilization Revolution 2 در حال حاضر یکی از بهترین بازی های استراتژیک موجود برای آیفون و آیپدهای اپل محسوب می‌شود.

تعمیرات اپل

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد: بازی Clash Royale

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد

بازی Clash Royale ترکیبی از سبک‌های استراتژیک، تاور دفنس (Tower Defense) و کارتی را به همراه دارد. در بازی پرطرفدار Clash Royale طیف گسترده‌ای از کارت‌های مختلف در اختیارتان قرار دارد و باید به کمک آن‌ها به مبارزه با دشمنان خود بپردازید و از تاورها یا قلعه خود دفاع کنید. در این بازی امکان ایجاد کلن و اشتراک‌گذاری کارت‌های مختلف مابین اعضای کلن وجود دارد و این موضوع به جذابیت‌های بازی Clash Royale می‌افزاید. اگر از علاقمندان به بازی های استراتژیک، تاور دفن و کارتی هستید، همین حالا بازی Clash Royale را دانلود نمایید.

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد: بازی Clash of Clans

بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد

بازی Clash of Clans یا همان کلش آو کلنز هم از جمله بهترین بازی های سبک استراتژیک و تاور دفنس (Tower Defense) موجود به شمار می‌رود که کمتر کسی با آن ناآشناست! این بازی بسیار جذاب است و نیاز به معرفی ندارد. اگر به دنبال یک بازی استراتژیک و تاور دفنس جذاب هستید، همین حالا Clash of Clans را دانلود کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس آیفون و آیپد های اپل پرداختیم. به دلیل جلوگیری از طولانی شدن بیش از اندازه مقاله سعی کردیم که تنها جالب‌ترین بازی های مربوط به این دو سبک را معرفی کنیم، بنابراین از معرفی بسیاری از بازی های جذاب دیگر صرف نظر کردیم. اگر شما هم فکر می‌کنید که یک بازی جذاب از لیست بهترین بازی های استراتژیک و تاور دفنس ما جا مانده، آن را در بخش نظرات عنوان کنید. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون اس ای 2020

قیمت گلس آیفون ایکس

ال سی دی iPhone 11

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Alireza
Alireza
2 سال گذشته

Dame shoma grm ch ghad donbale in door kickers gashtm