آموزش هارد ریست آیفون ۸ و ۸ پلاس – Hard Reset

آموزش هارد ریست آیفون 8 و 8 پلاس

به منظور هارد ریست (hard Reset) کردن آیفون 8 و آیفون 8 پلاس باید ز روشی متفاوت در مقایسه با نسخه های پیشین سری آیفون های اپل استفاده شود. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه هارد ریست آیفون 8 و 8 پلاس (Hard Reset) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با هارد ریست آیفون 8 و 8 پلاس (Hard Reset)

اگر در حین استفاده از آیفون یا آیپد های اپل ناگهان دستگاه فریز شود یا اصطلاحا هنگ کند و فشردن دکمه های فیزیکی و لمس نمایشگر آن هیچ نتیجه‌ای را به همراه نداشته باشد، باید از هارد ریست (Hard Reset) به منظور رفع مشکل ایجاد شده استفاده کنید. در نسخه های قدیمی تر سری آیفون های اپل، هارد ریست دستگاه با فشردن همزمان دکمه های پاور (Power) و هوم (Home) انجام می‌شد.

در آیفون 7 و 7 پلاس روش دیگری به منظور هارد ریست (Hard Reset) دستگاه ارائه شد که در مقاله “آموزش هارد ریست آیفون 7 و 7 پلاس؛ چگونه آیفون 7 را Hard Reset کنیم؟” به آموزش این روش پرداخته بودیم. حال برای آیفون 8 و آیفون 8 پلاس هم روشی متفاوت به منظور هارد ریست کردن گوشی ارائه شده است. بنابراین ما در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه هارد ریست آیفون 8 و 8 پلاس (Hard Reset) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش های شرح داده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل 

نحوه هارد ریست iphone 8 و 8 پلاس (Hard Reset)

به منظور هارد ریست آیفون 8 و 8 پلاس (Hard Reset) باید به شرح زیر عمل کنید:

آموزش هارد ریست آیفون 8 و 8 پلاس

  • دکمه افزایش صدا (Volume Up) را فشرده و سریع رها کنید.
  • دکمه کاهش صدا (Volume Down) را فشرده و سریع رها کنید.
  • دکمه پاور (Power) را فشرده و کمی نگه دارید تا لوگوی اپل نمایان شود.

به این صورت iphone 8  و 8 پلاس اپل هارد ریست (Hard Reset) می‌شوند. دقت داشته باشید که برخلاف حالت خاموش کردن عادی دستگاه، در این حالت دیگر پنجره پاپاپ  اسلایدری برای انتخاب گزینه “Power Off” ارائه نمی‌شود و لوگوی اپل به صورت خودکار نمایش داده شده و دستگاه ریستارت می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ایفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه هارد reset آیفون 8 و 8 پلاس (Hard Reset) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش های شرح داده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

 

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون ایکس اس

دوربین آیفون ایکس آر

ال سی دی iPhone 11 Pro

تعمیرات موبایل

منبع macrumors

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments