بهترین بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات

بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات

برخی از بازی های موجود در اپ استور را می‌توان در دسته‌بندی تحت عنوان “بازی با کلمات” یا “Word Games” جمع‌آوری کرد. در این بازی ها گیمر به شیوه‌های مختلف با کلمات انگلیسی و بازی با آن‌ها ارتباط دارد. در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات (Word Games) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات (Word Games)

هم اکنون در اپ استور (App Store) بازی های بسیار متنوع و متعددی وجود دارند که کاربران قادر به دانلود و استفاده از آن‌ها هستند. تنوع بازی های موجود در اپ استور به قدری زیاد است که می‌توان آن‌ها را در سبک‌های مختلف دسته‌بندی کرد. ما پیش از این در همین راستا دسته‌بندی‌های مختلفی از بهترین بازی های آیفون و آیپدهای اپل را خدمتتان ارائه کردیم. دسته‌بندی‌های ما شامل سبک‌های مختلفی همچون ترسناک، RPG، مسابقه‌ای، فکری، تیراندازی، ورزشی و استراتژیک می‌شدند. با استفاده از لینک‌های زیر می‌توانید به هر دسته‌بندی مورد علاقه خود مراجعه کنید:

اما مجموعه‌ یا دسته‌ای دیگر از بازی های موبایلی وجود دارند که علاقمندان منحصر به فرد خود را شامل می‌شوند. در این بازی های گیمر به شیوه‌های مختلف با کلمات انگلیسی و بازی با حروف انگلیسی سر و کار دارد. بنابراین این نوع بازی ها برای افراد علاقمند به یادگیری هرچه بیشتر زبان انگلیسی به مراتب موثر هستند. به این نوع بازی هایی که گیمر را به هر نحوی با حروف و کلمات انگلیسی درگیر می‌کنند، اصطلاحا بازی های با سبک “بازی با کلمات” یا همان “Word Games” می‌گوییم. بنابراین با سبک اختصاصی این نوع بازی ها آشنا شدید. در این مقاله قصد داریم که بهترین بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات (Word Games) را به شما عزیزان معرفی کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بهترین بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات (word Games): بازی Alphabear

بازی های سبک بازی با کلمات در آیفون و آیپد

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بازی Alphabear در حال حاضر یکی از جالب‌ترین و پرطرفدارترین بازی های موجود در اپ استور با سبک بازی با کلمات محسوب می‌شود. این بازی روند نسبتا ساده‌ای دارد و ظاهری بسیار زیبا را ارائه می‌کند. در جریان بازی Alphabear حروف مختلف انگلیسی برای مدت زمان مشخصی بر روی صفحه نمایش داده می‌شوند. شما باید از این حروف برای ساخت کلمات معنادار استفاده کنید. بنابراین سرعت عمل شده و دایره لغات انگلیسی که می‌دانید نقش مهمی به منظور کسب موفقیت در بازی Alphabear ایفاء می‌کنند. اگر از حروف ارائه شده در هر قدم استفاده نکنید، قفل می‌شوند و منجر به سد راهتان خواهند شد. بازی Alphabear بسیار جالب و سرگرم کننده است، بنابراین توصیه می‌کنیم که همین حالا آن را از اپ استور دانلود کنید.

تعمیرات اپل

بهترین بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات (word Games): بازی Blackbar

بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات

بازی Blackbar هم از دیگر بازی های محبوب موجود در اپ استور است که سبک بازی با کلمات یا Word Games را در بر می‌گیرد. برای کسب موفقیت در بازی Blackbar شما باید درک خوبی از مطالعه متون انگلیسی داستان مانند داشته باشید. در این بازی داستانی بسیار کوتاه به صورت یک متن نمایش داده می‌شود و بخش‌هایی از کلمات آن حذف می‌شوند. حال وظیفه شماست که داستان علمی تخیلی ارائه شده را با استفاده از دانش خود و کلماتی که حدس می‌زنید قابل استفاده هستند به پایان برسانید. بازی Blackbar حجم بسیار ناچیزی دارد و بدون تردید برای علاقمندان به زبان انگلیسی یک بازی فوق‌العاده جذاب است.

بهترین بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات (word Games): بازی Coolson’s Artisanal Chocolate Alphabet

بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات

یکی دیگر از بازی های جذابی که به سبک بازی با کلمات (Word Games) در اپ استور موجود است، بازی Coolson’s Artisanal Chocolate Alphabet نام دارد. در این بازی شما باید شکلات‌هایی که حروف انگلیسی بر روی هر یک از آن‌ها تایپ شده را به گونه‌ای در جعبه‌های مختلف بچینید که هر جعبه حاوی یک کلمه معنادار و جالب شود. بنابراین برای کسب موفقیت در بازی Coolson’s Artisanal Chocolate Alphabet هم باید با گستره‌ای از کلمات انگلیسی آشنا باشید. اگر از علاقمندان به بازی های این سبکی هستید، حتما بازی Coolson’s Artisanal Chocolate Alphabet را از اپ استور دانلود کنید.

بهترین بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات (word Games): بازی Coolson’s Pocket Pack

بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات

بازی Coolson’s Pocket Pack هم یکی دیگر از بازی های جذاب سبک بازی با کلمات موجود برای آیفون و آیپدهای اپل محسوب می‌شود که به طور رایگان در اپ استور موجود و قابل دانلود است. در این بازی جذاب سرعت عملکرد گیرم نقش مهمی ایفاء می‌کند. گیمر باید تلاش کند تا مربع‌های حاوی حروف مختلف را کنار هم قرار داده و به ساخت کلمات متنوع بپردازد. برای انجام این عمل باید با سرعت بالا این مربع‌ها را در فضاهای خالی که ایجاد می‌شود منتقل کنید. بازی Coolson’s Pocket Pack حجم چندان بالایی ندارد و با توجه به رایگان بودن، مطمئنا یکی از بهترین انتخاب‌های پیش رویتان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

بهترین بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات (word Games): بازی Jumbline 2

بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات

بازی Jumbline 2 یک بازی فوق‌العاده جذاب به سبک بازی با کلمات (Word Games) است که علاوه بر سرگرم کردن گیمر منجر به تقویت زبان انگلیسی وی هم می‌شود. در این بازی حروف محدودی در اختیارتان قرار داده می‌شوند و شما باید تلاش کنید که با تفکر دقیق کلمات جدید و معنادار انگلیسی را بسازید. در بازی Jumbline 2 سه مد یا حالت مختلف تعریف شده که هر یک از آن‌ها روند و شرایط مختلفی را برای گیمر ارائه می‌کنند. به طور کلی بازی Jumbline 2 در حال حاضر یکی از بهترین بازی های موجود برای آیفون و آیپدهای اپل در سبک بازی با کلمات به شمار می‌رود.

بهترین بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات (word Games): بازی Letterpress

بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات

بازی Letterpress هم برای علاقمندان به زبان انگلیسی و بازی با کلمات می‌تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. در این بازی حروف مختلفی در قالب جدول پیش رویتان قرار می‌گیرند و شما باید سعی کنید که با لمسی حروف از طریق انگشت خود و کشیدن آن بر روی نمایشگر، کلمات معنادار انگلیسی بسازید و به این صورت حروف مورد نظر را حذف نمایید. در بازی سرعت عمل و دایره لغات انگلیسی که گیمر با آن آشناست نقش بسیار مهمی ایفاء می‌کنند. مطمئنا اگر با کلمات انگلیسی آشنایی نداشته باشید، نمی‌توانید در بازی جذاب Letterpress به موفقیت دست یابید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

بهترین بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات (word Games): بازی Puzzlejuice

بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات

بازی Puzzlejuice هم یکی از بازی های بسیار محبوب و پرطرفدار آیفون و آیپدهای اپل در سبک بازی با کلمات محسوب می‌شود. در این بازی هم جدولی پیش رویتان قرار دارد که بخش‌هایی از آن با حروف مختلف پوشانده شده است. شما باید تلاش کنید که از حروف کنار هم موجود در جدول، کلمات صحیح و معنادار استخراج کنید و به این صورت به ازای هر کلمه امتیاز مشخصی دریافت نمایید. در بازی Puzzlejuice سرعت عمل گیرم نقش بسیار مهمی ایفاء می‌کند و وی حتما باید با لغات انگلیسی آشنایی خوبی داشته باشد. اگر به دنبال یک بازی جذاب در سبک بازی با کلمات برای آیفون یا آیپدتان هستید، بازی Puzzlejuice یکی از بهترین انتخاب‌های پیش رویتان محسوب می‌شود.

تعمیرات اپل

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه اپل

بهترین بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات (word Games): بازی QatQi

بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات

بازی جذاب دیگری که علاقمندان به سبک بازی با کلمات یا همان Word Games نباید از دست دهند، بازی QatQi است. در این بازی بسیار زیبا هم حروف محدودی در اختیارتان قرار داده می‌شود و شما باید تلاش کنید که با این حروف کلمات معنادار بسازید. کلماتی که می‌سازید یا باید از چپ به راست قابل خواندن باشند یا از بالا به پایین! در برخی از شرایط مجبور خواهید بود که یک کلمه صحیح را از بین ببرید و یک کلمه دیگر را به جای آن بسازید تا این امکان وجد داشته باشد که سایر کلمات بعدی موزد نیاز را هم بتوانید بسازید. بازی QatQi گیم پلی بسیار جذابی دارد و بدون تردید هر گیمر علاقمند به بازی های سبک بازی با کلمات را مجذوب خود می‌کند. بنابراین توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه بازی زیبا و سرگرم کننده QatQi را از دست ندهید.

بهترین بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات (word Games): بازی Scrabble

بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

بازی Scrabble یکی از محبوب‌ترین بازی های سبک بازی با کلمات در ایالات متحده است. برای کسب موفقیت در این بازی باید لغات انگلیسی زیادی بلد باشید. این بازی همچنین به شما کمک می‌کند تا کلمات مختلف انگلیسی که شاید به دلیل عدم استفاده از خاطرتان رفته‌اند را بار دیگر به خاطر آورید. بازی Scrabble شبیه به جدول‌هایی است که در روزنامه‌ها و مجلات دیده‌اید. البته بازی Scrabble شامل مد یا حالت‌های مختلفی می‌شود که روند بزی را به کل تغییر می‌دهند. به عنوان مثال در حالت یا مد کلاسیک بازی Scrabble شما باید کلمات مختلف جدول را حدس بزنید. یکی از نقاط قوت بازی Scrabble مربوط به حالت آنلاین آن می‌شود که امکان انجام بازی با سه فرد دیگر را فراهم می‌کند. بنابراین اگر به دنبال یک بازی زیبا و سرگرم کننده و به سبک بازی با کلمات (Word Games) هستید، به هیچ وجه بازی Scrabble را از دست ندهید.

بهترین بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات (word Games): بازی SpellTower

بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات

در بازی SpellTower شما باید سعی کنید که در جدول ارائه شده، حروف مختلف موجود را جابجا کنید و به این صورت کلمات معناداری را بسازید و امتیاز کسب کنید. بازی SpellTower بسیار جذاب است و سرعت عمل و میزان تسلط گیمر بر کلمات انگلیسی را به چالش می‌کشد. این بازی جذاب می‌تواند بسیار اعتیادآور باشد و ساعت‌ها و روزها شما را درگیر خود کند. اگر به دنبال یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی با کلمات هستید، به هیچ وجه بازی SpellTower را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی

بهترین بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات (word Games): بازی W.E.L.D.E.R

بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات

بازی بعدی که در سبک بازی های Word Games یا همان بازی با کلمات نباید از دست دهید، بازی جذاب W.E.L.D.E.R است. در بازی W.E.L.D.E.R باید مهارت خود در یافتن کلمات انگلیسی را به سایر افراد نشان دهید. در این بازی شما باید تلاش کنید که کلمات کلیدی جد.ولی که پیش رویتان قرار داده می‌شود را حدس بزنید. این بازی کمک به سزایی به تقویت لغات انگلیسی که با آن‌ها آشنا هستید می‌کند. به طور کلی بازی W.E.L.D.E.R یکی از بهترین بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات (Word game) محسوب می‌شود.

بهترین بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات (word Games): بازی Words With Friends Classic

بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات

آخرین بازی که به عنوان یکی از بهترین بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات 9Word Games) به شما معرفی می‌کنیم، بازی Words With Friends Classic نام دارد. در این بازی جذاب می‌توانید به طور آنلاین با دوستان خود رقابت نمایید. در این بازی سرگرم کننده جدولی از حروف پیش رویتان قرار داده می‌شود و مخاطب شما تعدادی از کلمات را در ذهن خود حفظ می‌نماید. کلماتی که وی به ذهن خود سپرده است با استفاده از حروف موجود در جدول انتخاب شده‌اند، بنابراین کلمات مد نظر وی با استفاده از حروف موجود قابل ساختن هستند. حال شما باید این کلمات را حدس بزنید. این روندی است که در حالت آنلاین بازی Words With Friends Classic طی می‌شود. اگر به دنبال یک بازی جدول و به سبک بازی با کلمات هستید، همین حالا Words With Friends Classic را از اپ استور دانلود کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بهترین بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات (Word Games) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

 

بیشتر بخوانید:

قطعات iPhone SE 2020

شیشه آیفون XS

قیمت گلس آیفون 11

تعمیرات موبایل

منبع macworld

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments