راهنمای دانلود بهترین بازی های فکری آیفون و آیپد

بهترین بازی های فکری آیفون

اگر از علاقمندان به بازی های فکری یا اصطلاحا پازلی هستید، این مقاله اختصاصی و جالب را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین بازی های فکری آیفون و آیپد های اپل بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابط با بهترین بازی های فکری آیفون و آیپد

بازی های فکری یا پازلی از آن دسته بازی های هستند که علاقمندان منحصر به فرد و متعدد خود را دارند. در این بازی ها که اصطلاحا به آن‌ها بازی های پازلی هم گفته می‌شود، گیمر باید با ذهن و قدرت تفکر خود به حل معمای داستان بپردازد. این معما می‌تواند به شیوه‌های بسیار متنوعی در قلب بازی حضور یابد، بنابراین تصور نکنید که بازی های فکری و پازلی، تنها شامل بازی های کم گرافیک و ساده (از نظر ظاهر و گرافیک) نظیر شطرنج می‌شوند. بنابراین تنوع بازی های فکری به مراتب زیاد است و طرفداران این سبک از بازی ها هم افراد کمی نیستند. هم اکنون از سری به اپ استور (App Store) بزنید به وضوح این امر زا درک خواهید کرد که بازی های فکری یا پازلی از چه جایگاه خاصی در کاربران برخوردار هستند!

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اما در بین تمام بازی های جذاب و فکری که در اپ استور موجودند، برخی از آن‌ها نسبت به سایر موارد برتری دارند. به بیان دیگر برخی از بازی های فکری موجود در اپ استور از سایر بازی های فکری و پازلی موجود بهتر هستند و بیشتر مورد توجه گیمرها قرار گرفته‌اند. در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین بازی های فکری آیفون و آیپد بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. ضمنا توصیه می‌کنیم که اگر از طرفداران بازی های موبایلی آیفون و آیپدهای اپل هستید، حتما نگاهی هم به سه مقاله زیر داشته باشید. با موبایل کمک همراه شوید.

تعمیرات اپل

بهترین بازی های فکری آیفون و آیپد: بازی 10000000

بهترین بازی های فکری آیفون

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل اپل با گارانتی معتبر  

بازی ده میلیون یا 10000000 یک بازی ساده و کم گرافیک اما جذاب و به سبک فکری و پازلی است که می‌تواند شما را مجذوب خود کند. در این بازی که جنبه‌هایی از سبک بازی های RPG یا نقش آفرینی هم در آن ادغام شده، شما باید به اکتشاف در سیاهچاله‌ها بپردازید و آیتم‌هایی که پیدا می‌کنید را با یکدیگر جور نمایید. سپس از این آیتم‌ها باید در مقابل دشمنان و هیولای مختلف استفاده کنید و همچنین قلعه اصلی خود را ارتقاء دهید. در بازی 10000000 امکان ساخت ابزارها و سلاح‌های جدید، یادگیری مهارت‌های جدیدتر و ساخت معجون‌های مختلف هم وجود دارد. اگر به دنبال یک بازی فکری و معمایی سرگرم کننده و کم حجم هستید، همین حالا بازی 10000000 را از اپ استور دانلود کنید.

دانلود 10000000 از اپ استور

بهترین بازی های فکری آیفون و آیپد: بازی You Must Build A Boat

بهترین بازی های فکری آیفون

بازی You Must Build A Boat تقریبا کاملا مشابه به بازی موفق “ده میلیون” است که در بخش قبل آن را معرفی کردیم. بازی You Must Build A Boat چند سال پس از کسب موفقیت‌های بازی “ده میلیون” ساخته شد و روند مشابهی دارد. بنابراین اگر از بازی “ده میلیون” خوشتان آمده باشد، همین حالا بازی You Must Build A Boat را هم از اپ استور دانلود کنید. در این بازی هم ترکیبی از دو سبک فکری و نقش آفرینی را به همراه دارد، شما باید تلاش کنید تا قایقی را به بهترین شکل ممکن بسازید. در این بین شما حتی قادر به استخدام افراد مختلف خواهید بود و باید برای کسب امکانات بیشتر به ماجراجویی‌های طولانی بپردازید و در عین حال دقیق، درست و حساب شده عمل کنید.

دانلود You Must Build A Boat از اپ استور

بهترین بازی های فکری آیفون و آیپد: بازی Cut The Rope

بهترین بازی های فکری آیفون

سری بازی های Cut The Rope یکی از محبوب‌تری، پرطرفدارترین و جالب‌ترین بازی های فکری و پازلی موجود در اپ استور محسوب می‌شوند که علاقمندان به این سبک از بازی ها به هیچ وجه نباید آن را از دست دهند. در بازی Cut The Rope شما باید با برش طناب‌ها به هیولای بامزه داستان کمک کنید تا به هدف اصلی خود برسد. با برش دادن طناب‌ها، سکه‌ها و آیتم‌های مختلف توسط هیولا جمع‌آوری می‌شوند بازی Cut The Rope شامل صدها مرحله چالش برانگیز و متنوع می‌شود که مطمئنا به شدت شما را درگیر خواهند کرد. بنابراین اگر از علاقمندان به بازی های فکری و معمایی هستید، سری بازی های جذاب و پرطرفدار Cut The Rope را از دست ندهید.

دانلود Cut The Rope از اپ استورتعمیرات اپل

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی iPhone 11

بهترین بازی های فکری آیفون و آیپد: بازی Framed

بازی Framed هم یکی دیگر از بازی های جذاب و موفق موجود در اپ استور محسوب می‌شود که علاقمندان به بازی های فکری و پازلی به هیچ وجه نباید این بازی منحصر به فرد را از دست دهند. در این بازی شما نقش یک تبهکار را ایفاء می‌کنید و دست به یک خلاف سنگین زده‌اید، بنابراین پلیس‌ها به دنبال شما هستند! شما وارد یک ساختمان بلند می‌شوید و پلیس‌ها ساختمان را محاصره می‌کنند! حال باید سریعا تصمیم بگیرید که قصد انجام چه کاری را دارید!

بهترین بازی های فکری آیفون

برای انجام این عمل باید از چینش کارت‌های خاصی استفاده کنید. اگر چینش شما به عیب و نقص باشد و روند مناسبی را طی کند، موفق به فرار از دست پلیس‌ها می‌شود و در غیر این صورت تیر می‌خورید و خواهید مرد! پس برای کسب موفقیت در بازی Framed باید فکر کنید و بهترین چینش و روال ممکن را انتخاب نمایید. بازی Framed یک بازی فوق‌العاده جذاب است که بدون تردید علاقمندان به بازی های فکری و معمایی به شدت مجذوب آن می‌شوند.

دانلود Framed از اپ استور

بهترین بازی های فکری آیفون و آیپد: بازی Hundreds

بهترین بازی های فکری آیفون

بازی Hundreds شامل بیش از 100 مرحله جذاب و چالش برانگیز می‌شود که هر گیمر علاقمند به بازی های فکری و پازلی را به شدت درگیر خود می‌کند. در بازی Hundreds شما باید تلاش کنید تا برای پشت سر گذاشتن هر مرحله حداقل 100 امتیاز کسب کنید. مراحل متنوعی در بازی Hundreds ارائه شده‌اند و برای کسب موفقیت در مراحل این بازی باید سرعت عمل و هوش بالایی داشته باشید. این بازی همچنین از نظر گرافیکی و موسیقی هم بسیار جذاب و دلنشین طراحی شده است. . اگر به دنبال یک بازی فکری و معمایی سرگرم کننده و کم حجم هستید، بازی Hundreds یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان محسوب می‌شود.

دانلود Hundreds از اپ استور

بهترین بازی های فکری آیفون و آیپد: بازی Lyne

بهترین بازی های فکری آیفون

بازی Lyne یک بازی ساده و فکری است که بدون تردید شما را مجذوب خود خواهد کرد. در بازی جذاب Lyne که نمره بسیار بالایی از کاربران خود دریافت کرده است باید اشکال موجود در هر مرحله از بازی را به یکدیگر متصل کنید و با ساخت الگوهای خاص به جمع‌آوری امتیاز بپردازید. در بازی Lyne بیش از صدها پازل مختلف ارائه شده است و برای پشت سر گذاشتن آن‌ها باید به دقت عمل کنید. بازی Lyne در حال حاضر یکی از بهترین و آرامش‌بخش‌ترین بازی های فکری موجود در اپ استور محسوب می‌شود که رابط گرافیکی و موزیک فوق‌العاده و حجم ناچیزی دارد.

دانلود Lyne از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعویض باتری ایفون و اندروید

بهترین بازی های فکری آیفون و آیپد: بازی Monument Valley

بهترین بازی های فکری آیفون

بازی جذاب Monument Valley هم یکی دیگر از بازی های فکری یا پازلی بسیار محبوب موجود به شمار می‌رود. گیم پلی این بازی بسیار جذاب است و بدون تردید هر گیر علاقمند به بازی های پازلی، معمایی یا فکری را مجذوب خود می‌کند. این بازی شامل معماری‌های پیچیده و اسرار آمیزی می‌شود که ذهنتان را درگیر می‌کند. وظیفه شما در بازی Monument Valley این است که شاهزاده‌ خانمی با نام Ida را از مسیرهای پر پیچ و خم و اسرارآمیز مختلف عبور دهید و مراحل متنوع بازی که به تدریج سخت‌تر می‌شوند را طی کنید. اگر از علاقمندان به بازی های فکری و پازلی هستید، به هیچ وجه بازی زیبا و جذاب Monument Valley را از دست ندهید.

دانلود Monument Valley از اپ استورتعمیرات اپل

بهترین بازی های فکری آیفون و آیپد: بازی Prune

بهترین بازی های فکری آیفون

بازی بعدی که به عنوان یکی از بهترین بازی های فکری آیفون و آیپد های اپل معرفی می‌کنیم، Prune نام دارد. بازی Prune با لذت و زیبایی زراعت ارتباط دارد! در بازی Prune شما باید با حرکت انگشتان خود به درخت در حال رشدی شکل و فرم دهید و همواره سعی می‌کنید تا درخت را به سمت خورشید نزدیک و نزدیک‌تر نمایید. بازی Prune یک بازی بسیار منحصر به فرد و لذت‌بخش است که جنبه‌هایی از سبک بازی های فکری را شامل می‌شود. بنابراین توصیه می‌کنیم که بازی Prune را هم به عنوان یکی از بهترین بازی های فکری آیفون و آیپد های اپل در نظر داشته باشید.

دانلود Prune از اپ استور

بهترین بازی های فکری آیفون و آیپد: بازی The Room

بهترین بازی های فکری آیفون

بازی The Room برخلاف اغلب بازی هایی که پیش از این معرفی کردیم از گرافیک بسیار عالی برخوردار است. این بازی تلفیقی سبک های فکری و ترسناک را شامل می‌شود. در بازی زیبای The Room شما در خانه‌ای هستید که اتاقی مرموز دارد. در این اتاق اتفاق‌های عجیب و نسبتا ترسناکی رخ می‌دهد و متاسفانه شما برای خروج از آن اتاق با دردسر مواجه خواهید بود، بنابراین مجبور هستید تا سرنوشت خود را اتاق به دست اتاق مرموز مد نظر بسپارید. بازی The Room یکی از جالب‌ترین بازی های فکری فعلی موجود در اپ استور محسوب می‌‌شود که با گرافیک عالی که دارند، بی‌شک شما را مجذوب خود می‌نماید.

دانلود The Room از اپ استور

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس موبایل آیفون

بهترین بازی های فکری آیفون و آیپد: بازی Shadowmatic

بهترین بازی های فکری آیفون

بازی Shadowmatic هم یکی دیگر از بازی های فکری بسیار عالی محسوب می‌شود که نباید به هیچ وجه آن را از دست دهید. در بازی Shadowmatic شما در دنیایی خیالی به سر می‌برید و باید با اشکال هندسی بی‌جان شکلی سایه مانند و مفهوم‌دار را بسازید. بازی Shadowmatic بسیار دقیق طراحی شده و ذهن گیمر را به چالش می‌کشد. توصیف این بازی و جذاب آن در کلام نمی‌گنجد، به همین دلیل توصیه می‌کنیم که حتما نسبت به دانلود و استفاده از این بازی زیبا وارد عمل شوید.

دانلود Shadowmatic از اپ استور

بهترین بازی های فکری آیفون و آیپد: بازی Sunburn

بهترین بازی های فکری آیفون

یکی دیگر از بازی های ساده و در عین حال جالب فکری که می‌توانید از اپ استور دانلود کنید، بازی Sunburn نام دارد. در این بازی شما نقش کاپیتان یک سفینه فضایی هستید و وظیفه کنترل آن را بر عهده دارید. سفینه شما با یک ستاره دنباله‌دار مورد اصابت قرار گرفته و وظیفه شما این است که در این شرایط در فضا حرکت کنید و به دنبال سایر همکارانتان باشید. بدین منظور باید از سیاره‌ای به سیاره دیگر سفر کنید و در عین حال مراقب مقدار اکسیژن، سیاره‌های مذاب، تاره‌های دنباله‌دار و سایر موارد این چنینی باشید.

تعمیرات اپل

بهترین بازی های فکری آیفون و آیپد: بازی Threes

بهترین بازی های فکری آیفون

بازی Threes به واقع یک بازی فکری یا پازلی بسیار جذاب است که ذهن شما را درگیر خود می‌کند. در بازی Threes شما باید با جمع کردن اعداد مختلف ارائه شده در جدول میزان امتیاز خود را افزایش دهید. این عمل را باید تا زمانی انجام دهید که خانه‌های جدول پر شوند. اگر از علاقمندان به بازی های فکری و پازلی هستید، به هیچ وجه نباید بازی جذاب، سرگرم کننده و کم حجم Threes را از دست دهید.

دانلود Threes از اپ استور

بیشتر بخوانید:  تعمیرات ال سی دی ایفون

بهترین بازی های فکری آیفون و آیپد: بازی World of Goo HD

بهترین بازی های فکری آیفون

بازی World of Goo HD یکی از پرطرفدارترین بازی های فکری یا پازلی موجود برای آیفون و آیپدهای اپل است. بازی World of Goo HD مبتنی بر علم فیزیک است! در جریان بازی شما باید تلاش کنید که طی هر مرحله با اتصال ذرات و مولکول‌های چسبنده‌ای با نام Goo معماهای موجود را حل کنید و به اهداف بازی دست پیدا کنید. این بازی گیم پلی بسیار جذابی دارد و بدون تردید شما را مجذوب خود می‌کند. بنابراین هم اکنون بازی World of Goo HD یکی از بهترین بازی های فکری آیفون و آیپدهای اپل است که از دانلود آن پشیمان نمی‌شوید.

دانلود World of Goo HD از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات نرم افزاری موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بهترین بازی های فکری آیفون و آیپد های اپل پرداختیم. سعی کردیم که از معرفی بازی های کارتی و بازی های فکری شناخته‌ شده‌ای نظیر شطرنج و غیره صرف نظر کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

دوربین سلفی آیفون اس ای

درب پشت آیفون 11 پرو مکس

قطعات iPhone 6s

تعمیرات موبایل

منبع macworld

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مصطفی
مصطفی
6 سال گذشته

داداش دم شما گرم اما همه بازیهایی که معرفی کردی پولیه که