چگونه متوجه شویم که از آیفون بک آپ گرفته شده

آیفون بک آپ

بک آپ گیری از آیفون امری بسیار مهم است و بهتر است همیشه از تلفن هوشمند خود بک آپ بگیرید تا خیالتان از امنیت فایل‌ها و اطلاعات مهم راحت باشد. گاهی یک اتفاق ساده مانند کرش شدن آیفون بخشی از اطلاعات شما را از بین ببرد یا این که یک آپدیت برای یک برنامه باعث حذف چیزهایی شود که برای شما مهم هستند. اما چگونه متوجه شویم که آیفون ما بک آپ گرفته شده؟ این کار بسیار آسان است و از طریق iTunes و خود آیفون قابل انجام است. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل 

توسط iTunes

برنامه iTunes را روی کامپیوتر خود اجرا کنید. برای اطلاع از آخرین وضعیت بک آپ، نیازی نیست که آیفون را به کامپیوتر متصل کنید. روی Edit کلیک کرده و سپس Preferences را از منو انتخاب کنید.

بک آپ گرفتن از آیفون

روی زبانه Devices کلیک کرده تا لیستی از تمام بک آپ‌های موجود روی کامپیوتر خود را مشاهده کنید. تاریخ و زمان آخرین همگام سازی هر دستگاه در بخش مقابل نام آن قابل مشاهده است. همچنین با نگه داشتن نشانگر ماوس روی نام آیفون می توانید شماره سریال و دیگر اطلاعات آن را مشاهده کنید.

تعمیرات اپل

توسط آیفون

به تنظیمات آیفون خود بروید. از لیست تنظیمات وارد بخش iCloud شوید. بخش Storage & Backup را لمس کنید. با این کار زمان و تاریخ آخرین بک­آپ آیفون شما در زیر کلید Backup، در انتهای صفحه به نمایش در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بک آپ گرفتن از آیفون

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

تاچ ال سی دی سامسونگ اس 20

قطعات گوشی iPhone SE 2020

دوربین پشت آیفون ایکس اس مکس

تعمیرات موبایل

منبع ehow

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Mina
Mina
6 سال گذشته

سایر گوشی ها رو از کجا میتونیم بفهمیم؟