آموزش گزارش اسپم و بلاک ایمیل در برنامه جیمیل اندرویدی

تاخير عملكرد در برنامه جيميل

نسخه اندرویدی برنامه جیمیل به طور مستقیم امکان گزارش اسپم (Report Spam) و لغو اشتراک سرویس‌ها (Unsubscribe) و بلاک فرستنده ایمیل (Block Sender) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه گزارش اسپم و بلاک ایمیل در برنامه جیمیل اندرویدی بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌‌ای در رابطه با گزارش اسپم و بلاک ایمیل در برنامه جیمیل اندرویدی

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله ریپورت اسپم و بلاک فرستنده ایمیل در جیمیل (نسخه تحت وب) نحوه بلاک کردن ایمیل های خاص (Block Sender)، لغو اشتراک سرویس سایت‌های مختلف (Unsubscribe) و گزارش اسپم (Report Spam) از طریق نسخه تحت وب جیمیل را به شما عزیزان آموزش داده بودیم. اما هم اکنون نوبت به نسخه اندرویدی برنامه جیمیل می‌رسد! اگر در گوشی اندرویدی خود از برنامه جیمیل استفاده می‌کنید و قصد دارید هر یک از سه اقدام فوق را به صورت مستقیم از طریق این اپلیکیشن صورت دهید، این مقاله شما را راهنمایی می‌کند.

بنابراین در این مقاله قصد داریم که به آموزش لغو اشتراک دریافت ایمیل از سوی سایت‌ها، گزارش اسپم و بلاک ایمیل در برنامه جیمیل اندرویدی بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

لغو اشتراک دریافت ایمیل از سایت‌ها در نسخه اندرویدی برنامه جیمیل

اگر در یک سایت خاصی با اکانت گوگل خود ثبت نام کرده‌اید و از سوی آن ایمیل های آزاردهنده و متعددی دریافت می‌کنید، می‌توانید به طور مستقیم و از طریق نسخه اندرویدی برنامه جیمیل نسبت به لغو اشتراک دریافت ایمیل از سوی آن سایت اقدام کنید. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه جیمیل را اجرا کنید.
  • ایمیل دریافت شده از سوی فرستنده مورد نظر را باز کنید.
  • در بخش زیرین صفحه گزینه Unsubscribe یا Change preferences را انتخاب کنید.

اگر دو گزینه Unsubscribe یا Change preferences را در بخش زیرین صفحه مشاهده نکردید، باید از روش های بعدی که در ادامه شرح می‌دهیم به منظور گزارش اسپم یا بلاک فرستنده ایمیل استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل در محل

گزارش اسپم در نسخه اندرویدی برنامه جیمیل

گوگل سعی می‌کند که در سرویس جیمیل به طور اتوماتیک ایمیل های اسپم را تشخیص داده و از نمایش آن‌ها در اینباکس کاربران ممانعت به عمل آورد، اما با این حال در برخی شرایط ممکن است یک ایمیل اسپم به اینباکس شما راه پیدا کند. برای گزارش مستقیم یک ایمیل اسپم (Report Spam) از طریق نسخه اندرویدی برنامه جیمیل، مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه جیمیل را اجرا کنید.
  • ایمیل دریافت شده از سوی فرستنده مورد نظر را باز کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • گزینه Report Spam را انتخاب کنید.

اگر تمایل دارید چند ایمیل را به طور همزمان از اینباکس به عنوان اسپم گزارش کنید، می‌توانید ضمن مراجعه به بخش اینباکس در برنامه جیمیل، عکس پروفایل فرستندگان مورد نظر را لمس نمایید تا به طور همزمان انتخاب شوند. سپس از بخش سمت راست و بالای صفحه، آیکون سه خطی موجود را انتخاب و گزینه Report Spam را لمس کنید.

بلاک ایمیل در برنامه جیمیل اندرویدی

حال تصور کنید که از سوی فرد خاصی ایمیل های آزاردهنده‌ای دریافت می‌کنید و تمایل دارید تا از طریق نسخه اندرویدی برنامه جیمیل وی را بلاک کنید. به منظور بلاک ایمیل در برنامه جیمیل اندرویدی کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه جیمیل را اجرا کنید.
  • ایمیل دریافت شده از سوی فرستنده مورد نظر را باز کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • گزینه Block Sender را انتخاب کنید.

به همین سادگی اکانت مورد نظر بلاک خواهد شد. هنگامی که شما نسبت به بلاک فرستنده ایمیل در جیمیل اقدام کنید، ایمیل های وی به طور اتوماتیک به بخش اسپم (Spam) منتقل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه گزارش اسپم و بلاک ایمیل در برنامه جیمیل اندرویدی پرداختیم و همچنین نحوه لغو اشتراک دریافت ایمیل از سوی سایت‌ها را هم برایتان تشریح کردیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین پشت آیفون اس ای

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ اس 8 پلاس

قطعات گوشی S9

تعمیرات موبایل

منبع google

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments