لغو دریافت ایمیل گزارش اسپم در برنامه جیمیل iOS

گزارش اسپم در برنامه جیمیل

نسخه آی او اسی یا همان iOS برنامه جیمیل امکان لغو اشتراک دریافت ایمیل و گزارش اسپم فراهم می‌کند. متاسفانه با استفاده از نسخه iOS برنامه جیمیل قادر به بلاک آدرس ایمیل نخواهید بود. در این مقاله به آموزش نحوه لغو اشتراک دریافت ایمیل از سایت و گزارش اسپم در برنامه جیمیل iOS می‌پردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با لغو اشتراک دریافت ایمیل از سایت و گزارش اسپم در برنامه جیمیل iOS

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مورد نحوه بلاک کردن ایمیل های خاص (Block Sender)، لغو اشتراک دریافت ایمیل از سایت‌های مختلف (Unsubscribe) و گزارش اسپم (Report Spam) در نسخه اندرویدی برنامه جیمیل صحبت کرده بودیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع می‌توانید از مقاله آموزش گزارش اسپم و بلاک ایمیل در برنامه جیمیل اندرویدی استفاده کنید. اما حال نوبت نسخه iOS برنامه جیمیل است!

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل  

در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه لغو اشتراک دریافت ایمیل از سایت‌های مختلف و گزارش اسپم در برنامه جیمیل iOS بپردازیم. متاسفانه نسخه iOS جیمیل از قابلیت بلاک مستقیم ایمیل (Block Sender) پشتیبانی نمی‌کند، اما بدین منظور هم ما راه حلی را معرفی می‌کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

لغو اشتراک دریافت ایمیل از سایت‌ها در نسخه iOS برنامه جیمیل

اگر با اکانت گوگل خود در سایت خاصی ثبت نام کرده‌اید و از سوی آن ایمیل های آزاردهنده و متعددی دریافت می‌کنید، می‌توانید به طور مستقیم و از طریق نسخه iOS برنامه جیمیل نسبت به لغو اشتراک دریافت ایمیل از سوی آن سایت اقدام کنید. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه جیمیل را اجرا کنید.
  • ایمیل دریافت شده از سوی فرستنده مورد نظر را باز کنید.
  • در بخش زیرین صفحه گزینه Unsubscribe یا Change preferences را انتخاب کنید.

اگر دو گزینه Unsubscribe یا Change preferences را در بخش زیرین صفحه مشاهده نکردید، باید از روش بعدی که در ادامه شرح می‌دهیم به منظور گزارش اسپم استفاده کنید یا ضمن مراجعه به نسخه تحت وب سرویس جیمیل فرستنده مورد نظر را بلاک کنید.

گزارش اسپم در برنامه جیمیل (نسخه iOS)

گوگل سعی می‌کند که در سرویس جیمیل به طور اتوماتیک ایمیل های اسپم را تشخیص داده و از نمایش آن‌ها در اینباکس کاربران ممانعت به عمل آورد، اما با این حال در برخی شرایط ممکن است یک ایمیل اسپم به اینباکس شما راه پیدا کند. برای گزارش مستقیم یک ایمیل اسپم (Report Spam) از طریق نسخه iOS برنامه جیمیل، مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه جیمیل را اجرا کنید.
  • ایمیل دریافت شده از سوی فرستنده مورد نظر را باز کنید.
  • آیکون More یا بیشتر را از بخش فوقانی و سمت راست صفحه انتخاب کنید.
  • گزینه Report Spam را لمس کنید.

اگر تمایل دارید چند ایمیل را به طور همزمان از اینباکس به عنوان اسپم گزارش کنید، می‌توانید از طریق نسخه iOS برنامه جیمیل به بخش اینباکس اکانت خود مراجعه کنید. عکس پروفایل موجود در کنار هر یک از ایمیل های مد نظرتان را انتخاب کنید. آیکون More یا بیشتر را از بخش فوقانی و سمت راست صفحه انتخاب کنید و نهایتا گزینه Report Spam را لمس نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

بلاک ایمیل در برنامه جیمیل iOS

همانطور که در بخش مقدمه اشاره کردیم، متاسفانه نسخه iOS برنامه جیمیل به طور مستقیم امکان بلاک کردن ایمیل فرستندگان خاص را ارائه نمی‌کند. برای انجام این عمل باید از نسخه تحت وب جیمیل استفاده کنید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحو بلاکم کردن آدرس ایمیل از طریق نسخه تحت وب جیمیل به مطالعه مقاله آموزش ریپورت اسپم و بلاک فرستنده ایمیل در جیمیل (نسخه تحت وب) بپردازید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه لغو اشتراک دریافت ایمیل از سایت و گزارش اسپم در برنامه جیمیل iOS پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین پشت آیفون 6 اس

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ اس 9 پلاس

قطعات گوشی Note 8

تعمیرات موبایل

منبع google

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments