ارسال یک ایمیل مشابه برای چند کاربر در برنامه جیمیل

بررسی فعالیت های اخیر اکانت جیمیل

هر دو نسخه اندرویدی و iOS برنامه جیمیل از قابلیت ارسال یک ایمیل مشابه برای چند کاربر پشتیبانی می‌کنند. این عمل به سادگی هرچه تمام‌تر قابل انجام است. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه ارسال یک ایمیل مشابه برای چند کاربر در برنامه جیمیل (اندروید و iOS) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: شماره تلفن تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با ارسال یک ایمیل مشابه برای چند کاربر در برنامه جیمیل (اندروید و iOS)

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله “آموزش ارسال همزمان یک ایمیل برای چند نفر از طریق سایت جیمیل” به صحبت در مورد نحوه ارسال یک ایمیل مشابه برای چند کاربر از طریق نسخه تحت وب جیمیل پرداختیم و قرار شد که در مورد انجام این عمل در نسخه‌های اندرویدی و آی او اسی برنامه جیمیل مقاله‌ای مجزا ارائه کنیم. حال نوبت به اپلیکیشن جیمیل و نحوه ارسال یک ایمیل مشابه برای چند کاربر در نسخه‌های اندرویدی و آی او اسی این برنامه رسیده است.

بنابراین در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه ارسال یک ایمیل مشابه برای چند کاربر در برنامه جیمیل (اندروید و iOS) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

ارسال یک ایمیل مشابه برای چند کاربر در نسخه اندرویدی برنامه جیمیل

آموزش را با نسخه اندرویدی برنامه جیمیل آغاز می‌کنیم. به منظور ارسال همزمان یک ایمیل برای چند کاربر در نسخه اندرویدی اپلیکیشن جیمیل کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه جیمیل را اجرا کنید.
  • آیکون مداد موجود در گوشه سمت راست و پایین صفحه را لمس کنید تا به صفحه تایپ ایمیل جدید هدایت شوید.
  • در کنار گزینه To می‌توانید ایمیل های مقصد مورد نظرتان را وارد کنید. بنابراین در این قسمت آدرس ایمیل هر تعداد گیرنده که تمایل دارید را وارد نمایید.
  • در فیلدها Subject و Message هم به ترتیب باید موضوع و متن اصلی ایمیل را تایپ کنید.
  • نهایتا از گوشه سمت راست و بالای صفحه، آیکون ارسال ایمیل را لمس کنید.

به همین سادگی می‌توانید چند گیرنده را از طریق نسخه اندرویدی برنامه جیمیل به یک ایمیل اضافه کنید و نسبت به ارسال یک ایمیل مشابه برای چند کاربر وارد عمل شوید. اگر دقت کنید در بخش سمت راست گزینه To یک فلش کوچک قرار دارد که با لمس آن دو گزینه Bcc و Cc نمایان می‌شوند. در کنار این دو گزینه هم می‌توانید آدرس ایمیل گیرندگان مورد نظرتان را وارد کنید، اما باید بدانید که گیرندگانی که در کنار گزینه Cc اضافه می‌شوند، قادر به مشاهده لیست سایر دریافت کنندگان ایمیل مشابه خواند بود، اما کاربرانی که در کنار فیلد Bcc اضافه می‌شوند، قادر به مشاهده آدرس ایمیل سایر دریافت کنندگان آن ایمیل نخواهند بود.

ارسال یک ایمیل مشابه برای چند کاربر در نسخه آی او اسی برنامه جیمیل

اگر تمایل دارید که با استفاده از نسخه iOS برنامه جیمیل یک ایمیل مشابه را برای چند کاربر مختلف ارسال کنید، کافیست که مراحل زیر را طی نمایید:

  • اپلیکیشن جیمیل را اجرا کنید.
  • آیکون نوشتن ایمیل جدید که در گوشه سمت راست و پایین صفحه قرار دارد را انتخاب کنید.
  • در کنار گزینه To آدرس ایمیل دریافت کنندگان ایمیل مد نظرتان را وارد کنید. در نظر داشته باشید که مانند حالت قبل (نسخه اندروید) قادر به انتخاب دریافت کنندگان Bcc و Cc خواهید بود.
  • موضوع ایمیل را در فیلد Subject وارد کنید و متن اصلی ایمیل را هم در فیلد Message تایپ نمایید.
  • آیکون ارسال ایمیل را از منوی فوقانی صفحه انتخاب کنید.

به همین سادگی در نسخه آی او اسی برنامه جیمیل هم می‌توانید یک ایمیل مشابه و یکسان را برای چند کاربر ارسال نمایید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ارسال یک ایمیل مشابه برای چند کاربر در نسخه‌های اندرویدی و آی او اسی برنامه جیمیل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین جلو آیفون 8 Plus

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ جی 7 2018

قطعات گوشی J8

تعمیرات موبایل

منبع google

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments