آموزش پرینت گرفتن از ایمیل های اکانت جیمیل

اضافه کردن مخاطب به اکانت جیمیل

سرویس جیمیل گوگل این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا از ایمیل های مد نظر و دریافتی خود پرینت یا نسخه چاپی دریافت کنید. این عمل به سادگی قابل انجام است و پرینت مذکور می‌تواند حاوی محتوای یک ایمیل واحد یا کل ایمیل‌های یک مکالمه باشد. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه پرینت ایمیل های اکانت جیمیل بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با پرینت ایمیل های اکانت جیمیل

سرویس جیمیل هم اکنون یکی از پرکاربرترین سرویس‌های موجود برای ارسال و دریافت ایمیل به شمار می‌رود. گوگل قابلیت‌های متنوعی را به واسطه استفاده از جیمیل در اختیار کاربران قرار می‌دهد که یکی از آن‌ها مربوط به امکان پرینت ایمیل ها می‌شود. تصور کنید که یک ایمیل کاری حائز اهمیت دریافت کرده‌اید و قصد دارید که از آن نسخه چاپی یا اصطلاحا پرینت دریافت کنید. برای انجام این عمل کافیست که به صفحه اینباکس اکانت جیمیل مراجعه و مراحلی که در ادامه مقاله به آن‌ها اشاره می‌کنیم را طی کنید تا قادر به پرینت ایمیل مد نظرتان باشید. اما پرینت ایمیل های اکانت جیمیل به دو صورت قابل انجام است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات نرم افزاری موبایل

در حالت اول شما می‌توانید از محتوای یک ایمیل پرینت بگیرید. این ایمیل می‌تواند پاسخی باشد که شما در قبال ارسال ایمیل دریافت کرده‌اید. در حالت دوم شما قادر به پرینت کل ایمیل های یک مکالمه هستید. به عنوان مثال تصور کنید که یک ایمیل را برای فردی ارسال و پاسخ آن را دریافت کرده‌اید و تمایل دارید که از ایمیل ارسالی و دریافتی خود به طور یکجا پرینت تهیه کنید. انجام این امر هم توسط سویس جیمیل امکانپذیر است. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه پرینت ایمیل های اکانت جیمیل بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

پرینت ایمیل های اکانت جیمیل: پرینت گرفتن از یک ایمیل

تصور کنید که قصد داریم فقط از یک ایمیل در مکالمه خاصی پرینت بگیریم. برای مثال فرض کنید یک ایمیل برای شخصی ارسال کرده‌اید و پاسخی از سوی وی دریافت کرده‌اید و تمایل دارید که فقط از این پاسخ پرینت بگیرید. برای انجام این کار به شرح زیر عمل کنید:

  • با کلیک بر روی این قسمت به بخش اینباکس اکانت جیمیل خود مراجعه کنید.
  • بر روی ایمیل مورد نظرتان کلیک کنید تا وارد آن شوید.
  • بر روی آیکون فلش کوچکی که در گوشه سمت راست و بالای متن اصلی ایمیل ارائه شده کلیک و گزینه Print را انتخاب کنید.

به این صورت به صفحه تنظیمات پرینت هدایت می‌شوید و با وجود یک پرینتر قادر به پرینت گرفتن از ایمیل مورد نظرتان خواهید بود. حال تصور کنید که قصد داریم از تمام ایمیل های یک مکالمه در جیمیل پرینت تهیه کنیم.

پرینت ایمیل های اکانت جیمیل: پرینت گرفتن از کل ایمیل های یک مکالمه

اما اگر تمایل دارید که از تمام ایمیل های رد و بدل شده در یک مکالمه با موضوع مشابه پرینت بگیرید، کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

  • با کلیک بر روی این قسمت به بخش اینباکس اکانت جیمیل خود مراجعه کنید.
  • با کلیک بر روی ایمیل مورد نظرتان، وارد آن شوید.
  • حال از منویی که در سمت راست عنوان اصلی مقاله ارائه شده، بر روی آیکون پرینتر که گزینه Print All را ارائه می‌کند، کلیک کنید.

مشاهده خواهید کرد که برخلاف حالت پیشین، تمام ایمیل های رد و بدل شده در آن مکالمه برای پرینت گرفتن آماده می‌شوند. بنابراین شما با اتصال یک پرینتر به کامپیوترتان قادر به پرینت تمام ایمیل های این بخش خواهید بود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

پرینت ایمیل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش پرینت ایمیل های اکانت جیمیل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت باتری آیفون XS

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ سی 5 پرو

قطعات گوشی J5 Prime

تعمیرات موبایل

منبع google

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments