آموزش تصویری حذف اکانت نیمباز (Nimbuzz)

حذف اکانت نیمباز (Numbuzz)

بدون تردید نام اپلیکیشن یا برنامه پیام رسان نیمباز (Nimbuzz) را شنیده‌اید. این برنامه یکی از قدیمی‌ترین مسنجرهای موبایلی موجود محسوب می‌شود که نسخه‌های ابتدایی آن برای جاوا عرضه شده بود. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت نیمباز (Nimbuzz) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با نیمباز (Nimbuzz)

برنامه نیمباز (Nimbuzz) یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام رسان و مرتبط با شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. اگر به خاطر داشته باشید این برنامه در اوایل و سال‌های دوری که هنوز سیستم عامل اندروید محبوبیت لازم را پیدا نکرده بود به یک مسنجر فوق‌العاده برای گوشی‌های مجهز به سیستم عامل جاوا (Java) تبدیل شد. برنامه نیمباز (Nimbuzz) هم اکنون شامل نسخه‌های سازگار با جاوا، سیمبین، آی او اس، مکینتاش و اندروید می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

با استفاده از برنامه نیمباز (Nimbuzz) می‌توانید به مکالمه متنی با دوستان خود بپردازید. این برنامه از مکالمه صوتی بین‌المللی و با کمترین هزینه ممکن هم پشتیبانی می‌کند. امکان انجام چت گروهی، همگام‌سازی اکانت‌های مختل نظر یاهو، فیسبوک و…، امکان اشترت گذاری تصاویر و بسیاری موارد دیگر از جمله ویژگی‌های برنامه محبوب نیمباز (Nimbuzz) محسوب می‌شوند. به منظور استفاده از قابلیت‌های برنامه نیمباز (Nimbuzz) باید در آن یک اکانت اختصاصی داشته باشید.

ما در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت نیمباز (Nimbuzz) بپردازیم. اگر بنا به هر دلیلی تمایل دارید که نسبت به حذف اکانت نیمباز (Nimbuzz) خود اقدام کنید باید مراحلی را طی نمایید که در این مقاله به آن‌ها اشاره می‌کنیم. چنانچه در رابطه با این موضوع نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش تصویری حذف اکانت نیمباز (Nimbuzz)

حذف اکانت نیمباز (Nimbuzz) فرآیند بسیار ساده‌ای را به همراه دارد. به منظور حذف اکانت نیمباز (Nimbuzz) نمی‌توانید از خود اپلیکیشن استفاده کنید، بلکه باید به سایتی مراجعه کنید که به منظور حذف اکانت نیمباز (Nimbuzz) طرحی شده است. به منظور حذف اکانت نیمباز (Nimbuzz) خود مراحل زیر را طی نمایید:

حذف اکانت نیمباز (Numbuzz)

ابتدا با کلیک بر روی این قسمت به سایتی مراجعه کنید که به منظور حذف اکانت نیمباز (Nimbuzz) طراحی شده است.

حذف اکانت نیمباز (Numbuzz)

در قسمت‌هایی که مشخص شده است، نام کاربری و رمز عبور اکانت نیمباز (Nimbuzz) خود را وارد کنید. در بخش زیرین صفحه هم باید حروف یا اعدادی که نمایش داده می‌شود را وارد کنید. حتما در حین وارد کردن عبارات ارائه شده به بزرگ و کوچک بودن آن‌ها دقت نمایید. نهایتا بر روی آیکون Permanently Delete my Account کلیک کنید.

حذف اکانت نیمباز (Numbuzz)

با کلیک بر روی گزینه Yes, Remove My Account فرآیند حذف اکانت نیمباز (Nimbuzz) را تایید نمایید.

حذف اکانت نیمباز (Numbuzz)

در مرحله نهایی پیغامی با مضمون فوق نمایش داده می‌شود. مشاهده این پیغام به معنای حذف اکانت نیمباز (Nimbuzz) شماست. دقت داشته باشید که حذف اکانت نیمباز (Nimbuzz) شما با طی کردن مراحل فوق برای همیشه حذف می‌شود و دیگر قادر به استفاده از آن نخواهید بود.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته iPhone SE 2020

جمع‌بندی

همانگونه که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت نیمباز (Nimbuzz) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این موضوع نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت ال سی دی آیفون 8

قیمت ال سی دی سامسونگ A21s

قطعات گوشی iPhone 6s

تعمیرات موبایل

منبع accountdeleters

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments