آموزش تصویری حذف اکانت تانگو (Tango)

حذف اکانت تانگو

اگر بنا به هر دلیلی تمایل دارید که اکانت خود در برنامه تانگو (Tango) را غیر فعال یا حذف کنید، این مقاله کمک به سزایی به شما می‌کند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت تانگو (Tango) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه تانگو (Tango)

برنامه تانگو (Tango) هم یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های اجتماعی موجود به شمار می‌رود. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید نسبت به برقراری تماس صوتی و تصویری رایگان ( از طریق اینترنت)، گفتگوی پیامکی با دوستانتان و رد و بدل فایل‌های مختلف بپردازید. برنامه تانگو هم اکنون بیش از 300 میلیون کاربر دارد و روز به روز هم به تعداد کاربران آن افزوده می‌شود. بی‌شک دلیل استقبال کاربران از برنامه تانگو (Tango) با کیفیت عملکرد آن ارتباط مستقیمی دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

به منظور استفاده از برنامه تانگو (Tango) باید یک اکانت اختصاصی در آن بسازید و سپس در پی تعامل با سایر کاربران این برنامه باشید. اما اگر بنا به هر دلیلی تمایل داشته باشید که اکانت خود در این برنامه پیام رسان را غیر فعال یا اصطلاحا حذف کنید، چگونه قادر به انجام این امر خواهید بود؟ در این مقاله هدف ما آموزش تصویری نحوه حذف اکانت تانگو (Tango) است. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ز طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش تصویری حذف اکانت تانگو (Tango)

به منظور حذف اکانت تانگو (Tango) باید از طریق وبسایت اختصاصی که بدین منظور طراحی شده اقدام کنید. اگر قصد دارید که اکانت تانگو (Tango) خود را حذف کنید، مراحل زیر را دنبال نمایید:

حذف اکانت تانگو

ابتدا با کلیک بر روی این قسمت به صفحه اختصاصی که برای حذف اکانت تانگو (Tango) طراحی شده مراجعه کنید.

حذف اکانت تانگو

در صفحه ایجاد شده باید مشخصات خواسته شده را وارد نمایید. دقت داشته باشید که وارد کردن برخی از این مشخصات الزامی است که با یک نماد ستاره از سایر مشخصات فرعی متمایز شده‌اند.

حذف اکانت تانگو

مشخصاتی که باید در این بخش وارد کنید به شرح زیر هستند:

  • شمار تلفن مربوط به اکانت تانگو (Phone Number)
  • نام کامل شما (Full Name)
  • آدرس ایمیل (Email Address)
  • کشور محل سکونت (Country)
  • دلیل تمایل شما نسبت به حذف اکانت تانگو (What’s Making You Leave tango)
  • دلیل استفاده شما از برنامه تانگو (?What Did You Use Tango For)
  • جنسیت شما (?What’s Your Gender)
  • بعد از حذف اکانت تانگو (Tango) تمایل دارید که از چه برنامه‌ای استفاده کنید؟ (?After this account deletion, which app are you likely to use)
  • چگونه می‌توانیم تانگو را برایتان به اپلیکیشن بهتری تبدیل کنیم؟ (?How can we improve Tango for you)

حذف اکانت تانگو

پس از پر کردن سوالات و فیلدهای نامبرده شده باید بر روی گزینه آبی رنگ Submit کلیک کنید تا دستور حذف اکانت تانگو (Tango) صادر شود. دقت داشته باشید که حذف اکانت تانگو (Tango) شما می‌تواند تا 72 ساعت به طور بیانجامد.

حذف اکانت تانگو

حال اگر تمایل داشته باشید می‌توانید نسبت به حذف اپلیکیشن پرحجم تانگو (Tango) از گوشی یا تبلت اندرویدی خود هم وارد عمل شوید.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس ایفون 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت تانگو (Tango) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ز طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت ال سی دی آیفون XR

قیمت ال سی دی سامسونگ M10s

قطعات گوشی iPhone SE

 

تعمیرات موبایل

منبع accountdeleters

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
فریبا
فریبا
6 سال گذشته

من برنامه تانگو رو حذف کردم و میخواهم دوباره با همان اکانت قبلی نصب کنم ولی بعد از وارد کردن همون شماره قبلی و اکانت قبلی کد تایید رو به من نمیده . باید چیکار کنم؟