چرا کنترل تردد در سازمان اهمیت دارد؟ معرفی نرم افزار حضورو غیاب کسرا

چرا کنترل تردد در سازمان اهمیت دارد؟ معرفی نرم افزار حضورو غیاب کسرا

چکیده : شرکت کسرا با شعار «کسرا فراتر از یک راهکار» در جهت ارائه راهکارهای اختصاصی متناسب با نیازهای روز هر سازمان در قالب نرم افزار حضور و غیاب و با داشتن 23 سال سابقه؛ موفق به کسب رضایت بسیاری از سازمان ها و صنایع بزرگ در سطح کشور شده است. از افتخارات شرکت مهندسی کسرا تولید بهترین نرم افزار حضور و غیاب برای سازمان ها و شرکت های صنعتی است که می تواند ضمن مدیریت تردد پرسنل سازمان، بهره وری و بازدهی نیروی انسانی را نیز بهبود دهد.

هر سازمانی برای حفظ امنیت، برقراری نظم و محاسبه ساعات کاری یا اضافه کاری کارکنان نیاز به کنترل تردد و حضور و غیاب دقیق پرسنل دارد. نرم افزار حضور غیاب آنلاین با فراهم کردن امکاناتی از جمله سامانه کنترل تردد آنلاین، سامانه ورود و خروج آنلاین ، ثبت حضور و غیاب کارکنان سازمان موجب تسهیل فرآیند حضور و غیاب آنها شده است. ثبت حضور و غیاب کارکنان در سازمان موجب بهبود مدیریت منابع انسانی و افزایش کارایی افراد در راستای اهداف کسب و کارها می شود و از این جهت نیز توجه به سامانه حضور و غیاب آنلاین اهمیت زیادی برای مدیران سازمان دارد. نرم افزار حضور غیاب آنلاین متناسب با نیازهای سازمان و با توجه به تعداد کارکنان با ارائه راهکارهای اختصاصی فرآیند کنترل تردد و حضور و غیاب را تسهیل می کند.

معرفی نرم افزار حضور و غیاب کسرا

سیستم حضور و غیاب کسری با فراهم آوردن امکانات اختصاصی هر سازمان در زمینه تعریف شیفت های کاری، ثبت و درخواست مرخصی یا ماموریت و هر آنچه که برای تردد و حضور و غیاب پرسنل سازمان به آن نیاز دارید به شما کمک می کند تا یکپارچه سازی منابع انسانی را به خوبی مدیریت کنید و  موجب حفظ نظم در تردد پرسنل می شود. نرم افزار حضور غیاب با نظارت دقیق بر تردد کارکنان از طریق دریافت اطلاعاتی مانند کد ملی، نام، ساعت ورود و خروج و … مانیتورینگ تردد پرسنل را به خوبی انجام می دهد.

images_1691821362_64d7253244dbe.jpg

یکی از ویژگی های نرم افزار حضور و غیاب کسرا امکان مشاهده همه ترددهای کارکنان سازمان به صورت تقویم کاری پرسنل است که به مدیران اجازه می دهد تا با نظارت بر شیفت کاری پرسنل در بازه زمانی یک ماهه به صورت یکجا نسبت به اعمال تغییرات در آن اقدام کنند و کسر حضور یا مازاد حضور را نیز مشاهده می کنند. از طرفی با تعیین تلورانس برای ساعت شروع کار یا پایان کار نسبت به اعمال کسر حضور یا تاخیر برای آنها اقدام کنند. به طور مثال برای تلورانس می توانند بازه زمانی 15 دقیقه ای را در نظر بگیرند که در صورت تاخیر بیش از 15 دقیقه بعد از شروع ساعات کاری برای کارکنان تاخیر ثبت شود. یا همانطور برای خروج کارکنان تلوارنس 15 دقیقه ای در نظر گرفته می شود که اگر کارکنان 15 دقیقه قبل از پایان ساعت کاری از سازمان خارج شوند برای آنها کسر حضور ثبت نمی شود.

از طرفی مدیران با  استفاده از نرم افزار حضور و غیاب کسرا می توانند روز کاری را به صورت سه شیفت روز کار، عصر کار یا شب کار تعریف کنند و سامانه کنترل تردد می تواند با هر سه این ساختار شیفت کاری هماهنگ شود. برای درخواست هرگونه مجوز نیز پرسنل سازمان می توانند از طریق صفحه درخواست مجوز اقدام کنند و تایید مدیر را نیز بگیرند؛ مجوز می تواند برای مرخصی، ماموریت، اضافه کاری و… باشد. به طور کلی با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب کسرا مدیران سازمان می توانند لیست کاملی از زمان حضور و خروج افراد داشته باشند و تردد و حضور و غیاب پرسنل را کنترل کنند و همچنین با مدیریت ماموریت ها و مرخصی نسبت به تائید انواع مرخصی یا تهیه گزارش از مانده مرخصی کارکنان در کوتاه ترین زمان اقدام کنند.

 سامانه حضور و غیاب کسرا چه قابلیت و مزایایی برای سازمان ها دارد؟

  • نظارت تردد پرسنل بر حسب دستگاه های ثبت تردد

از قابلیت های مهم نرم افزار حضور و غیاب کسرا می توان به مانیتورینگ آنلاین تردد کارکنان را اشاره کرد که به تفکیک دستگاه های ثبت تردد موجود در سازمان قابل پیاده سازی است. این ویژگی سامانه حضور و غیاب آنلاین به مدیران سازمان کمک می کند در هر لحظه اطلاعات دقیق از حضور با عدم حضور کارکنان و نحوه تردد آنها در زمان های مختلف ساعات کاری کسب کنند.

  • تهیه داشبوردهای مدیریتی از تردد کارکنان

نرم افزار حضورو غیاب تحت وب کسرا با ارائه داشبوردهای مدیریتی از اطلاعات مربوط به حضور وغیاب کارکنان کمک زیادی به مدیریت تردد کارکنان می کند و نقش موثری در نحوه پرداخت و محاسبه دستمزد کارکنان سازمان دارد.

  • مدیریت انواع شیفت های کاری ساده و پیچیده

نرم افزار حضورو غیاب تحت وب با تفکیک و برنامه ریزی برای انواع شیفت های کاری ساده یا پیچیده گروه های کاری مختلف در تعریف می کند و مسائل مربوط به تنوع شیفت در سازمان ها را رفع کرده است.

  • محاسبه اطلاعات با سرعت و دقت بالا

سرعت پردازش اطلاعات بخصوص در شرکت ها یا سازمان های با پرسنل زیاد از اهمیت زیادی برخوردار است و نقش زیادی در مدیریت بهینه حضور و غیاب پرسنل و دریافت اطلاعات مربوط به کارکنان دارد که سیستم حضور و غیاب کسرا به خوبی این مسئله را نیز مدیریت کرده است.

  • نظارت و مدیریت دقیق اطلاعات تردد پرسنل

سامانه حضور و غیاب کسرا با گردآوری اطلاعات مربوط به ورود و خروج یا تردد کارکنان با سرعت و دقت بالایی این اطلاعات را پردازش کرده و اطلاعات مورد نیاز مدیران را در اختیار آن ها می گذارد.

  • برنامه ریزی و تنظیم شیفت های کاری

از ویژگی های مهم دیگر نرم افزار حضورو غیاب تحت وب کسرا می توان به برنامه ریزی و تنظیم خودکار شیفت های کاری اشاره کرد که این مورد می تواند در شرکت های با خطوط تولید فعال زیاد در طول روز سرعت و حجم کاری را بهبود داده و برنامه ریزی دقیقی برای ساعات کاری کارکنان در شیفت های مختلف انجام می دهد.

  • استفاده از منابع سخت افزاری قوی

از توانمندی های مهم سیستم حضور وغیاب کسرا بهره مندی از منابع سخت افزاری قوی است که بخصوص در شرکت های صنعتی به خوبی از عهده ثبت تردد و حضور و غیاب کارکنان بر می آید. به طور مثال از این سخت افزارهای کنترل تردد برای مدیریت ورود و خروج کارکنان شرکت ایران خودرو استفاده شده که نتایج مثبت سامانه حضور و غیاب کسرا در آن مشهود است.

  • امکان ثبت تردد در صورت فراموشی پرسنل

گاهی اوقات کارکنان سازمان به دلیل درگیری ذهنی یا خستگی فراموش می کنند که حضور و غیاب خود را ثبت کنند؛ که سیستم حضور و غیاب کسرا برای این مورد هم راه حلی اندیشیده است. کارکنان می توانند با کسب اجازه از مدیر و به صورت دستی نسبت به ثبت ورود و خروج در سامانه ورود و خروج آنلاین اقدام کنند.

images_1691821380_64d72544627c5.jpg

  • ثبت و درخواست مرخصی در نرم افزار

همانطور که پیش از این هم بیان شد کارکنان گاهی اوقات نیاز به درخواست مرخصی و یا ماموریت دارند که می توانند با استفاده از سامانه حضور و غیاب آنلاین کسرا همه درخواست های خود را ثبت کرده و تایید مدیر را نیز در سامانه دریافت کنند.

  • اطلاع رسانی به کارکنان با ارسال پیام گروهی

گاهی اوقات مدیران سازمان برای اطلاعات رسانی شخصی یا امور گروهی نیاز به ارسال پیام گروهی به پرسنل دارند تا آنها از اخبار روز سازمان مطلع کنند، این مهم نیز در سیستم حضور و غیاب کسرا امکان پذیر است.

  • پشتیبانی 24ساعته

مشتریان سامانه حضور و غیاب کسرا می توانند با اطمینان خاطر از سراسر کشور این محصول را استفاده کنند و کارشناسان واحد پشتیبانی شرکت کسرا به صورت 24ساعته با آنها برای رفع مسائل احتمالی در ارتباط خواهند بود تا از ایجاد وقفه در فعالیت های سازمان در خصوص تردد کارکنان پیشگیری شود.

  • حفظ امنیت اطلاعات سازمان

از مهم ترین مسائل اغلب سازمان ها برای استفاده از سامانه حضور و غیاب حفظ امنیت اطلاعات سازمان است که با حفظ حریم خصوصی افراد؛ سامانه تردد حضور و غیاب آنها را ثبت می کند که از جمله محصولات با برخورداری از این ویژگی می توان به دستگاه ثبت تردد سوپردیما، ویردی و zk اشاره کرد.

راهکارهای اختصاصی نرم افزار حضور و غیاب برای سازمان ها

  • سازگاری سامانه حضور و غیاب سازمان با قوانین و آئین نامه های سازمان
  • سازگاری نرم افزار حضور و غیاب با سایر نرم افزارهای سازمان
  • تولید گزارشات، آمار و اطلاعات مورد نیاز سازمان
  • ارتباط دقیق و کامل نرم افزار حضور و غیاب با سایر ابزارهای سازمان

images_1691821389_64d7254dbea81.jpg

ویژگی های مهم سامانه حضور و غیاب

  • قابلیت تعریف انواع شیفت های ساده و پیچیده در کنار رعایت قوانین حضور و غیاب ویژه هر سازمان
  • قابلیت ایجاد وگردش انواع پویای پرسنل با دریافت تایید مدیران در بستر تحت وب یا موبایل
  • قابلیت طراحی و تهیه گزارش های دوره ای و داشبوردهای اطلاعاتی مدیریتی سازمان با دقت و سرعت بالا
  • پشتیبانی از دستگاه های حضور و غیاب فعلی سازمان با حفظ امنیت و یکپارچگی و ارتباط با سایر نرم افزارهای سازمان

سخن پایانی

شرکت کسرا با شعار «کسرا فراتر از یک راهکار» در جهت ارائه راهکارهای اختصاصی متناسب با نیازهای روز هر سازمان در قالب نرم افزار حضور و غیاب و با داشتن 23 سال سابقه؛ موفق به کسب رضایت بسیاری از سازمان ها و صنایع بزرگ در سطح کشور شده است. از افتخارات شرکت مهندسی کسرا تولید بهترین نرم افزار حضور و غیاب برای سازمان ها و شرکت های صنعتی است که می تواند ضمن مدیریت تردد پرسنل سازمان، بهره وری و بازدهی نیروی انسانی را نیز بهبود دهد. از طرفی با ارائه قابلیت های مختص هر کسب و کار میتواند سامانه حضور و غیاب هوشمند و در عین حال همراه با راهکارهای منحصر به آن سازمان را پیاده سازی کند.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments