خرید کتاب پرفروش | معرفی ۵ کتاب پرطرفدار در ایران

بیشتر افراد در خرید کتاب جدید دچار تردید می‌شوند. به این دلیل که وقت زیادی برای مطالعه ندارند یا به میزان محدودی کتاب می‌خوانند؛ بنابراین انتخاب یک کتاب خوب که ارزش زمان و مطالعه داشته باشد؛ سخت است. این افراد به سایت‌های مختلف مراجعه کرده و باتوجه به لیست‌های پیشنهادی مانند پرفروش‌ترین کتاب‌ها در ایران یا جهان اقدام به خرید کتاب پرفروش با ژانرهای مختلف می‌کنند. این آمار با تعداد فروش به صورت نسخه‌های فیزیکی، صوتی و دیجیتالی محاسبه می‌شود. کتاب‌هایی مانند 1984، مزرعه حیوانات، کیمیاگر، عقاید یک دلقک، چهار اثر از فلورانس اسکاول شین و… از کتاب‌های پرفروش در ایران هستند. در این مقاله به معرفی تعدادی از این کتاب‌ها می‌پردازیم.

مزرعه حیوانات

کتاب مزرعه حیوانات یا قلعه حیوانات نوشته جورج اورول بی شک یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها میان مردم جهان و ایران است. داستان کتاب قلعه حیوانات، روابط سیاسی و اجتماعی را میان حیوانات و از دریچه نگاه آن‌ها بررسی می‌کند. این کتاب با گذشت زمان روند تبدیل یک قیام آزادی‌خواه را به یک حکومت دیکتاتوری نشان می‌دهد. شخصیت‌های زیادی در کتاب ایفای نقش می‌کنند که هر کدام نماد یک رویداد و یا یک گروه از انسان‌های واقعی هستند. از معروف‌ترین شخصیت‌های این کتاب می‌توان به خوک‌ها رهبران این جامعه که به تدریج به آرمان‌های اولیه خود پشت می‌کنند، اسب و آقای جونز صاحب مزرعه اشاره کرد. “همه حیوانات برابرند، اما بعضی حیوانات از دیگران برابرترند.” یکی از مسحورکننده‌ترین جملات این کتاب است که روند خلق و تغییر آن را خواهید خواند. مطالعه کتاب مزرعه حیوانات به دلیل بار معنایی و ارزش زیاد آن به همگان پیشنهاد می‌شود. برای خرید کتاب پرفروش مزرعه حیوانات می‌توانید به کتاب‌فروشی‌های نزدیک خود و یا سایت vatanbooks.com مراجعه کنید.

مزرعه حیوانات

چهاراثر از فلورانس اسکاول شین

کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین نوشته‌ای متفاوت در زمینه موفقیت و شیوه صحیح زندگی است. با توجه به نام روی جلد، این کتاب چهار داستان “بازی زندگی و چگونگی آن”، “کلام تو عصای معجزه‌گر توست”، “در مخفی موفقیت”، “قدرت کلام” را در برمی‌گیرد. اسکاول شین نقاش، سخنران و نویسنده آمریکایی با قلمی ساده و روان در مورد تجربیات خود، چگونگی تغییر دیدگاه نسبت زندگی و اطراف، دوری از بدی‌ها و قدرت انرژی مثبت صحبت کرده است. مطالعهٔ این کتاب به همه پیشنهاد می‌شود چون علاوه بر سادگی نثر و برقراری ارتباط، مسائل ذکر شده نیز از دغدغه‌های بزرگ افراد در گوشه کنار دنیا است. در داستان اول فلورانس دیدگاه جالب خود را نسبت به زندگی بیان می‌کند. زندگی همانند یک بازی است اگر با آن بجنگید به جنگ شما می‌آید و اگر به آن نیکی کنید؛ نیکی خواهید دید. روش‌های متنوعی برای خرید کتاب پرفروش چهار اثر فلورانس اسکاول شین مانند نسخهٔ فیزیکی، دیجیتال و صوتی وجود دارد.

بیشعوری

تا به حال به این فکر کرده‌اید که خطرناک‌ترین و مهلک‌ترین بیماری برای انسان‌ها چیست؟ خاویر کرمنت نویسندهٔ کتاب “بیشعوری” به این مسئله اعتقاد دارد که بیشعوری یکی از خطرناک‌ترین بیماری‌های تاریخ بشریت است. در این کتاب خاویر کرمنت ابتدا به بیشعوری خود اعتراف می‌کند سپس به دنبال راه‌های درمان این بیماری می‌رود. مسئله بیشعوری در حوزه‌های مختلف مثل اجتماع، سیاست، تجارت و دین در دنیای امروزی با لحنی طنز بیان شده است. با توجه به سخنان خاویر کرمنت “تمام آدم‌ها چه ثروتمند چه بی پول، چه زن و چه مرد، پیر یا جوان ممکن است به بیشعوری مبتلا شوند. هیچ عاملی مانع از ابتلا به این عارضه نمی‌شود.” مطالعهٔ این کتاب برای همه آدم‌ها با هر جنسیت و سن و سالی پیشنهاد می‌شود. برای خرید کتاب بیشعوری درنگ نکنید و در اسرع وقت این کتاب را مطالعه کرده تا با بیماری بیشعوری و راه درمان آن آشنا شوید.

بیشعوری

خرید کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب یکی از معروف‌ترین کتاب‌های رشد، توسعه فردی و موفقیت بین فعلان این حوزه است. کتاب اثر مرکب توسط دارن هارن در سال 2010 نوشته شد. دارن هاردی آمریکایی با راه اندازی اولین کسب و کار خود در سن 18 سالگی و مجله‌ای بی‌نظیر، سرمایه‌اش به نسبت هم سن و سال‌هایش قابل مقایسه نبود.

اثر مرکب چیست؟ اثر مرکب بیانگر این مفهوم است که انتخاب‌های کوچک و به نظر بی‌اهمیت روزانه ما در رسیدن به موفقیت بزرگ نقش اساسی دارند. این اثر در موضوعات مختلفی وجود دارد، ولی دارن هاردی از تاثیر اثر مرکب در موفقیت استفاده کرده است. هاردی اعتقاد دارد که برای رسیدن به یک موفقیت بزرگ باید قدم‌های کوچک اما مداوم بردارید. در ابتدا شاید تصور کنید که هیچ پیشرفتی نکرده‌اید اما با انجام پی‌درپی این کار با گذر زمان نشانه‌های پیشرفت را به وضوح خواهید دید. “یک رویه روزانه که بر اساس عادت‌های خوب بنا شده باشد، چیزی است که موفق‌ترین افراد را از بقیه جدا می‌کند” این جمله بیانگر این است که با ساخت عادت‌های کوچک اما خوب می‌توانید به مقصد خود برسید. با خرید کتاب اثر مرکب گام‌هایی در مسیر موفقیت بردارید.

ملت عشق

رمان ملت عشق به یکی از محبوب‌ترین و پرخواننده‌ترین رمان‌های تاریخ ترکیه تبدیل شده است. کتاب ملت عشق توسط سخنران و فعال حقوقی الیف شافاک در سال 2010 منتشر شد. این اثر دو داستان مختلف در زمان حال و گذشته را روایت می‌کند. کتاب موضوع عشق و عرفان در دنیای مدرن امروزی و رنگ و بویی که به زندگی می‌دهد را بررسی می‌کند. یکی از داستان‌های روایت شده در مورد آشنایی شمس تبریزی و عارف بزرگ زمان جلال الدین رومی است. روایت معاصر آن در مورد یک زن خانه‌دار متاهل به نام اللا روبینشتاین که از روند زندگی خودش راضی نیست. راوی داستان در طی کتاب از دیدگاه شخصیت‌های مختلف مثل شمس، رومی، خانواده رومی و دیگر شخصیت‌ها تغییر می‌کند.

 

با خیال راحت کتاب انتخاب کنید

تعداد کتاب‌های تالیف شده هر روز افزایش می‌یابد و انتخاب از میان آن‌ها سخت‌تر می‌شود. خواندن تمام کتاب‌های چاپ شده ممکن نیست اما می‌توانید برخی از کتاب‌های معروف جهان را مطالعه کنید. سلیقه و علاقه فردی در انتخاب کتاب تاثیر زیادی دارد، اما کتاب‌های پرفروش بر اساس تعداد فروش نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی محاسبه می‌شوند. بنابراین کتاب‌های معرفی شده فارغ از سلیقه شخصی تهیه شده‌اند. پس اگر قصد خرید کتاب داشتید با توجه به علاقه خود یکی از کتاب‌های لیست بالا را خریداری کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments