با این ۱۰ نهال بادام «رنج باغدار» به «گنج باغدار» تبدیل کنیم

با این ۱۰ نهال بادام «رنج باغدار» به «گنج باغدار» تبدیل کنیم

آیا باغدار هستید و به این فکر می کنید که چطور می توانیم بادام های باکیفیت تولید کنیم؟ آیا به فکر احداث باغ بادام هستید و می خواهید به اصلاح، پولدار شوید؟ آیا مبتدی هستید و هنوز اطلاعات کافی را درباره انواع نهال بادام، کاشت نهال ها و مراقبت از آنها نمی دانید؟ بسیار خوب! البته شما باید کارهای زیادی انجام دهید و به نوعی هنوز اول راه هستید؛ اما جای نگرانی نیست! با یک اقدام هوشمندانه می توانید به تمام اهداف خود برسید.

شاید تعجب کنید اگر بگوییم که با خرید نهال بادام می توانید پول پارو کنید!! بله؛ درست است! اگر بهترین ارقام نهال بادام را بخرید و تمامی مقدمات کار را فرآهم کرده باشید، به سودآوری عالی خواهید رسید. مهم ترین هدف باغداران بادام هم همین موضوع است؛ یعنی می خواهند رقم های عالی را بخرند و در طول سال، بیشتری برداشت محصول را داشته باشند. شما هم می توانید جزو همین افراد باشید. کار سختی نیست. کافیست با ما همراه باشید تا 10 تا از بهترین ارقام نهال بادام را معرفی کنیم که شما را میلیاردر می کند.

10 مورد از بهترین ارقام نهال بادام برای خرید با حداکثر باردهی

10 مورد از بهترین ارقام نهال بادام برای خرید با حداکثر باردهی

 

1- نهال بادام نون پاریل

یکی از بهترین ارقام نهال بادام برای خرید که به شما پیشنهاد می دهیم، نهال بادام نون پاریل نام دارد. این نوع نهال بادام را در دسته نهال بادام اصلاح شده و نهال بادام دیرگل طبقه بندی کرده اند. این ارقام نهال بادام، بومی کشور آمریکا است پس هنگام خرید باید دقت کنید که حتماً شرایط کاشت نهال بادام با شرایط اقلیمی و خاک باغ شما سازگاری داشته باشد.

با خرید نهال بادام نون پاریل می توانید در هر هکتار، حدود 4 تن بادام مرغوب تولید کنید. از سال سوم بعد از کاشت، این نهال به باردهی می رسد. اگر باغ شما در منطقه ای است که ارتفاع از سطح دریا در آنجا، 500 تا 2500 متر می باشد، نهال بادام نون پاریل برایتان مناسب خواهد بود. نهال های نون پاریل، در برابر سرمای بهاره مقاوم هستند، بنابراین می توانیم آنها را برای کاشت در مناطق سردسیر و کوهستانی نیز توصیه کنیم.

2- نهال بادام سوپرنوا

دومین گزینه عالی برای خرید نهال بادام اصلاح شده و خرید نهال بادام دیرگل، نهال بادام سوپرنوا نام دارد. هر چه از ویژگی های برجسته و ارزشمند این نوع نهال بادام بگوییم باز هم کم گفته ایم! خرید نهال بادام سوپرنوا برای مناطقی که زمستان های طولانی و سرمای شدید را تجربه می کنند، بسیار ایده آل است. با کاشت این نوع نهال، دیگر نگران سرمازدگی شکوفه های بادام نخواهید بود. این نوع نهال بادام، بومی کشور ایتالیا است. می توانید این نهال را در مناطقی با ارتفاع 800 تا 2500 متر بکارید. این درختان بادام در سن 7 سالگی، بیشتری باردهی را دارند و از هر درخت، می توانید حدود 30 کیلوگرم بادام عالی و درشت با مغز خوشمزه برداشت نمایید.

3- نهال بادام مامایی

یکی دیگر از بهترین ارقام نهال بادام که شما را پولدار می کند، نهال بادام مامایی نام دارد. این نهال بادام هم مانند نهال های قبلی، در دسته نهال بادام اصلاح شده و نهال بادام دیرگل طبقه بندی می شود. اگر به دنبال خرید نهال بادام پربازده هستید، نهال های بادام مامایی را به شما پیشنهاد می دهیم. در هر هکتار از این نوع نهال های بادام، تا 4 تن محصول مرغوب برداشت خواهید کرد.

4- نهال بادام فرانیس

نهال بادام فرانیس، یکی از بهترین ارقام نهال بادام دیرگل و نهال بادام اصلاح شده می باشد. اگرچه این نوع ارقام نهال بادام برای شرایط سرد و کوهستانی مناسب است اما می توانند در آب و هوای خشک نیز باردهی عالی داشته باشند.در هر هکتار، 4 تا 5 تن میوه مرغوب را تولید می کند. نهال بادام فرانیس را می توانید در ارتفاعات حدود 400 متر از سطح دریا نیز بکارید.

5- نهال بادام تونو

یکی از گزینه های خرید نهال بادام دیرگل، نهال بادام تونو نام دارد. اگرچه این نهال را در دسته نهال های بادام اصلاح شده نیز طبقه بندی کرده اند، با این حال، انتخاب خوبی برای هر شرایط آب و هوایی محسوب می شود.در هر هکتار، بیشتر از 4 تن بادام خوشمزه و درشت تولید می کند. برای باغدارانی که هنوز نمی دانند کدام نهال بادام را بخرند، این نوع ارقام نهال می تواند چالش آنها را برطرف سازد.

6- نهال بادام آذر

نهال بادام آذر

یکی از بهترین و برترین انواع نهال بادام ایرانی، نهال بادام آذر نام دارد. این نوع نهال بادام از رقم های نهال اصلاح شده و نهال های دیرگل محسوب می شود و بهترین بازدهی را برای شرایط اقلیمی مختلف دارد. نهال بادام آذر را می توانید در شرایط 400 متر ارتفاع از سطح دریا بکارید. مغز این نوع بادام ها درشت و خوشمزه است و قطعاً شما را به درآمد خوبی می رساند. در هر هکتار می توانید حدود 4 تن میوه باکیفیت از این نوع نهال ها برداشت کنید.

7- نهال بادام یلدا

یکی از بهترین ارقام نهال بادام دیرگل، نهال بادام یلدا نام دارد. می توانید با کاشت این نوع نهال های بادام، بومی کشور آمریکا، شکوفه های بادام را از سرمازدگی و یخبندان زمستانه محافظت کنید. اگر شرایط کاشت و مراقبت از نهال ها به درستی فراهم شود، در هر هکتار، 1 تن میوه عالی برداشت خواهید کرد. این نهال بادام برای مناطقی با ارتفاع 100 تا 1500 متر پیشنهاد می شود.

8- نهال بادام منقا

نهال بادام منقا، از ارقام نهال بادام آسیایی بوده و در دسته نهال های دیرگل طبقه بندی می شود. اگر به بازدهی بالای باغ خود فکر می کنید و می خواهید نهال ها در بهترین شرایط رشد کنند، با کاشت این نوع نهال ها، در هر هکتار می توانید تا 3 تن بادام باکیفیت برداشت کنید.

9- نهال بادام اسپانیایی

یکی از بهترین ارقام نهال بادام دیرگل، بومی کشور اسپانیا، نهال بادام اسپانیایی نام دارد. ویژگی های باردهی این نهال بسیار عالی است و می توانید در هر هکتار تا 6 تن بادام مرغوب برداشت کنید. این نهال برای ارتفاعات 1000 متر از سطح دریا ایده آل هستند.

10- نهال بادام شکوفه

یکی دیگر از ارقام نهال بادام ایرانی، دیرگل، نهال بادام شکوفه است. این نهال در هر هکتار، در دوران بلوغ، حدود 10 تن می باشد. خرید عمده نهال بادام شکوفه برای باغداران، به طرز قابل توجهی، پرسود خواهد بود.

خرید نهال بادام شناسنامه دار از پالیز نهال

خرید نهال بادام شناسنامه دار از پالیز نهال

اکنون که با انواع بهترین ارقام نهال بادام با بازدهی بالا آشنا شدید، شاید بهتر باشد یک مرجع تولید و پرورش بهترین نهال های بادام را نیز بشناسید. پالیز نهال، بهترین نهالستان در کشور است که تمامی نهال های میوه، نهال بادام و نهال گردو را ارائه می دهد.

برای خرید عمده نهال بادام شناسنامه دار و ثبت سفارش می‌توانید به وبسایت نهالستان پالیز به آدرس https://paliznahal.ir/   مراجعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ارتباط با مشاوران ما به صورت رایگان و همه روزه میتوانید از طریق راه‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: واحد پشتیبانی و فروش نهالستان پالیز ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۸ – ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۷

آدرس دفتر :آذربایجان غربی، میاندوآب، خیابان ۲۴ متری فرهنگیان شرکت پالیز

آدرس گلخانه :آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments