کد تخفیف دیجی پلاس دریچه ای به خدمات ویژه دیجی کالا

دیجی پلاس خدمت جدیدی از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است که برای کاربران امکانات ویژه‌ای فراهم می‌کند. احتمالاً دیده‌اید که بسیاری از سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها یک نسخه رایگان و یک ورژن پریمیوم دارند. نسخه رایگان در اختیار همه افراد است و خدمات اصلی آن مجموعه با امکانات کمتر را ارائه می‌کند. ولی کاربران پریمیوم از مزیت‌های شگفت انگیز تری بهره‌مند می‌شوند که در دسترس همه نیست. برای مثال، ممکن است یک سایت آموزشی در حالت رایگان اجازه دانلود 5 فایل در هفته را به شما بدهد؛ اما اگر اشتراک بخرید این محدودیت برداشته می‌شود. دیجی پلاس هم به نوعی اشتراک ویژه دیجی‌کالا است که در ازای دریافت مبلغی مشخص به عنوان حق عضویت، امکانات بیشتری را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. امکاناتی که می‌تواند تجربه شما از خرید آنلاین را متحول کرده و علاوه بر راحتی بیشتر هزینه‌های شما را نیز به شدت کاهش دهد. شما تا کنون بدون هیچ مشکلی اجناس مورد نظر خود را از فروشگاه دیجی کالا می‌خریدید، تخفیف می‌گرفتید، پشتیبانی دریافت می‌کردید و حتی شاید از خدمات رایگان باشگاه مشتریان هم استفاده کرده‌اید. با این حال، این فرصت وجود دارد که همه این خدمات و بیشتر از آن را با کیفیت بالاتر و دردسر کمتر بگیرید. دیجی پلاس امتیازات زیادی را به شما ارائه می‌کند که برای برخورداری از آن‌ها لازم است اشتراک یک ماهه، سه ماهه یا یک ساله آن را تهیه کنید. البته، با داشتن کد تخفیف‌های تا 100 درصدی حتی لازم نیست برای خرید این اشتراک هزینه‌ای پرداخت کنید. در ادامه این مطلب، به بررسی دقیق‌تر خدمات دی جی پلاس و نحوه دریافت اشتراک ارزان با کد تخفیف می‌پردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

کد تخفیف دیجی پلاس برای خرید اشتراک

راضی نگه داشتن مشتریان فروشگاه‌های بزرگ به دلیل تعداد زیاد آن‌ها کار دشواری است. به همین دلیل هم هست که مجموعه‌هایی مانند دیجیکالا اقدام به ارائه خدمات متفاوت‌تری نسبت به سایر فروشگاه‌های آنلاین می‌کنند. دیجی پلاس از جمله اقدامات دیجی کالا بود که توانست با ارائه برخی مزیت‌ها و رفع مشکلات خریداران، رضایت بسیاری از آن‌ها را جلب کند. با عضویت در دیجی‌پلاس، همه جنبه‌های خرید، از قیمت کالاها و تخفیف روی اجناس گرفته تا نحوه ارسال و پشتیبانی بهتر از قبل می‌شوند. البته، شاید طبیعی باشد قبل از تهیه اشتراک دیجی پلاس نسبت به مزیت‌ها و منافع آن تردید داشته باشید. به طور کلی، این سرویس می‌تواند برای مشترکین پرخرید خود سود مالی و غیرمالی بسیاری داشته باشد. اگر به فکر عضویت و خرید اشتراک دی جی پلاس هم هستید، حتما از کد تخفیف دیجی پلاس استفاده کنید تا مبلغ پرداختی حق اشتراک شما کاهش پیدا کند. این کدهای تخفیف برای اولین خرید اشتراک و حتی تمدید آن هم وجود دارد. کد تخفیف 100 درصدی دیجی پلاس هم در مناسبت‌ها ارائه می‌شود تا رایگان از خدمات آن بهره‌مند شوید.

کد تخفیف دیجی پلاس برای خرید اشتراک

ارسال رایگان دیجی کالا با دیجی پلاس

ارسال رایگان همیشه یکی از مزیت‌های فروشگاه‌های آنلاین بوده است. از میان گزینه‌های مختلف مانند کوپن تخفیف، حراجی، قرعه کشی و … ارسال رایگان همیشه یکی از محبوب‌ترین آپشن‌ها میان کاربران است. اخیراً کد تخفیف ارسال رایگان دیجی کالا حذف شده است؛ اما اگر کاربر دیجی پلاس باشید، می‌توانید تا 4 سفارش در ماه را بدون پرداخت کرایه پست تحویل بگیرید. نکته مهم درباره این قابلیت این است که هیچ محدودیتی از نظر حداقل سبد خرید ندارید و با هر مبلغ سفارشی هزینه ارسال رایگان می‌شود.

کاربرانی که اشتراک دیجی پلاس دارند، نه تنها کرایه پست نمی‌دهند، بلکه زودتر از بقیه سفارش خود را دریافت می‌کنند. اول از همه اینکه امکان انتخاب همه بازه‌های زمانی ارسال، حتی آن‌هایی که پر شده‌اند، وجود دارد. علاوه بر این، ساکنان تهران می‌توانند در همان روز ثبت سفارش یا فردای آن، خریدشان را به صورت فوری دریافت کنند. اگر خرید خود را تحویل گرفتید، یک ماه فرصت تست کالا را دارید تا در صورت خرابی یا عدم رضایت آن را مرجوع کنید. این در حالی است، که زمان بازگرداندن کالا برای کاربران عادی تنها 7 روز است.

خط تماس ویژه‌ و پشتیبانی اختصاصی

یکی از دیگر ویژگی‌های مهم هر فروشگاه آنلاین پشتیبانی آن است. به هر دلیلی، ممکن است به راهنمایی، مشاوره یا پیگیری نیاز داشته باشید. برای مثال، هنگام استفاده از کد تخفیف دچار مشکل می‌شوید و نمی‌توانید خرید خود را نهایی کنید. شاید هم مشکلاتی هنگام ثبت آدرس، نحوه ارسال یا پس از دریافت سفارش پیش بیاید. دیجی کالا پشتیبانی تمام وقت دارد؛ اما ممکن است به علت تعداد زیاد تماس‌ها، مدت زمان زیادی را پشت خط تلفن معطل بمانید. برای کاربران دیجی پلاس خط پشتیبانی ویژه در نظر گرفته شده‌است تا سریع‌تر به مشکلات و سؤالات آن‌ها رسیدگی شود.

استفاده از هدیه نقدی دیجی پلاس

با دیجی پلاس که از دیجی کالا خرید می‌کنید، پول به حسابتان بر می‌گردد! یکی از مزیت‌های مهم اشتراک دیجی پلاس هدیه نقدی آن است. با مراجعه به دیجیکالا محصولاتی را می‌بینید که با آیکون بنفش رنگ هدیه نقدی مشخص شده‌اند. مبلغ این هدیه هم مشخص است و با خرید کالا، این مبلغ به کیف پول شما در حساب کاربری‌تان واریز می‌شود. با خریدهای بیشتر، این پول به عدد قابل توجهی خواهد رسید. استفاده از این اعتبار هدیه برای خرید مجدد هم ساده است. کافی است هنگام پرداخت، گزینه کیف پول را انتخاب کنید تا از مبلغ فاکتور کسر شود. با افزایش مبلغ خرید میزان این کش بک یا بازگشت وجه هم بالاتر می‌رود. طبق آمار رسمی منتشر شده توسط دیجی کالا در سال 1400 مجموع هدایای نقدی کاربران فعال دیجی پلاس به 12 میلیارد تومان رسید که در سال 1401 و 1402 قطعاً بسیار بیشتر شده است.

استفاده از هدیه نقدی دیجی پلاس

پیشنهادات شگفت انگیز تر با دیجی پلاس

کالاهای شگفت انگیز دیجیکالا فرصت بی نظیری برای داشتن خریدی به صرفه است. در بخش پیشنهادهای شگفت انگیز دیجی کالا، برخی از محصولات با تعداد محدود برای مدت زمان مشخصی عمدتا 24 ساعت با تخفیف های بسیار ویژه عرضه می‌شوند. ممکن است به دلیل استقبال بالا موجودی اجناسی که در این بخش قرار می‌گیرند زود تمام شود. ولی اگر عضو دیجی پلاس باشید و اشتراک آن را تهیه کنید، این اتفاق برای شما نمی‌افتد؛ چرا که یک ساعت زودتر از بقیه از آفر‌ها خبردار می‌شوید. البته، به خاطر داشته باشید که پیشنهاد‌های شگفت انگیز، تنها راه سفارش ارزان از این سایت و اپلیکیشن نیست. ساده‌ترین و بهترین شیوه برای خرید کالا از دیجیکالا با قیمتی کمتر از سایر فروشگاه‌ها و به‌صرفه‌تر از قیمت بازار، به کار بردن کد تخفیف دیجی کالا است. این کدهای تخفیف انواع مختلفی دارند و ممکن است برای خرید اول یا غیراول استفاده شوند؛ اما با اعمال هر کدام از آن‌ها روی سفارش، مبلغ یا درصدی از فاکتور شما بدون محدودیت کسر می‌شود. برخی اوقات کوپن‌های تخفیف دیجی کالا تا 80 درصد یا در جشنواره‌ها و مناسبت‌ها حتی بیشتر از این درصد هم می‌رسند.

با دیجی پلاس اشتراک رایگان کتاب هدیه بگیرید

فیدیبو یکی از سامانه‌های فروش کتاب الکترونیک و صوتی و از زیر مجموعه‌های دیجی کالا است. مسلما، مطالعه کتاب الکترونیکی ساده و کم‌خرج‌تر از نسخه‌های چاپی است. به همین دلیل هم افراد زیادی به دنبال این نوع کتاب هستند تا علاوه بر صرفه جویی، همه جا در هر زمان و مکانی به آنها دسترسی داشته باشند. اگر عضو دیجی پلاس شوید، اشتراک رایگان فیدیبو 100 درصدی به شما هدیه داده می‌شود. در نتیجه، تنها با عضویت در فیدیبو، همه عناوین داستان و رمان، تاریخ، سبک زندگی، فلسفه، میکروبوک، شعر و هنر، دانشگاهی و درسی کتاب الکترونیک و صوتی بدون نیاز به خرید، در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

چرا دیجی کالا دیجی پلاس را راه اندازی کرد؟

پس از آشنایی با دیجی‌پلاس، ممکن است از نظر شما هزینه‌های این سرویس برای دیجیکالا غیرمنطقی به نظر برسد. در نگاه اول این‌طور فکر کنید که ارائه این امکانات در مجموع به ضرر دیجی کالا تمام می‌شود؛ اما اینطور نیست. دلیل راه‌اندازی قسمتی مانند دیجی پلاس در دیجی کالا این است که ایجاد مزیت‌های رایگانی مانند ارسال سریع، تخفیف‌های ویژه و … برای همه کاربران هزینه‌های گزافی خواهد داشت و در عمل امکانپذیر نیست. در نتیجه، این امکانات به صورت محدود و برای کاربرانی خاص ارائه می‌شود. به طور کلی، چنین اقداماتی میزان رضایت مشتریان را هم بالا می‌برد. راضی بودن خریدار در نهایت مهم‌ترین هدف هر فروشگاه آنلاین است چرا که خریدهای بعدی یک کاربر را رقم خواهد زد.

به عبارتی، فروشگاه‌های بزرگی مانند دیجی‌کالا با راه اندازی سرویسی مشابه دیجی پلاس با یک تیر دو نشان می‌زنند. کیفیت خدمات رسانی به مشتریان را افزایش می‌دهند و درصد رضایت کاربران را بالا می‌برند. در عین حال هم نه تنها مشکلی از نظر مالی برای فروشگاه به وجود نمی‌آید بلکه سوددهی زیادی هم برای آن‌ها خواهد داشت. زمانی که کاربر امکانات ویژه‌تری دریافت و خرید راحت‌تری را تجربه کند، به مشتری وفادار و همیشگی آن مجموعه تبدیل می‌شود. علاوه بر این، چنین اقداماتی مزیت‌های بیشتری حتی برای کاربران غیردیجی پلاسی و کل مجموعه به دنبال خواهد داشت. اگر ایرادی در قسمتی از روند عادی انجام کار‌ها وجود داشته باشد، برطرف می‌شود. برای مثال، خدمات پس از فروش و پشتیبانی دیجیکالا برای کاربران دیجی پلاس بهبود پیدا کرده و خود به خود این بهبود، پیشرفت و ارتقای سایر بخش‌ها برای سایر مشتریان را هم رقم می‌زند. تجربه معروف در این زمینه، سرعت ارسال مرسوله‌ها در آمازون بود که با ایجاد آمازون پرایم به 2 روز کاهش پیدا کرد و یکی از مهمترین مشکلات این مجموعه را مرتفع کرد.

چرا دیجی کالا دیجی پلاس را راه اندازی کرد؟

 

دریافت کد اشتراک دیجی پلاس رایگان

تا به حال، 980 هزار نفر از کاربران دیجی کالا، اشتراک دیجی پلاس را خریداری کرده‌اند. میانگین سود نقدی بازگشت وجه برای هر نفر حدود 400 هزار تومان بوده است. از طرفی مزیت ارسال رایگان برای هر مشترک هم بیش از یک میلیون و 600 هزار تومان صرفه جویی را به دنبال داشته است. علاوه بر این مزایا، سرعت بالای ارسال هم باعث شده تا 72 ساعت زمان کمتری را منتظر رسیدن بسته‌های خود باشند. با توجه به این موارد، می‌توان نتیجه گرفت که استفاده از دیجی پلاس 100 درصد به نفع کاربر است. فرقی هم ندارد که قبلاً از این سرویس استفاده می‌کرده اید و قصد تمدید آن را دارید یا به تازگی می‌خواهید اشتراک آن را خریداری کنید. در هر حال، امتیازات ویژه ای انتظار شما را می‌کشند.

برای عضویت در دیجی پلاس دیجی کالا و برخورداری از امکانات آن لازم است اشتراک ماهانه، 3 ماهه یا 360 روزه آن را خریداری کنید. قیمت این اشتراک ها بسته به مدت زمان پلن تغییر می‌کند و بدون تخفیف برای شما از 75 هزار تومان تا 900 هزار تومان هزینه دارد؛ اما در هر حال، با استفاده از کد تخفیف دی جی پلاس مبلغ کمتری برای عضویت آن پرداخت می‌کنید. کدهای تخفیف برای خرید هر پلن اشتراکی نیز شرایط و درصدهای متفاوتی دارند. مثلا، ممکن است بتوانید با کد تخفیف 100 درصدی اشتراک یک ماهه رایگان دیجی پلاس را برای اولین مرتبه بگیرید یا اکانت سه ماهه را با 50 درصد تخفیف برای بار دوم یا چندم تمدید کنید. با توجه به امکان تغییر این آفر‌ها، بهتر است با مراجعه به کانال تخفیف از بیش ترین کد تخفیف و شرایط دریافت آن‌ها نه تنها برای این سایت بلکه برای سایر کسب و کارها و فروشگاه های آنلاین به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان مطلع شوید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments