راه اندازی فروشگاه اینترنتی به ساده ترین شکل ممکن

راه اندازی فروشگاه اینترنتی به ساده ترین شکل ممکن

طبق آمارهای منتشر شده از سوی بانک مرکزی ایران، سهم پایانه های فروش آنلاین در حدود %40 از کل تراکنش ها را شامل می شود. بر طبق پیشبینی ها انتظار می رود طی 2 الی 3 سال آینده، این مقدار به بیش از %50 برسد و در طی 5 سال پیش رو به بیش از %60 که نشان دهنده روند رو به رشد کسب و کارهای اینترنتی است. همین مساله موجب شده که کسب و کارهای سنتی مانند فروشگاه ها و مغازه ها از رونق بیافتند! اگر شما نیز احساس می کنید کسب و کارتان دچار رکود شده و یا اگر می خواهید کسب و کار خود را توسعه دهید حتما می بایست به حوزه وب وارد شوید. راه اندازی فروشگاه اینترنتی یکی از بهترین راهکارها برای ارائه و فروش محصول است که محدود به منطقه جغرافیایی نبوده و می تواند کسب و کار شما را متحول نماید.

موانع و چالش های پیش رو

یکی از بزرگترین موانع پیش رو برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی، مباحث فنی مربوط به آن است. ثبت کردن دامنه، خرید هاست مناسب، نصب سایت ساز، تبدیل آن به فروشگاه و چندین مورد دیگر …!

خبر خوب اینکه توسط راهنمای جامع زیر شما می توانید در کوتاه ترین زمان و به عالی ترین شکل، فروشگاه اینترنتی خود را با وردپرس + ووکامرس راه اندازی نمایید. توصیه می کنیم در ابتدا آموزش راه اندازی سایت را مطالعه نمایید و سپس به سراغ آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی بروید.

اینکه خودمان بتوانیم فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم علاوه بر لذت وصف ناپذیری که دارد موجب عدم وابستگی به شرکت های طراحی سایت می شود. وابستگی به شرکت های طراحی وب سایت، مشکلات زیر را در پی دارد:

  • عدم وجود مدیریت و کنترل کافی روی سایت و فروشگاه آنلاین
  • تحمیل هزینه های بسیار سنگین
  • بالا رفتن ریسک عدم پشتیبانی یا نابودی اطلاعات
  • احتمال ایجاد مخاطرات امنیتی
  • عدم توسعه پذیری بخصوص در قالب های اختصاصی

و موارد متعدد دیگر …!

دامنه و هاست را تهیه کنید و کار را استارت بزنید!

برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی تنها کافیست یک دامنه ثبت کنید و یک هاست مناسب خریداری کنید. پس از آن به راحتی طبق آموزش های فوق می توانید فروشگاه مورد نظرتان را بسازید. نگران این موضوع نباشید که هیچ اطلاعاتی از این حوزه ندارید و چه کار باید بکنم! اگر کمی پشتکار داشته باشید به راحتی و در مدت زمان کوتاهی می توانید سایت ایده آل خود را بسازید.

برای خرید هاست و دامنه می توانید از طریق شرکت میزبان فا اقدام نمایید. سرویس های هاست اشتراکی میزبان فا با هزینه مناسب و کیفیت بسیار بالا می تواند زیرساخت لازم را برای کار شما فراهم نماید.

اگر بخواهیم ویژگی های سرویس های شرکت میزبان فا را بیان کنیم می توان یک کتاب در مورد آنها نوشت! و به همین جهت از بیان آنها خودداری می کنیم. فقط این موضوع را به خاطر داشته باشید که شرکت میزبان فا جزو 5 شرکت برتر و محبوب ایران است که بیش از 20.000 وبسایت فعال و پربازدید کشور را با عالی ترین سطح کیفی، میزبانی می کند.

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments