تلویزیون قابل حمل LG در مرکز تعمیرات تهران مهندسی معکوس شد

تلویزیون قابل حمل LG در مرکز تعمیرات تهران مهندسی معکوس شد

شاید باورش برای شما سخت باشد اما تلویزیون قابل حمل LG در مرکز تعمیرات تهران مهندسی معکوس شد. این تلویزیون که در نوع خود بسیار منحصر به فرد است توسط متخصصان شرکت service-lg.ir که نمایندگی Lg در ایران به حساب می‌آید، مورد مهندسی معکوس و ساخت دوباره توسط متخصصان قرار گرفته است.

تلویزیون قابل حمل LG در مرکز تعمیرات تهران مهندسی معکوس شد

آشنایی با صفحه نمایش قابل‌حمل جدید Standby Me Go

صفحه نمایش تلویزیون قابل حمل Standby Me Go به‌سادگی باز و بسته کردن کیف روشن و خاموش می‌شود و هیچ نیازی به فرایند اضافی ندارد. صفحه نمایش ۲۷ اینچی به‌صورت لمسی کار می‌کند و تا ۹۰ درجه به بالا و ۹۰ درجه در جهت عقربه‌های ساعت قابلیت چرخش دارد و ارتفاع آن تا ۱۸ سانتیمتر قابل تنظیم است. بسته به محیط تماشا نیز مشتریان می‌توانند صفحه نمایش را به‌صورت عمودی یا افقی بچرخانند یا از آن به حالت رومیزی استفاده کنند.

نمایندگی سرویس ال جی با بررسی، تجزیه تحلیل و نهایتا مهندسی معکوس تلویزیون Standby Me Go الجی مشخص کرد که توانایی بسیار زیادی در تعمیرات دارد. از این رو ما نیز تصمیم گرفتیم تا صفحه تعمیرات تلویزیون ال جی این وبسایت را به شما معرفی کنیم تا از خدمات آن ها بهره مند شوید.

آشنایی با صفحه نمایش قابل‌حمل جدید Standby Me Go

صفحه نمایش تلویزون ال جی Standby Me Go  یک صفحه نمایش سبک زندگی جدید است که فضایی را ایجاد می‌کند تا مشتریان بتوانند از تماشای تلویزیون به همراه یکدیگر با صفحه نمایشی خصوصی و بی‌سیم در محیط باز لذت ببرند. این صفحه نمایش علاوه بر اینکه در فضاهای داخلی مانند اتاق نشیمن و اتاق خواب قابل استفاده است بلکه قابلیت حمل آن سبب شده تا بتوان از آن در مناطق مختلفی همچون پارک‌ها و کمپ‌ها لذت برد. در حقیقت، ویژگی قابل حمل توسط پیشنهادهای مشتریان شکل گرفته که نشان‌دهنده توجه ال‌جی به نیاز مشتریان است.

ال جی توضیح می‌دهد که تلویزیون StanbyME Go همچنین از قابلیت‌های AirPlay، بلوتوث و Wi-Fi پشتیبانی می‌کند و می‌توانید صفحه دستگاه‌های iOS و اندروید را روی آن منعکس کنید. علاوه‌براین، ادعا شده است که این تلویزیون قابل‌حمل 27 اینچی از فناوری‌های Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند.

در رویداد LG Showcase 2024 چه اتفاقی افتاد؟

در رویداد LG Showcase 2024 که در شهر ابوظبی برگزار شد، محصولات جذاب پرشماری از تلویزیون و مانیتور گرفته تا ویدیو پروژکتور و یخچال فریزر به‌نمایش درآمدند که تعدادی از آن‌ها در رویداد CES امسال معرفی شده بودند.

از جمله‌ی محصولات چشم‌گیر ال‌جی می‌توان به تلویزیون قابل‌حمل StandbyME Go اشاره کرد؛ محصولی که علاقه‌مندان تماشای تلویزیون امکان می‌دهد که یک تلویزیون ۲۷ اینچی را در جعبه‌ای ویژه قرار دهند و با خود به هر جایی ببرند. با باز کردن جعبه می‌توان صفحه‌نمایش را به‌راحتی بالا برد، چرخاند، کج کرد یا در حالت عمودی قرار داد و از تماشای محتوا لذت برد.

در رویداد LG Showcase 2024 چه اتفاقی افتاد؟

این محصول همچنین دارای ویژگی‌های راحت و خوبی نیز است. این تلویزیون مجهز به پلتفرم تلویزیون هوشمند webOS خودش است و از Airplay و انعکاس صفحه نیز پشتیبانی می‌کند تا شما بتوانید به‌راحتی صفحه نمایش را با دستگاه‌های آی‌اواس و اندروید به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، این تلویزیون از تشخیص صدا نیز پشتیبانی می‌کند تا بتوانید در حین فعالیت‌های مختلفی در فضای باز همچون آشپزی و نظافت یا برپایی چادر به‌راحتی کانال را تغییر بدهید، صدا را تنظیم کنید یا به دنبال محتوای مناسب بگردید.

در مقالات قبلی از وبسایت موبایل کمک، این وبسایت یعنی service-lg.ir معرفی شده بود. در آن محتوا صحبت راجع به راهنمای کنترل سینما خانگی ال جی بود که خب تعمیر آن تخصص هر کسی نیست. با توجه به پیشرفت این کسب‌وکار پیشنهاد ما به شما این است که در صورت خرابی اینگونه موارد حتما به این نمایندگی تعمیرات الجی متخصص مراجعه نمایید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments