خرید و فروش انواع یاتاقان صنعتی و ریل واگن تایوان

خرید و فروش انواع یاتاقان صنعتی و ریل واگن تایوان

چکیده : بهترین قیمت خرید و فروش انواع ریل واگن تایوان و یاتاقان صنعتی در فیدار گستر

 

در این مقاله اطلاعات لازم درباره محصولات صنعتی از جمله انواع یاتاقان و انواعی از ریل و واگن تایوان را در اختیار شما قرار می دهیم پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا اطلاعات لازم درباره یاتاقان صنعتی و انواع ریل واگن ها بدست بیاورید.

انواع یاتاقان های صنعتی:

یاتاقان ها به طور کلی وسیله هستند که اجازه حرکت نسبی مشخصی را بین دو یا بیشتر از دو قطعه را تعیین می کند این حرکات به طور نمونه به صورت چرخشی یا حرکت خطی می باشد.
این محصولات صنعتی می تواند به صورت گسترده ای البته به گونه ای که مجاز هستند حرکت داشته باشد یا بر اساس عملکرد آنها طبقه بندی و دسته بندی شوند.
به طور کلی یاتاقان صنعتی به دو دسته یاتاقان لغزشی و یاتاقان غلتشی دسته بندی می شود که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

یاتاقان صنعتی لغزشی:
این نوع از یاتاقان ها تکیه گاهی برای قطعات چرخشی در هر دو جهت شعاعی و محوری می باشد جنگ های صلیبی نیز در محفظه این محصولات قرار گرفته تا نقش محافظ محوری را داشته باشند.
این نوع از محصولات در صنعت کاربرد بسیار زیادی دارد و بسیاری از قطعات بدون وجود این یاتاقان ها قادر به حرکت نیستند.

 

images_1665916707.jpg
یاتاقان صنعتی غلتشی:

عکس تشکیل دهنده یاتاقان های غلتشی دو عدد رینگ و تعدادی ساچمه هستند که این اجزا به شکل مماس مانند و به اندازه بین حلقه ها در کنار یکدیگر قرار دارند همچنین این محصولات معمولا از قفسی ساخته شدند که از صفحات موازی برنجی یا پلاستیکی جهت جداسازی ساچمه ها استفاده می شود.
سایت فیدار گستر به دلیل کاربرد بسیار بالایی که این محصولات صنعتی از جمله یاتاقان صنعتی دارد از انواع برندها و مدلها در فروشگاه سایت خود قرار داده تا مشتریان بتوانند به راحتی از این محصولات دیدن کنند به خرید و فروش این محصولات بپردازند.

 

images_1665917047.png
اطلاعاتی درباره ی ریل  و واگن تایوان:

ریل واگن برای مواردی چون ساپورت یاتاقان کردن و یا سوار کردن بار مکانیکی در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد که باعث حرکت خطی این‌باره مکانیکی میشود.
به طور کلی این محصولات حرکت خطی را بر روی المان هایی مثل ساچمه و یا رولر به وجود می آورند که به صورت ساچمه ها و رولر ها از طریق یک مسیر بسته درون ریل واگن قرار می گیرد و حرکت می کند و در اثر لغزش و غلطش حرکت خطی بسیار در زیر آب به وجود می آورند.
مزایای استفاده از این محصولات این است که روی واگن جهت حرکت دادن بار به نیروی بسیار کمی نیاز دارد زیرا در این محصولات مقاومت اصطکاکی پایینی وجود دارد همچنین با مصرف توان بسیار پایین حرکت بالا با سرعت بالا انجام میشود ریال واگن ها به وسیله روغن کاری درون بلوک از تعمیرات و نگهداری لازم می‌خواهد در این سرای بلور عمر بیشتری پیدا می کند.

images_1665916889.jpg
شرکت های معتبر بسیار زیادی از جمله ABBA و یا SKF به ساخت این محصولات صنعتی پرداختند و آنها را به بازار عرضه می‌کند شرکت فیدار گستر به نمایندگی این برند ها این محصولات را در فروشگاه خود قرار داده تا مشتریان خود بتوانند با مراجعه به فروشگاه سایت از این محصولات خریداری کنند

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments