اجاره اقامتگاه تنها با یک گوشی هوشمند

خوشبختانه در حال حاضر امکانی فراهم شده تا بتوانید با چند کلیک ساده به دنیایی از خدمات مختلف اینترنتی متصل شوید.

 یکی از خدماتی که امروزه به صورت اینترنتی انجام می‌شود و نسبت به شیوه‌های قدیمی خود طرفداران بیشتری دارد رزرو و اجاره اقامتگاه در سفر استبه کمک سامانه‌های  رزرو اینترنتی می‌توانید  بدون کوچک‌ترین  اتلاف وقتی  یک اقامتگاه  مناسب  با بودجه‌ای  که در نظر  دارید  پیدا کنید.

گوشی همراهتان  را  بردارید و در همان حالتی که روی مبلتان لم داده اید  اجاره ویلا در شمال را سرچ کنید. می بینید که پلتفرم هایی زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و  شما می توانید از این طریق به راحتی یک اقامتگاه مناسب را رزرو و اجاره کنید. 

یکی از آپشن هایی که استفاده از این سایت ‌ها را متداول و محبوب کرده همین کاربری ساده و راحت آن ‌هاستهمچنین سرعت کار با سامانه ‌های اینترنتی  از شیوه‌ های حضوری و سنتی خیلی بالاتر بوده و این موضوع باعث می‌شود  تا شما فرصت محدود سفرتان را برای پیدا کردن اقامتگاه از دست ندهیدبا کمک سامانه ‌های رزرو  آنلاین اقامتگاه،  شما می‌توانید بی‌آنکه در بازار آشفته دلال‌ها سردرگم شوید  مستقیماً به سراغ مورد مناسب خودتان بروید و برای رزرو و اجاره آن اقدام کنید. 

در این روش تنها چند کلیک با اجاره اقامتگاه در سراسر کشور، از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب، فاصله داریدالبته پیدا کردن سایتی که چنین تنوع و گستردگی را برای اجاره اقامتگاه در اختیار کاربرانش قرار ‌دهد هم چندان ساده نیستلیدوماتریپ یکی از آن سامانه هایی است که این امکان را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار می دهد. 

لیدوماتریپ چیست؟ 

این مجموعه که امروزه به یکی از معتبرترین وبسایت های گردشگری در زمینه رزرو آنلاین اقامتگاه و نامی آشنا در بین مسافران تبدیل شده، توانسته بعد از گذشت 5 سال، در بیش از 500 شهر ایران فعالیت داشته و بیش از 7 هزار اقامتگاه را  در سایت خود پوشش دهد که در سرتاسر ایران پراکنده شده‌انداز کوچکترین روستاها و شهرستان ها تا کلان شهرها و مراکز استانبه طوری که برای مثال امروزه یکی از آسان ترین راه ‌ها برای مسافران بندر انزلی  اجاره ویلا در بندر انزلی از طریق وبسایت لیدوما است. 

نحوه رزرو اقامتگاه از طریق لیدوماتریپ 

کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید. این کار بیش از ده دقیقه  وقت شما را نمی گیرد.  فرض کنید می خواهید به رامسر بروید.  به نشانی اینترنتی سایت لیدوماتریپ  مراجعه کنید، نام شهر  مورد نظرتان را در نوار جستجو وارد کرده و اطلاعات مربوط  به تاریخ سفر  و تعداد نفراتتان را به  قسمت های  مشخص شده اضافه کنیدلیدوماتریپ تمام گزینه های  ویلا در رامسر را با توجه به اطالاعات  درخواستی  شما  نشان می‌دهدهمچنین در صفحه معرفی  اقامتگاه ها نیز می‌توانید  با استفاده از فیلترهایی که در بالای صفحه قرار دارد  جستجوی نهایی خود را با جزئیات بیشتر و  مطابق با  خواسته هایتان انجام دهید. نظرات مسافرین قبلی  نیز در صفحه مربوط به  هر اقامتگاه قرار گرفته که می‌تواند در این انتخاب شما را یاری کند که با  اطمینان بیشتری تصمیم بگیرید. 

پشتیبانی لیدوماتریپ از آغاز تا پایان همراه شما 

رزرو اولیه اقامتگاه در لیدوماتریپ کاملا رایگان است. بعد از بررسی توسط پشتیبانان لیدوما  و  با قبول درخواست شما از سوی میزبان  تیم پشتیبانی با شما تماس می گیرند  تا ادامه مراحل را برای رزرو قطعی طی کنید.  پس از پرداخت مبلغ اجاره بها از سوی شما، آدرس دقیق اقامتگاه و مشخصات میزبان برایتان ارسال می شود، اما مبلغ پرداختی  تا لحظه‌ای که شما اقامتگاه را از میزبان تحویل بگیرید  در حساب لیدوماتریپ باقی می‌ماند و پس از اطمینان از  تحویل گرفتن  اقامتگاه به حساب میزبان واریز می‌شوددرواقع از آن ‌جایی که لیدوما یک کسب و کار آنلاین است  برای اطمینان از حقیقی بودن اقامتگاه‌ ها  و برای حفظ  حقوق  مسافران مبلغ  پرداختی را به شکل امانت تا زمان  تحویل اقامتگاه نزد خود نگه می‌داردپس  خیالتان از این بابت راحت  باشد. 

اگر در هنگام رزرو و یا پس از تحویل اقامتگاه با مشکلی مواجه شدید و مغایرتی بین اقامتگاه و اطلاعات موجود در  سایت مشاهده کردید، بلافاصله  با شماره های  تیم پشتیبانی موجود در سایت تماس بگیرید  تا در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی کنند.

 اگر مشکلات مربوط به اقامتگاه را به موقع و  قبل از اقامت به پشتیبانی سایت اطلاع دهید،  در صورت موجه بودن و ارائه عکس، رزرو شما کنسل و وجه پرداختی بدون کسر کارمزد به شما عودت داده می شود پس با خیال راحت در سفر بعدیتان به سرخرود،  اجاره سوئیت در سرخرود را از طریق لیدوماتریپ امتحان کنید. 

مزیت های رزرو آنلاین با لیدوماتریپ 

همانطور که می دانید رزرو حضوری تقریبا منسوخ شده و سامانه های رزرو آنلاین جای خود را در ذهن مسافران باز کرده اند. حالا می خواهیم بدانیم لیدوماتریپ چه مزیت هایی دارد که از دیگر وبسایت ها پیشی می گیرد؟ 

لیدوماتریپ تنوع بالایی از انواع اقامتگاه را در اختیار مسافران قرار می دهداز اقامتگاه بوم گردی گرفته تا سوئیت، ویلا، خانه روزانه، آپارتمان مبله، اکوکمپ، خانه روستایی، کلبه جنگلی و… در این وبسایت ثبت شده است در واقع لیدوماتریپ همه سلیقه ها را در نظر گرفته و برای هر قشری با هر سلیقه‌ای اقامتگاه وجود دارد. 

فیلترهای موجود در سایت این امکان را به شما می‌دهند که اقامتگاه ها را بر اساس قیمت از ارزان به گران ببینید و یا انواع اطلاعاتی که نیاز دارید (مدت زمان اقامت،  نوع اقامتگاه، فضای اقامتگاه،  مقررات اقامتگاه، تعداد افراد،  تعداد اتاق‌ها، امکانات و…)  را فیلتر کنید تا اقامتگاه های موجود متناسب با خواسته شما برایتان نمایش داده شوند. 

به این ترتیب شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن  تعدادی زیادی از واحدها را با هم مقایسه کنید و  با در نظر گرفتن قیمت و امکانات هر یک مناسب ترین واحد را برای اقامتتان انتخاب کنید. 

لیدوماتریپ جزو معدود سایت هایی است که رزرو را به صورت تلفنی هم انجام می دهدآن دسته از مسافرانی که آشنایی کافی با رزرو انلاین ندارند و یا وقت و حوصله اش را ندارند،  می توانند با پشتیبانی سایت تماس بگیرند و  از آن‌ها بخواهند رزرو را برایشان انجام دهند. 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments