خرید صندلی گیمینگ ارزان

خرید صندلی گیمینگ ارزان

خرید صندلی گیمینگ ارزان

چکیده : صندلی گیمینگ یک صندلی مناسبی است که برای گیمرهای حرفه‌ای و علاقه‌مند به بازی‌های کامپیوتری ساخته شده است. البته، این صندلی فقط برای گیمرها نیست. به‌طورکلی، کسانی که زیاد با سیستم کار می‌کنند به این صندلی نیاز دارند. این صندلی‌ها از قیمت‌های متنوعی در بازار ایران برخوردار هستند. در این مقاله در مورد خرید صندلی گیمینگ ارزان صحبت می‌کنیم. پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

صندلی گیمینگ در اتاق گیمر حرفه‌ای

خرید صندلی گیمینگ ارزان

صندلی گیمینگ یک صندلی مناسبی است که برای گیمرهای حرفه‌ای و علاقه‌مند به بازی‌های کامپیوتری ساخته شده است. البته، این صندلی فقط برای گیمرها نیست. به‌طورکلی، کسانی که زیاد با سیستم کار می‌کنند به این صندلی نیاز دارند. این صندلی‌ها از قیمت‌های متنوعی در بازار ایران برخوردار هستند. در این مقاله در مورد خرید صندلی گیمینگ ارزان صحبت می‌کنیم. پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

نکات مهم در خرید صندلی گیمینگ

برندهای معتبر داخلی تا سازندگان لوازم جانبی گیمینگ و برندهای خارجی صندلی‌های گیمینگ متفاوتی را طراحی می‌کنند. هرکدام از این شرکت‌ها ویژگی‌های منحصر به ‌فردی را در ساخت صندلی‌های گیمینگ به کار می‌برند. از جمله نکاتی که باید در زمان خرید صندلی گیمینگ به آن توجه کنید، بررسی ارگونومی کمر و گردن، قابلیت تنظیم ارتفاع و جنس بدنه است. در ادامه عوامل مهم در خرید صندلی گیمینگ ارزان را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

خرید این نوع صندلی‌ها نیازمند توجه به برخی نکات و ویژگی‌های صندلی گیمینگ است. با در نظر گرفتن این نکات می‌توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید. حال که قصد خرید صندلی گیمینگ را دارید باید به نکات مهمی در خرید آن توجه داشته باشید.

در نظر گرفتن راحتی

صندلی گیمینگ باید بسیار راحت باشد. چون برای مدت طولانی قرار است روی آن بنشینید مطمئن شوید یک پشتیبان مناسب برای ناحیه کمر و گردن شما باشد. هرچه صندلی راحت‌تر باشد، یعنی از مواد خوبی تهیه شده و گران‌تر است.

جنس و کیفیت ساخت شرکت تولید شده

معمولا صندلی‌های گیمینگ از جنس چرم یا پارچه با روکشی نرم طراحی می‌شوند. در کنار نرم بودن آن باید به استحکام ساختار صندلی توجه کنید. محکم بودن ساختار صندلی باعث افزایش طول عمر صندلی می‌شود. صندلی‌هایی که با کیفیت بالا ساخته می‌شوند، توانایی تحمل وزن و استفاده طولانی مدت دارند. همچنین، قطعات جانبی آن‌ها مثل چرخ‌ها و مکانیزم تنظیم ارتفاع باید کیفیت بالایی داشته باشد. به‌همین‌دلیل‌ صندلی‌هایی که از لوازم جانبی مرغوب ساخته شده‌اند قیمت بالاتری خواهند داشت.

توجه به دارا بودن تنظیمات

نکته بعدی این است که بررسی کنید صندلی گیمینگ مدنظر انواع تنظیمات را دارد یا خیر. برخی از صندلی‌ها دارای مکانیزم تنظیم زاویه و ارتفاع نیمکت هستند. این ویژگی‌های مهم به شما اجازه می‌دهد صندلی را بر اساس نیازهای بدن خود تنظیم کنید. هرچه تنظیمات صندلی پیش‌رفته‌تر باشد، قیمت بیش‌تری خواهد داشت.

پشتیبانی از کل قسمت‌های بدن

صندلی باید بتواند قسمت‌های مختلف بدن گیمر را پشتیبانی کند. پشتیبانی کمر و گردن بسیار مهم است؛ زیرا در پی نشستن طولانی مدت بیش‌ترین درد در ناحیه کمر و گردن ایجاد می‌شود. همچنین، صندلی‌ها باید دارای بالشتک‌های قابل تنظیم برای ناحیه کمر و گردن باشند. هرچه پشتیبانی صندلی بهتر باشد، به مراتب قیمت بالاتری خواهد داشت.

توجه به طراحی و ظاهر صندلی

مورد آخر این است که مطمئن شوید طرح صندلی با ذائقه و سلیقه شما سازگار باشد. اگر می‌خواهید که با سایر تجهیزات گیمینگ خود هماهنگ شود، رنگ‌ها و ساختار کلی صندلی گیمینگ را فراموش نکنید. استفاده از رنگ‌های متنوع، الگوها و جزئیات خاص قیمت صندلی را افزایش خواهد داد. طبیعی است که صندلی‌هایی که طراحی ساده و رنگ ثابتی دارند نسبت به طراحی‌های پرجزئیات و رنگ‌های متنوع قیمت پایین‌تری خواهند داشت.

صندلی گیمینگ حرفه‌ای برای گیمرها

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت صندلی گیمینگ

قیمت صندلی گیمینگ تحت تاثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. در ادامه به برخی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت صندلی گیمینگ اشاره می‌کنیم

  • کیفیت ساخت صندلی گیمینگ

کیفیت صندلی عامل بسیار مهمی در تاثیر بر قیمت آن است. صندلی‌هایی که از جنس چرم باکیفیت ساخته شده‌اند، نسبت به صندلی‌های دیگر قیمت بالاتری دارند.

  • برند و شرکت تولید کننده صندلی

برند صندلی دومین عامل تاثیرگذار بر قیمت آن است. برندهای مشهور صندلی گیمینگ قیمت‌های بالاتری خواهد داشت. البته، قیمت بالای آن به علت شهرت برند، تکنولوژی‌های به کار رفته در آن، طراحی منحصر به فرد و کیفیت بالای آن است.

  • ویژگی‌ها و تنظیمات صندلی

صندلی‌های گیمینگ با انواع مختلفی از ویژگی‌ها و تنظیمات عرضه می‌شوند. صندلی‌هایی که تنظیماتی نداشته باشند، نسبت به صندلی‌هایی که از تنظیمات بالایی برخوردار باشند قیمت پایین‌تری خواهند داشت. به‌عنوان‌مثال صندلی‌هایی که قابلیت تنظیم ارتفاع و پشتیبانی مناسب از کمر هستند، نسبت به صندلی‌های معمولی قیمت بالاتری دارند.

  • تاثیر ظاهر صندلی در قیمت آن

شاید در نگاه اول ظاهر صندلی در قیمت آن تاثیر نداشته باشد؛ اما صندلی‌هایی که با طراحی منحصر به فردی عرضه می‌شوند، به مراتب قیمت بالاتری نسبت به صندلی‌هایی با طراحی ساده دارند. البته، ظاهر صندلی تاثیری در حفظ سلامت بدن ندارد؛ ولی برای سلیقه شما و ظاهر اتاقتان می‌تواند تاثیرگذار باشد.

خرید صندلی گیمینگ قسطی

خرید صندلی گیمینگ شاید برای برخی از افراد پرهزینه باشد؛ اما خبر خوب این است که شما می‌توانید به صورت قسطی این صندلی را تهیه کنید. برخی از افراد به دلیل مشکلات مالی توانایی پرداخت یک‌جا هزینه صندلی گیمینگ را ندارند. قسطی بودن این صندلی یک فرصت مناسب برای این افراد است. شما می‌توانید صندلی گیمینگ مخصوص خود را انتخاب کنید. پس از آن، در صورت نیاز به صورت قسطی آن را خریداری کنید.

خرید صندلی گیمینگ ماساژوردار

برخی از صندلی‌های گیمینگ دارای ماساژور هستند. این ماساژورها بیش‌تر در نواحی گودی کمر، پشت کمر و نشیمن‌گاه صندلی قرار گرفته‌اند. این صندلی‌ها با استفاده از موتورهای الکتریکی لرزش‌های ملایمی را به پشت کمر یا نشیمن‌گاه اعمال می‌کنند تا درد ناشی از نشستن طولانی مدت را کاهش دهد. افراد در پی استفاده طولانی مدت از صندلی‌ها دچار کمردرد و عارضه‌های دیگر می‌شوند. این پلن مثبت صندلی را در بین صندلی‌های دیگر متمایز می‌سازد. برخی از صندلی گیمینگ‌های ماساژور دار عبارت‌اند از:

  • صندلی گیمینگ ماساژور دار X-Rocker Premier Maxx RGB
  • صندلی گیمینگ ماساژور دار Meetion CHR25
  • صندلی گیمینگ ماساژور start game

صندلی گیمینگ ماساژدار X-ROCKER

صندلی گیمینگ ماساژوردار به خاطر داشتن ماساژ قیمت بالاتری نسبت به صندلی بدون ماساژ دارد. شما می‌توانید بر اساس سلیقه و آناتومی بدن خود صندلی ماساژور دار یا بدون ماساژ را تهیه کنید.

خرید صندلی گیمینگ دست دوم

برخی از طرفداران صندلی گیمینگ به خاطر قیمت و هزینه‌های بالای آن نمی‌توانند که این صندلی مناسب را برای خود تهیه کنند. جای نگرانی نیست؛ چون شما می‌توانید با خرید صندلی گیمینگ ارزان دست دوم به همان صندلی‌های دیگر افراد دست یابید. هنگامی که بحث از دست دوم می‌شود بسیاری از مردم به یاد وسایل خراب و پاره شده می‌افتند؛ اما این چنین نیست. صندلی گیمینگ دست دوم به معنی خراب یا پاره شده الیاف آن نیست. این صندلی‌ها در حد نو هستند. برخی افراد به علت اسباب کشی می‌خواهند که صندلی خود را به فروش برسانند. در این موقعیت‌ها صندلی‌ها با قیمت خیلی کمتری نسبت به صندلی‌های نو ارائه می‌شود. بنابراین، در صورتی که نمی‌خواهید هزینه زیادی برای صندلی گیمینگ صرف کنید می‌توانید دست دوم آن را تهیه کنید.

خرید صندلی گیمینگ ایرانی

صندلی گیمینگ ایرانی نسبت به گیمینگ‌های خارجی از قیمت پایین‌تری برخوردار است. قیمت پایین‌تر به معنی کیفیت پایین آن نیست. با خرید صندلی گیمینگ ارزان ایرانی کمک زیادی به تولید ایرانی و توسعه آن به کشورهای خارج می‌کنید. صندلی گیمینگ ایرانی در برندهای مختلفی توزیع می‌شوند. صندلی‌های گیمینگ ایرانی در قیمت‌های گسترده‌ای در بازار وجود دارد. چند برند از صندلی گیمینگ ایرانی به ترتیب ارزان‌ترین تا گران‌ترین عبارت‌اند از:

  1. صندلی گیمینگ ایرانی کاد(مدل G2023)
  2. صندلی گیمینگ ایرانی کاد(مدل G202)
  3. صندلی گیمینگ ایرانی رونیکا (مدل A02)
  4. صندلی گیمینگ ایرانی کاد گستر(مدل G2024)
  5. صندلی گیمینگ ایرانی میزیمو(مدل PS4 5Y)

البته چند تا از برندهای معروف صندلی گیمینگ ایرانی را نام می‌بریم:

  • آرکانو

  • زیرو

  • مستر گیمینگ

  • آکبند

  • رنزو

  • دوان

  • بامو

صندلی گیمینگ مدل RENZO

خرید صندلی گیمینگ خارجی

صندلی گیمینگ خارجی نسبت به صندلی گیمینگ ایرانی قیمت بالاتری دارد. صندلی گیمینگ خارجی بین تمام افراد بسیار محبوب است. این صندلی‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. هر یک از برندهای موجود در بازار ویژگی‌های خاص خود را دارند. در ادامه چند تا از برندهای مشهور صندلی گیمینگ خارجی را نام می‌بریم:

  • صندلی گیمینگ ایسوس Asus
  • صندلی گیمینگ کولر مستر Cooler
  • صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر Dxracer
  • صندلی‌ گیمینگ ریزر Razer
  • صندلی گیمینگ ام اس آی Msi
  • صندلی گیمینگ ردراگون Redragon
  • صندلی گیمینگ ایکس راکر X Rocker
  • صندلی گیمینگ میشن Meetion
  • صندلی گیمینگ آکاریسینگ Ak racing
  • صندلی گیمینگ یوریکا Eureka
  • صندلی گیمینگ سکرت لب SecretLab:

  • صندلی گیمینگ نوبل چرز Noblechairs

  • صندلی گیمینگ ورتاگر Vertagear

  • صندلی گیمینگ کورسیر Corsair

  • صندلی گیمینگ DXRacer AIR D7100

  • صندلی گیمینگ ROG Chariot SL300 Core

  • صندلی گیمینگ DXRacer King D4000

صندلی گیمینگ DXRacer AIR D7100

سخن پایانی

صندلی گیمینگ یک پل ثابت گیمرهای حرفه‌ای است. با این صندلی شما بدون خستگی و به‌راحتی به انجام بازی و کارهای کامپیوتر و لپ‌تاپ می‌پردازید. به‌همین‌دلیل خرید صندلی گیمینگ ارزان بیش از قبل بین افراد رایج شده است. مقاله در مورد نحوه خرید صندلی گیمینگ بحث کردیم. شما با خواندن این مطلب در مورد خرید صندلی‌های گیمینگ در اصفهان اطلاعات کسب کردید. حال می‌توانید با خیالی مطمئن از قسمت فروشگاه سایت ما این صندلی‌ها را خریداری کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments