نرم افزارهای کاربردی که جلوه محصول شما را برای مشتری چند برابر میکنند

نرم افزارهای کاربردی گرافیکی

امروزه استفاده از نرم‌افزارهای متنوع گرافیکی برای معرفی کار و نشان دادن سبک و سیاق حرفه‌های مختلف بسیار باب شده است. تنوع این نرم‌افزارها موجب شده تا براساس نیازی که در هر حرفه‌ای احساس می‌شود یک یا چند تا از آنها را برای معرفی هر چه بهتر محصولات خود انتخاب کنیم.

جلوه‌ها و فضای متفاوتی که این نرم‌افزارها خلق می‌کنند تاثیر شگرفی در جذب مخاطب برای محصول مورد نظر خواهد داشت. افترافکت، پریمیر، فتوشاپ و… برخی از کاربردی‌ترین و معروفترین این نرم‌افزارها در این زمینه محسوب می‌شوند.

دو گروهی که بیشترین استفاده را از این نرم‌افزارها دارند:

  • متخصصان که پروژه‌های صاحبان مشاغل را انجام می‌دهند.
  • علاقمندان به کار حرفه‌ای که پس از آموزش در دسته اول جای می‌گیرند.

البته دسته سومی هم هستند که ترجیح می‌دهند کمی از هر نرم‌افزاری بلد باشند تا هم کارشان راه بیفتد و هم هزینه کمتری کند.

فرقی نمی‌کند شما در کدام دسته باشد؛ شاید در آینده یکی از اینها به کارتان بیایید؛ حال یا از سر نیاز یا تفریح و سرگرمی یا شاید هم کنجکاوی. بیایید کمی بیشتر با برخی از آنها آشنا شویم.

چرا باید از این نرم‌افزارها استفاده کنیم؟

در دنیای امروزی که رقابت برای نشان دادن محصولات زیاد است، استفاده بهینه از هر آنچه در دسترس است به ما در موفقیت بیشتر کمک خواهد کرد. تبلیغات یکی از راه‌هایی است که به شما در این راه کمک شایانی می‌کند؛ در واقع بدون تبلیغات مشتری هیچ پیش زمینه‌ای نسبت به کالای شما نخواهد داشت، اصلا نمی‌داند چنین کالایی وجود دارد. این تبلیغات می‌تواند فیلم، عکس، کلیپ و… باشد.

هنگامی که یک شرکت جدید تاسیس می‌کنید طراحی لوگو برای آن مهمترین کاریست که باید انجام دهید. لوگویی که معرف کار شما باشد و مفهوم پیشه‌ای که دارید را به خوبی بازگو کند.

انجام تمامی اینها علاوه برآنکه نیازمند یک فرد با تجربه است، به نرم‌افزارهای تخصصی برای پیاده‌سازی ایده‌ها هم نیاز دارد. برای هر آنچه فکرش را بکنید ممکن است به استفاده از این نرم‌افزارها نیاز داشته باشید.

نرم‌افزارهایی با خروجی جادویی

فتوشاپ

جادوی این نرم‌افزار برای من با ادیت یک عکس قدیمی شروع شد؛ به راحتی توانستم از عکسی کهنه و پر خط و خش؛ تصویری نو و سالم خلق کنم، خارق‌العاده نیست؟ تصاویر قدیمیتان به سادگی آب خوردن از اولشان هم بهتر می‌شود علاوه بر اینها اگر با کارکردها و جزئیات آن به خوبی آشنا بشوید می‌توانید استفاده بهینه‌تر و تخصصی‌تری هم داشته باشید.

ایلوستریتور

قوی‌ترین نرم‌افزار برای ساخت و ویرایش تصاویر که هم برای گرافیست‌ها و هم هنرمندان نقاش مفید خواهد بود. اگر با فتوشاپ آشنا باشید، کار با این نرم‌افزار و محیط آن برای شما ملموس‌تر خواهد بود.

پریمیر و افتر افکت

شاید بهتر باشد اول بدانیم تدوین چیست؟ تدوین کنار هم قرار گرفتن چند تکه از فیلم در کنار یکدیگر هست با نظم و به ترتیب است؛ با اضافه شدن جلوه‌های ویژه به این فیلم‌ها جذابیت آنها دو چندان می‌شود.

پریمیر نرم‌افزاریست که به شما امکانات یک استودیو فیلم‌سازی را می‌دهد و نگرانی شما برای تدوین و ویرایش فیلم و ویدئو را برطرف می‌کند. افتر افکت هم به نوعی مکمل کار پریمیر خواهد بود، نرم‌افزاری برای ساخت جلوه‌های ویژه، موشن گرافیک، کامپوزیت یا ترکیب‌بندی. بسیاری از پروژه‌های افتر افکت را جهت سرعت بخشیدن به کارتان می‌توانید به صورت آماده تهیه کنید.

از کجا این نرم‌افزارها را نصب کنیم؟

امروزه با گسترش روز افزون آموزشگاه‌ها، سایت‌های آموزشی  و سی دی‌های موجود در بازار دسترسی به این نرم‌افزارها آسان شده است، اما انتخاب بهترین و معتبرترین آنها همیشه دشوار بوده است.

سایت خلج اف ایکس یکی از سایت‌های معتبریست که با بهره‌گیری از یک چیدمان منظم و دسته‌بندی تعریف شده، تمامی این نرم‌افزارها را با قیمتی مناسب برای کاربران قرار داده است؛ برخی از آنها هم به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد .

می‌توانید براساس نیازتان، نرم‌افزاری مورد نظر خود را دانلود نمایید یا سفارش دهید. در ضمن اصلا نگران نباشید در هر مرحله‌ای اگر به مشکلی برخوردید می‌توانید از پشتیبانی سایت کمک بگیرید.

شما می‌توانید از  پروژه‌ آماده افترافکت، افکت‌های صوتی آماده و… برای سرعت بخشیدن به کارتان استفاده نمایید. فوتیج آماده ، موکاپ فتوشاپ، نرم‌افزارهای متنوع و…نیز در سایت قرار داده شده است. صبر کنید، هنوز تمام نشده! بخش‌های هم به آموزش فتوشاپ و افتر افکت اختصاص داده شده و همچنین می‌توانید فایل هایی را که نیاز دارید سفارش داده تا بر روی هارد رایت شده و در اسرع وقت به دستتان برسد.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا اشاره‎‌ای کوتاه به نرم‌افزارهای پرکاربرد و مفید در حوزه‌های مختلف داشته باشیم و در انتها سایت معتبری را معرفی کردیم تا در این حوزه راهگشا شما باشد و شما را از سردرگمی نجات دهد.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments