چراغ های سقفی، منبع نوری با کیفیت و جذاب

چراغ های سقفی، منبع نوری با کیفیت و جذاب

برای نورپردازی محیط‌های داخلی ساختمان‌های مسکونی و اداری، از تجهیزات مختلفی به‌عنوان منابع نوری و مکمل نورهای طبیعی استفاده می‌شود. یکی از منابع نوری بسیار مهم و پرطرفدار که علاوه بر نورپردازی به زیباتر‌شدن فضا و دکوراسیون داخلی منازل و ادارات کمک شایانی می‌کند، چراغ سقفی نام دارد. چراغ‌های سقفی دارای انواع مختلفی هستند و در اندازه‌های متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. قبل از خرید مدل‌های مختلف چراغ‌های سقفی بهتر است اطلاعات خود را درباره ویژگی‌های این نوع چراغ افزایش دهید تا در زمان خرید، انتخاب هوشمندانه‌تری داشته‌باشید. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌های انواع مختلف چراغ سقفی صحبت کنیم و در انتها به معرفی فروشگاه محصولات روشنایی مشاری به‌عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی ارائه‌‌دهنده چراغ‌های سقفی بپردازیم.

قیمت و خرید چراغ سقفی-فروشگاه مشاری

چراغ سقفی چیست و چه مزایایی دارد؟

همان‌طور که در مقدمه هم اشاره کردیم چراغ سقفی یکی از ابزار پرکاربرد نورپردازی است که با نصب روی سقف محیط‌های داخلی باعث تامین نور مورد نیاز و هم‌چنین زیباتر‌شدن دکوراسیون‌های داخلی می‌شود. یکی از مهمترین مزایای چراغ‌های سقفی این است که نسبت به چراغ‌های قدیمی نور بیشتر و مناسب‌تری را انتشار می‌دهند و از کیفیت بسیار بالاتری برخوردارند. از مزایای دیگر این محصول می‌توان مواردی مانند نصب راحت، انتشار نور به‌صورت کاملا یکنواخت، قیمت مناسب‌تر نسبت به چراغ‌های تزئینی، عدم وارد‌شدن آسیب زیاد به سقف در زمان نصب، و زیباسازی دکوراسیون را نام برد. مدل‌های ساده این نوع چراغ دکوراتیو به‌راحتی روی تمام سقف‌ها قابل نصب هستند. در انتخاب چراغ سقفی استاندارد باید به هماهنگ‌بودن چراغ با سبک دکوراسیون داخلی منزل خود توجه داشته‌باشید. در برخی از چراغ‌های سقفی برای کاهش هزینه‌های ناشی از مصرف برق از لامپ‌های کم مصرف استفاده می‌شود. این چراغ‌ها از نظر نحوه نصب و منبع نور دارای انواع متنوعی هستند که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

خرید چراغ سقفی اداری - فروشگاه مشاری

چراغ سقفی از لحاظ نحوه نصب دارای چند نوع است؟‌

انواع چراغ‌های سقفی از لحاظ نحوه نصب شامل موارد زیر هستند:

      • چراغ‌های سقفی توکار

با توجه به رایج‌شدن سقف‌های کاذب و کوتاه در طراحی بسیار از ساختمان‌ها، امروزه برای روشنایی و نورپردازی این نوع سقف از چراغ‌های سقفی توکار استفاده می‌شود. در زمان نصب باید حفره‌ای به اندازه چراغ‌های توکار بر روی سقف کاذب ایجاد و سپس چراغ را با استفاده از کمک فنرهای مخصوص در داخل سقف جایگذاری کنید. نصب چراغ‌های سقفی توکار به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین تجهیزات روشنایی و نورپردازی در سقف‌های کاذب، کار نسبتا راحتی است. چراغ سقفی توکار در ابعاد، اندازه‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود و هر کس با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود چراغ‌های مورد نظر را از فروشگاه‌های معتبر خریداری می‌کند و در سقف منزل، اداره یا مغازه خود نصب می‌کند.

چراغ‌های سقفی روکار درست برخلاف مدل‌های توکار، این نوع چراغ‌ها روی سقف محیط‌های مسکونی، اداری یا تجاری نصب می‌شوند و به‌راحتی می‌توان آن‌ها را در سقف مشاهده کرد. میزان نور چراغ‌های سقفی روکار از چراغ‌های سقفی توکار بیشتر بوده و طرح‌های آن نیز متنوع‌تر است. نورپردازی و روشنایی یکنواخت محیط به‌عنوان یکی از مهمترین ویژگی‌های چراغ سقفی روکار به‌شمار می‌رود. در زمان خرید چراغ سقفی روکار حتما طراحی، رنگ و سبک دکوراسیون داخلی را مد نظر داشته‌باشید و چراغی را انتخاب کنید که با آن هماهنگ باشد. با خرید چراغ سقفی روکار متناسب با دکوراسیون، به زیباتر‌شدن فضای داخلی منزل یا اداره خود کمک خواهید کرد. در نصب چراغ‌های روکار نصاب ابتدا باید پایه چراغ را از آن جدا کرده و روی سقف نصب کند. پس از محکم‌کردن پایه روی سقف، چراغ با استفاده از پیچ و رول پلاک روی پایه نصب می‌شود.

      • چراغ‌های سقفی آویز

یکی دیگر از انواع چراغ‌های سقفی که با نام چراغ لوکس هم شناخته می‌شود، چراغ سقفی آویز نام دارد. لوسترهای تک شعله زیبایی که در بسیاری از منازل و مکان‌های دیگر مشاهده می‌کنید، چراغ‌های سقفی آویز روکار به‌شمار می‌روند. این چراغ‌ها طرفداران بسیار زیادی دارند و تا سقف هفتاد سانتی‌متر الی یک متر از سقف فاصله دارند. چراغ‌های آویز علاوه بر روشنایی نورپردازی محیط به‌عنوان یک محصول دکوراتیو به شیک‌شدن دکوراسیون داخلی نیز کمک بسیار زیادی می‌‌‌کنند و قیمت بالاتری هم دارند.

چراغ سقفی روکار و آویز فروشگاه مشاری

در زمان خرید چراغ سقفی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اولین نکته‌ای که در زمان خرید چراغ سقفی روکار، توکار و آویز باید مورد توجه قرار‌‌‌‌گیرد، قیمت محصول است. مشتری باید محصولی متناسب با بودجه خود انتخاب کند‌. البته خرید چراغ‌های سقفی ارزان به دلیل کیفیت پایین پیشنهاد نمی‌شود. نکته بعدی توجه به میزان نور چراغ سقفی است. اگر به کم مصرف‌بودن چراغ اهمیت می‌دهید، بهتر است چراغ‌هایی با نور ال ای دی انتخاب کنید و اگر نور بیشتری نیاز دارید، چراغ‌های SMD انتخاب بهتری هستند. نور چراغ‌های COB هم برای کسانی مناسب است که به مصرف انرژی اهمیتی نمی‌دهند و فقط نور و روشنایی برایشان مهم است. نحوه نصب چراغ نکته دیگری‌ست که در زمان خرید حتما باید به آن توجه کرد. برای سقف‌های کاذب مدل‌های توکار بخرید و برای سقف‌های بلند از مدل‌های روکار و آویزان انتخاب کنید. توان مصرفی، شکل ظاهری و برند تولید‌‌کننده نکات دیگری هستند که در زمان خرید چراغ‌های سقفی اهمیت زیادی دارند. همواره در زمان انتخاب مدل‌های مختلف چراغ‌های سقفی به سراغ برندهای شناخته‌شده و معروف بروید. این برندها قبلا امتحان خود را پس داده‌اند و از نظر کیفیت و کارایی مطمئن‌تر هستند. برندهای ناشناخته اغلب از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و با قیمت ارزان‌تری در اختیار مشتری قرار می‌گیرند.

خرید چراغ سقفی از فروشگاه محصولات روشنایی مشاری

اگر برای خرید چراغ سقفی روکار، توکار و آویز به‌دنبال یک فروشگاه اینترنتی مطمئن و معتبر هستید، فروشگاه محصولات روشنایی مشاری گزینه بسیار مناسبی است. این فروشگاه بیش از پنجاه سال است که در زمینه فروش محصولات روشنایی فعالیت دارد و در طی این سال‌ها توانسته رضایت همه مشتریان خود را با ارائه باکیفیت‌ترین محصولات از بهترین برندها جلب کند‌. همکاری با شرکت‌های معتبر و بزرگ فعال در صنعت روشنایی یکی از افتخارات مهم فروشگاه محصولات روشنایی مشاری محسوب می‌شود‌. مهمترین مزایای خرید از این فروشگاه عبارتند از: ارائه محصولاتی باکیفیت و قیمت مناسب، تحویل سریع و به‌موقع محصولات به آدرس مشتری، پشتیبانی از مشتریان، ارائه به‌روزترین و جدیدترین محصولات عرضه‌شده در صنعت روشنایی و…‌

شماره تماس : 33905454-021

شماره واتس اپ :
09021844949

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments