آموزش افزایش فالوور واقعی و رایگان اینستاگرام

آموزش افزایش فالوور واقعی و رایگان اینستاگرام

افزایش فالوور رایگان یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های صاحبان پیج‌های اینستاگرام است تا از این طریق بتوانند درآمد و بازدید خود را به‌میزان قابل‌توجهی افزایش دهند. ازاین‌رو در این مقاله تصمیم گرفتیم یکی از بهترین روش‌های موجود یعنی دایرکت هوشمند، روش استفاده و مزایای آن را بررسی کنیم. اگر قصد دارید از این متد برای افزایش دنبال‌کنندگان صفحه مدنظر خود استفاده کنید، به شما توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با روش انجام اصولی این کار آشنا شوید.

images_1712570171_6613bf3be4c78.jpg

دایرکت هوشمند چیست؟

یکی از مشکلاتی که امکان دارد برای صاحبان صفحات مختلف درهنگام کار با اینستاگرام ایجاد شود، حجم بالای کاربران است. روش‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید با کمک آن‌ها، مشکل به‌وجودآمده را برطرف کنید. اگر به‌دنبال افزایش فالوور رایگان هستید باید این کار را به‌درستی انجام دهید.

به‌طور مثال شما می‌توانید فردی را استخدام کرده تا به تک‌تک پیام‌های ارسال‌شده ازطرف کاربران پاسخ دهد. این کار ممکن است زمان‌بر باشد و موجب نارضایتی افراد شود. اما روش دیگری نیز وجود دارد که شما می‌توانید به‌صورت خودکار و کاملاً هدفمند در کمترین زمان ممکن، جواب دایرکت‌های ارسال‌شده را بدهید و آن استفاده از ابزار هوشمند است. در این روش شما می‌توانید به پیام‌های اینستاگرام بصورت خودکار پاسخ دهید.

مزایای افزایش فالوور با کمک دایرکت هوشمند اینستاگرام

بدون‌شک تمام کسب‌و‌کارها و صفحاتی که باهدف درآمدزایی در اینستاگرام فعالیت می‌کنند به‌دنبال روش‌هایی هستند تا تعداد دنبال‌کنندگان خود را افزایش داده و ریزش آن‌ها را به کمترین میزان ممکن برسانند. به همین دلیل در این بخش به برخی از مزایای پاسخ‌دهی هوشمند به دایرکت‌ها اشاره می‌کنیم.

images_1712570171_6613bf3bf1be4.jpg

افزایش فالوور واقعی و رایگان با دایرکت هوشمند اینستاگرام

این ویژگی موجب می‌شود که به راحتی افرادی که پست‌های شما در صفحه اکسپلور اینستاگرام می‌بینند، تبدیل به فالوور پیج شما شوند.

فرض کنید محتوای پیج شما در اکسپلور اینستاگرام قرار بگیرد و شما از مخاطبین بخواهید که برای دریافت محتوای کامل‌تر یا قیمت عددی را در کامنت‌ها برای شما بنویسند و محتوا زمانی ارسال شود که کاربر پیج شما را فالو کند. در غیر این صورت پیامی ارسال شود که ابتدا صفحه را فالو کنید تا محتوا برای شما ارسال شود. این کار باعث افزایش فالوور واقعی برای صفحه شما می‌شود.

روش فعال‌سازی دایرکت هوشمند

اگر قصد استفاده از پاسخ‌دهی هوشمند به دایرکت‌ها جهت افزایش فالوور واقعی و رایگان پیج خود را دارید، ابتدا باید شرکتی را انتخاب کنید که خدمات باکیفیت در این زمینه ارائه می‌دهد. پس از انجام این‌کار می‌توانید با انجام مراحل زیر به‌صورت کاملاً خودکار به پیام‌های ارسال‌شده پاسخ دهید:

  1. ابتدا باید در سایت نوین هاب ثبت‌نام کنید تا امکان دسترسی به پنل کاربری و امکانات مختلف را داشته باشید.

  2. در مرحله بعد باید حساب اینستاگرام خود را براساس راهنمایی که دراختیار شما قرار داده می‌شود در پنل اضافه کنید.

  3. آخرین مرحله دایرکت هوشمند و قابلیت شرط فالو را با استفاده از ویدیو راهنما فعال کنید.

اهمیت افزایش فالوور رایگان

دلایل متعددی وجود دارد که موجب شده افزایش میزان فالوور برای بسیاری از پیج‌ها بسیار مهم باشد. در این بخش به 4 مورد از آن‌ها اشاره کرده و توضیحاتی پیرامون هرکدام می‌دهیم.

images_1712570172_6613bf3c014e8.jpg

افزایش میزان اعتبار

بدون‌شک هنگامی که تعداد دنبال‌کنندگان یک صفحه زیاد باشد مخاطب راحت‌تر به آن اعتماد می‌کند. درنتیجه شما به‌عنوان کسی که پیجی را راه‌اندازی می‌کنید باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا فالوورهای شما بیشتر شوند. با کمک دایرکت هوشمند می‌توان به‌راحتی این کار را انجام داد؛ زیرا دغدغه‌ای ازبابت پاسخ دادن به مخاطبان خود را نخواهید داشت و روی تولید محتوای باکیفیت، تمرکز می‌کنید.

بیشتر شدن فرصت‌های کسب درآمد

افزایش فالوور رایگان از این جهت اهمیت دارد که شانس شما برای فروش خدمات، کالا و دیده شدن را افزایش می‌دهد. به‌طور مثال اگر تعداد دنبال‌کنندگان شما 1000 نفر باشد، نسبت‌به زمانی که 100 هزار نفر صفحه شما را فالوو کرده باشند شانس کمتری برای کسب درآمد خواهید داشت.

تاثیرگذاری بیشتر

تعداد دنبال‌کنندگان بیشتر، قدرت شما در شبکه‌های مجازی به‌ویژه اینستاگرام را افزایش می‌دهد؛ زیرا بسیاری از افراد به این پارامتر توجه خاصی دارند و به‌راحتی تحت‌تاثیر نظرات افرادی قرار می‌گیرند که فالوورهای بیشتری دارند.

جمع‌بندی

اگر جزو آن دسته از افرادی به حساب می‌آیید که به‌دنبال افزایش فالوور رایگان صفحه خود در اینستاگرام هستید، به شما توصیه می‌کنیم از دایرکت هوشمند اینستاگرام استفاده کنید. این کار کمک می‌کند تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن، جواب مخاطبانتان را بدهید و نرخ تعامل پیجتان را بالا ببرید. در این مقاله، برخی از دلایل مهم بودن استفاده از این روش را بررسی کردیم و چگونگی انجام آن را به شما آموزش دادیم. بهتر است قبل از انجام این‌کار حتماً بخش‌های مختلف این مطلب را بادقت مطالعه کنید تا میزان آگاهی شما بیشتر شود.

 

برچسب ها : فالوور اینستاگرام,اینستاگرام,افزایش فالوور

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments