انواع کد دستوری بسته مکالمه همراه اول و ایرانسل

انواع کد دستوری بسته مکالمه همراه اول و ایرانسل

بسته های مکالمه از جمله طرح‌ها و خدمات اپراتور همراه اول و ایرانسل است که کاربران گوشی موبایل همواره به دنبال آن‌اند. اپراتورهای همراه اول و ایرانسل طرح‌های مختلفی را برای مدیریت هزینه‌های مکالمه مشترکین خود طراحی و اجرا می‌کنند که با استفاده از آنها هزینه تمام شده برای کاربر بسیار ارزان‌تر تمام می‌شود. خرید بسته‌های مکالمه عموما به صورت کدهای دستوری امکان پذیر است که در ادامه به معرفی انواع کد دستوری بسته مکالمه همراه اول و ایرانسل خواهیم پرداخت.

 

خرید بسته مکالمه سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول

در صورتی که از مشترکین سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول هستید، می‌توانید از انواع بسته‌های مکالمه ویژه سیم کارت خود استفاده نمایید. این بسته‌ها از تنوع خوبی برخوردارند. تفاوت بسته‌ها بر اساس حجم دقیقه است. برای سیم کارت دائمی همراه اول شما می‌توانید از میان بسته‌های مکالمه با حجم ۲۰۰، ۳۰۰، ۵۰۰، ۷۵۰ و ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه انتخاب کنید. بسته‌های مکالمه همراه اول اعتباری نیز متنوع هستند و با حجم‌های ۲۵۰،۱۵۰، ۴۰۰، ۶۰۰ و ۸۰۰ دقیقه ارائه می‌شوند.

هر چه حجم دقیقه بسته مکالمه همراه اولی که انتخاب می‌کنید، بیشتر باشد، هزینه مکالمه به ازای هر دقیقه کمتر خواهد بود. مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری بسته مکالمه همراه اول #3371*10* از میان گزینه‌های موجود، بسته مورد نظر خود را انتخاب نموده و آن را فعال کنند.

خرید آنلاین بسته مکالمه همراه اول

خرید آنلاین بسته مکالمه همراه اول

مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت همراه اول، بسته مکالمه همراه اول مورد نظر خود را به صورت آنلاین نیز خریداری کنند. پس از مراجعه به وب‌سایت، گزینه خرید بسته را انتخاب کنید. انواع بسته‌ها به شما پیشنهاد می‌شود و شما می‌توانید بر اساس نوع سیم کارت، بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید. مزیت خرید بسته همراه اول به صورت آنلاین، این است که می‌توانید نحوه پرداخت هزینه بسته را نیز انتخاب کنید. این امکان وجود دارد که هزینه بسته را با استفاده از کارت بانکی عضو شتاب پرداخت نمایید.  همچنین در خرید آنلاین بسته مکالمه این امکان وجود دارد که هر شماره دلخواهی را وارد نمایید. بنابراین خرید بسته مکالمه برای دیگران نیز به صورت آنلاین ممکن است.

 

خرید بسته ویژه مکالمه ایرانسل

اپراتور ایرانسل طرح بسته‌های ویژه خود را با توجه به الگوی مصرفی مشترکین خود عرضه می‌کند. برای همین، مشترکین صرف نظر از موقعیت مکانی و زمانی خود می‌توانند طرح‌های مکالمه یک ساعته را تهیه کنند. بلافاصله بعد از شماره‌گیری کد مربوطه و انجام روندهای پرداخت هزینه برای این بسته‌ها، شما می‌توانید بسته ویژه مکالمه را دریافت و از آن استفاده کنید. مشترکین دائمی ایرانسل می‌توانند کد شگفتی های ایرانسل #۱*۴۴۴۴* را وارد کنند و روزانه برای حدود یک ساعت با شارژ رایگان می‌توانند از مکالمه آن استفاده کنند.

 

خرید بسته مکالمه اختصاصی همراه اول

اپراتور همراه اول برای مشترکین خود بسته مکالمه همراه اول اختصاصی نیز در نظر گرفته است. بر اساس میزان و الگوی استفاده شما از سیم کارتتان، بسته مکالمه ویژه و اختصاصی شما، پیشنهاد می‌شود. با استفاده از بسته مکالمه اختصاصی خود می‌توانید در هزینه‌ها به مقدار قابل ملاحظه‌ای صرفه‌جویی کنید و هزینه کمتری به ازای یک دقیقه مکالمه بپردازید. در صورتی که از مشترکینی هستید که حجم مکالمات بالایی دارید، این بسته برای شما مقرون به صرفه تر از دیگر انواع بسته مکالمه خواهد بود. با کد دستوری بسته مکالمه ایرانسل #11*1000* می‌توانید به صورت مستقیم بسته اختصاصی مکالمه همراهی خود را فعال کنید.

 

خرید بسته تخفیف مکالمه ایرانسل

خرید بسته تخفیف مکالمه ایرانسل

بسته‌های مکالمه تشویقی و تخفیفی ایرانسل شامل بسته‌های ساعتی، روزانه، هفتگی، 15 روزه و ماهانه می‌شود. برای دریافت بسته‌های مکالمه خاص و مقرون به صرفه می‌توانید کد شگفتی‌های ایرانسل مخصوص مکالمه را شماره‌گیری کنید. این کد #1*4444* است که با شماره‌گیری آن طرح‌های مخصوص ایرانسل برای شما نمایش داده می‌شود.

 

خرید بسته تخفیف مکالمه همراه اول

علاوه بر بسته مکالمه همراه اول، طرحی دیگری نیز وجود دارد که برای مشترکین دائمی همراه اول است. این طرح بسته‌های تخفیف مکالمه درون شبکه نامیده می‌شود. بسته‌ها در دو نوع تعریف شده‌اند که شامل ۳۰٪ و ۵۰٪ تخفیف می‌شوند که به صورت ماهانه بوده و برای مدت ۳۰ روز فعال هستند. شما می‌توانید با کد دستوری #335*10* نسبت به انتخاب و فعال نمودن بسته مکالمه همراه اول از این نوع اقدام کنید.

 

خرید بسته مکالمه رایگان ماهانه ایرانسل

ایرانسل با ایجاد بخش جدیدی به نام کد شگفتی‌های ایرانسل بسته‌های جدیدی در دسترس کاربران قرار داده که با شماره‌گیری #۴۴۴۴* قابل مشاهده خواهند بود. با شماره‌گیری #۱*۴۴۴۴* مشترکان ایرانسل می‌توانند بسته مکالمه ویژه خود را بیابند و آن را به راحتی فعال کنند. با فعال کردن این بسته یک مکالمه رایگان به کاربر تعلق خواهد گرفت. این پیشنهاد تنها در اولین تماس درون شبکه‌ای ایرانسل فعال خواهد بود و تا سقف ۶۰ دقیقه امکان مکالمه رایگان را فراهم می‌کند. در نظر داشته باشید برای استفاده از این ویژگی فقط تا سه روز پس از فعال‌سازی بسته مکالمه ویژه‌تان مهلت دارید.

 

خرید بسته مکالمه روزانه همراه اول

مشترکین همراه اول می‌توانند با کد دستوری #3361*10* این بسته را خریداری نموده و با کد دستوری نیز #3360*10*  وضعیت بسته خود را بررسی کنند. امکان خرید بسته مکالمه روزانه با ارسال پیامک نیز وجود دارد. با ارسال عدد ۱ لاتین به شماره ۸۰۶۴ یا ارسال عدد ۳۳۶۱ به شماره ۸۹۱۰ امکان خرید بسته روزانه فراهم است. استعلام وضعیت بسته نیز با ارسال عدد ۰ لاتین به شماره ۸۰۶۴ و عدد ۳۳۶۰ به شماره ۹۸۱۰ قابل انجام است.

 

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments