بهترین برنامه کتاب صوتی

بهترین برنامه کتاب صوتی

شما هم دوست دارید کتاب­های زیادی بخوانید اما فرصت کافی برای مطالعه ندارید؟ در زندگی شهری و مشغله­های بی­شمار آن، مردم مدام در حال جنب و جوش هستند و شاید کمتر کسی فرصت مطالعه کافی را داشته باشد. اما خوشبختانه یکی از معجزاتی که تکنولوژی برای ما به وجود آورده است، کتاب­های صوتی هستند که در هر زمان و هر مکانی قابل استفاده می­باشند. تنها چیزی که لازم دارید یک هدفون و یک برنامه کتاب صوتی روی گوشی موبایلتان است تا بتوانید در اتوبوس، مترو، هنگام ورزش، در مسیر رفتن به سینما کوروش و هر ساعت از شبانه روز به کتاب موردعلاقه خود گوش کنید. اما سوال اینجاست که بهترین برنامه کتاب صوتی کدام است؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را بگیرید.

طاقچه

طاقچه یکی از محبوب­ترین برنامه­های کتاب صوتی است که دسترسی به بیش از 85 هزار کتاب رایگان و پولی را برای کاربران فراهم نموده است. شما می­توانید به سادگی فایل صوتی کتاب موردعلاقه خود ر دانلود یا خریداری کنید و هر وقت که فرصت کردید آن را گوش کنید و لذت ببرید. با این روش می­توانید در زمان کمتر کتاب­های بیشتری را مطالعه کنید. علاوه بر این با استفاده از طاقچه می­توانید از فرصت­های خود بهینه استفاده کنید. قیمت کتاب­های موجود در برنامه طاقچه نسبت به نسخه چاپی آن­ها حدود 30 الی 40 درصد کمتر است و پس از یکبار دانلود کتاب، می­توانید آن را برای همیشه در کتابخانه الکترونیکی خود داشته باشید. اپلیکیشن طاقچه قابلیت نصب و اجرا بر روی سیستم­های اندروید و ios را دارا می­باشد.

فیدیبو

فیدیبو اپلکیشن پرطرفداری است که امکان مطالعه و دانلود قانونی کتاب­های الکترونیک و صوتی را به شما می­دهد. استفاده از کتاب­های رایگان برای همه کاربران آزاد است اما اگر قصد دارید از فیدیبو کتاب الکترونیک خریداری کنید، لازم است ابتدا در اپلیکیشن یا سایت فیدیبو ثبت نام کرده و حساب کاربری ایجاد نمایید. نکته قابل توجه درباره فیدیبو این است که با یکبار دانلود کتاب­ها می­توانید در دفعات بعدی به صورت آفلاین و بدون نیاز به دانلود مجدد آن را مطالعه نمایید. در قسمت کتاب­های صوتی اپلیکیشن فیدیبو امکان دانلود کتاب­های صوتی بی­شماری وجود دارد و برخی از آن­ها نیز به صورت رایگان در دسترس کاربر قرار می­گیرند. این برنامه کتاب صوتی در گوشی­های اندروید و ios اجرا می­شود و شما می­توانید آن را به راحتی از کافه بازار ، مایکت ، فروشگاه پلی ، سیبچه و سیب اپ دانلود و نصب نمایید.

کتاب راه

اگر به دنبال بهترین برنامه کتاب صوتی می­گردید، کتاب راه یکی از پیشنهادهای ما به شماست. این اپلیکیشن که به سادگی بر روی هر موبایلی نصب می­شود به شما این امکان را می­دهد که در همه جا به راحتی به هزاران نسخه کتاب الکترونیکی و صوتی دسترسی داشته باشید. کتاب راه کتابخانه­ای جامع و طبقه­بندی شده است که کاربران می­توانند کتاب­های موردعلاقه خود را دانلود و در آن ثبت نمایند؛ بدین ترتیب برای گوش کردن به یک کتاب صوتی که از پیش دانلود شده است نیازی به اتصال اینترنت ندارید. کتاب راه انواع کتاب­های صوتی با موضوعات علمی، روانشناسی، رمان، تاریخی و… را در اختیار کاربران خود قرار داده و تبدیل به اپلیکیشنی کاربردی برای همه سنین شده است.

Kindle

برنامه کیندل Kindle ) که در سال­های اخیر تحت نظر شرکت آمازون عرضه شده است یکی از اپلیکیشن­هایی است که کاربران بسیاری از آن به عنوان بهترین برنامه کتاب صوتی یاد کرده­اند. این برنامه مخصوص گوشی­های اندروید تولید شده و به صورت رایگان از فروشگاه پلی( گوگل پلی ) قابل دانلود می­باشد. یکی از قابلیت­های برجسته­ی این اپلیکیشن امکان شخصی­سازی آن است؛ شما می­توانید طبق سلیقه خود فضای اپ، نوع و سایز فونت، چینش صفحات و… را تغییر دهید تا محیط ایده­آل خود را برای گوش کردن به کتاب­های صوتی داشته باشید.

Oodles

اگر به دنبال کتاب صوتی خاصی نمی­گردید و فقط می­خواهید به صورت رندوم به کتاب­های مختلف گوش کنید، اودلز Oodles ) بهترین برنامه کتاب صوتی است که به شما پیشنهاد می­کنیم. در این برنامه امکان دسترسی به بیش از 15 هزار کتاب صوتی فراهم شده است تا با گوش دادن به آن­ها لذت ببرید و از اوقات فراغت خود به خوبی استفاده کنید. این برنامه همچنین نزدیک به 50 هزار کتاب الکترونیکی را در اختیار شما قرار می­دهد و مطالعه در آن بسیار راحت و دلپذیر است. لازم به ذکر است که در این اپلیکیشن اکثر کتاب­ها به زبان انگلیسی می­باشند پس اگر قصد تقویت زبان خود را دارید، Oodles بهترین پیشنهاد است.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments