معرفی بهترین نسخه های غیر رسمی واتساپ و اینستاگرام:

معرفی بهترین نسخه های غیر رسمی واتساپ و اینستاگرام:

اینستاگرام و واتساپ از جمله برنامه هایی هستند که می توانیم آنها را روی هر گوشی هوشمندی مشاهده کنیم. این ابزارهای اجتماعی صدها میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارند و از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اجتماعی به شمار می روند. در سال های اخیر هم برای واتساپ و هم برای اینستاگرام نسخه های غیر رسمی مختلفی توسط برنامه نویسان شخص ثالث عرضه شده است که به قابلیت های این برنامه ها اضافه کرده و  امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. امروز با معرفی بهترین نسخه های غیررسمی از واتساپ و اینستاگرام در خدمت شما هستیم.

 ۱سانیستا :

سانیستا یک نسخه غیر رسمی از اینستاگرام است که قابلیت های متنوعی را به این شبکه اجتماعی اضافه کرده است. از جمله این قابلیت ها می توانیم به قابلیت روح یا مشاهده استوری ها و پیام های دیگران بدون سین شدن اشاره کنیم. علاوه بر این شما در این برنامه می توانید به راحتی پست ها و استوری های دیگران را دانلود کنید. همچنین یک آنفالویاب نیز در این برنامه وجود دارد که به شما کمک می کند مدیریت راحت تری روی اعضای پیج خود داشته باشید. اگر می خواهید بدون این که کسی متوجه شود، وارد لایو او شوید، باید از سانیستا استفاده کنید. اپلیکیشن سانیستا متناسب با نیاز کاربران ایرانی طراحی شده است و از زبان فارسی به خوبی پشتبانی می کند. این برنامه به صورت مرتب به روز رسانی شده و به قابلیت های فوق العاده آن اضافه می شود.

سانیستا

۲جی بی واتساپ:

جی بی واتساپ یک نسخه غیر رسمی از واتساپ برای اندروید است و امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. جی بی واتساپ دارای قابلیت روح است و می توانید با آن پیام های دیگران را بدون خورده شدن تیک و سین شدن بخوانید. همچنین می توانید محدودیت های موجود در واتساپ را دور زده و بدون محدودیت عکس یا فایل های دیگر برای دیگران ارسال کنید. امکان دانلود استاتوس های دیگران نیز در این برنامه فراهم شده است و ابزاری نیز برای ارائه آمارهای مختلف درباره گروه های واتساپ در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه از زبان فارسی به خوبی پشتیبانی میکند.

 ۳یو واتساپ:

یو واتساپ یکی از کاملترین و بهترین نسخه های غیر رسمی برای واتساپ است که علاوه بر امنیت بالا دارای امکانات منحصر به فرد بسیاری است که این برنامه را شایسته عنوان بهترین نسخه غیر رسمی واتساپ می کند. شما با دانلود یو واتساپ به یک واتساپ پیشرفته مجهز خواهید شد که با استفاده از آن می توانید وضعیت آنلاین بودن یا تایپ کردن خود را مخفی کنید و به صورت مخفیانه پیام های دیگران را بخوانید. شما همچنین می توانید استاتوس های دیگران را دانلود کنید یا متن استاتوس ها را به راحتی کپی نمایید. امکان رمز گذاری روی واتساپ برنامه فراهم شده است و میتوانید حالت شب را برای واتساپ خود فعال کنید تا در محیط های کم نور کمتر چشمتان اذیت شود. یو واتساپ نیز همانند جی بی واتساپ از زبان فارسی به صورت کامل پشتیبانی می کند.

کاربران گرامی می توانند آخرین نسخه این برنامه ها را از سایت اپلیکیشن ها دریافت نمایند. در اپلیکیشن ها جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید به صورت رایگان و با ترافیک نیم بها ارائه می شوند. با بهره گیری از قابلیت دانلودهای آتی می توانید برنامه یا بازی موردنظرتان را ذخیره کنید تا در بازدیدهای بعدی با مراجعه به صفحه دانلودهای آتی به آسانی به آن ها دسترسی داشته باشید. در بخش ثبت درخواست نیز می توانید اپلیکیشن یا بازی درخواستی تان را ثبت نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن منتشر شود. برای ورود به سایت می توانید از آدرس زیر استفاده نمایید:

https://applicationha.com/

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments