چرا باید حتما از قالیشویی های مجاز خدمات بگیریم؟

چرا باید حتما از قالیشویی های مجاز خدمات بگیریم؟

شستن قالی یکی از سنت‌های دیرینه ما ایرانیان است که در راستای تمیز کردن و نظافت خانه انجام می‌شود. این کار علاوه بر نظافت، جنبه زیبایی نیز دارد؛ زیر باعث می‌شود تا رنگ و روی قالی شما مانند روز اول آن باز شود. اما مشکلی که هست این است که شستن قالی کار سختی است و از نظر زمانی بسیار وقت‌گیر است.

خوشبختانه تاسیس مراکز قالیشویی این مشکل را حل کرده است. در حال حاضر در سراسر شهر تهران و سایر شهرهای ایران قالیشویی‌های مختلفی تاسیس شده است. بنابراین اگر به دنبال قالیشویی در شمال تهران یا شرق و غرب و جنوب آن باشید، می‌توانید قالی‌های خود را به مرکز قالیشویی بسپارید.

اما نکته‌ای که مهم است این است که حتما قالی‌های خود را به قالیشویی‌های مجاز بسپارید. پیشنهاد ما در این رابطه قالیشویی پاکمهر، بهترین قالیشویی در تهران است. اما چرا باید حتما از قالیشویی های مجاز خدمات بگیریم؟

چرا باید حتما از قالیشویی های مجاز خدمات بگیریم؟

نگاهی به قالیشویی پاکمهر و سوابق آن

قالیشویی پاکمهر یکی از قالیشویی‌های قدیمی و شناخته شده در ایران است. این قالیشویی جزء قالیشویی‌های پرسابقه ایران است که به دلیل کیفیت خدمات خود در نزد مردم تهران شناخته شده است. جدا از موضوع سابقه، این قالیشویی جزء قالیشویی‌های مجاز است. این قالیشویی به دلایل دیگری نیز شناخته شده است. از جمله:

گسترده بودن مناطق تحت پوشش

قالیشویی پاکمهر جزء قالیشویی‌هایی است که در سراسر مناطق 22گانه تهران دارای شعبه است. از این رو می‌توان این قالیشویی را قالیشویی در غرب تهران ، قالیشویی جنوب تهران و یا شمال و شرق تهران نیز نامید.

کیفیت خدمات

قالیشویی پاکمهر خدمات خود را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. این قالیشویی در شست و شوی قالی‌ها از ماشین آلات کاملا پیشرفته و به روز استفاده می‌کند. نحوه شست و شو در قالیشویی نیز به صورت شست و شوی عادی، اعلاشویی و سایر روش‌های خوب شست و شو است. در پاکمهر، در فرآیند شست و شو، قالی‌ها استریلیزه نیز می‌شوند.

نگاهی به قالیشویی پاکمهر و سوابق آن

خدمات تعمیر

قالیشویی پاکمهر علاوه بر خدمات شست و شو خدمات تعییر را نیز ارائه می‌دهد. این خدمات تخصصی معمولا در مراکز اندکی ارائه می‌شود؛ اما خدمات تعمیر قالیشویی جنوب تهران پاکمهر به صورت کامل است. خدمات تعمیر طیف وسیعی از خدمات همچون رفوگری، دارکشی، تعمیرات مربوط به شیرازه، ریشه و… را شامل می‌شود.

خدمات وسیع

پاکمهر علاوه بر خدمات مربوط به قالی‌ها خدمات انواع کفپوش‌ها را نیز ارائه می‌دهد. علاوه بر کفپوش‌ها، خدمات مربوط به تابلو فرش‌ها، مبلمان، تشک و… نیز در پاکمهر ارائه می‌شد.

خدمات پشتیبانی

قالیشویی پاکمهر اولین قالیشویی است که راه ارتباط آنلاین را جهت ثبت سفارشات به وجود آورده است. علاوه بر این، پاک مر خطوط متعدد تلفنی را نیز به وجود آورده است که شهروندان بتوانند بدون آنکه در پشت خط بمانند و یا با خط اشغال مواجه شوند، خیلی زود و آسان، سفارشات خود را ثبت کنند.

مشتری مداری

پاکمهر از جمله معدود مراکز قالیشویی است که برای حقوق شهروندان خود ارزش و احترام زیادی قائل است. این مرکز، پایه کار خود را بر مبنای رضایت شهروندان و کیفیت بالای خدمات قرار داده است.

 دلایل استفاده از قالیشویی‌های مجاز

اما نوبت پاسخ به این سوال است که چرا باید حتما از قالیشویی های مجاز خدمات بگیریم؟

1.      قیمت مصوب دارند

قالیشویی‌های مجاز معمولا به اتحادیه و یا صنف خود وصل هستند و طبق قوانین اتحادیه، خدمات خود را ارائه می‌دهند. این قالیشویی‌ها مجبور هستند که به قوانین تعیین شده احترام بگذارند. یکی از قوانین مربوط به اتحادیه، داشتن قیمت مصوب است. این بدان معنا است که نرخ تعیین شده در قالیشویی بر اساس علایق و منافع آن نیست؛ بلکه بر اساس قواعد مصوب است. معمولا اتحادیه‌ها نرخ خدمات را با توجه به شرایط اقتصادی تعیین می‌کنند و نرخی را ارائه می‌دهند که با شرایط اقتصادی اکثر مردم همخوانی داشته باشد.

2.      دور بودن از خطر سرقت

حما تا به حال خبرهای زیادی در مورد قالیشویی‌های تقلبی شنیده‌اید. قالیشویی‌هایی که با هدف کلاهبرداری، قالی‌های زیادی را جمع آوری کرده‌اند و در نهایت با جمع کردن بساط خود، به قول معروف فلنگ را بسته‌اند. این قالیشویی‌ها، قالیشویی‌هایی هستند که بدون مجوز تاسیس شده‌اند و مجاز به ارائه خدمات نیستند.

اما وقتی یک قالیشویی مجاز به ارائه خدمات می‌شود بدان معناست که  تمام مراحل قانونی خود را طی کرده است و به نوعی دارای جواز اطمینان است. بنابراین شما شهروندان نیز می‌توانید به آن اعتماد کنید. معمولا احتمالا کلاهبرداری این نوع مراکز صفر است. اما اگر چنین اتفاقی نیز رخ بدهد در این صورت می‌توانید پیگیر مطالبات خود از طریق مراحل قانونی باشید.

3.      کیفیت مطلوب

قالیشویی‌های مجاز معمولا راستی آمایی خود را در زمینه کیفیت نیز پس داده‌اند. البته در بخش معرفی قالیشویی پاکمهر به کیفیت خدمات آن ارائه شد؛ اما در کل مجاز بودن قالیشویی نیز به معنای آن است که قالیشویی از نظر کیفیت نیز در سطح مطلوبی است. اگر کیفیت قالیشویی فاقد استانداردهای لازم باشد قطعا جواز اشتغال به فعالیت به آن تعلق نمی‌گیرد.

معمولا قالیشویی‌ها برای کسب جواز باید بتوانند کیفیت خدمات خود را به اثبات برسانند. در مورد قالیشویی ها علاوه بر کیفیت، مسائل بهداشتی نیز مهم است. یکی از این مسائل، استریلیزه کردن قالی‌ها است که قالیشویی پاکمهر در هر شرایط خود را موظف به انجام آن می‌داند. گذشته از آن اگر قالیشویی مجاز نیز کیفیت مطلوب را نداشته باشد شما می‌توانید از طریق اتحادیه نیز از آن قالیشویی شکایت کنید.

4.      خدمات پشتیبانی

از خدمات پشتیبانی می‌توان با نام خدمات مشتری مداری نیز نام برد. البته برخی معتقدند این دو مقوله جدا از هم هستند. با این حال خدمات پشتیبانی خدماتی است که طی آن پشتیبانی لازم از خدمات ارائه شده انجام می‌شود. بدین معنا که اگر بعد از ارائه خدمات، نقص یا قصوری در خدمات وجود داشت، خدمات پشتیبانی به پیگیری قصور ایجاد شده می‌پردازد.

این در حالیست که معمولا تمام مراکز کسب و کار از جمله قالیشویی‌ها خود را مجاز به ارائه این خدمات نمی‌دانند. تنها قالیشویی‌هایی که مجوزات قانونی لازم را کسب کرده‌اند و از طرفی مجاز به ارائه خدمات هستند، از خدمات پشتیبانی نیز حمایت می‌کنند.  قالیشویی پاکمهر نیز خود را متعهد به ارائه خدمات پشتیبانی می‌داند. بر این اساس، پاکمهر علاوه بر ارائه اطلاعات لازم از پیشنهادات، انتقادات و دیدگاه‌های شما استقبال می‌کند.

از طرفی قالیشویی‌های مجاز دارای پوشش بیمه‌ای مناسب و سازوکارهای حل اختلاف برخوردار هستند. بنابراین. اگر مشکلی پیش بیاید یا اگر از محصولات یا خدمات قالیشویی رضایت کافی نداشتید، در این صورت شانس بیشتری برای پیگیری قانونی یا جبران خسارت از طریق راه‌های قانونی دارید. به طور کلی قالیشویی‌های مجاز معمولاً نسبت به اقدامات خود پاسخگوتر هستند و مکانیسم‌هایی مناسب برای رسیدگی به شکایات یا اختلافات در اختیار دارند.

5.      تحویل سالم و به موقع

قالیشویی‌های مجاز موظف هستند علاوه بر آنکه قالی‌های شما را با کیفیت عالی تحویل دهند، نسبت به سالم بودن قالی‌ها نیز متعهد هستند. علاوه بر تمیزی، موضوع سرعت و زمانبندی نیز مهم است. اگر قالیشویی زمان تحویل را مقید به روز خاصی کند و در روز موعد قالی شما را تحویل ندهد در این صورت می‌توانید از طریق قالیشویی و یا اتحادیه، حقوق تضییع شده خود را مطالبه کنید.

6.      تخصص و صلاحیت

اخذ مجوز اغلب به صلاحیت‌ها، گواهینامه‌ها یا آموزش‌ها و تخصص‌های خاص نیاز دارد. وقتی یک قالیشویی دارای مجوزهای قانونی استبه معنای آن است که کارکنان آن قالیشویی دانش و مهارت‌های لازم را برای ارائه خدمات لازم را دارد. این ویژگی می‌تواند خیال شما را از بابت برخورد مناسب کارکنان و نیز عملکرد حرفه‌ای و تخصصی آنان راحت کند.

7.      کمک به چرخه اقتصاد

قالیشویی‌های مجاز به رشد چرخه اقتصادی کشور نیز کمک می‌کنند. زیرا این مراکز به قوانین اقتصادی و مالیاتی کشور نیز پایبند هستند. تعهد مالیاتی به فرصت‌های شغلی و ثبات کلی اقتصادی نیز کمک می‌کند. علاوه بر این می‌تواند به ایجاد یک محیط تجاری پر رونق کمک کند و باعث رشد و توسعه جامعه شود.

قالیشویی‌های مجاز همچنین اغلب به منابع، تحقیقات و آموزش‌ها، دستگاه‌ها و امکاناتی دسترسی دارند که آنها را قادر می‌سازد تا محصولات یا خدمات خود را نوآوری و بهبود بخشند. بهبود مستمر، بهره‌وری و رقابت را به همراه دارد و از این جهت نیز به رشد اقتصادی کمک می‌کند. این مراکز همچنین می‌توانند باعث کارآفرینی نیز شوند و نیز با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، بیکاران و یا متقاضیان کار را به سمت خود جذب کنند.

8.      ایجاد حس امنیت

قالیشویی‌های مجاز می‌توانند احساس امنیت شما را از خدمات خود نیز تامین کنند؛ زیرا دارا بودن این مرکز از مجوز قانونی به معنای آن است که قالیشویی ملزم به رعایت استانداردهای خاص و پیروی از مقررات خاص برای دریافت و حفظ مجوز خود است.

این ویژگی همچنین تضمین می‌کند که قالیشویی‌ها به شیوه‌ای ایمن و اخلاقی عمل می‌کنند، خدمات با کیفیت را ارائه می‌دهند و الزامات قانونی را رعایت می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید مطمئن باشید که با یک قالیشویی قانونی و معتبر سروکار دارند که علاوه بر ایمن بودن از نظر سواستفاده یا کلاهبرداری، به اصول اخلاقی نیز پایبند است. این ویژگی یعنی امنیت اخلاقی کامل.

دلای دلایل استفاده از قالیشویی‌های مجازل استفاده از قالیشویی‌های مجاز

نکته پایانی درباره قالیشویی‌های مجاز

قالیشویی‌های مجاز می‌توانند به دلیل ارائه خدمات برتر، قالیشویی‌های غیرقانونی و بی‌کیفیت را از رده رقابت خارج کنند. اما این شرط زمانی تحقق می‌یابد که همه شهروندان نیز از این قالیشویی‌ها حمایت کنند و به جای مراکز غیرقانونی و بعضا ارزان به قالیشویی‌های مجاز مراجعه کنند.

به طور کلی، استفاده از قالیشویی‌های دارای مجوز، آرامش خاطر، حمایت قانونی و تضمین کیفیت را فراهم می‌کند. این ویژگی‌ها تضمین می‌کنند که شما با نهادهای قانونی و معتبری سروکار دارید که از به قوانین کشور احترام می‌گذارند و از تخصص لازم برای ارائه محصولات یا خدمات خود برخوردار هستند.

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments