فروش محصولات برق صنعتی اشنایدر

فروش محصولات برق صنعتی اشنایدر

برق یکی از انرژی‌­های مهم و قابل انتقال برای مصارف خانگی، صنعتی، کشاورزی و بسیاری از مراکز در سراسر جهان می­‌باشد. باید گفت نیروگاه‌های زیادی هستند که به تأمین و تولید برق مشغول هستند و بیشترین درصد برقی که توسط این نیروگاه ها تولید می‌شود شامل مصارف صنعتی و بعد از آن شامل مصارف خانگی می‌شود. از این‌­رو لازم است از راهکارهایی استفاده شود که مصرف برق در صنایع کوچک و بزرگ مدیریت بهینه‌­ شود. به همین دلیل در صنایع از تجهیزات برق صنعتی و کاهنده‌­ها برای مصرف کمتر انرژی و همینطور برای کاهش تلفات استفاده می‌­کنند. در این زمینه تولیدکنندگان زیادی در سراسر جهان به تولید تجهیزات برق صنعتی مشغول هستند که کمپانی بزرگ و مشهور اشنایدر یکی از قدیمی‌­ترین این تولیدکنندگان می‌­باشد. محصولات اشنایدر شامل طیف وسیعی از تجهیزاتی است که بمنظور رفع نیاز مصارف برق ساختمان­‌ها، کارگاه‌های تولیدی، کارخانجات صنعتی و… طراحی و تولید شده‌­اند.

حال صاحبان مشاغل برای اینکه بتوانند محصولات اشنایدر را برای صنایع خود تأمین کنند نیاز به یک مرکز معتبر دارند تا بتوانند تجهیزات و قطعات برق صنعتی را بصورت اورجینال تهیه کنند. بدلیل اهمیت و کاربردی که محصولات اشنایدر الکتریک در صنعت برق دارند و از آنجایی که همیشه در بازار محصولات، اصل و کپی هر دو با یکدیگر عرضه می­‌شوند و تشخیص آن ممکن است برای بسیاری از مصرف­‌کنندگان سخت باشد توصیه می­‌شود اگر بدنبال خرید محصولات اصل و باکیفیت هستید به نمایندگی محصولات اشنایدر مراجعه کنید. یکی از این نمایندگی‌­ها فروشگاه آلفا الکتریک در تهران با سال‌ها تجربه در زمینه عرضه محصولات برق صنعتی این برند معتبر می‌­باشد. این فروشگاه بدلیل اینکه نمایندگی کمپانی اشنایدر الکتریک را به عهده دارد علاوه بر ارائه محصولات اصل، به پایین­‌ترین قیمت آنها را عرضه می‌­کند زیرا نمایندگی­‌های فروش، محصولات خود را بصورت عمده و بطور مستقیم از تولیدکننده اصلی دریافت می‌­کنند.

تاریخچه اشنایدر

شرکت اشنایدر از جمله شرکت‌هایی است که ‌در سطح جهانی در زمینه تولید محصولات مربوط به برق صنعتی فعالیت می‌کند. این شرکت توسط جوزف اوژن و آدولف اشنایدر در سال ۱۸۳۶ تأسیس شد که فعالیت­‌هایی از قبیل ریخته­‌گری و ساخت تسلیحات را در فرانسه برعهده داشت؛ سپس در اوایل قرن نوزدهم یعنی سال ۱۹۱۹ در زمینه صنایع مربوط به آهن، فولاد، ماشین آلات سنگین و کشتی سازی به کار خود ادامه داد و بعد فعالیت خود را به سمت تولید موتورهای الکتریکی، تجهیزات تابلوبرق و دیگر تجهیزات برق صنعتی برای نیروگاه‌ها و لوکوموتیوهای برقی برد، بطوری که از سال 1975 به بعد یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات برق صنعتی در دنیا شد. تولید محصولات اشنایدر محدود به یک کشور نشد بلکه با تأسیس چندین کارخانه در برخی از کشورها از جمله لهستان، اندونزی، جمهوری چک، ایران و… و راه‌­اندازی چندین نمایندگی در سراسر جهان توانست راه خود را در بازار جهانی باز کند.

در حال حاضر این شرکت در بیشتر از 100 کشور جهان از جمله ایران دارای نمایندگی­‌های فروش می­‌باشد. این نمایندگی­‌ها به منظور دسترسی راحت‌تر متقاضیان و توزیع محصولات اصل شکل گرفته­‌اند که دارای مزایایی چون خدمات پس از فروش، ارائه محصولات همراه با گارانتی، قیمت­‌های مقرون­ به صرفه و دادن مشاوره رایگان به مشتریان می‌­باشند. فروشگاه آلفا الکتریک به عنوان یکی از چندین نمایندگی محصولات اشنایدر در ایران با ارائه رایگان پیشنهادات و مشاوره‌­های لازم توسط نیروهای متخصص قادر است شما را در زمینه خرید محصولات اشنایدر راهنمایی کرده و پاسخگوی سوالات شما مشتریان عزیز باشد. اما محصولات اشنایدر الکتریک شامل محصولاتی از جمله کنتاکتور، کلید محافظ جان، کلید اتوماتیک، کلید حرارتی، چراغ سیگنال، تایمر، رله ضربه‌­ای، خازن، منبع تغذیه، اینورتر، لیمیت سوئیچ و… می­‌باشد که در بخش‌­های مختلفی همچون صنایع خودروسازی، صنایع دارویی، بسته ­بندی، ساختمان­‌های مسکونی، بیمارستان­‌ها، مراکز اطلاعاتی و شبکه­‌ها، مخابرات، شبکه­‌های برقی و بخش­‌های بسیار دیگری کاربرد دارند.

لیست قیمت محصولات اشنایدر

محصولات اشنایدر الکتریک را با توجه به کاربردی که دارند می‌­توان به چندین دسته گروه‌­بندی کرد؛ از جمله اتوماسیون صنعتی و کنترل (رله، رابطه­‌ها، لوازم سنجش فشار و…)، کسب و کارهای کوچک و مسکونی (کلید برق، تهویه مطبوع، تجهیزات امنیت خانه، قطعات مربوط به هوشمندسازی خانه و…)، قدرت بحرانی، خنک­‌کننده و رک­‌ها، اتوماسیون ساختمان و سیستم­‌های کنترل (ضدحریق، نرم­ افزار مانیتورینگ و…)، توزیع ولتاژ متوسط و اتوماسیون شبکه، محصولات ولتاژ پایین (سافت استارتر، کلید هوایی و…)، دسترسی به انرژی، انرژی خورشیدی و ذخیره انرژی. فروشگاه آلفا الکتریک به عنوان یکی از نمایندگی‌­های برتر و باسابقه در ایران و با دارا بودن کادری متخصص در زمینه فروش و عرضه مستقیم محصولات اشنایدر الکتریک به صورت اصل و اورجینال طیف وسیعی از محصولات برق صنعتی را در لیست فروش خود قرار داده است. شما می­‌توانید برای اطلاع از لیست قیمت محصولات اشنایدر با فروشگاه آلفا الکتریک ارتباط برقرار کنید.

معرفی برخی از محصولات پرفروش اشنایدر

  • کلید هوایی: نوعی از کلیدهای اتوماتیک فشار ضعیف و مورد استفاده در آمپراژ بالا می­‌باشد که در ابعاد و اندازه­‌های مختلف، از 630 آمپر تا 6300 آمپر برای واحدهای مسکونی، کارخانه­‌های بزرگ و سیستم­‌های توزیع برق تولید می­‌شوند. این کلید حفاظت از شبکه در شرایط اتصال کوتاه، افزایش یا کاهش بیش از حد فرکانس، افزایش یا کاهش بیش از حد ولتاژ، از سنکرون خارج شدن ژنراتورها و… را بر عهده دارد؛ همچنین در مدل­‌های دو پل، سه پل، چهار پل و در دو سری NW و NT در بازار موجود می‌­باشند.
  • کلید حرارتی: یکی دیگر از محصولات اشنایدر الکتریک می­‌باشد که می‌­تواند در تجهیزاتی مانند الکتروموتورها، موتورهای القایی، موتورهای آسنکرون برای حفاظت در برابر جریان اضافه بار یا جریان­‌های شدید، تک‌فاز شدن الکتروموتور، افت ولتاژ بکار گرفته شود. از انواع مختلف کلید حرارتی اشنایدر مدل‌های GV2 از 0.16 آمپر تا 32 آمپر، GV3 از 9 آمپر تا 65 آمپر و GV7 از 60 آمپر تا 220 آمپر می­‌باشد این کلیدها در سوئیچینگ مدار موتور، تأخیر حرارتی برای روشن شدن مجدد موتور به دلیل خنک شدن موتور در اثر اضافه بار، حفاظت قابل تنظیم اضافه بار موتور و حفاظت در مقابل خطاهای الکتریکی مانند اتصال کوتاه عمل می­‌کند.
  • کلید محافظ جان: زمانی که اختلافی بین سیم فاز و نول در مدارهای تک‌فاز به وجود بیاید این کلید مدار الکتریکی را قطع می‌­کند و همینطور قادر است جریان نشتی کمی که فیوز مینیاتوری آن را تشخیص نداده را در کسری از ثانیه تشخیص و مدار را بسرعت قطع کند. این کلید در مدل‌های مختلفی از جمله تیپ A،B،AC بصورت دو پل و چهار پل تولید می‌شود و یکی از محصولات اشنایدر است که از خسارت‌های ناشی از آتش­‌سوزی و برق گرفتگی  در مکان‌هایی مانند ساختمان‌های اداری، مسکونی و غیره که در آن استانداردهای لازم برق­‌کشی رعایت نشده، پیشگیری می‌کند و در دو نوع خانگی و صنعتی در بازار موجود می­‌باشند.

  • کنتاکتور خازنی: یکی از مهمترین و پرکاربردترین محصولات اشنایدر در صنعت برق است که به عنوان یک کلید کنترل شونده عمل می­‌کند و یکی از اجزای مهم بکار رفته در تابلوهای برق صنعتی است. این نوع کنتاکتورها در مقایسه با نوع معمولی طول عمر بهتری دارند و به سرعت خراب نمی‌­شوند؛ همچنین دارای انواع مختلفی همچون کنتاکتور خازنی 12.5 کیلووار، 17 کیلووار، 25 کیلووار، 34 کیلووار و 60 کیلووار می­‌باشد.

خرید محصولات اشنایدر از نمایندگی  

همانطور که اشاره کردیم فروشگاه آلفا الکتریک یکی از نمایندگی­‌های فعال به منظور عرضه محصولات اشنایدر می­‌باشد که به 3 اصل قیمت­‌های منصفانه، تضمین اصالت کالا و تضمین سلامت تمامی محصولات پایبند می‌­باشد. اگر قصد خرید محصولات برق صنعتی را دارید می­‌توانید به کمک نیروی متخصص و کارشناسان مجموعه فروشگاه آلفا الکتریک بصورت آگاهانه خرید کنید. همچنین شرکت اشنایدر الکتریک به منظور حفظ حقوق مشتری و ایجاد اطمینان اقدام به نصب هولوگرام روی محصولات خود نموده است، از این­‌رو در زمان خرید ضمن اعتماد به نمایندگی مجاز و رسمی این شرکت می­‌توانید به هولوگرام روی جعبه دقت کنید تا اصل بودن محصول برایتان اثبات شود. جهت مشاهده تمامی محصولات و آشنایی بیشتر با این نمایندگی می‌­توانید به سایت https://alphabargh.com مراجعه کنید. دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت، تحویل سریع سفارشات، پشتیبانی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته از دیگر ویژگی­‌های این سایت می‌­باشد.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
رضایی
رضایی
2 سال گذشته

سایت عالی ای تو زمینه محصولات اشنایدر هست به همه دوستان پیشنهادش میکنم.