معرفی چاپخانه برای چاپ جزوه ارزان در تهران

معرفی چاپخانه برای چاپ جزوه ارزان در تهران

در حال حاضر که تکنولوژی و اینترنت پیشرفت کرده و ما به عصر جدیدی از فناوری وارد شده‌ایم، روش‌های آموزشی و کسب تحصیل نیز تغییر کرده است. به طوری که همانند زمان‌های گذشته دانشجویان نکات آموزشی اساتید را در کلاس درس یادداشت نمی‌کنند، بلکه از روش چاپ جزوه آنلاین کمک می‌گیرند و جزوه‌های از قبل تعیین شده را استفاده می‌کنند.

کدام چاپخانه برای چاپ جزوه ارزان تهران مناسب است؟

از آنجایی دانشجویان منبع درآمد مشخصی ندارند و هنوز به ثابتی مشغول نیستند، برای تحصیل و خرید کتاب‌ها یا چاپ جزوه‌های خود به دنبال روشی ارزان قیمت هستند. در نظر داشته باشید چاپخانه‌های زیادی در سطح تهران هستند که از پس پرینت آنلاین جزوه برمی‌آیند ولی همه آنها قیمت مناسبی ندارند.

بنابراین با توجه به محل زندگی و تحصیل خود می‌توانید یکی از چاپخانه‌های نزدیکتان را ارزان‌تر از مابقی چاپخانه‌ها است را انتخاب کنید. البته در برخی موارد جزوه‌های آنلاینی که باید پرینت بگیرید خیلی زیاد هستند و بدون‌شک مبلغ زیادی را باید برای چاپ جزوه دانشجویی خود پرداخت کنید. اما چاره چیست؟

برای اینکه هزینه کمتری را برای چاپ جزوه آنلاین خود متحمل شوید بهتر است حتی چاپخانه‌ای را انتخاب کنید که در موقعیت مکانی دورتر از شما قرار دارد زیرا تحمل این دوری ارزش پرداخت هزینه کمتر را دارد. خوشبختانه هنوز هم چاپخانه‌های ارزان قیمتی پیدا می‌شوند که به بهترین شکل ممکن و در زمانی کوتاه برای چاپ آنلاین جزوه شما اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

نحوه چاپ جزوه آنلاین

 

خبر خوب اینکه برای چاپ جزوه درسی و دانشجویی خود نیازی نیست به روش‌های سنتی عمل کنید و به یکی از چاپخانه‌ها سر بزنید تا به صورت حضوری به کار شما رسیدگی شود. بلکه می‌توانید در سایت چاپخانه مورد نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید و مراحل ثبت‌نام را پشت سر بگذارید.

در نهایت با تکمیل حساب کاربری خود می‌توانید سفارش چاپ آنلاین جزوه‌ها را انتخاب کنید و جزوه‌های مورد نظر خود را در آن بارگذاری کنید. در ادامه چاپخانه مورد نظر با محاسبه مبلغ یا هزینه چاپ آنلاین جزوه شما، کار پرینت را آغاز می‌کند. در نهایت شما برای تحویل گرفتن این جزوه‌های چاپ شده باید به چاپخانه مراجعه کنید ولی وقت کمتری از شما گرفته می‌شود زیرا جزوات دانشجویی شما از پیش پرینت گرفته شده‌اند.

بسیاری از سایت‌های آنلاین چاپ هزینه‌ای 30 درصد بیشتر از چاپخانه‌های حضوری دریافت می‌کنند، این در حالی است که چاپخانه تیم گرافیک می‌تواند با قیمت‌های مناسب‌تری کار شما را راه بیندازد و بالاترین کیفیت جزوه‌های چاپی را در اختیار شما قرار دهد.

مزیت‌های چاپ آنلاین جزوه

دوره فعلی شبیه به دوران قدیم نیست که برای هر کاری، دریافت هر نوع خدماتی و خرید هر کالایی به صورت حضوری به محل مورد نظر مراجعه کنید بلکه می‌توان به صورت غیر حضوری از کیفیت محصول یا خدمات مورد نظر مطمئن شد و به صورت غیر حضوری کالا یا خدمات دلخواه خود را انتخاب کرد.

با این روند وقت شما تلف نمی‌شود و حتی در برخی موارد هزینه‌های مراجعه حضوری را نخواهید داشت و راحت‌تر می‌توانید به هدف خود دست پیدا کنید. در بیشتر موارد ما شاهد صف‌های طولانی در چاپخانه‌ها هستیم که بسیاری از دانشجویان یا افراد کارمند منتظر هستند نوبت آنها برسد.

با انتخاب روش پرینت آنلاین جزوه شما نه تنها در وقت خودتان صرفه‌جویی می‌کنید بلکه باعث می‌شوید سایرین نیز زودتر به هدف خود دست پیدا کنند. ناگفته برخی از چاپخانه توانایی ارسال جزوه‌های پرینت گرفته شده را دارند و حتی لازم نیست شما برای تحویل گرفتن جزوه‌های به صورت حضوری مراجعه کنید.

  • صرفه‌جویی در وقت
  • رهایی از صف‌های طولانی به هنگام چاپ جزوه‌ها
  • سریع‌تر پیش بردن کارها
  • برنامه‌ریزی دقیق برای تحویل جزوه‌های پرینت گرفته شده

در زمان ثبت سفارش پرینت آنلاین جزوه به نکات زیر توجه داشته باشید

در زمان ثبت سفارش پرینت آنلاین جزوه به نکات زیر توجه داشته باشید

کار چاپ و پرینت از جمله فعالیت‌های بسیار حساس است که به دقت زیادی نیاز دارد. در ضمن اگر یک اشتباه کوچک در کار چاپ ایجاد شود ممکن است تمام نسخه‌های آن کار با نقص و ایراد به چاپ برسند. در نتیجه وقت، هزینه و حتی تونر دستگاه هدر می‌رود از این‌رو باید تمام مسائل مربوط به پرینت مشخص، واضح و بی‌نقص باشد.

بدین‌ترتیب اگر سفارش چاپ جزوه دانشجویی شما دارای پیچیدگی‌هایی بود که نمی‌تواستید به هنگام ثبت سفارش آنلاین آن نکات را به چاپخانه انتقال دهید، توصیه می‌کنیم با چاپخانه و فرد مسئول ارتباط مستقیم برقرار کنید و اطلاعات و جزئیات پیچیده کار خود را برای او توضیح دهید.

در نظر داشته باشید چاپخانه‌ای خوب است که بهترین پشتیبانی را داشته باشد و در هر زمان و شرایطی پاسخگو نیاز مشتریان و متقاضیان خود باشد. در ضمن قبل از پرداخت و ثبت نهایی سفارش خود، بهتر است چندین سایت حاضر در همین حوزه فعالیتی را بررسی کنید و مناسب‌ترین سایت برای چاپ جزوه آنلاین را انتخاب کنید و کار خود را به آن بسپارید.

در ضمن سعی کنید از سایت‌هایی کمک بگیرید که روند ثبت سفارش ساده‌ای داشته باشند تا از ثبت سفارش خود مطمئن شوید زیرا در برخی موارد سایت مورد نظر باید سفارش شما را تایید و سپس ثبت کند در حالی شما از تایید آن خبری ندارید و بر این تصور هستید که سفارش شما به درستی ثبت شده و به زودی چاپ می‌شود و به دست شما می‌رسد.

با این اشتباهات بدون‌شک کار شما عقب می‌افتد و شما وقت و هزینه زیادی را از دست می‌دهید. پس همیشه دقت کافی را به هنگام ثبت سفارش به خرج دهید.

اطلاعات لازم برای  ثبت سفارش پرینت آنلاین جزوه

فراموش نکنید باید اطلاعات هویتی خود را به همراه شماره تماس به هنگام ثبت سفارش چاپ آنلاین جزوه به طور کامل وارد کنید تا حساب کاربری شما تایید و فعال شود و بتوانید پرینت جزوه خود را در زمان مناسب تحویل بگیرید. علاوه بر این اطلاعات شما باید اطلاعات دیگری نیز در این سایت به ثبت برسانید.

در واقع این اطلاعات مربوط به سفارش شما هستند و بدون آنها چاپخانه نمی‌تواند سفارش شما را به درستی پیگیری کند و به چاپ برسد، پس دریافت جزوه آنلاین شما نیز با تاخیر روبه‌رو می‌شود و این مسئله باعث ناراحتی شما خواهد بود. پس اطلاعات را زیر را به صورت دقیق وارد کنید:

  • سایز جزوه
  • چاپ رنگی یا سیاه و سفید جزوه
  • چاپ یک رو یا دو رو
  • تعداد صفحات جزوه
  • درخواست صحافی یا عدم نیاز به صحافی
  • در صورت نیاز به صحافی ( نوع صحافی را مشخص کنید برای مثال سیمی، فلزی یا فنر پیچ)
  • زمان تحویل مورد نظر شما
  • تعداد مورد نیاز از جزوه آنلاین

در نهایت بعد از وارد کردن این اطلاعات و رفع هر نوع پیچیدگی برای چاپخانه می‌توانید جزوه خود را در محل مشخص شده بارگذاری کنید و در واقع بعد از ثبت سفارش خود منتظر دریافت پرینت جزوه های دانشجویی خود باشید. این روش تنها برای دانشجویان نیست بلکه کارمندانی که قصد پرینت برخی از گزارش‌های کار را دارند می‌توانند از همین سیستم پرینت گزارش آنلاین استفاده کنند.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments