مزایا و معایب خرید فالوور اینستاگرام

مزایا و معایب خرید فالوور اینستاگرام

شبکه‌های اجتماعی علاوه بر ایجاد دایره وسیعی از ارتباطات و سرگرمی برای کاربران خود همیشه امتیازات مثبت دیگری را به‌همراه داشته‌اند. اگر با یک دید منصفانه نگاه کنیم این شبکه‌ها به‌ویژه در 5 سال اخیر محل خوبی برای انتشار محتوا و تبلیغ بوده است.

هر مدیر یا مسئول باتجربه و هوشمندی می‌تواند از این طریق باعث پیشرفت و موفقیت کسب‌وکار خود شود. در میان شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام با داشتن قابلیت‌های جذاب و ارائه خدمات گوناگون توانسته از  بین رُقبا خود سبقت بگیرد و توجه همه را به خود جلب کند. قانون اول در اینستاگرام این است: افزایش فالوور بیشتر + بازدید بالا = درآمد میلیونی

حالا به نظر شما از چه طریقی می‌توان افزایش فالوور داشت؟ برای افزایش فالوور باید به چه نکاتی توجه کرد؟ آیا ممکن است این کار معایبی هم داشته باشد؟؟ خرید فالوور می‌تواند کمک‌کننده باشد یا نه؟

ما در این مطلب همه پرسش‌ها و ابهامات شما را در این زمینه برطرف خواهیم کرد.

مزایا و معایب خرید فالوور اینستاگرام

راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام

  1. جذاب باشید: استفاده از هشتگ همیشه یکی از موثرترین امکانات اینستاگرام برای دیده شدن و جذب فالوور است. شما حتماً می‌دانید که هشتگ مناسب می‌تواند این تأثیر را بیشتر کند، اما دقت کنید، گاهی به‌کار بردن بعضی از هشتگ‌ها نه تنها باعث دیده شدن پیج شما می‌شود بلکه آنقدر قدرت اثرگذاری دارد که باور کنید همان‌ لحظه فالو می‌شوید.

برای مثال استفاده از هشتگ‌هایی مثل #لبخند_بزنید، #کتاب_بخوانیم، #ورزش_کنیم و حتی این روزها هشتگ #کرونا_را_شکست_می‌دهیم و #ماسک_بزنیم می‌تواند در کنار محتوا و تصویر مناسب تأثیر ویژه‌ای برای کاربران داشته باشند.

  1. در خاطره بمانید: شما آمده‌اید که با استفاده از پیج خود در اینستاگرام فعالیت کنید، با افراد در تعامل باشید و البته کسب درآمد کنید. خب همین اول راه بگوییم که 2 مولفه خلاقیت و حوصله را باید همراه خود داشته باشید. در این راه هرچه به مخاطب نزدیک‌تر شوید بیشتر در ذهن او می‌مانید. انجام این کار آسان است و تنها کمی دقت می‌خواهد. برای مثال سعی کنید همیشه آن‌ها را راهنمایی کنید، به سوالات‌شان جواب دهید، انرژی مثبت داشته باشید و برای‌شان حال خوب ایجاد کنید.
  2. تقویت کپشن‌نویسی: استفاده از اطلاعات درست و به‌کار بردن آن‌ها با کلمات مناسب یکی دیگر از راه‌های افزایش فالوور است. تا جایی که می‌توانید از انتشار اخبار نادرست پرهیز کنید، وارد حاشیه نشوید، با مخاطب به زبان ساده و با صمیمیت صحبت کنید و هیچوقت جادوی کلمات را فراموش نکنید.
  3. نقش بازی نکنید: خوشبختانه یا متاسفانه باید بگوییم که این روزها مردم به‌راحتی تفاوت کسی که تنها برای شوآف وارد اینستاگرام شده و آن کسی که سبک زندگی جذاب و مشخصی دارد را تشخیص می‌دهند. برای این‌که بتوانید در دل مخاطبان خود جایی باز کنید تنها کافی است که «خودتان» باشید… همین. افرادی که سراغ تقلید می‌روند معمولا بعد از مدت زمان کوتاهی دست‌شان رو می‌شود و دیر یا زود آنفالو خواهند شد.
  4. همراه مردم باشید: همراه مردم بودن یعنی؛ شریک شادی و غم آن‌ها باشید. این روزها در اینستاگرام شاهد واکنش‌های مختلف مردم درباره رویداد‌ها هستیم، پس یکی دیگر از راه‌های افزایش فالوور همراهی کردن مخاطبان است. برای انجام این کار می‌توانید به‌خاطر یک اتفاق خوشحال‌کننده پست‌های مرتبط بگذارید و یا به فالوورهای خود تخفیف بدهید و اگر خدایی نکرده حادثه بدی رخ داد می‌توانید با ابراز احساسات چند روزی فعالیت صفحه خود را کم کنید و هرکاری که از دست‌تان برمی‌آید انجام دهید. مثلا: در زمان وقوع سیل یا زلزله کمک‌های مردمی جمع کنید و به کاربران گزارش لحظه به لحظه از انجام این کار را بدهید.

مزایا و معایب خرید فالوور اینستاگرام

مزایای خرید فالوور اینستاگرام

  1. دیده می‌شوید: اولین فایده خرید فالوور اینستاگرام «دیده شدن» است. هرچه تعداد فالوور بیشتری داشته باشید، لایک بالاتری خواهید داشت، صفحه شما وارد اکسپلور می‌شود و به قول معروف دیگر توپ هم تکان‌تان نمی‌دهد.
  2. تأیید می‌شوید: تجربه می‌گوید بسیاری از افراد زمانی که می‌خواهند پیجی را دنبال کنند و یا از آن خریدی داشته باشند، ابتدا نگاهی به تعداد فالوورهای بالای صفحه می‌اندازد! خب چرا وقتی که می‌دانیم افزایش فالوور می‌تواند مُهر تاییدی برای اعتماد و اعتبار ما پیش کاربران شود سراغ آن نرویم.
  3. از دیگران یک پله بالاتر می‌روید: همانطور که گفتیم اینستاگرام بَستر خوبی برای رشد، دیده شدن کسب‌وکار و درآمدزایی شما می‌باشد، پس حالا که این امکان وجود دارد خودتان را به خرید فالوور اینستاگرام دعوت کنید. البته حواس‌تان باشد خرید فالوور زیاد به صورت یک‌جا و فیک می‌تواند اختلاف فاحشی میان فالوورها و تعداد لایک‌های شما داشته باشد، پس گول هر فالووری را هم نخورید.

معایب خرید فالوور اینستاگرام

معایب خرید فالوور درست مانند بازی دومینو است! یعنی همانظور که در این بازی افتادن یکی از قطعه‌ها باعث خراب شدن قطعه‌های بعدی می‌شود در اینجا هم بروز اولین ایراد باعث چیده شدن عیب‌های دیگر است.

  1. گاهی به دام فالوور‌های فیک می‌اُفتید: اگر به آخرین مزیت خرید فالوور اینستاگرام دقت نکنید ممکن است گاهی جزو معایبش ‌شود! می‌پرسید چرا؟ جوابش دو کلمه است: فالوور فیک

فالوورهای فیک در ابتدا هیچ مشکلی برای صحفه شما ایجاد نمی‌کنند، اما بعد از گذشت مدتی اختلاف میان تعداد فالوورهای‌تان و لایک‌هایی که می‌گیرید همه‌چیز را لو می‌دهد و در نهایت اینستاگرام آن‌ها را از صفحه شما حذف می‌کند و تا به خود بیایید آبروی‌تان پیش همان چند نفر دنبال‌کننده واقعی که داشته‌اید هم رفته است.

  1. از پیج شما سوءاستفاده می‌شود: اثر مخرب داشتن فالوورهای فیک دست از سر شما برنمی‌دارد! گاهی ممکن است فعال کردن برخی از ربات‌هایی که باعث افزایش فالوور می‌شود در واقع دزد اطلاعات شخصی باشند، صفحه‌تان را هک کنند، باعث انتقال ویروس به تلفن همراه شما شوند و یا حتی حساب کاربری‌تان را به طور کلی از دسترس خارج کنند.
  2. جلوی چشم کاربران بی‌اعتماد می‌شوید: دومینو کار خودش را کرد و قطعه آخرش در واقع روی سر شما می‌اُفتد. هیچ‌چیز بدتر از این نیست که مخاطبان دیگر به شما اعتماد نداشته باشند و به‌دست آوردن اعتبار از بین رفته بسیار سخت و شاید غیرممکن باشد! چرا که باتوجه به فضای رقابتی اینستاگرام آن‌ها خیلی زود سراغ پیج‌های مشابه می‌روند و اصلاً انگار نه انگار که شما وجود داشته‌اید.

حالا ممکن است بر سر دوراهی مانده باشید؟ از طرفی خرید فالوور باعث دیده شدن و افزایش درآمد است، اما شنیدن معایب آن کمی شما را ترسانده… اما خب هر چیزی راه‌حلی دارد.

اگر می‌خواهید به‌آسانی افزایش فالوور داشته باشید! بدون آن‌که فکر معایب خرید فالوور اینستاگرام به ذهن‌تان برسد از یک سایت معتبر مثل «اینستا پلاس» کمک بگیرید  که با 5 سال سابقه فروش فالوور واقعی و جلب اعتماد مشتری‌ها به پیج‌ها کمک می‌کند که خیلی سریع‌تر مسیر فروش را طی کنند.

مزایا و معایب خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور به کمک اینستا پلاس

اگر به دنبال خرید فالوور باکیفیت، عالی و یا حتی برای شروع فعالیت پیج خود فالوور ارزان قیمت می‌خواهید همین حالا وارد سایت اینستا پلاس شوید و بااستفاده از راه‌های ارتباطی با مسئولین سایت در تماس باشید.

اینستا پلاس؛ اعتبار کسب‌وکار اینستاگرامی شما

بله حق با شما است! باوجود افزایش سایت‌های جعلی و زیاد شدن فالوورهای فیک ممکن است  شما کمی تردید داشته باشید، اما برای اینکه خیال‌تان را راحت کنیم باید بگوییم که اینستا پلاس با داشتن امکانات گوناگون در زمینه خرید فالوور، خرید لایک و… می‌تواند به‌خوبی باعث اعتبار کسب‌وکار شما شود. باز هم می‌توانید در سایت چرخی بزنید، قوانین و پرسش‌های متداول را بخوانید و سپس حتی با اطلاعات کامل از اینستا پلاس خرید کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
احسان
احسان
1 سال گذشته

والا من از اینستا پلاس فالوور به اصطلاح باکیفیت رو خریداری کردم و تنها چیزی که نداد فالوور واقعی بود.‌‌..این یه جور دزدی مدرنه