خرید انسی نیو استیت و واریز با آیدی در کمتر از ۳ دقیقه فقط در اوریکس‏گیم

سال‏هاست که بازی‏های سبک بتل رویال مانند بازی پابجی موبایل دنیای بازی‌ها را تسخیر کرده است، و امروزه با ظهور بازی پابجی نیو استیت انقلابی در بازی‌های پابجی ایجاد شده و بازیکنان را به یک رقابت هیجان‌انگیز وارد کرده است. در این بازی علاوه بر گیم پلی جذابش، بهبود گرافیکی کاملا قابل مشاهده است. به گونه ای که آیتم‌ها و ویژگی‌هایی را که قبلا هرگز مشاهده نکرده بودید، می‌توانید ببینید. این آیتم‌ها می‌توانند به شما در انتخاب یک استراتژی هوشمند کمک کنند. در واقع استودیوی کرفتون، سازنده بازی پابجی نیو استیت، مدعی است که این بازی به تکنولوژی هوشمند Global Illumination مجهز است، که باعث شده جزئیات گرافیکی بازی بسیار جذاب‌تر از گذشته شده‌ و از طرفی حرکات کاراکترها نیز واقعی‌تر باشد. اما برای دسترسی به این گرافیک جذاب و بسیاری از آیتم‏های دیگر موجود در بازی نیاز به یک واحد پولی به نام  NC دارید که به واسطه‌ی آن تجهیزات و سلاح‌ها را ارتقا داده و سطح بازی را بالا‌تر ببرید. برای خرید انسی پابجی نیو استیت ما به شما فروشگاه قانونی و معتبر ORIXGAME را پیشنهاد می‏کنیم. در ادامه با ما همراه باشید:

  • نحوه خرید انسی نیو استیت در فروشگاه اوریکس‏گیم
  • خرید رویال پس پابجی نیو استیت از فروشگاه اوریکس‏گیم
  • پیشرفت‌های گرافیکی با خرید انسی پابجی
  • بهترین فروشگاه برای خرید پابجی نیو استیت
  • خرید انسی نیو استیت و واریز با آیدی در کمتر از 3 دقیقه فقط در اوریکس‏گیم
    نحوه خرید انسی نیو استیت در فروشگاه اوریکس‏گیم

     

    در فروشگاه اوریکس‏گیم به دو روش می‏توانید اقدام به خرید NC PUBG New State کنید:

    • ورود به اکانت: که با قرار دادن اطلاعات اکانت خود که بر روی (توییتر، فیس‌بوک و یا گوگل) سیو است اجازه ورود به اکانت را می‌دهید.
    • از طریق آیدی بازی: در این روش تنها کافیست با آیدی اکانت خود را درست و دقیق در کادر مربوطه وارد کرده و سفارش خود را ثبت و در زمان کمتر از 3 دقیقه آن را در اکانت خود تحویل بگیرید.

    در کنار خرید انسی نیو استیت، می‏توانید برای خرید یوسی پابجی موبایل و واریز با آیدی و در زمان کمتر از 3 دقیقه به فروشگاه اوریکس‏گیم مراجعه کنید و همچنین به صفحه خرید جم موبایل لجند در وبسایت اوریکس‏گیم رفته و با وارد کردن ایدی و نام اکانت خود در کادر مربوطه خرید خود را ثبت کنید. همچنین با دنبال کردن شبکه های اجتماعی اوریکس‏گیم ، علاوه بر اخبار، گیم پلی، یوسی رایگان و … می‏توانید از کدهای تخفیف استثنایی که در آن‏ها قرار می‏دهند استفاده کنید.

    نحوه خرید انسی نیو استیت در فروشگاه اوریکس‏گیم

    خرید رویال پس پابجی نیو استیت از فروشگاه اوریکس‏گیم

     

    رویال پس پابجی نیو استیت یک رویداد پرطرفدار و هیجان انگیز در بازی نیو استیت است که با خرید انسی پابجی نیو استیت در یک محیط امن و با ارزان ترین قیمت از اوریکس‏گیم می‏توانید آن را فعال کرده و با انجام تمام ماموریت‏های آن به جوایز ارزشمندی دست پیدا کنید. همچنین خرید انسی پابجی به شما این امکان را می‌دهد تا توانایی‌ها و قابلیت‌های مختلف کاراکتر خود را بهبود ببخشیده و سطح بازی خود را ارتقاء دهید.

     

    پیشرفت‌های گرافیکی با خرید انسی پابجی

     

    با خرید انسی بازی پابجی نیواستیت می‌توانید حالت‌ها و مپ های جدید را فعال کنید، تا قسمت‌های مختلف نقشه را واضح‌تر از گذشته ببینید و دشمنان خود را به راحتی از هم تشخیص دهید. علاوه بر این شناسایی تحرکات دشمنان به کمک افکت‌های جذابی که تیم طراحی و توسعه بازی در بازی قرار داده‌اند، آسان‌تر خواهد بود.

    پیشرفت‌های گرافیکی با خرید انسی پابجی
    بهترین فروشگاه برای خرید پابجی نیو استیت

     

    ما در اوریکس‏گیم سعی می‌کنیم که بهترین سایت برای ارائه محصولات گیمینگ باشیم. شما کاربران عزیز می‌توانید با تضمین کمترین قیمت نسبت به دیگر فروشگاه‏ها و در کمترین زمان ممکن، سفارشات خود را تحویل بگیرید و از بازی خود لذت ببرید. علاوه براین، اوریکس‏گیم دارای نماد اعتماد الکترونیکی(اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی می‌باشد و تیم پشتیبانی آن، آمادگی پاسخگویی به تمامی مشکلات و سوالات شما عزیزان را به صورت 24 ساعته و در تمامی 7 روز هفته حتی تعطیلات را دارد.

     

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments