پردرآمدترین و بهترین مشاغل فنی کدام‌اند؟

پردرآمدترین و بهترین مشاغل فنی کدام‌اند؟

دنیای امروز دیگر مثل دنیای سابق نیست که در آن فرد برای موفقیت فقط یک راه داشت و باید بیشتر عمر خود را صرف درس‌خواندن می‌کرد و در آخر به شغل کارمندی رضایت می‌داد. دنیای امروز دنیای توانمندی‌ها است که در پس مهارت‌ها پنهان شده است. در این مطلب به معرفی 3 شغل پردرآمد فنی می‌پردازیم که با پشتکار و تلاش در این مشاغل می‌توان به درآمدهای میلیونی رسید. اگر به دنبال یک شغل پردرآمد هستید اما نمی‌دانید کدام شغل بهتر است و درآمد خوبی دارد در ادامه با ما همراه باشید.

پردرآمدترین و بهترین مشاغل فنی کدام‌اند؟

پولسازترین شغل فنی!

بدون معطلی پردرآمدترین و پول‌سازترین شغل فنی را معرفی می‌کنیم! صافکاری خودرو یکی از موفق‌ترین مشاغل در زمینه خودرو می‌باشد. با افزایش استفاده از خودروها و تعداد آنها در شهرها و جاده‌های کشور، صافکاری و سایر فعالیت‌های مرتبط با خودرو جایگاه ویژه‌ای دارد. همچنین با افزایش روزافزون قیمت خودروها و گرایش مردم به خرید خودروهای دست‌دوم، صافکاری حرفه‌ای خودرو از اهمیت بالایی برخوردار شده است. باتوجه‌به اینکه هرگونه ایراد در بدنه خودرو می‌تواند ارزش خودرو را به میزان قابل‌توجهی کاهش دهد، مالکان خودرو ترجیح می‌دهند به‌جای تعمیر خودرو، آن را بفروشند. هنگام فروش خودرو نیز هرچه قدر که خودرو تمیزتر و سالم‌تر باشد ارزش خودرو بالاتر رفته و با مبلغ بیشتری به فروش می‌رسد در اینجاست که صافکاری بی‌رنگ ارزش بیشتری پیدا می‌کند. صافکاری بی‌رنگ نیز کار هر صافکاری نیست و فقط صافکارهایی می‌توانند به‌قول‌معروف کار را تمیز دربیاورند که حرفه‌ای باشند و در این زمینه تخصص داشته باشند. توجه به این نکته که یک صافکار برای حرفه‌ای شدن باید دوره آموزش صافکاری خودرو را در مراکز معتبر بگذراند با کیفیت کار او ارتباط مستقیم دارد. هر چه فرد دوره صافکاری خودرو را در آموزشگاه‌‌هایی معتبر بگذراند، کیفیت کارش بالاتر می‌رود.

چگونه به یک صافکار حرفه‌ای تبدیل شویم؟

ازآنجایی‌که صافکاری ریزه‌کاری زیاد دارد و حساس است انتخاب آموزشگاه صافکاری خودرو بسیار مهم است؛ زیرا صافکاری خودرو باید در بهترین آموزشگاه و توسط بهترین استاد برگزار شود. بسیاری از آموزشگاه‌های کشور دوره صافکاری خودرو را برگزار می‌کنند، اما آیا کیفیت و تجهیزات این آموزشگاه‌ها یکسان است؟ با کمی تحقیق متوجه می‌شوید که بهترین آموزشگاه برگزارکننده دوره‌های فنی بدون شک آموزشگاه فنون برق است این آموزشگاه با بهره‌مندی از تخصص اساتید و تجهیزات کلاس‌ها سعی در گسترش دانش و مهارت افراد دارد و تنها هدف این آموزشگاه ورود متخصصین در رشته‌های فنی به بازار کار است. این آموزشگاه مزایای زیادی دارد که به چند نمونه اشاره می‌کنیم:

 

آموزش تخصصی صافکاری خودرو، زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور

ارائه مدرک رسمی معتبر

امکان بازآموزی به‌صورت کاملاً رایگان

پشتیبانی نامحدود از مهارت‌آموز حتی پس از اتمام دوره

آموزش کاملاً عملی و ویژه ورود به بازار کار

ارائه خوابگاه به هنرجویان محترم شهرستانی

مهم‌ترین تفاوت آموزشگاه فنون برق با سایر آموزشگاه‌ها در این است که کلاس‌ها در زمان‌ها و روزهای مختلف برگزار می‌شود و به همین دلیل شاغلین نیز می‌توانند بدون محدودیت در این کلاس‌ها شرکت کنند.

 

مهاجرت با صافکاری

 

با اخذ گواهینامه معتبر صافکاری خودرو می‌توانید از امتیاز ویژه مهاجرت برخوردار شوید. زیرا به‌طورکلی برای ویزای کاری مدارکی مانند صافکاری و نقاشی خودرو بسیار باارزش هستند و همین امر باعث شده تا امروزه این خدمات بسیار مورد استقبال قرار گیرد. البته اهمیت آموزشگاهی که در آن مدرک می‌گیرید نیز بسیار مهم است. به‌هرحال مدرک صافکاری علاوه بر بازار کار عالی در ایران حتی برای مهاجرت کاری نیز می‌تواند بسیار قابل‌قبول باشد پس اگر قصد مهاجرت دارید به‌راحتی می‌توانید با مدرک آموزش صافکاری خودرو پذیرفته شوید. با این مدرک به‌راحتی می‌توانید در خارج از کشور کار کنید. صافکاری خودرو آموزشگاه فنون برق معتبرترین مدرک را به مهارت‌آموزان ارائه می‌دهد. در ادامه دو شغل مرتبط با صافکاری را به شما معرفی می‌کنیم که گذراندن این دو دوره می‌تواند مکمل خوبی برای صافکار باشد و برای پیشرفت وی لازم است.

 

نقاشی خودرو

نقاشی خودرو یکی دیگر از پردرآمدترین دوره‌های مرتبط با خودرو است که همیشه از بازار کار خوبی برخوردار بوده است. این موضوع باعث شده که دوره آموزش نقاشی خودرو در آموزشگاه فنون برق به یکی از پرطرف‌دارترین دوره‌های این آموزشگاه تبدیل شده باشد. در دوره نقاشی خودرو تمامی مفاهیم مربوط به نقاشی خودرو به‌صورت عملی آموزش داده می‌شود. کارآموزان در طول دوره آموزش نقاشی ماشین زیر نظر مدرس دوره که تجربه زیادی دارد، نحوه نقاشی ماشین را از صفر تا 100 یاد گرفته و با تمرین و تکرار زیاد، به نقاش ماشین حرفه‌ای تبدیل و می‌تواند وارد بازار کار شوند. نحوه آسترزنی نحوه کار با پیستوله رنگ‌پاش نحوه رنگ‌سازی و همچنین دوره کارشناسی و تشخیص رنگ بخشی از سرفصل‌های این دوره محبوب است.

نقاشی خودرو

لیسه گیری خودرو

یادگیری لیسه گیری می‌تواند یکی از ملزومات علاقه‌مندان به صافکاری و نقاشی خودرو باشد و باعث پیشرفت کسب‌وکار آنها شود. در دوره لیسه گیری و ایر براش خودرو، آموزش حذف لکه‌های کاپوت و سپر خودرو با استفاده از جدیدترین روش‌ها آموزش داده می‌شود و در پایان دوره، می‌توانید نحوه استفاده از ابزارهای مناسب مانند سمباده نرم و پارچه‌های نانو و … را بیاموزید. آموزش لیسه گیری و ایر براش خودرو در آموزشگاه فنون برق با ارائه گواهینامه فنی و حرفه‌ای معتبر و بین‌المللی انجام می‌شود و پس از پایان دوره لیسه گیری تمامی اصول و تکنیک‌های رفع خراش و لکه‌گیری رنگ کاپوت خودرو را فرا بگیرید.

لیسه گیری خودرو

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments