بهترین اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی چیست؟

بهترین اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی چیست؟

این روزها نقل و انتقال پول یا خرید از سایت‌های خارجی با استفاده از روش‌هایی مانند پرداخت با پرفکت‌مانی انجام می‌شود که طبیعتاً مزیت‌های بسیار جذابی دارد. اما همان‌طور که می‌دانید قبل از استفاده از چنین مواردی، انتخاب یک صرافی ایده‌آل دارای اهمیت بیشتری خواهد بود که البته صرافی مدنظر باید دارای امکانات مناسبی از جمله اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی نیز باشد.

ما در این مقاله قصد داریم با توجه به اهمیت استفاده از ووچر پرفکت مانی که از روش‌های بهینه‌ نقل و انتقال پول در دنیاست، به بررسی نحوه خرید ووچر از طریق اپلیکیشن صرافی‌ بپردازیم؛ چرا که احتمالاً با ما هم‌عقیده هستید که کاربری اپلیکشین‌ها فوق‌العاده بهتر و جذاب‌تر از سایت‌هاست. حال تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا به بررسی اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی از یک صرافی معتبر که در انتها معرفی می‌کنیم، بپردازیم.

ووچر پرفکت مانی چیست

ووچر مانند کارت‌های شارژ است که می‌توان آن را به مبلغ دلخواه از طریق صرافی‌های معتبر خریداری و استفاده کرد. برای این منظور در اولین گام نیاز به انتخاب یک صرافی مناسب دارید و سپس کافی است مبلغ دلخواه‌تان برای شارژ کارت ووچر پرفکت مانی را در صرافی واریز کرده تا در نهایت بتوانید به خرید ووچر اقدام کنید. البته استفاده از اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی شرایط بهتری را برای خرید ووچر رقم می‌زند که در ادامه به موارد مهم‌تری در این خصوص اشاره می‌کنیم. البته قبل از توضیح هر موردی، اجازه دهید درباره‌ مزایای استفاده از ووچر پرفکت مانی صحبت کنیم:

·       مزیت‌های بکارگیری از ووچر پرفکت مانی

– استفاده‌ راحت از کد ووچر به طوری که همه‌ افراد به‌خصوص کسانی که تازه‌کار هستند، به راحتی می‌توانند از ووچر پرفکت مانی استفاده کنند.

– عدم وجود کد انقضا برای کد ووچر از دیگر مزایای این روش پرداخت پول است. در واقع هر زمان که ووچر پرفکت مانی خریداری کرده باشید، می‌توانید تا سال‌ها بعد از آن استفاده کنید.

– پرداخت سریع با کد ووچر از مزیت‌های جذاب این روش نقل و انتقال پول است. از طرفی اگر بنا به خرید محصول دلخواه‌تان باشد، با بکارگیری از ووچر پرفکت مانی، با سرعت قابل قبولی انتقال پول انجام خواهد شد.

– امنیت در این روش پرداختی به‌خصوص در زمان استفاده از اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی قابل توجه بسیاری از افراد بوده است. طبیعتاً با توجه به اینکه نقل و انتقال پول باید در یک بستر مناسب باشد، کافی است از روش‌های مطمئن مانند پرفکت مانی بهره برد.

– از دیگر مزیت‌های استفاده از ووچر کارمزد انتقال بسیار پایین است. این مورد برای افرادی که به صورت روزانه از پرفکت مانی استفاده می‌کنند، بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

وب‌سایت یا اپلیکیشن؛ کدام برای خرید ووچر پرفکت مانی بهتر است

اگر سری به موتور جستجوی گوگل بزنید و عبارت بهترین صرافی ایرانی را سرچ کنید، با انبوهی از سایت‌ها مواجه می‌شوید که هر کدام ادعای ارائه‌ بهترین خدمات را دارند؛ اما پر واضح است که سایت‌هایی که چنین خدماتی را در نظر گرفته‌اند باید تمام امکانات مدنظر کاربران را پوشش دهند که یکی از مهم‌ترین این موارد اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی است. در حال حاضر طبق آمارها مشخص شده است که اکثر کاربران علاقه به استفاده از اپلیکیشن برای خرید و فروش انواع ارز دارند و این موضوع می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

احتمالاً شما هم که در حال مطالعه‌ این مقاله هستید، علاقه‌ به استفاده از یک صرافی معتبر که از چنین امکاناتی برخوردار است، دارید؛ چرا که فکر می‌کنید به‌کارگیری از وب‌سایت‌ مشکلات خاص خودش را دارد. حال اجازه دهید به طور کامل بحث انتخاب وب‌سایت یا اپلیکیشن را به جهت خرید و فروش ارز، به‌خصوص ووچر پرفکت مانی مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید برای این منظور تصمیم بهتری اتخاذ کنید.

دلایل عدم استفاده از وب‌سایت برای خرید و فروش ووچر یا ارز دیجیتال

اگر چه وب‌سایت‌ها اولین بستر ارائه خدمات به مشتریان هستند، اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از روش‌های جایگزین برای انجام اموراتشان استفاده کنند که خرید ووچر پرفکت مانی نیز شامل این مورد می‌شود. به طور کلی عدم استفاده از وب‌سایت به دلایل زیر است:

·       پیچیدگی سایت

همان‌طور که می‌دانید، سایت‌ها پیچیدگی خاصی دارند و دارای بخش‌های مختلفی هستند که این موضوع ممکن است سبب سردرگمی کاربران شود. در کنار این مورد احتمال اینکه بسیاری از کاربران فقط از یک بخش سایت استفاده کنند و دیگر قسمت‌ها برای‌شان بلااستفاده باشد، زیاد است. لذا به‌کارگیری از وب‌سایت آنچنان هم نمی‌تواند برای تمام افراد مفید باشد؛ اما این موضوع برای اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی کاملاً متفاوت است.

·       ترافیک سنگین‌تر سایت

شاید نیاز باشد که خرید ارز دیجیتال یا خدمات پرفکت مانی با سرعت بیشتری و در لحظه انجام شود که برای این منظور استفاده از وب‌سایت، احتمال اختلال و تأخیر را افزایش می‌دهد؛ چرا که ترافیک لحظه‌ای وارد شده بر سایت قابل مقایسه با ترافیک فعال اپلیکیشن نیست. در واقع به بیان دیگر ممکن است حتی نیمی از افرادی که وارد صرافی شده‌اند، به قصد افتتاح حساب و یا دیگر موارد، سایت مدنظر را باز کرده باشند که این موضوع بر نحوه عملکرد تریدرها تأثیر مستقیم خواهد گذاشت.

·       دسترسی سخت‌ تر

احتمالاً با ما هم عقیده هستید که دسترسی به سایت به مراتب از دسترسی به اپلیکیشن سخت‌تر است. در واقع ممکن است برای ورود به یک سایت صرافی خاص، آدرس مدنظر را از یاد برده باشید که در این صورت برای استفاده از خدمات آن دچار مشکل خواهید شد. ضمناً سایت‌ها ممکن است به دلایل مختلفی مانند عدم پاسخگویی مناسب سرور از دسترس خارج شوند که طبیعتاً خرید و فروش انواع ارز به تأخیر انداخته می‌شود. مشکلات این‌چنینی به هیچ عنوان در اپلیکیشن خرید و فروش ووچر پرفکت مانی  وجود ندارد و کاربران به راحتی می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

·       رابط کاربری نامناسب

به طور کلی خرید و فروش ارز دیجیتال و یا حتی خرید ووچر پرفکت مانی باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود؛ اما به شرطی که از یک اپلیکیشن حرفه‌ای استفاده شود. در واقع اگر کاربران به‌کارگیری از سایت را برای این منظور ترجیح دهند، به دلیل رابط کاربری نامناسب سایت، به طور حتم دچار سختی خواهند شد و احتمال اینکه برای دفعات بعد به کلی قید خرید و فروش ارز را بزنند نیز وجود دارد.

مزیت‌های انتخاب اپلیکیشن مناسب برای خرید ووچر پرفکت مانی

حال پس از بررسی مشکلات استفاده از سایت به جهت خرید ووچر یا انواع ارز دیجیتال، بهتر است به مزایای استفاده از اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی اشاره کنیم تا در صورت نیاز بتوانید با دغدغه‌ کمتری نسبت به انجام کارهای‌تان اقدام کنید. این مزایا عبارتند از:

·       دسترسی راحت و ساده

همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر تمام افراد حداقل از یک گوشی تلفن همراه استفاده می‌کنند که دارای سیستم عامل اندروید یا IOS است و با توجه به اینکه برنامه‌های زیادی روی این دو سیستم عامل قابل نصب است، می‌توان گفت که نصب اپلیکیشن مربوط به خرید ووچر نیز به راحتی امکان خرید ووچر پرفکت مانی را به کاربران می‌دهد و از آنجایی که تلفن همراه همیشه در دسترس افراد است، به محض نیاز به خرید ووچر می‌توان با مراجعه به اپلیکیشن نصب شده در گوشی، اقدامات لازم را انجام داد.

·       بارگذاری سریع‌تر

وقتی وارد یک اپلیکیشن می‌شویم، انتظار بارگذاری فوق‌العاده سریع را از آن داریم و با توجه به اینکه برنامه نویسی اکثر اپ‌ها به طور کاملاً بهینه انجام می‌شود، در کسری از ثانیه اپلیکیشن مورد نظر لود خواهد شد؛ بنابراین برای خرید ووچر کافی است که از یک اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی معتبر استفاده کنیم که از قبل روی گوشی نصب کرده‌ایم. این امکان خرید و فروش ووچر را در بهترین حالت برای کاربران مهیا کرده و دیگر خبری از مشکلات لود شدن دیرهنگام سایت نخواهد بود.

·       مدیریت بهتر و کامل‌تر

وقتی قرار است ارز دیجیتال یا ووچر پرفکت مانی خریداری شود، ممکن است کاربران نیاز به مدیریت موارد انجام شده داشته باشند که پر واضح است که این موضوع با استفاده از اپلیکیشن، راحت‌تر و بهتر پیش می‌رود. برای مثال فرض کنید برای نوسان چند ساعته، ارز بیت کوین را خریداری کرده‌اید و باید پس از رسیدن به هدف، دستور فروش ارز را صادر کنید. برای این منظور روشن است که استفاده از اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی و ارز دیجیتال بیشتر کاربردی خواهد بود چرا که در لحظه احتمال عدم دسترسی به سایت وجود دارد.

·       دریافت بهتر پشتیبانی

معمولاً اپلیکیشن‌ها دارای بخش پشتیبانی هستند؛ به‌خصوص اپ‌های مربوط به صرافی که ممکن است در هر لحظه مشکلات مختلفی برای کاربران پیش بیاید. در واقع استفاده از سایت تا حد زیادی این قابلیت را از کاربران سلب می‌کند. به همین دلیل به‌کارگیری از اپلیکیشن به جهت خرید ووچر و یا ارزهای دیجیتال به تمام کاربران فعال در بازار توصیه می‌شود. از طرفی پس از درخواست پشتیبانی، امکان پیگیری و مدیریت پشتیبانی (تیکت) از طریق اپلیکیشن نیز وجود دارد. به همین دلیل است که استفاده از اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی یا ارزهای دیجیتال رفته رفته به مهم‌ترین هدف کاربران بازار ارز دیجیتال تبدیل شده است.

·       انجام احراز هویت در هر زمان

اپلیکیشن‌های صرافی انجام فرآیند احراز هویت را به بهترین شکل ممکن فراهم می‌کنند؛ چرا که به راحتی می‌توانید با استفاده از گوشی، تصویر کارت ملی یا سلفی درخواست شده را به ثبت برسانید و بلافاصله در اپلیکیشن آپلود کنید. این در حالی است که برای احراز هویت از طریق سایت نیاز به ارسال فایل به کامپیوتر دارید که طبیعتاً صرف زمان بیشتری را می‌طلبد. به طور کلی به‌کارگیری از اپلیکیشن به طور کامل می‌تواند کاربران را از استفاده از سایت بی‌نیاز کند.

اپلیکیشن کدام صرافی برای استفاده بهتر است

حال با توجه به موارد عنوان شده و اینکه کاملاً به اهمیت استفاده از یک اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی پی برده‌اید، شاید این سوال در ذهن‌تان نقش بسته است که بهتر است از اپلیکیشن چه صرافی برای خرید ووچر یا ارزهای دیجیتال استفاده شود که برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که از خدمات صرافی اکس اونیکس بهره ببرید. در واقع این صرافی با در اختیار قرار دادن یک اپلیکیشن جذاب، خرید ووچر و ارزهای دیجیتال را برای کاربران راحت کرده است. گفتنی است که از ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·       بخش کیف پول

از جمله بخش‌هایی که در اپلیکیشن صرافی اکس اونیکس قرار داده شده است، قسمت کیف پول است که طبیعتاً کاربران پس از خرید یک ارز می‌توانند موجودی‌شان را مدیریت کنند. همچنین برای واریز و برداشت وجه نیز از همین بخش اقدام خواهد شد.

·       بخش تراکنش کیف پول

هر گونه انجام تراکنش در کیف پول اکس اونیکس در این قسمت به ثبت می‌رسد که کاربران به راحتی می‌توانند کلیه تراکنش‌های ریالی و رمز ارزشان را بررسی و مدیریت کنند.

·       بخش خرید و فروش

همان‌طور که مشخص است در این قسمت به راحتی می‌توان به خرید و فروش کلیه ارزهای دیجیتال پرداخت. ضمن اینکه اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی امکان در نظر گرفتن ووچر را نیز به کاربران می‌دهد که از مزیت آن می‌توان به قیمت جذاب و کارمزد پایین اشاره کرد. ضمناً ناگفته نماند که در این بخش از اپلیکیشن صرافی اکس اونیکس بخش سفارشات نیز وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید به بررسی معاملات ثبت شده بپردازید.

·       بخش ترید یا معامله

اگر قصد باز کردن معامله نیز داشته باشید، کافی است به این بخش اپلیکیشن مراجعه کنید. این قسمت به دو زیرمجموعه‌ معاملات ساده و پیشرفته تقسیم‌بندی می‌شود که امکانات مناسبی را برای ترید در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

·       بخش حساب کاربردی

اگر قصد باز کردن پوزیشن دارید، قبل از هر کاری باید کارت بانکی‌تان را در صرافی اپلیکیشن به ثبت برسانید که برای این منظور کافی است که از قسمت حساب کاربری استفاده کنید. در این بخش امتیازهای دیگری نیز برای کاربران قرار داده شده است که از جمله می‌توان به کسب درآمد، ورود دو مرحله‌ای به اپلیکیشن جهت افزایش امنیت و مواردی از این دست اشاره کرد. به طور کلی اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی صرافی اکس اونیکس با امکانات کامل آماده خدمات‌رسانی به کاربران است.

راهنمای ثبت نام در اپلیکیشن صرافی اکس اونیکس

حال که به طور کامل درباره‌ اپلیکیشن صرافی اکس اونیکس صحبت کردیم، اجازه دهید به نحوه باز کردن حساب در اپلیکیشن این صرافی بپردازیم تا بتوانید با خیال آسوده به انجام انواع معامله بخصوص خرید ووچد پرفکت مانی اقدام کنید. در واقع مراحل ثبت نام در این صرافی از طریق اپ، در موارد زیر خلاصه می‌شود:

·       نصب اپلیکیشن از گوگل پلی

در اولین گام برای استفاده از اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی، کافی است که به گوگل پلی مراجعه کنید و نام صرافی اکس اونیکس را به انگیسی (exonyx) در بخش جستجوی این اپ وارد کرده تا نسخه اندورید این صرافی نمایش داده شود. پر واضح است که پس از مشاهده اپلیکیشن این صرافی باید اقدام به نصب آن کنید. پس از نصب، وارد برنامه شده و مراحل ثبت نام را انجام دهید.

·       درج شماره تماس و دریافت کد تأیید

زمانی که نصب اپلیکیشن اکس اونیکس به پایان رسید، با ورود به برنامه و لمس گزینه ثبت نام وارد مرحله بعد خواهید شد که باید در این مرحله شماره تماس متعلق به خودتان را درج کنید و سپس دکمه ارسال کد تأیید را بفشارید تا کد چند رقمی صرافی برای‌تان ارسال شود. پر واضح است به محض دریافت کد باید آن را در محل مورد نظر تایپ نمایید که بدین صورت وارد محیط برنامه صرافی می‌شوید.

·        ارتقاء حساب کاربری

در اولین صفحه‌ای که پس از تأیید کد ارسالی مشاهده خواهید کرد بر روی ارتقاء حساب کاربری لمس کرده تا به بخش احراز هویت منتقل شوید. در این صفحه از اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی باید به ثبت یک کارت بانکی متعلق به خودتان اقدام کنید. طبیعتاً پس از ثبت کارت باید منتظر بررسی و به تأیید رسیدن آن باشید.

·        ارسال تصویر سلفی

مرحله‌ بعدی از احراز هویت، ارسال یک تصویر سلفی با شرایط در نظر گرفته شده مطابق قوانین صرافی اکس اونیکس است. در این بخش آپلود متن تعهدنامه نیز ضروری بوده که متن آن توسط صرافی به شما کاربران داده می‌شود که باید به صورت امضا شده ارسال شود. ضمناً گفتنی است که برای ارتقاء سطوح حساب کاربری در اپلیکیشن صرافی اکس اونیکس باید طبق موارد خواسته شده در اپلیکیشن اقدام کنید.

·       خرید ارز یا ووچر پرفکت مانی

پر واضح است که پس از انجام مراحل بالا، به راحتی می‌توانید به معامله‌ی ارزهای دلخواه‌تان بپردازید و از همه مهم‌تر خرید ووچر پرفکت مانی در دسترس‌تان خواهد بود. ضمناً ناگفته نماند که هر گونه سوال یا ابهام در خصوص نحوه انجام ثبت نام را می‌توانید از طریق بخش پشتیبانی اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی صرافی اکس اونیکس با مشاوران این تیم تخصصی در میان بگذارید.

خرید ووچر با استفاده از اپلیکشن صرافی اکس اونیکس

به طور کلی برای اینکه کاربران بتوانند دسترسی راحت‌تری به خرید ووچر و یا حتی ارزهای دیجیتال داشته باشند، کافی است که از صرافی‌های معتبری که دارای اپلیکیشن هستند، استفاده کنند که برای این منظور بکارگیر از صرافی اکس اونیکس در اولویت قرار دارد. این صرافی با سابقه‌ای طولانی به ارائه خدمات به مشتریان پرداخته است و تاکنون توانسته است کاربران زیادی را جلب کند.

ارائه ارزهای مختلف، شیوه احراز هویت آسان، کارمزدهای پایین مخصوص برای خرید ووچر پرفکت مانی و مواردی از این دست از بهترین مزایای استفاده از اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی صرافی اکس اونیکس است. حال برای به‌کارگیری از خدمات این صرافی کافی است که به سایت این مجموعه به نشانی اینترنتی https://exonyx.ir/ مراجعه نمایید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments