نقد و برسی بتل پس سیزن ۸ از چپتر دوم

نقد و برسی بتل پس سیزن 8 از چپتر دوم

با اومدن سیزن جدید فورتنایت ، اولین چیزی که نظر پلیرهای این بازی رو به خودش جلب میکنه، بتل پس جدید است که نقش مهمی در ایجاد انگیزه و وقت گذاشتن بیشتر برای بازی و حتی هزینه کردن برای آن دارد؛ به طور کلی اگر بتل پس یک سیزن آیتم های خیلی خوب و جذابی داشته باشد ، فعالیت پلیر ها برای گرفتن جوایز آن بیشتر میشود و وقت بیشتری را برای این بازی اختصاص میدهند.

قبل از پرداختن به بحث اصلی، بهتر است یک مطلب را توضیح دهیم:

بتل پس چیست؟

بتل پس محتوای مجزایی از بازی فورتنایت است که به صورت سیزن به سیزن برای این بازی منتشر می‌شود و کاربران باید هر یک از سیزن های آن را خریداری کنند. بتل پس شامل چالش های روزانه و هفتگی گوناگونی می‌شود و گیمر با شرکت کردن در آن ها سریع تر لول آپ خواهد شد و از سمت دیگر می‌توانید آیتم های زیادی کسب کند که اغلب آن ها بسیار ارزشمند هستند. بنابراین با ماهیت Battle Pass Fortnite (بتل پس بازی فورتنایت) آشنا شدید. بتل پس بخشی از بازی فورتنایت است ، رایگان نخواهد بود و شما برای شرکت در چالش های آن و لول آپ شدن و کسب آیتم هایش باید هزینه پرداخت کنید.

 

راستی اگه میخواستین بتل پس فورتنایت رو کاملا امن رو راحت خریداری کنید میتونید از فارس گیمر همین الان با قیمت خیلی ارزون خرید کنی، راستی نگران نباش اگر مشکلی داشتی تیم فارس گیمر همیشه انلاین هستن و بهت پاسخ میدن.

خرید بتل پس سیزن 8

 

خب حالا که با بتل پس فورتنایت آشنا شدیم، برگردیم به بحث اصلی و بررسی جوایز بتل پس سیزن هشتم:

جوایز این سیزن نسبت به سیزن گذشته تفاوت های زیادی دارد و بسیار جذاب تر و بهتر شده است و همین امر یکی از دلایلی است که پیشنهاد میکنیم آنرا خریداری کنید؛ در این سیزن اسکین ها، استایل ها، ایموت ها، گلایدرها بسیار جذاب و متنوع هستند و میتوانند هرنوع سلیقه ای را راضی نگه دارند.

بررسی صفحات بتل پس:

در این صفحه 2 اسکین وجود دارد به اسم (CHARLOTTE) و (TOONA FISH). شاید اسکین شارلوت یک اسکین فوق العاده نباشد ولی به آن اسکین بدی هم نمیتوان گفت؛یک اسکین زیبا که برای شروع کار مناسب به نظر میرسد.

اما اسکین دیگری که در این صفحه وجود دارد ،شاید در نگاه اول نظرتان را جلب نکند،اما اگر به شما بگویم که این اسکین دارای 21 استایل مختلف! است حتما نظرتان عوض میشود و بشدت برای دیدن استایل های دیگر این اسکین جالب و کارتونی مشتاق میشوید.فارس گیمر

 

در این صفحه خبری از اسکین نیس اما یک پیک اکس و یک ایموت جالب که مناسب با اسکین شارلوت است وجود دارد؛یک گلایدر هم متناسب با ست اسکین تونا فیش هست که تنوع جالبی نسبت به بقیه گلایدرا دارد.یک تم اسلحه ی بسیار عالی هم در این صفحه دیده میشود که رنگ بندی جالبی دارد.

 

اگر بخواهیم استایل دوم اسکین شارلوت را در یک کلمه توصیف کنیم، آن کلمه (فوق العاده) است.استایلی بسیار زیبا و جذاب که در کنار آن استایل بسیار خوب برای پیک اکسش هم هست که آنرا به یک ست کم نظیر تبدیل میکند.فارس گیمر

اما 2 آیتم مهم دیگر در این صفحه دیده میشود که یکی ایموت و دیگری پیک اکس مخصوص اسکین تونا فیش است که جالب بنظر میرسد.

 

در صفحه چهارم بتل پس شاهد یک اسکین جذاب دیگر هستیم به نام (KOR) که یک پیک اکس هم برای آن در نظر گرفته شده که جذابیت های آنرا بیش از پیش کرده.

تا به اینجای کار شاهد آیتم های خوب و زیبایی بودیم که نظر هر فورتنایت پلیری را برای خرید این بتل پس جلب میکند.

 

یک اسکین جالب و بامزه در این صفحه وجود دارد به اسم (FABIO SPARKLEMANE) که احتمالا طرفداران زیادی خواهد داشت بخاطر ظاهری ک دارد و یک پیک اکس هم برای آن در همین صفحه دیده میشود؛اما در این صفحه یک استایل زیبا از اسکین کور وجود دارد که احتمالا مورد پسند گیمر ها خواهد بود.فارس گیمر

 

در این صفحه 2 استایل جالب از 2 اسکین ک در صفحه های قبل بودند وجود دارد و در کنار آنها یک ایموت فان ویک گلایدر بسیار هیجان انگیز که شبیه بالهای یک فرشته است، وجود دارد.

 

تم صفحه هفتم بتل پس فضایی است که شامل یک اسکین جالب به نام (J.B.CHIMPANSKI) که به شکل یک میمون فضانورد است و یک گلایدر جالب که مانند یک شاتل است و یک ایموت جالب و بامزه وهمچنین یک پیک اکس متناسب با این ست میباشد و در کل ایتم های خیلی خوبی در این صفحه دیده میشود.

 

باز هم یک اسکین زیبای دیگر را در این صفحه میبینیم که اسمش (TORIN) است؛ در کنار این اسکین یک پیک اکس خوب که مناسب آن است وجود دارد و همچنین یک تم فوق العاده برای گان هایی که استفاده میکنید وجود دارد.فارس گیمر

 

یک استایل بی نظیر از اسکین تورین دراین صفحه هست که با استفاده از قدرت کیوب ظاهرش را تغییر میدهد؛ یک استایل و یک ایموت هم برای اسکین میمون فضانورد وجود دارد و باز هم یک تم اسلحه زیبا قابل مشاهده است.

نقد و برسی بتل پس سیزن 8 از چپتر دوم

رسیدیم به آخرین و البته بهترین صفحه از جوایز بتل پس؛ (CARNAGO) بدون شک بهترین دلیلی است که شمارا برای خرید بتل پس قانع میکند.یک اسکین فوق العاده و با اباهت و ترسناک که هرحریفی با دیدن اون قطعا به وحشت میوفتد.آیتم های مهم دیگری از ست این اسکین فوق العاده وجود دارد که آنرا بیشتر از قبل ترسناک میکند مثل پیک اکس ، بک بلینگ و…

علاوه بر آیتم هایی که بررسی شد، تعدادی استایل و آیتم های دیگر هم وجود دارد که تا چند روز دیگر به بازی اضافه میشوند که این بتل پس را باارزش تر از قبل میکند.

جمع بندی :

آیتم های این بتل پس در مجموع بسیار خوب و ارزشمند هستند که به جرعت میتوان گفت 100% ارزش خرید دارد و اگر به فورتنایت علاقه دارید، توصیه میکنیم این جوایز عالی و جذاب رو به هیچ وجه از دست ندهید تا در آینده حسرت آنرا را نخورید.

کپی با ذکر منبع فارس گیمر

شاید این موارد برای شما مفید باشد :

خرید بتل پس سیزن 8

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments