راهنمای خرید ویو اینستاگرام (پست ، استوری و IGTV)

راهنمای خرید ویو اینستاگرام (پست ، استوری و IGTV)

افزایش فالوور اینستاگرام ، قطعا دغدغه هر فردی که صاحب پیجی در اینستاگرام است؛ می باشد و برای دریافت آن تلاش بسیاری می کند. در کل برای این که بتوان از طریق پیج های این برنامه مجازی محبوب کسب در آمد کرد و از بقیه صحفات موجود تبلیغات گرفت، پیج باید قوی باشد و بازدید و ویو بالایی داشته باشد.

منظور از بازدید بالا، این است که هرچه تعداد افراد بازدید کنندگان از پیج زیادتر باشد، ویو پیج هم بالا می رود و در نتیجه صحفه مجازی در اینستاگرام قوی تر می شود. برای مطلع شدن از بقیه جزییات حتما ادامه مقالات را دنبال کنید.

چرا ویو اینستاگرام از اهمیت زیادی برخوردار است؟

اگر در فضای مجازی رفت و آمد داشته باشید و خم و پیج های آن را هم کاملا بشناسید، به خوبی می دانید که تمام پیج داران در اینستاگرام، تلاش می کنند تا بازدید از پیج آن ها زیاد شود. مثلا برخی با به اشتراک گذاشتن پست های جالب، برخی با تقاضا کردن از عموم می خواهند تا پیج آن ها را به بقیه معرفی کنند یا تلاش می کنند تا پست ها در اکسپلور مشهور نمایان شود.

زمانی که بازدید از پیج بالا برود، به طور رندوم، لایک، کامنت و حتی فالوور ان هم افزایش می یابد و فرد هم زمانی که این چند مورد را به دست آورد، می تواند کار تبلیغات و… را در اینستاگرام شروع کند و به نوعی کسب در آمد کند.

البته این مورد را هم ذکر کنیم که رابطه ویو از پیج، ربط مستقیمی به تعداد لایک‌ها دارد و در آپدیت جدید اینستاگرام هم، سیو کردن پست هم به آن ها اضافه شده است. این موضوع به قدری در اینستاگرام از اهمیت زیادی برخوردار است که حتی برخی از افراد با خرید لایک ارزان قیمت سعی می کنند تا پست های خود را به افراد بیشتری نشان دهند.

شاید با خود بیاندیشید که این موضوعات چه ربطی به یکدیگر دارند، اما باید بگوییم که اینستا یک الگوریتم مخصوصی دارد و آن موضوع هم این است که هر چه افراد بیشتری آن را لایک و سیو کنند، پست جزو محبوب ها قرار می گیرد و برای افراد بیشتری هم نمایان می شود‌.

آیا با خرید لایک می توان ویو پیج را تقویت کرد؟

همان طور که در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم، ویو پیج رابطه زیادی با تعداد لایک ها دارد و در جواب سوال می توان گفت بله خرید لایک خارجی و ایرانی، تاثیر نسبتا زیادی بر روی بازدید پیج دارد. زیرا هرچه لایک پست ها بیشتر باشد، امکان دیده شدن آن ها هم توسط بقیه زیادتر است.

این موضوع به نوعی عمل می کند که حتی افرادی هم پیج مورد نظر را فالو داشته باشند، با لایک های زیاد، پست او در اولین پست نشان داده می شوند، هرچه هم که پست قدیمی باشد اما باز در ردیف اول قرار می گیرد و نسبت به تعداد لایک نشان داده می شود.

چگونه می توان تعداد لایک و ویو پست ها را زیاد کرد؟

علاوه بر خرید لایک و ویو اینستاگرام، راه کارهای زیاد دیگری وجود دارد تا به طور رندوم باعث می شود بازدید از پیج و پست ها زیاد شود. برخی از این راه کارها عبارت اند از؛

به اشتراک گذاری محتوای جالب

یکی از موثر ترین مواردی که در بازدید و لایک پست ها اهمیت دارد، به اشتراک گذاری محتواهای جالب و سرگرم کننده برای مخاطبان می باشد. این روش بعد از خرید لایک خارجی و ایرانی، بسیار ثاتیر گذار است و افراد زیادی را به پیج جذب می کند.

منظور از محتواهای جالب، این است که پست هایی را در پیج به اشتراک بگذارید که افراد را سرگرم کند و آن ها را به چالش بکشد. مثلا می توانید از عکس ها و متن های معمایی استفاده کنید. این گونه، افراد در صورت موفق نشدن و  حل نکردن آن، پست را برای افراد بیشتری ارسال می کنند تا به جواب دست یابند.

عمومی کردن پیج

روش دوم برای جذب لایک و ویو عمومی کردن پیج می باشد. زمانی که پیج برای همه باز و قابل مشاهده باشد، آن ها از پست ها بازدید می کنند و به همین نحو ویو بالا می رود و در صورت رضایت نیز هم پیج را فالوو می کنند.

همچنین زمانی که پیج عمومی و باز باشد، پست هایی که بیشترین بازدید را دارند در اکسپلور نمایان می شوند و افراد جدید دیگری هم از پست بازدید می کنند. با خرید لایک ایرانی هم سبب می شوید تا بازدید بالا برود و در حین عمومی بودن پیج، ویو و لایک ها دوبرابر شوند.

تگ و منشن‌ کردن افراد متعدد

اکثر افرادی که برای تقویت پیج خود تلاش می کنند این موضوع را نمی دانند اما تگ و منشن کردن هم یکی از دلایلی است که به ویو و لایک پیج کمک می کند. هرچه افراد بیشتری را در پست تگ کنید، ویو هم بالاتر می رود. زیرا هم افرادی که تگ شده اند و هم بقیه فالوورهای آن شخص می توانند پست تگ شده را ببینند.

آیا خرید ویو در افزایش لایک پست های اینستاگرام موثر است؟

بله قطعا خرید لایک ایرانی و خارجی، و حتی ویو، تاثیر بسیاری بر روی پیج دارد و باعث قوی شدن آن می شود. البته در این نکته باید مواردی را به یاد داشت؛ مثلا این که این خریدها از چه سایتی صورت می گیرند.

با توجه به افزایش انواع پیج های مربوط به اینستاگرام، افرادی هم وجود دارند که یا هزینه خرید از آن ها بسیار زیاد است و هم ویو و لایک ها تقلبی و فیک هستند. اگر قصد دارید که پیج تان راه های زیادی را طی نکند و در مدت زمان کم موفق شود، می توانید با خرید ویو اینستاگرام و لایک این کار را انجام دهید و پس از آن هم به طور خودکار فالوور جذب کنید.

معرفی سایت معتبر برای خرید ویو و لایک اینستاگرام

از زمانی که برنامه مجازی اینستاگرام روی کار آمد، پیج ها و سایت های متعدد بسیار زیادی هم به وجود آمدند که کار آن ها خرید و فروش پیج، لایک، ممبر، ویو و..‌ بود. در این خصوص سایت هایی معتبر بسیار زیادی وجود دارند ولی مشکلی که وجود دارد محاسبه نرخ قیمت ها به دلار است و با توجه به وضعیت اقتصادی امروزه، خرید کردن با دلار، قطعا ضرر است.

همچنین سایت های ایرانی هم وجود دارند که این کار را انجام می دهند و تجربه بسیار زیادی دارند که سایت رسمی خرید  فالوور اینستاگرام یکی از آن ها است. این سایت معتبر ایرانی با چندی سال سابقه و قیمت های متقاوت از هرجا، به یکی از محبوب ترین سایت های خرید و فروش مربوطه، تبدیل شده است.

این نکته را هم همیشه به یاد داشته باشید که قوی کردن پیج های اینستاگرام فقط در نظر ساده هستند و اگر کسی واقعا قصد ارتقای آن ها را داشته باشد، باید حتما فالوور، ویو یا لایک بخرد یا این که ماه ها و سال های زیادی را صرف کند تا پیج قوی شود. با خرید لایک و ویو دیگر نیازی نیست که برای ساختن محتواها تلاش بسیاری کنید، سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام به شما کمک می کند تا پیج قوی خود را داشته باشید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments