معرفی اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما سفرمارکت

معرفی اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما سفرمارکت

این روزها دیگر کمتر کسی است که برای خرید بلیط هواپیما زحمت کندوکاو در میان آژانس‌های مسافرتی با صرف وقت زیاد را به خود بدهد؛ بلکه بیشتر مسافران هوایی ترجیح می‌دهند تا با نصب اپلیکیشن‌های خرید بلیط هواپیما بر روی موبایلشان در هر زمان از روز و از هر کجا که هستند اقدام به خرید بلیط کنند. استقبال گسترده افراد از خرید آنلاین پرواز در این اپلیکیشن‌ها موجب شده است تا انبوهی از اپلیکیشن‌های موبایل برای رزرو پرواز ایجاد شود. در این مطلب قصد داریم به معرفی اپلیکیشن سفرمارکت به‌عنوان یک اپلیکیشن کاربردی و معتبر برای خرید انواع بلیط هواپیما و ویژگی‌های بارز آن در رزرو بلیط بپردازیم.

معرفی اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما سفرمارکت

خرید پرواز از صدها سایت در بازارگاه مجازی سفرمارکت

آنچه سفرمارکت را از دیگر سامانه‌ها و سایت‌های فروش بلیط هواپیما متمایز کرده است سازوکار آن به‌عنوان یک بازارگاه مجازی است. در واقع نقش سفرمارکت در فرایند جستجو و خرید بلیط‌های هواپیما ایجاد ارتباط میان متقاضیان خرید بلیط و سایت‌ها یا شرکت‌های تأمین‌کننده پرواز هستند. به زبان ساده‌تر سفرمارکت این امکان را برای متقاضیان خرید پرواز فراهم کرده است تا به‌جای صرف زمان برای جستجو در لیست بلندبالایی از سایت‌های بلیط تنها با مراجعه به بازارگاه سفرمارکت به‌تمامی سایت‌های معتبر تأمین‌کننده پرواز را به طور یکجا دسترسی پیدا کنند. از این طریق مسافران می‌توانند برای خرید بلیط در اپلیکیشن سفرمارکت از میان صدها سایت معتبر دست به انتخاب بزنند.

 

شبکه گسترده پروازها در سفرمارکت

پوشش گسترده پروازهای داخلی و خارجی از ویژگی‌های برجسته اپلیکیشن سفرمارکت است. شبکه پروازهای این اپلیکیشن شامل پروازهای ایرلاین‌های مختلف به مقاصد داخلی و خارجی است که تنوع بالایی از گزینه‌ها را در اختیار متقاضیان خرید پرواز قرار می‌دهد. علاوه‌برآن فهرست پروازها همواره در حال به‌روزرسانی لحظه‌ای است و آخرین تغییرات پروازها در آنها اعمال می‌شود. به‌طوری که علاوه بر بلیط‌های رایج هواپیما که همان بلیط سیستمی هستند، پروازهای لحظه آخری و چارتر نیز به‌محض ارائه در لیست پروازهای اپلیکیشن سفرمارکت قرار می‌گیرند؛ به‌طوری که کاربران این اپلیکیشن با وجود مجموعه کامل پروازهای سفرمارکت دیگر نگران جاماندن از پرواز نیستند.

 

رزرو ارزان بلیط با تخفیف‌های نارنجی

یکی از جذابیت‌های اپلیکیشن خرید بلیط سفرمارکت را می‌توان پیداکردن ارزان‌ترین گزینه‌های ممکن در میان پروازها دانست. در وهله اول با وجود مجموعه کاملی از پروازها که در این اپلیکیشن قرار گرفته است احتمال پیدا کردن ارزان‌ترین گزینه‌های پروازی نیز بالا رفته است. علاوه‌برآن کاربران این اپلیکیشن در دوره‌های مختلف می‌توانند از جشنواره‌ها و تخفیف‌های ویژه‌ای که تحت عنوان تخفیف نارنجی شناخته می‌شوند بهره‌مند شوند و از این طریق پرواز مقرون به صرفه‌ای داشته باشند. ناگفته نماند که این مزیت قیمتی شامل متقاضیانی که به دنبال خرید دیگر انواع بلیط سفر از جمله خرید بلیط قطار هستند نیز می‌شود و آن‌ها هم می‌توانند از تخفیف ویژه کاربران این اپلیکیشن در بازه‌های زمانی خاص بهره‌مند شوند.

رزرو ارزان بلیط با تخفیف‌های نارنجی

مقایسه بهتر قیمت‌ها با تقویم قیمتی پرواز

اگر از مسافران همیشگی هواپیما باشید حتماً می‌دانید قیمت بلیط‌های هواپیما مدام در طول سال و حتی در طول روز نوسان دارند؛ به عبارتی پرواز به یک مقصد یکسان در زمان‌های مختلف با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شود. بنابراین یکی از بهترین شیوه‌ها برای خرید بلیط ارزان هواپیما پرواز در زمان‌های ارزان‌قیمت است. اما مسلماً پیدا کردن بازه‌های زمانی ارزان پرواز آن هم برای مسیرهای مختلف کار زمان‌بر و دشواری است. خوشبختانه تقویم قیمتی سفرمارکت یک قابلیت کاربردی و مفید است که به متقاضیان رزرو بلیط این امکان را می‌دهد تا با یک جستجوی ساده بتوانند تاریخ‌های ارزان پرواز به مقاصد مختلف را پیدا کنند و با برنامه‌ریزی برای سفر در آن بازه‌ها در هزینه سفر هوایی خود صرفه‌جویی کنند.

 

مشاوره سفر در اپلیکیشن سفرمارکت

کاربران اپلیکیشن سفرمارکت در طی فرایند خرید انواع بلیط سفر از جمله پرواز تنها نیستند بلکه می‌توانند از پشتیبانی قوی این اپلیکیشن بهره‌مند شوند. شماره‌های مشاوران و پشتیبان شبانه‌روزی این اپلیکیشن علاوه بر مشورت با کاربران در خصوص انتخاب بهترین گزینه و پاسخ‌گویی به سؤالات آنها، پس از انجام رزرو نیز در کنار کاربران هستند تا در پیگیری وضعیت پرواز یا در صورت درخواست برای تغییر و استرداد بلیط بتوانند به آنها کمک کنند و از این طریق تجربه خوبی از سفر را برای کاربران ایجاد کنند.

خرید بلیط هواپیما با چند کلیک در سفرمارکت

حالا که با ویژگی‌های مختلف اپلیکیشن سفرمارکت برای رزرو پرواز آشنا شدیم نوبت به آن می‌رسد که فرایند خرید بلیط در این اپلیکیشن را بررسی کنیم. روی‌هم‌رفته فرایند خرید بلیط پرواز به مقاصد گوناگون در اپلیکیشن سفرمارکت بسیار ساده و ساده طراحی شده است و تنها با چند کلیک ساده انجام می‌شود. برای این کار کافی است کاربران وارد بخش خرید بلیط هواپیما در اپلیکیشن سفرمارکت شوند و با تعیین مبدأ و مقصد پرواز و تاریخ سفر گزینه‌های موجود را با یکدیگر مقایسه کنند و بدون واسطه و به طور مستقیم بلیط را از سایت موردنظرشان خریداری کنند.

مقایسه بهتر قیمت‌ها با تقویم قیمتی پرواز اگر از مسافران همیشگی هواپیما باشید حتماً می‌دانید قیمت بلیط‌های هواپیما مدام در طول سال و حتی در طول روز نوسان دارند؛ به عبارتی پرواز به یک مقصد یکسان در زمان‌های مختلف با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شود. بنابراین یکی از بهترین شیوه‌ها برای خرید بلیط ارزان هواپیما پرواز در زمان‌های ارزان‌قیمت است. اما مسلماً پیدا کردن بازه‌های زمانی ارزان پرواز آن هم برای مسیرهای مختلف کار زمان‌بر و دشواری است. خوشبختانه تقویم قیمتی سفرمارکت یک قابلیت کاربردی و مفید است که به متقاضیان رزرو بلیط این امکان را می‌دهد تا با یک جستجوی ساده بتوانند تاریخ‌های ارزان پرواز به مقاصد مختلف را پیدا کنند و با برنامه‌ریزی برای سفر در آن بازه‌ها در هزینه سفر هوایی خود صرفه‌جویی کنند.  مشاوره سفر در اپلیکیشن سفرمارکت  کاربران اپلیکیشن سفرمارکت در طی فرایند خرید انواع بلیط سفر از جمله پرواز تنها نیستند بلکه می‌توانند از پشتیبانی قوی این اپلیکیشن بهره‌مند شوند. شماره‌های مشاوران و پشتیبان شبانه‌روزی این اپلیکیشن علاوه بر مشورت با کاربران در خصوص انتخاب بهترین گزینه و پاسخ‌گویی به سؤالات آنها، پس از انجام رزرو نیز در کنار کاربران هستند تا در پیگیری وضعیت پرواز یا در صورت درخواست برای تغییر و استرداد بلیط بتوانند به آنها کمک کنند و از این طریق تجربه خوبی از سفر را برای کاربران ایجاد کنند.  خرید بلیط هواپیما با چند کلیک در سفرمارکت  حالا که با ویژگی‌های مختلف اپلیکیشن سفرمارکت برای رزرو پرواز آشنا شدیم نوبت به آن می‌رسد که فرایند خرید بلیط در این اپلیکیشن را بررسی کنیم. روی‌هم‌رفته فرایند خرید بلیط پرواز به مقاصد گوناگون در اپلیکیشن سفرمارکت بسیار ساده و ساده طراحی شده است و تنها با چند کلیک ساده انجام می‌شود. برای این کار کافی است کاربران وارد بخش خرید بلیط هواپیما در اپلیکیشن سفرمارکت شوند و با تعیین مبدأ و مقصد پرواز و تاریخ سفر گزینه‌های موجود را با یکدیگر مقایسه کنند و بدون واسطه و به طور مستقیم بلیط را از سایت موردنظرشان خریداری کنند.

کلام آخر

امروزه دیگر مزایای خریدهای اینترنتی و آنلاین بر هیچ‌کس پوشیده نیست و اغلب افراد خرید آنلاین خدمات و کالاها در مدت‌زمان کم و با امکان مقایسه و بررسی بیشتر گزینه‌ها به خریدهای حضوری ترجیح می‌دهند. این موضوع درباره خرید بلیط هواپیما نیز صدق می‌کند. در این مطلب تلاش کردیم تا اپلیکیشن سفرمارکت را به متقاضیان خرید بلیط پرواز معرفی کنیم. در این معرفی به قابلیت‌های کاربردی و مفید این اپلیکیشن نظیر جست‌وجو در میان طیف گسترده‌ای از پروازها، امکان مقایسه گزینه‌های متنوع، خرید بی‌واسطه از سایت‌های معتبر، امکان مقایسه قیمت‌ها با کمک تقویم قیمتی و در آخر برخورداری از تخفیف‌های ویژه کاربران این اپلیکیشن اشاره کردیم. با وجود همه این قابلیت‌ها سفرمارکت می‌تواند یکی از بهترین پیشنهادهای ما به مسافران هوایی باشد.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments