همه چیز در رابطه با طراحی نمای ساختمان و کامپوزیت نما

نمای کامپوزیت:

نمای کامپوزیت یک لایه ساختمانی خارجی است که از پانل های کامپوزیت ساخته شده است. پشت ظاهر مورد انتظار و محافظت از ساختمان در برابر آسیب ها ایستاده و عایق حرارتی آن را تامین می کند. هنگام انتخاب سیستم نما، صرف نظر از اینکه نما کامپوزیت باشد یا با تکنولوژی متفاوت، باید به مصالح به کار رفته توجه کرد. ما باید بر انتخاب موادی تمرکز کنیم که بادوام هستند و ظاهر خاصی از شی ساختمان را تشکیل می دهند. نماهای کامپوزیت مدرن نیز ممکن است دارای طرح های متفاوتی مانند رنگ های چوبی یا همگن باشند. در مورد ساختمان های شرکت، پانل های کامپوزیت آلومینیومی با طراحی مدرن بسیار مناسب است.

نمای کامپوزیت از پانل های آلومینیومی

ارتفاع کامپوزیت مدرن یک راه حل عالی در مورد ساختمان هایی است که برای فعالیت اقتصادی در نظر گرفته شده اند. این به همه انواع ساختمان‌های شرکت کوچک، ساختمان‌های اداری، فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و غیره و همچنین اشیاء سالن با سطح بزرگ اشاره دارد. نمای کامپوزیت از پانل های آلومینیومی بیش از هر چیز بادوام، مقاوم در برابر آسیب های مکانیکی و شرایط آب و هوایی نامناسب است. علاوه بر این، در صورت آسیب دیدن نما در اثر حوادث پیش بینی نشده، تنها چیزی که لازم است تعویض یک پانل است و نه کل نما.

مزیت قابل توجه این راه حل، مونتاژ سریع، هزینه های بهینه در مقایسه با کیفیت و امکان طراحی نما مطابق با انتظارات است. به همین دلیل نماهای کامپوزیت ما در مقایسه با سایر نماها به دلیل طراحی مدرن خود متمایز می شوند و در عین حال ممکن است در صورت نیاز مورد توجه قرار نگیرند. رنگ های نما ممکن است از پالت رنگ های RAL انتخاب شوند. بنابراین، انتخاب ما بسیار گسترده است.

نمای کامپوزیت تهویه شده

نماهای کامپوزیت دارای تهویه یک راه حل محبوب و ارزشمند است. آنها چه هستند؟ این یک سیستم نما است که از یک لایه عایق و یک پوشش خارجی ساخته شده از پانل های کامپوزیت تشکیل شده است. یک فضای هوایی، به اصطلاح شکاف تهویه، بین دو لایه باقی مانده است. چنین راه حلی گردش مناسب هوا را تضمین می کند و از تجمع بخار آب جلوگیری می کند. به لطف این، ما قادریم به راحتی دما و رطوبت مورد انتظار را در داخل ساختمان حفظ کنیم.

طراحی نما ساختمان:

همه چیز در رابطه با طراحی نمای ساختمان و کامپوزیت نما

نمای ساختمان چیست؟

نما به یک سمت، معمولاً جلوی ساختمان اشاره دارد. این یک قطعه جدایی ناپذیر برای طراحی کلی یک ساختمان است. این فرصت را برای ایجاد شخصیت و شخصیت در یک ساختمان فراهم می کند. نماها می توانند اشکال و اندازه های مختلفی داشته باشند و این واقعاً فرصتی برای معمار است که استعداد خود را با جان بخشیدن به یک ساختمان به نمایش بگذارد.

اگرچه نما اغلب با ساختمان‌های قدیمی‌تر و ساختمان‌های معتبر مرتبط است، اما هر ساختمانی می‌تواند نمای قابل تشخیصی ایجاد کند. بسیاری از ساختمان ها و ساختمان های فهرست شده در مناطق حفاظت شده ممکن است محدودیت هایی برای تغییر نما داشته باشند. این نشان دهنده اهمیت آنها نه تنها برای ساختمان، بلکه برای جوامع و محیط های محلی است.

کرتین وال نوعی نما است که تاثیر ساختاری ندارد. این یک سازه جداگانه است که به ساختمان متصل شده است. این امر به ویژه در معماری مدرن رایج است، جایی که معمار به سادگی از یک طرح استفاده می کند اما آن را به پشتوانه ساختاری یک ساختمان نمی آورد.

یک طراحی نمای ساده و در عین حال زیبا می تواند به طور ناگهانی شخصیت یک ساختمان و نحوه درک آن را تغییر دهد. این قدرت طراحی عالی است .

 

چرا نمای ساختمان مهم است؟

طراحی نمای ساختمان مهم است زیرا فرصتی برای تأکید بر طراحی است. بسیاری از ساختمان‌ها به طرح‌های استانداردی رضایت می‌دهند که مقررات ساختاری را رعایت می‌کنند اما فاقد هر نوع خاصیت هستند. این تأثیر مخربی بر مکان‌هایی دارد که ما در آن زندگی می‌کنیم و ساختمان‌هایی که همگی چیز خاصی ندارند.

نمای ساختمان علاوه بر زیبایی شناختی، نقش مهمی در بهره وری انرژی و همچنین ارتباط طراحی بیرونی ساختمان با طراحی داخلی دارد. با نوآوری های جدید در مواد، ایده ها و طراحی، نمای ساختمان می تواند فرصت های زیادی را برای ساختمان ها باز کند.

از آنجایی که ما دائماً از ساختمان‌هایی که در آن زندگی می‌کنیم و در آن کار می‌کنیم تقاضای بیشتری می‌کنیم – چه میزان مصرف انرژی آن‌ها به این صورت باشد، چه میزان مناسبی که در یک مکان خاص قرار دارند، نمای ساختمان بخش مهمی در این امر است.

نمای ساختمان یا کرتین وال تأثیر زیادی بر جریان هوا و نور در ساختمان و همچنین نحوه مقابله آن با شرایط محیطی خواهد داشت. به عنوان مثال، این می تواند به جلوگیری از تشکیل یک تونل باد یا آسیب پذیر بودن ساختمان در برابر تابش باد شدید کمک کند.

معماری نما

معماری نما و دیوارهای پرده می تواند به دستیابی به چیزهای مختلف زیادی برای یک معمار کمک کند. در اینجا در NORclad، ما همه چیزهایی را که با چوب برای نمای ساختمان ممکن است به نمایش گذاشته ایم.

روکش چوبی به دلیل ویژگی های زیست محیطی، هزینه، ویژگی های نصب و سهولت استفاده، برای این کار بسیار مناسب است. روکش چوبی به ما این امکان را می دهد که نماهایی ایجاد کنیم که ارزش ساختمان را فراهم کند و همچنین زیبایی شناسی خیره کننده ای ایجاد کند.

نمای چوبی به معمار اجازه می دهد تا جزئیات بسیار زیادی را ایجاد کند که با مواد دیگر امکان پذیر نیست. این باعث می شود تا یک ساختمان بسیار تمیز و مرتب باشد، که به ایجاد یک نمای کلی بسیار حرفه ای و چشمگیر کمک می کند. روکش چوبی را می توان برای ایجاد الگوها یا توهمات روی دیوار استفاده کرد یا در کنار مواد ناهموار و روستایی برای ایجاد یک ظاهر متضاد زیبا استفاده کرد.

نوع روکش چوبی مورد استفاده نیز می تواند نقش مهمی در شکل دادن به شخصیت یک ساختمان داشته باشد. گونه های مختلف و رفتار متفاوت بر رنگ و ظاهر چوب تاثیر می گذارد. این فرصت هایی را برای ایجاد تضادها و طرح های هوشمندانه ای فراهم می کند که از ویژگی های طبیعی روکش چوبی استفاده می کند.

هنگام طراحی و ساخت نما هیچ قانون یا فرآیندی وجود ندارد که باید رعایت کنید. این کاملا به شما بستگی دارد و یک فرصت واقعی برای نمایش شخصیت در ساختمان است. نماها و دیوارهای پرده ویژگی هایی هستند که هم خانه ها و هم ساختمان های تجاری می توانند از آن استفاده کنند. از آنجایی که افراد بیشتری علیه طراحی خسته کننده و سازه های ساختمانی استاندارد شورش می کنند، نمای ساختمان احتمالاً به بخشی جدایی ناپذیر از طراحی تبدیل می شود.

 

طراحی نما مغازه:

همه چیز در رابطه با طراحی نمای ساختمان و کامپوزیت نما

یک طراحی نمای مغازه جذاب توجه یک مصرف کننده را جلب می کند، آنها را مجذوب خود می کند و باعث می شود که بخواهند وارد شوند و بیشتر ببینند. این یک نمایش فیزیکی از برند شما است، و برای یک مشتری جدید، اولین برداشت از آنچه شما باید ارائه دهید. پشت شیشه ممکن است بهترین محصولات شهر را داشته باشید، اما بدون نمای بیرونی مناسب، کسب و کار قابل توجهی را از دست خواهید داد. بیایید آنچه را که نمای فروشگاه شما در مورد نام تجاری و کسب و کار شما می گوید، بررسی کنیم و ببینیم چه کاری می تواند بهتر انجام شود.

  1. طرح رنگ خود را انتخاب کنید

به هر شرکت برتر فکر کنید، خواهید دید که آنها یک طرح رنگی مشخص دارند، و این است که منجر به شناخت و اعتماد مشتری می شود. این را در نظر داشته باشید هنگامی که در حال طراحی جلوی فروشگاه خود هستید که ثابت قدم باشید و به اسلحه خود پایبند باشید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، با یک متخصص صحبت کنید تا مطمئن شوید که آن را درست انجام داده اید.

  1. حروف و سبک قلم خود را برنامه ریزی کنید

آیا به دنبال اطلاع رسانی، الهام بخشیدن یا شاید هر دو هستید؟ اینجاست که می‌توانید واقعاً خلاق باشید و از دیگران متمایز شوید. گزینه های بسیار زیادی وجود دارد، وقت خود را به تحقیق در اطراف اختصاص دهید و ببینید که دیگران چگونه این کار را انجام می دهند و فکر می کنید بهترین کار چیست. از بنر چاپ شده تا حروف تکی آلومینیومی برس خورده، هر چیزی که انتخاب می کنید نیاز به ایجاد یک اثر قدرتمند دارد. علائم خسته کننده، خوب، خسته کننده هستند. خلاقانه فکر کنید.

  1. خط چشم را در نظر بگیرید

خیابان بزرگ شلوغ است، مردم همیشه این فرصت را ندارند که به تابلوی اصلی بالای مغازه شما نگاه کنند. وجود طبقات مختلف در نمای مغازه شما شانس جلب توجه را به حداکثر می رساند. استفاده از ابزارهای بازاریابی دیگر مانند یک تخته یا نمایشگر پنجره را در نظر بگیرید. آنها مکمل مهمی برای علامت اصلی هستند و می توانند اطلاعات بیشتری را برای جذب مشتری به داخل اضافه کنند. مهم است بدانید که شما در تلاش برای ایجاد ارزش یا لذت برای مشتری هستید، نه اینکه آنها را مجبور به تبلیغ کنید. از این ابزارها برای نشان دادن اینکه چگونه محصول شما می تواند برای آنها مفید باشد، استفاده کنید، به جای فشار، یک استراتژی کششی.

  1. آن را شلوغ نکنید

یکی از وسوسه‌های فوری این است که سعی کنید همه چیزهایی را که درباره کسب و کارتان باید بدانید به مشتری بگویید. ما تابلوسازی، چاپ با فرمت بزرگ، گرافیک، نمایشگاه، روکش ماشین، نمایشگرهای داخلی و خارجی، طراحی و ثابت را با بهترین قیمت موجود انجام می دهیم. همچنین 30٪ تخفیف در خطوط انتخابی! واقعاً به عنوان مدل تبلیغاتی ما قابل قبول نیست. در واقع، احتمالاً بعد از چند کلمه اول خواندن را متوقف کرده اید. برای کوتاه‌ترین زمان ممکن، ویترین مغازه را اختصاص دهید. فضای داخلی جایی است که شما واقعاً خود را به نمایش می گذارید، از بیرون استفاده می کنید تا برند را قوی و به یاد ماندنی کنید.

هر آنچه را که در جلوی فروشگاه خود انتخاب می کنید، مطمئن شوید که بهترین کسب و کار شما را به نمایش می گذارد و کیفیت را به خطر نیندازید. اگر در تلاش برای ایده‌ها هستید، نترسید زیرا ما تیمی از طراحان داخلی داریم که از کمک به شما در مسیر درست کمک می‌کنند.

اجرای نمای کامپوزیت، طراحی نمای ساختمان و طراحی نمای مغازه و تابلو سازی توسط شرکت نماسازان مدرن: www.modernisf.ir

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments