جذاب‌ترین بازی ها برای کامپیوتر که همین حالا میتوانید بازی کنید

جذاب‌ترین بازی ها برای کامپیوتر که همین حالا میتوانید بازی کنید

یافتن بهترین بازی‌های کامپیوتری کار آسانی نیست. وقتی به دنبال انتخاب بازی مناسب هستید متوجه خواهید شد که گزینه‌های مختلفی وجود دارد. به همین دلیل، ما تصمیم داریم در این مقاله جذاب‌ترین بازی‌هایی را معرفی کنیم که می‌توانید با کامپیوتر شخصی خود آن‌ها را بازی کنید و ساعت‌ها سرگرم شوید. در ادامه با ما همراه باشید.

The Amazing Spider-Man

اگر فرزندتان به خرید محصولات دارای طرح شخصیت مرد عنکبوتی مانند کارتون، بازی، لباس و اسباب بازی آن علاقه دارد، مطمئنا از بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز لذت خواهد برد. حتی شما نیز می‌توانید آن را بازی کنید و ساعت‌های خوشی را تجربه کنید. The Amazing Spider-Man بر اساس شخصیت اسپایدرمن Marvel Comics و فیلمی به همین نام ساخته شده است.

Tchia

توسعه‌دهندگان Awaceb، با Tchia فرهنگ New Caledonian را معرفی و شما را با یک داستان شیرین از بلوغ آشنا می‌کنند. در این بازی دنیایی بزرگ برای کاوش که بسیار جذاب و سرگرم کننده است در اختیار شما قرار داده می‌شود. شما به‌عنوان Tchia شما در جستجوی پدر ربوده‌شده خود از یک مجمع‌الجزایر عبور می‌کنید. در طول ماجراجویی، دوستان جدیدی پیدا می‌کنید و در جزیره‌ای بزرگ کاوش می‌کنید. این بازی یک بازی بسیار جذاب است که روزهای سخت را برای شما آسان می‌سازد.

Monster Hunter: World

این یک بازی پیچیده و عجیب در مورد کشتن جانوران بزرگ و تبدیل دم آن‌ها به تبر است. علاوه بر این، سرشار از صحنه‌های مسحورکننده مانند کوه‌های روشن و شگفت‌انگیز مرجانی تا ابرهای سمی پوشاننده دره‌هاست. هیولاهای بازی بزرگ و در عین حال بسیار زیبا طراحی شده‌اند و مبارزه با آن‌ها این بازی را بیشتر شبیه به یک بازی جنگی می‌کند. در این بازی با 14 اسلحه و صدها وسیله برای ساخت، بالا رفتن‌ها می‌تواند طاقت‌فرسا باشد. با این حال، این بازی همچنان یکی از بهترین بازی‌های شکارچی هیولا محسوب می‌شود.

It Takes Two

پس از A Way Out، توسعه‌دهنده Hazelight با یک بازی ماجراجویی گروهی (Co-op) دیگر به نام It Takes Two بازگشته است. در این بازی تمرکز بر زوجی است که می‌خواهند طلاق بگیرند و در حالی که به پایان رابطه رسیده‌اند دخترشان نمی‌خواهد به هیچکدام از آن‌ها گوش دهد. سپس، او با استفاده از یک کتاب خودیاری، والدینش را در دو عروسک به دام می‌اندازد. می‌توان گفت که در حال حاضر هیچ بازی دونفره‌ای بهتر از این بازی وجود ندارد.

Rocket League

فوتبال اما با ماشین؛ ساده و در عین حال پیچیده است. Rocket League برای مبتدیان یک بازی سریع است که در آن ماشین‌ها با سرعت 100 مایل در ساعت با یکدیگر برخورد می‌کنند و گاهی اوقات نیز توپ را به تور می‌اندازند. در مقابل، وقتی کنترل ماشین‌ها را بهتر یاد می‌گیرید این بازی تبدیل به یک بازی آتروباتیک تبدیل می‌شود. می‌توانید دوستان خود را جمع کنید و با همدیگر تورنمنت 1v1 را بازی کنید. در این تورنمنت برای جذاب‌ترین گل‌ها امتیاز در نظر گرفته می‌شود.

Hollow Knight

Hollow Knight

این بازی هزارتویی زیرزمینی از اسرار و سرشار از غارهای مرتفع، تونل‌های تنگ و شهرهای زیبا و مخروبه است که دلتان نمی‌خواهد از آن خارج شوید. هر چه از شروع بازی بیشتر می‌گذرد بیشتر متوجه خواهید شد که داستان این بازی چقدر عمیق است. گاهی اوقات نقشه بازی بی‌پایان به نظر می‌رسد و حتی در اواخر بازی با مناطق بزرگی روبرو خواهید شد که هرگز از وجود آن‌ها خبر نداشته‌اید. در Hollow Knight با 28 رییس مبارزه کرده و از مناطق مختلفی بازدید خواهید کرد.

Outer Wilds

این بازی یک داستان فضایی شاد در مورد شخصیتی است که هر 22 دقیقه می‌میرد. در طول هر زندگی این شخصیت، در دنیای علمی- تخیلی عجیب‌وغریب آن کاوش می‌کنید و تغییر آن را مشاهده می‌کنید. همچنین، مشاهده خواهید کرد که سیاره‌ها در مقابل چشم‌های شما از یکدیگر جدا می‌شوند. سپس، همه تلاش خود را می‌کنید تا چیز جدیدی را یاد بگیرید، بعد چشمان خود را می‌بندید و به شروع داستان برمی‌گردید، دنیا دوباره راه‌اندازی می‌شود و 22 دقیقه دیگر فرصت دارید تا سعی کنید متوجه شوید چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

Minecraft

Minecraft مانند سازه‌هایی که می‌توانید در دنیای آن بسازید، دائما در حال بزرگتر شدن است. در این بازی از آزادی کامل برخوردارید: می‌توانید بلوک‌ها را به هر شکلی که می‌خواهید بشکنید و کنار هم بچینید، می‌توانید کل وستروس تاج و تخت را بازسازی کنید یا یک کلبه ساده کنار دریا درست کنید و در آن زندگی کنید و کنار دریا ماهیگیری کنید. با این حال، این بازی حالت‌های متعددی دارد و می‌توانید آن را هر طور که دوست دارید بازی کنید.

SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake

اگرچه بازی‌های مختلفی بر اساس انیمیشن باب اسفنجی ساخته شده است، این بازی محبوب‌ترین و جذاب‌ترین بازی باب اسفنجی شناخته می‌شود. اگر فرزندتان به شخصیت کارتون باب اسفنجی شلوار مکعبی علاقه دارد و دوست دارد محصولات دارای طرح باب اسفنجی مثل اسباب بازی یا عروسک آن را بخرد، مطمئنا از این بازی جذاب و ماجراجویانه لذت خواهد برد. این بازی مانند انیمیشن آن حال و هوایی طنزآمیز دارد و بنابراین، می‌تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند.

در پایان، بازی‌های کامپیوتری همیشه طرفداران زیادی داشته است و به همین دلیل، کمپانی‌های سازنده این بازی‌ها هر سال در تلاش هستند تا محصولات خود را بهبود ببخشند و هم از نظر گرافیکی و هم داستان‌پردازی آن‌ها را تقویت کنند. در این مقاله به چند مورد از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های کامپیوتری اشاره کرده‌ایم که از بازی با آن‌ها قطعا پشیمان نخواهید شد.

 

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments