پرفروش ترین آیفون تصویری بازار ایران در سال ۱۴۰۱ کدام است؟

پرفروش ترین آیفون تصویری بازار ایران در سال 1401 کدام است؟

آیفون تصویری های بسیاری در سطح بازار ایران عرضه می شوند. این آیفون ها مدل های مختلفی دارند و توسط برندهای سازنده خارجی و یا ایرانی تولید شده اند. طراحی، امکانات و قیمت این آیفون های تصویری به گونه ای می باشد که نیاز و سلیقه تمامی افراد را تحت پوشش قرار می دهد. در بین این آیفون ها مدل هایی به عنوان پرفروش ترین آیفون تصویری شناخته می شوند.

پر فروش ترین آیفون تصویری

این مدل ها توجه مشتریان را به خود جلب کرده و جایگاه خوبی را در بین سایر آیفون ها کسب نموده اند. با شناسایی این درب بازکن های تصویری می توانید اطلاعات کافی در مورد ویژگی ها و امکانات آنها به دست آورید. این اطلاعات راهنمای خوبی برای خرید پرفروش ترین آیفون تصویری می باشد. در این مطلب به بررسی این آیفون های پرفروش و ویژگی های آنها می پردازیم پس با ما همراه باشید.

 چه ویژگی هایی باعث افزایش فروش یک آیفون تصویری می شود؟

بدون شک هر آیفون تصویری پرفروش ویژگی ها و امکاناتی دارد که سبب فروش بیشتر آن شده است. از جمله مواردی که هنگام خرید آیفون تصویری روی ذهن مخاطب اثر میگذارد، برند سازنده آن می باشد. سطح کیفیت تولیدات یک برند باعث مثبت یا منفی شدن دیدگاه جامعه نسبت به آن می شود. برخی از برندهای ایرانی و خارجی با آیفون تصویری های ماندگار و با کیفیت خود، بخش بزرگی از بازار را در دست گرفته اند.

علاوه بر این، امکانات یک آیفون تصویری می تواند عاملی برای فروش بیشتر آیفون تصویری باشد. آیفون هایی که از به روز ترین امکانات بهره مند هستند با استقبال بهتری از سوی مردم روبرو می شوند. این امکانات نیاز کاربران را به خوبی رفع می کنند و همین مورد رضایت آنان را به همراه دارد. زمانی که یک آیفون توسط برند معتبری ساخته شده و با توجه به امکانات خود قیمت مناسبی داشته باشد، فروش خوبی خواهد داشت.

پرفروش ترین آیفون تصویری های بازار ایران کدام است؟

در بازار ایران مدل های متنوع آیفون تصویری وجود دارد زیرا استقبال مردم از این آیفون ها در سالهای اخیر افزایش یافته است. پرفروش ترین آیفون تصویری موجود در بازار از برندهای سوزوکی، تابا، کوماکس و آلدو می باشد. در ادامه هر یک از این برندها را معرفی می کنیم.

آیفون تصویری سوزوکی

سوزوکی برندی معروف و معتبر در زمینه تولید آیفون تصویری است که به عنوان برندی خارجی با قیمت های مقرون به صرفه شناخته می شود. این برند از مواد اولیه باکیفیت در ساخت قطعات آیفون تصویری استفاده می کند و همین موضوع طول عمر آیفون های سوزوکی را افزایش می دهد. سوزوکی در طراحی آیفون های تصویری خود به گونه ای عمل کرده است که افراد با سلیقه های گوناگون آن را می پسندند.

بسته بندی آیفون تصویری سوزوکی کاملا استاندارد است و این مزیت بزرگی برای این برند به حساب می آید. آیفون تصویری سوزوکی امکانات و قابلیت های خوبی دارد. در بین مدل های این برند نمونه های با حافظه، بی حافظه، لمسی و غیر لمسی دیده می شود و کاربران محدودیتی در انتخاب آیفون تصویری سوزوکی ندارند.

خرید آیفون تصویری سوزوکی به دلیل امکاناتی مانند ضبط فیلم و عکس، اتصال به پنل اضافه، اتصال به دوربین مدار بسته و قابلیت اینترکام پیشنهادی عالی می باشد. آیفون های سوزوکی مجهز به سوئیچر داخلی هستند و دارای نمایشگری در بازه ۳.۴ تا ۷ اینچ می باشند. این برند به دلیل داشتن آیفون هایی با ویژگی های مذکور، عنوان پرفروش ترین آیفون تصویری موجود در بازار را به نام خود ثبت نموده است.

آیفون تصویری تابا

تابا نام برندی ایرانی است که آیفون تصویری های باکیفیت خود را با امکانات خوبی روانه بازار می کند. تابا در سال های اخیر  تلاش کرده است که همپای تولید کنندگان خارجی به تولید آیفون تصویری های مدرن بپردازد. این برند معتبر ایرانی در میان مردم بسیار شناخته شده است و مدل های متنوعی دارد. آیفون تصویری تابا با شرایط آب و هوایی مناطق سرد و گرم ایران سازگار است و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. بازه نمایشگر این آیفون تصویری بین ۳.۵ تا ۱۰ اینچ می باشد و به نمایش تصاویر با کیفیت از فضای بیرون ساختمان می پردازد.

برخی از آیفون تصویری های این برند به صورت حافظه دار و بدون حافظه هستند. امکان نصب حافظه جانبی بر روی درب بازکن های تصویری تابا وجود دارد تا کاربران به ذخیره سازی بیشتر تصاویر بپردازند. مدل های متنوع تابا دارای امکاناتی مانند اتصال به پنل اضافه، اتصال به دوربین مداربسته، ضبط تصاویر و اینترکام می باشند. این امکانات در پرفروش ترین آیفون تصویری تابا دیده می شود و آن را تبدیل به برندی معتبر و نام آشنا نموده است.

آیفون تصویری تابا

آیفون تصویری کوماکس

برند کوماکس یکی از برندهایی است که آیفون تصویری های اولیه را در بازار جهانی عرضه کرده است. این برند به دلیل ظرافت و زیبایی که در طراحی های خود دارد، الگویی برای بسیاری از برندهای داخلی و خارجی تولید کننده آیفون تصویری می باشد. آیفون تصویری کوماکس به دلیل تولید محصولات با کیفیت در سطح جهانی معروف و معتبر است. این برند محصولات زیبا و با دوام خود را با امکانات اتصال به پنل اضافه، پشتیبانی از دوربین مدار بسته، اتصال به گوشی موبایل، اتصال به تلفن بی سیم و ضبط فیلم و عکس روانه بازار می کند.

خرید آیفون تصویری کوماکس به دلیل نمایشگر بسیار مرغوب است و ارائه تصاویر با وضوح بالا، یک تجربه بینظیر است. بازه نمایشگرهای کوماکس ۳.۵ تا ۱۰.۱ اینچ است و در مدل های رده بالای این برند، آیفون تصویری های لمسی و بدون گوشی دیده می شوند. برخی از مدل های کوماکس دارای صفحه کلید لمسی و حافظه با حجم بالا می باشند و به عنوان پرفروش ترین آیفون تصویری کوماکس شناخته می شوند. کوماکس از دیرباز تا کنون در این عرصه فعالیت داشته و راز پیشرفت آن، توجه به نیاز مردم و ارائه آیفون تصویری مرغوب می باشد.

آیفون تصویری آلدو

آلدو از دیگر تولید کنندگان آیفون تصویری ایرانی است. این برند که چند سال از تاسیس آن می گذرد، سعی کرده تا با تولید آیفون تصویری های مناسب، جایگاه خوبی در بین بهترین آیفون تصویری های موجود در بازار پیدا کند. آلدو‌ محصولات متنوع خود را با نمایشگرهایی در بازه ۴.۳ تا ۷ اینچ تولید می نماید. این برند سازنده آیفون تصویری ایرانی، مجهز به نمایشگر LED است که تصاویر را با رزولوشن بالایی نمایش می دهد.

برند آلدو، درب بازکن های تصویری خود را به صورت پکیجی متشکل از قفل، پنل، ترانس و مانیتور به فروش می رساند.  خدمات پس از فروش آلدو بسیار مناسب است و پاسخگوی مشتری می باشد. آیفون تصویری های آلدو برای ساختمان هایی که ۱ تا ۱۰۰ واحد دارند مناسب هستند و بدون هیچ اختلالی تا مدت ها کار می کنند.

ضبط تصاویر، اتصال به پنل اضافه، اتصال به دوربین مدار بسته، نمایش تصاویر با کیفیت، بهره مندی از قطعات مرغوب، تنظیمات آسان و قیمت مناسب از جمله ویژگی های آیفون تصویری آلدو می باشد. این برند در بین برندهای پرفروش ترین آیفون تصویری قرار دارد و بسیاری از مردم از مدل های مختلف و متنوع آن استفاده می کنند.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments