کد تخفیف بهترین سایت های ایرانی برای خرید گوشی موبایل

کد تخفیف بهترین سایت های ایرانی برای خرید گوشی موبایل

تلفن‌های هوشمند، یکی از مهم‌ترین ابزارها در زندگی تمام مردم و از محصولاتی هستند که اگر آنها را از طریق فروشگاه‌های معتبر و مطمئن تهیه نکنید، ممکن است با مشکلات متعددی از جمله رجیستری مواجه شوید. در این نوشتار، ضمن معرفی بهترین سایت های برای خرید گوشی موبایل، شیوه دریافت بهترین کدهای تخفیف آنها  را نیز بیان خواهیم کرد.

مقداد آی تی

یکی از بهترین سایت هایی که در آن می‌توان انواع گوشی‌های موبایل از معروف‌ترین و بهترین برندها را با قیمت‌های مختلف پیدا کرد، مقداد آی تی است. محصولات این سایت، تمام اورجینال و آکبند هستند و می‌توان تمام آنها را با ضمانت معتبر 18 ماهه خریداری کرد. اگر بخواهید گوشی خود را با ویژگی‌های خاصی مانند نوع سیستم عامل و حجم حافظه تهیه کنید یا به دنبال موبایلی باشید که منحصرا برای عکاسان یا گیمرها طراحی شده باشد، کار آسانی در پیش خواهید داشت چرا که مقداد آی تی، تمام این دسته‌بندی‌ها را در خود دارد. کاربران همچنین می‌توانند محصولات دلخواه خود را با اقساط بلندمدت تهیه کنند.

اکثر گوشی‌های مقداد آی تی با قیمت بسیار مناسب به فروش می‌رسد و تخفیف‌های مناسبتی هم می‌توانند فرصت خوبی برای خرید باشند. علاوه بر این، با استفاده از کد تخفیف مقداد آی تی، این شانس را دارید که بدون چانه زدن، قیمت نهایی سبد خرید را کاهش دهید. کاربران همچنین با استفاده از سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی تخفیفان می‌توانند تا 2.1 درصد از مبلغ پرداختی خود را روی حساب کاربری خود در تخفیفان دریافت کرده و تجربه‌ای متفاوت از خرید آنلاین را برای خود رقم بزنند.

دیجی کالا

دیجی کالا

اگر اهل خرید اینترنتی باشید، حتما نام دیجیکالا به گوش‌تان خورده است؛ فروشگاهی که در آن می‌توان صدها مدل از تلفن‌های هوشمند را با ضمانت معتبر 18 ماهه خریداری کرد. مورد قابل توجه در مورد بخش موبایل دیجیکالا، تنوع بسیار بالای محصولات و امکان خرید گوشی‌های تولیدشده توسط برندهای جویای نامی است که در سایر فروشگاه‌ها کمتر می‌توان آنها را پیدا کرد. کاربران همچنین با مراجعه به بخش نظرات و مطالعه دیدگاه‌های سایر خریداران می‌توانند اطلاعات کاملی در مورد محصول مورد نظر پیدا کرده و خرید را با آگاهی بیشتر انجام دهند.

با توجه به محبوبیت این فروشگاه اینترنتی، انواع کد تخفیف دیجی کالا برای خرید انواع کالا را در بسیاری از سایت‌ها می‌توان پیدا کرد که متاسفانه بسیاری از آنها معتبر نیستند؛ اگر می‌خواهید بهترین کدهای تخفیف دیجی کالا را دریافت کنید، لازم است به سایت‌های معتبری مانند تخفیفان مراجعه کنید. این وب‌سایت با انتشار جدیدترین و معتبرترین کدها برای دسته‌بندی‌های مختلف، به تجربه خرید بهتر کمک بسزایی خواهد کرد. اگر می‌خواهید از بیشتر از همیشه از دیجی کالا تخفیف بگیرید، می‌توانید سراغ سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی تخفیفان هم بروید تا با نهایی کردن هر خرید، تا 2.2 درصد از وجه پرداختی شما به خودتان بازگردانده شود.

کالاوما

یکی دیگر از بهترین سایت های فروش گوشی که در زمینه لپ‌تاپ هم به صورت گسترده فعالیت دارد، کالاوما نام دارد. در این سایت، محصولات برندهای معتبر و محبوبی از جمله شیائومی، سامسونگ، نوکیا، اپل، هواوی و آنر با قیمت بسیار رقابتی به فروش می‌رسد. ویژگی مهم کالاوما، عرضه جدیدترین محصولات با گارانتی 18 ماهه رسمی و کد رجیستری است. به علاوه، کاربران این امکان را دارند که محصولات را با اقساط بلندمدت تهیه کنند.

تخفیفان، یکی از بهترین و به‌روزترین مراجع در میان تمام سایت‌های ایرانی است که کد تخفیف کالاوما را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همانند دیگر مواردی که در این لیست معرفی کردیم، سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی تخفیفان هم بدون هیچ دردسری، به شما کمک می‌کند که تا 0.35 درصد از مبلغ پرداختی خود را پس بگیرید.

تکنولایف

اگر به دنبال فروشگاهی هستید که به صورت تخصصی در زمینه فروش گوشی موبایل فعالیت داشته باشد، همین حالا سراغ تکنولایف بروید. در این فروشگاه اینترنتی، محصولات مربوط به بسیاری از برندهای معروف و نوپا از جمله سامسونگ، اپل، نوکیا، ریلمی، ویوو، وان پلاس، جی پلاس و … با ضمانت‌ 18 ماهه و قیمت‌های بسیار رقابتی در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد. به علاوه، شما می‌توانید با پرداخت هزینه بیشتر موقع خرید، برای گوشی خود بیمه‌نامه هم دریافت کنید تا در صورت بروز مشکل یا آسیب دیدن موبایل، خسارت آن توسط شرکت‌های بیمه جبران شود.

علی‌رغم پایین بودن قیمت محصولات، کاربران می‌توانند خریدی ارزان‌تر از همیشه را با کد تخفیف تکنولایف تجربه کنند. برای دریافت روزانه این کدهای تخفیف لازم است به یکی از مراجع معتبر این حوزه مانند تخفیفان مراجعه کنید. افزون براین، اگر می‌خواهید بدون چانه زدن باز هم از تکنولایف تخفیف بگیرید، سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی در خدمت شماست. با ثبت‌نام در سایت تخفیفان، این امکان برای تمام کاربران فراهم شده که دفعات نامحدود، تا 1.05 درصد از پول پرداختی خود را روی کیف پول تخفیفان دریافت کرده و از آن برای خرید محصولات یا خدمات دیگر با تخفیف بیشتر استفاده کنند. شما همچنین می‌توانید با رسیدن این پول به حداقل مبلغ 50 هزار تومان، آن را به صورت نقدی برداشت کنید!

تکنولایف

توجه داشته باشید که استفاده از این سرویس، کاملا رایگان است و کاربران باید خرید خود را صرفا از طریق لینکی که در صفحه فروشگاه مربوطه در سایت تخفیفان قرار می‌گیرد، نهایی کنند تا امکان پس گرفتن درصدی از پول‌شان را داشته باشند. به علاوه، استفاده همزمان از این سرویس و کدهای تخفیف، امکان‌پذیر نخواهد بود.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments