معرفی استارتاپ ورزشی مونوپی

معرفی استارتاپ ورزشی مونوپی

امروزه سبک زندگی ناسالم و استرس‌های پی‌درپی، باعث شده تا کیفیت فعالیت‌های روزمره افراد، به‌شدت کاهش پیدا کند. اما یک راهکار فوق‌العاده وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان انگیزه و سلامت را به زندگی بازگرداند و فعالیت‌های روزانه را باانرژی بیشتری انجام داد.

همه ما به‌خوبی می‌دانیم که ورزش‌کردن و رژیم غذایی مناسب، در داشتن یک زندگی ایده‌آل تأثیر زیادی دارد. اما این موارد تنها یک پیشنهاد ابتدایی هستند.

نداشتن یک مربی باتجربه و همراهانی که ما را در این مسیر تشویق کنند، می‌تواند باعث ‌شود که انگیزه کافی برای پیشرفت نداشته باشیم و این فعالیت‌ها را به‌راحتی کنار بگذاریم.

معرفی استارتاپ ورزشی مونوپی

استارتاپ ورزشی مونوپی چیست؟

مونوپی، یک استارتاپ ورزشی است که چهار بخش متفاوت و هیجان‌انگیز دارد. این استارتاپ، بر اساس نیازهای مختلف افراد و باهدف فرهنگ‌سازی در ورزش، تغذیه، اجتماع و محیط‌زیست، طراحی شده است.

در هر قسمت از مونوپی، چیزهای جذابی برای شگفت‌زده شدن وجود دارد که به‌راحتی می‌تواند نگرش شما را تغییر دهد و باعث ایجاد انگیزه برای یک تصمیم مثبت در زندگی شود.

چهار بخش اصلی مونوپی، شامل موارد زیر است:

۱.مدرسه مونوپی

۲. بخش چالش و مسابقه

۳. مجله مونوپی

۴. بخش نیازمندی مونوپی

استارتاپ مونوپی در بخش‌های متنوع خود، چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

مونوپی سعی دارد تمام خلأهای ورزش و حواشی آن را در زندگی روزمره افراد از بین ببرد؛ بنابراین خدمات خود را در چهار وجه مختلف ارائه می‌کند. این خدمات شامل افزایش اطلاعات، رقابت، تأمین امکانات با هزینه پایین و آموزش است. در ادامه به معرفی هر بخش می‌پردازیم.

مدرسه مونوپی

این استارتاپ ورزشی در مدرسه خود، کلاس‌های ورزشی مختلفی همچون کلاس دوچرخه‌سواری، کلاس‌های آمادگی دویدن، کوهنوردی و … را برگزار می‌کند؛ کلاس‌هایی که شاید  از آنچه تابه‌حال درباره‌ی کلاس‌های ورزشی می‌دانستید، متفاوت باشند.

مدرسه مونوپی

مونوپی عقیده دارد که اگر قصد داشته باشیم زندگی سلامتی را با ورزش تجربه کنیم، باید آن ورزش را به‌طور اصولی یاد بگیریم.، در غیر این صورت، عوارض و آسیب‌های زیادی را بر اثر تداوم اشتباه در ورزش، به بدن خود وارد می‌کنیم و لذت ورزش‌کردن را از بین خواهیم برد.

مدرسه مونوپی در کلاس‌های خود، از مربی‌های باتجربه و حرفه‌ای کمک می‌گیرد تا بتواند دانش و اهداف خود را عملی کند.

مدرسه مونوپی

کلاس‌های ورزشی مونوپی، ویژگی‌های دیگری نیز دارند که آنها را از بقیه‌ی دوره‌های ورزشی، متمایز می‌کند؛ ازجمله این ویژگی‌ها، می‌توان به استفاده از اپلیکیشن و آنلاین بودن برخی از کلاس‌ها، داشتن پشتیبان، برگزاری جلسات توجیهی برای آموزش نکات مهم، انجام اصولی ورزش، ارائه برنامه حرفه‌ای متناسب با شرایط هر شخص و بسیاری از موارد دیگر … اشاره کرد.

مدرسه مونوپی

چالش و مسابقه در استارتاپ مونوپی

قسمت جذاب و متفاوت این استارتاپ، بخش چالش و مسابقه آن است. قطع به‌یقین، در کمتر جایی می‌توانید این سبک از تلفیق ورزش با فعالیت‌های اجتماعی را مشاهده کنید.

چالش و مسابقه در استارتاپ مونوپی

مونوپی سعی می‌کند تا با ایجاد یک فضای رقابتی و دوستانه، افراد را برای رسیدن به یک هدف ورزشی خاص، تشویق کرده و در کنار آن، فعالیت‌ها و تعاملات ساده روزمره را به بهترین شکل وارد این فضا کند.

چالش و مسابقه در استارتاپ مونوپی

چالش‌ها و مسابقات مونوپی تنوع مختلفی دارد و هر بار، یک موضوع را در بر می‌گیرد. این چالش‌ها زیر نظر افراد متخصص طراحی می‌شوند و معمولاً به‌صورت آنلاین یا حضوری در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرند.

چالش و مسابقه در استارتاپ مونوپی

این داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود. مونوپی برای تشویق و ترغیب بیشتر شرکت‌کنندگان در چالش، همیشه امتیازات و جوایزی را در نظر می‌گیرد. در پایان هر چالش، فرد برنده بر اساس میزان پیشرفت، عملکرد و سایر موارد، توسط تیم مونوپی مشخص خواهد شد.

ویدیو چالش رکاب بکار به مناسبت روز جهانی رفتن به سرکار با دوچرخه (Bike to work)

 

مجله مونوپی

تأثیر اطلاعات و تحقیقات علمی در ورزش، غیرقابل‌چشم‌پوشی است و استارتاپ مونوپی نیز به‌خوبی این موضوع را درک کرده است.

مونوپی در بخش مجله خود، مطالب رایگانی را در مورد آشنایی با ورزش‌های مختلف، مزایا و معایب آنها، تجهیزات اصولی و موردنیاز هر کدام، نکات مهم ورزشی و بسیاری از موارد دیگر را به زبان ساده، در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

ویدیو چالش رکاب بکار به مناسبت روز جهانی رفتن به سرکار با دوچرخه (Bike to work)

مجله مونوپی

تمام این مطالب از مقالات معتبر دانشگاهی و بهترین مجلات ورزشی دنیا گردآوری می‌شوند و به‌صورت ترجمه شده در مجله مونوپی، قرار می‌گیرند.

قطعاً دانستن این اطلاعات در کنار کلاس‌های اصولی، می‌تواند نقش مهمی در بهبود کیفیت ورزش داشته باشد و کمک کند تا افراد تغییر مثبتی را در زندگی خود ایجاد کنند.

بخش نیازمندی مونوپی

اگر قصد داشته باشیم یک ورزش را به‌صورت حرفه‌ای آغاز کنیم و در آن مداومت داشته باشیم، باید از تجهیزات استاندارد و موردنیاز آن ورزش استفاده کنیم.

نادیده‌گرفتن این موضوع، ممکن است آسیب‌های جبران‌ناپذیری به بدن وارد کند. در بخش نیازمندی مونوپی می‌توانید لوازم و تجهیزات موردنیاز برای ورزش‌های متنوع و کمپینگ را مشاهده کنید.

مدیر استارت‌آپ مونوپی، مهشاد گودرزی می‌گوید: «وقتی دیدم خودم لوازم ورزشی زیادی دارم که سال‌هاست از آنها استفاده نمی‌کنم، تصمیم گرفتم آنها را در یک فضا با قیمت مناسب در اختیار دیگران قرار دهم تا آنها بتوانند با هزینه کم، تجهیزات استاندارد را تهیه کنند. ازاین‌رو تصمیم گرفتم تا نیازمندی مونوپی را راه‌اندازی کنم.»

بخش نیازمندی مونوپی

بسیاری از لوازمی که در این بخش ارائه می‌شوند نو هستند، اما به دلیل قدیمی بودن، قیمتی پایین‌تر از مدل‌های موجود در بازار دارند. با وجود نیازمندی مونوپی، دیگر نگران قیمت‌های عجیب تجهیزات ورزشی نخواهید بود.

ویژگی مونوپی نسبت به سایر استارتاپ‌های ورزشی چیست؟

احتمالاً تا حالا استارتاپ‌های ورزشی متفاوتی را دیده‌اید. چیزی که مونوپی را نسبت به سایرین متمایز می‌کند، نوع فعالیت آن است.

هدف مونوپی، تنها ترغیب افراد به ورزش‌کردن نیست، بلکه سعی دارد سبک متفاوتی از زندگی را در جامعه و بین مخاطبان خود رواج دهد.

مونوپی علاوه بر وب‌سایت بی‌نظیر خود، شبکه اجتماعی فعالی نیز دارد و در آن افراد را به سبک تغذیه سالم، فعالیت‌های مفید مثل کتاب‌خوانی، دوستی با طبیعت و … تشویق می‌کند.

یک ویژگی دیگر مونوپی، فراهم‌کردن شرایط لازم برای استفاده همه افراد از این امکانات است. مونوپی علاوه بر برگزاری کلاس‌ها و چالش‌های حضوری، به فکر سایر مخاطبان خود نیز هست.

این استارتاپ سعی می‌کند با بهره‌گرفتن از تکنولوژی و اپلیکیشن‌های کاربردی، بسیاری از چالش‌ها و کلاس‌های خود را به‌صورت آنلاین برگزار کند تا افراد از راه دور نیز امکان شرکت‌کردن در این برنامه‌ها را داشته باشند.

در کنار همه ویژگی‌های مونوپی، صمیمیت و ارتباط با کاربران، یک مزیت فوق‌العاده است که به‌تنهایی توانسته این استارتاپ را چندین پله جلوتر از بقیه قرار دهد و شعار آن را محقق کند.

استارتاپ مونوپی در نوع خود، سبک جدیدی از ورزش را فرهنگ‌سازی می‌کند، سبکی که شاید جای خالی آن در کشور ما شدیداً احساس می‌شد.

در کشورهای توسعه‌یافته  به‌ویژه اروپا، افراد جامعه سعی می‌کنند تا با ورزش در طبیعت، سبک تغذیه مناسب و تفریحات سالم، زندگی معناداری برای خود بسازند. با این کار، علاوه بر ایجاد تغییرات مثبت در زندگی شخصی، باعث بهبود کیفیت ارتباطات و رشد جامعه نیز می‌شوند؛ دقیقاً همان چیزی که مونوپی در حال پایه‌گذاری آن است.

مونوپی می‌گوید: «خواستن از تو، بقیه‌اش با مونوپی»

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments