ماشین حساب قیمت تتر (به تومان، به ریال، به دلار، به لیر)

ماشین حساب قیمت تتر (به تومان، به ریال، به دلار، به لیر)

ماشین حساب قیمت تتر (به تومان، به ریال، به دلار، به لیر)

همواره با توجه به تفاوت اساسی که در میان نرخ دلار و ریال ایران وجود دارد، تبدیل قیمت دلاری رمزارزها به ریال و دلار به یکی از دغدغه‌های اصلی معامله‌گران ایرانی دنیای کریپتوکارنسی تبدیل شده است. امروزه با توجه به پیشرفت‌هایی که در حوزه کریپتوکارنسی اتفاق افتاده، ماشین حساب‌های تخصصی و ویژه‌ای در این زمینه ایجاد شده است که در کسری از ثانیه هر واحد از ارز دیجیتال مد نظر را به دلار، ریال و سایر ارزهای فیات تبدیل می‌نماید. چنین مسئله‌ای (با توجه به سیستمی بودن محاسبات آن) می‌تواند از خطاهای محاسباتی شما تا حد قابل توجهی جلوگیری نماید و با استفاده از چنین مبدل‌ها و ماشین حساب‌های رمزارزی، توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، تبادل قیمت و ارزش ارزهای رمزنگاری شده مختلفی همچون تتر را محاسبه نمایید. ناگفته نماند که استفاده از چنین سیستم‌هایی در مقایسه راحت‌تر بین دو ارز دیجیتالی مختلف نیز به شما کمک می‌کند؛ چراکه با داشتن دیدی شفاف نسبت به روند قیمتی رمزارزهای مختلف، قادر خواهید بود استراتژی‌های متعدد و مناسبی را برای کسب سود به کار بگیرید. با توجه به چنین اهمیتی ما در این مطلب قصد داریم به بررسی و معرفی دقیق ماشین حساب قیمت تتر بپردازیم؛ اگر شما هم در این زمینه کنجکاو هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی با ماشین حساب ارز دیجیتال

به بیان ساده، ماشین حساب ارز دیجیتال در واقع سرویسی است که به کمک آن می‌توانید معادل ریالی، تومانی و دلاری رمزارزهای مختلفی نظیر بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده را محاسبه نمایید. با توجه به این که ارز رایج کشور ما ایران، ریال است، معامله‌گران ایرانی دنیای کریپتوکارنسی نیاز مبرمی به محاسبه ریالی و همچنین به تومان ارزهای دیجیتالی خویش دارند تا راحت‌تر بتوانند در جریان سود و زیان معاملات‌های خویش قرار بگیرند. ناگفته نماند که ماشین حساب‌های تخصصی و پیشرفته ارز دیجیتال فقط به چند رمزارز محدود، منحصر نشده و شما در چنین ماشین حساب‌هایی قادر خواهید بود علاوه بر تبدیل تتر به تومان، معادل ریالی (یا تومانی) سایر رمزارزها را نیز از جدول مربوطه انتخاب کرده و محاسبه کنید.

البته ناگفته نماند که بهتر است نسبت به قیمت رمزارز تتر، توضیحات بیشتری را ارائه دهیم، همان طور که می‌دانید تتر به عنوان با دوام‌ترین استیبل کوین بازار رمزارزها شناخته می‌شود و حتی در طی جریانات و تحولات اخیر بازار کریپتوکارنسی که از اخبار ورشکستگی صرافی بزرگ FTX نشات گرفته و ارزش ارزهای دیجیتالی مختلف را به شدت تحت تاثیر قرار داده است، ارزش تتر همچنان ثابت باقی مانده است؛ چراکه این استیبل کوین از پشتوانه دلاری برخوردار بوده و قیمت آن همواره برابر با 1 دلار آمریکا است. با وجود چنین ثبات قیمتی، نکته بسیار مهمی که همواره باید مورد توجه تریدرهای ایرانی قرار بگیرد، تاثیر تغییر قیمت و نرخ دلار در ایران است و متاسفانه با توجه به این که نرخ دلار همواره در نوسان است، قیمت تتر نیز در ایران تغییر می‌کند.

با توجه به چنین توضیحاتی احتمالا پاسخ این سوال که «آیا می‌توان با کمک چنین ماشین حساب‌هایی معادل ریالی هر یک واحد دلار را محاسبه نمود؟» روشن می‌شود؛ چراکه همواره قیمت هر واحد تتر برابر با 1 دلار آمریکا است. ناگفته نماند که این مورد تنها مزیت استفاده از ماشین حساب قیمت تتر نبوده و با محاسبه ریالی هر واحد از ارزهای دیجیتالی می‌توان به مقایسه قیمت صرافی‌ها پرداخت و مناسب‌ترین صرافی را برای خرید ارز دیجیتال مورد نظر انتخاب کرد.

معرفی ماشین حساب‌های معتبر فعال در زمینه ارز دیجیتال

همان طور که در مطالب بالا مشاهده کردید، استفاده از مبدل‌های ارز دیجیتال، رایج‌ترین راه‌حلی هستند که در حال حاضر می‌توان از طریق آن‌ها یک ارز دیجتالی را به ارز فیات یا حتی رمزارز دیگر تبدیل کرد. با توجه به چنین کاربردی امروزه مجموعه‌ها و وب‌سایت‌های بسیار زیادی خدمات تبدیل ارز دیجیتال به ارزهای فیات و پول رایج کشورها را به کاربران خویش ارائه می‌دهند که در ادامه به معرفی معتبرترین ماشین حساب‌های فعال ارز دیجیتال می‌پردازیم:

ماشین حساب کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)

ماشین حساب کوین مارکت کپ دارای رابط کاربری ساده‌ای است و از تمامی رمزارزها پشتیبانی می‌نماید. با مراجعه به بخش ماشین حساب این مجموعه می‌توانید برای محاسبه میزان دلاری، یورویی، کرونی، روبلی و ارز سایر کشورها با نرخ تبدیل فعلی و به روز، ارزش ارزهای دیجیتالی مختلف را به دست آورید. برای چنین محاسبه‌ای نیازی به انجام کارهای چندان پیچیده‌ای نبوده و صرفا با وارد کردن مبلغ و ارز مورد نظر خویش می‌توانید عملیات تبدیل را انجام دهید.

ماشین حساب کوین ماما (Coinmama)

ماشین حساب کوین ماما (Coinmama)

ماشین حساب کوین ماما نیز یکی از پلتفرم‌های آنلاین محاسباتی دیگر است که از آن می‌توانید برای محاسبه قیمت به روز بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی با هر ارز فیات دیگر کمک بگیرید. البته ناگفته نماند که با توجه به محبوبیت بیت کوین (پادشاه رمزارزها) و بالا گرفتن تب استخراج بیت کوین، بررسی تاریخچه روند قیمتی در اتخاذ استراتژی‌های معاملاتی پویا در زمینه ترید این ارز دیجیتالی اجتناب ناپذیر است، مسئله‌ای که متاسفانه به هنگام استفاده از ماشین حساب کوین ماما به آن دسترسی نخواهید داشت؛ چراکه این ماشین حساب اطلاعات چندان زیادی را در زمینه روندهای تاریخی ارزش و قیمت بیت کوین (به ارز فیات انتخابی شما مثل تومان، لیر، دلار و غیره) ارائه نمی‌کند.

ماشین حساب کارکسی (Currexy)

ماشین حساب کارکسی (Currexy)

این ماشین حساب ویژه را می‌توان یکی از ابزارهای حرفه‌ای و منحصربه‌فرد به منظور پی بردن به ارزش سرمایه شما در بازار کریپتو کارنسی به حساب آورد که با کمک این ماشین حساب می‌توانید ارزش رمزارزهای مختلف همچون لونا کلاسیک، بیت کوین و غیره را به ارزهای مختلف به دست آورید. به عنوان مثال شما در این ماشین حساب مقدار بیت کوین (BTC) مورد نظر خویش را وارد می‌کنید و سپس مقدار معادل آن به ارزهای دیجیتالی دیگر نظیر GBP، EUR، USD، ETH، Dash و غیره را مشاهده می‌کنید.

ماشین حساب اوکی اکسچنج

ماشین حساب اوکی اکسچنج

اگر در زمینه ترید رمزارزها فعال باشید، حتما تاکنون با صرافی اوکی اکسچنج مواجه شده‌اید. این صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال یک مجموعه کاملا ایرانی است که هدف خود را بر روی برطرف کردن نیازهای اساسی تریدرهای ایرانی بازار رمزارزها متمرکز کرده است و همواره در جهت ارتقا سطح خدمات خویش تلاش می‌کند.

یکی از خدمات جالب توجهی که این صرافی به کاربران ایرانی ارائه می‌کند ماشین حساب ارز دیجیتال است که شما با مراجعه به صفحه هر کدام از ارزهای دیجیتالی، علاوه بر مشاهده قیمت به روز آن رمزارز و همچنین تاریخچه روند قیمتی آن در طول چند ماه و چند سال اخیر، می‌توانید مقدار ارز دیجیتال خود یا معادل تومانی مدنظر خویش را وارد کنید تا متوجه شوید که متناسب با بودجه‌ای که برای خرید تتر یا ارز دیجیتالی دیگر در نظر گرفته‌اید، تا چه میزان می‌توان از این ارز رمزنگاری شده را خریداری کنید. سوالی که در این حین ممکن است ذهن شما را به خود مشغول سازد، این است که آیا قیمت‌ها در ماشین حساب صرافی اوکی اکسچنج ثابت هستند یا تغییر می‌کنند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که سرورهای صرافی اوکی اکسچنج به بروزترین قیمت ارزهای دیجیتالی موجود در بازار دسترسی دارند و دقیقا به همین علت است که این صرافی به یکی از مراجع اصلی مشاهده قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتالی مختلف تبدیل شده است و ماشین حساب این مجموعه نیز متناسب با این قیمت‌ها نرخ‌های تبدیل را به صورت لحظه‌ای به روز می‌نماید.

البته ناگفته نماند با توجه به این که مجموعه صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال اوکی اکسچنج، یک مجموعه کاملا ایرانی است تمامی خدمات خویش را به زبان فارسی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به همین علت استفاده از آن برای کاربران ایرانی یا افرادی که چندان تسلط کافی به زبان انگلیسی ندارند توصیه می‌شود.

نحوه استفاده از ماشین حساب صرافی اوکی اکسچنج

شما اگر به صورت مستقیم و از نسخه تحت وب این صرافی استفاده می‌کنید با مراجعه به وبسایت صرافی اوکی اکسچنج و انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر خویش می‌توانید معادل ریالی و تومانی رمزارز را مشاهده کنید؛ اما آپشن اضافه‌ای که در اپلیکشن هوشمند این صرافی در نظر گرفته شده است، قابلیت تبدیل ارزهای دیجیتالی مختلف به تتر است و به همین علت از ماشین حساب اپلیکیشن این مجموعه به عنوان ماشین حساب قیمت تتر نیز یاد می‌شود.

به هنگام استفاده از قیمت تتری در واقع قیمت دلاری ارزهای دیجیتالی مورد محاسبه قرار می‌گیرد، بنابراین به راحتی می‌توان با وارد کردن مقدار ریالی (تومانی) متوجه این شد که با این مقدار تا چه میزان می‌توان اقدام به خرید ریپل، بیت کوین، دوج کوین و غیره کرد.

مزایای استفاده از تتر در تبدیل ارزهای دیجیتالی

شاید با مشاهده مطالبی که در ذیل معرفی ماشین حساب اوکی اکسچنج کردید، این سوال ذهن شما را به خود مشغول سازد که علت تعبیه چنین آیتمی برای محاسبه قیمت تتری ارزهای دیجیتالی مختلف در چیست؟

در پاسخ به این سوال باید به چند نکته توجه ویژه داشته باشید. اولین نکته‌ای که در این زمینه وجود دارد مسئله وجود تحریم‌ها است که دامنه آثار آن به بسیاری از حوزه‌های مختلف سرایت کرده است و در حال حاضر به دلیل تبعیت پلتفرم‌های مالی مختلف همچون پی‌پال، ویزا کارت و غیره در عمل امکان ایجاد حساب کاربری و وریفای حساب از سوی کاربرانی که ساکن کشور ایران هستند، سلب شده و درصورتی که پی‌پال متوجه IP اصلی شما (که کشور ایران است) گردد، به سرعت حساب کاربری شما را مسدود و دارایی‌های موجود در آن را به نفع خود بلوکه می‌نماید. در چنین شرایطی غالب صرافی‌های ایرانی که در حوزه کریپتوکارنسی فعالیت داشتند به منظور جذب حداکثری تریدرها از روش پرداخت ریالی برای خرید ارزهای دیجتالی پشتیبانی کردند.

در چنین شرایطی صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال اوکی اکسچنج با آگاهی کامل نسبت به این مسئله که شرایط کشور در حالت تورمی قرار دارد و ارزش ریال ایران در مقایسه با دلار و سایر ارزهای فیات همواره در حال کاهش است، روش مبادله و معامله تتری را نیز به مجموعه خود افزود. در این حالت شما با خرید تتر به ریال می‌توانید ارزش سرمایه خود را حفظ کنید!

شاید با شنیدن چنین جمله‌ای تعجب کنید؛ اما حقیقت این است که متاسفانه مشاهدات و بررسی‌های رسمی همواره حاکی از آن است که نرخ دلار در مقایسه با ارزش پول ایران روند صعودی داشته و اگر شما در حالتی که ارزش دلار حدودا 4 هزار تومان بود اقدام به خرید تتر می‌کردید اکنون با همان ارزش سرمایه می‌توانستید به راحتی اقدام به خرید ارز دیجیتال مدنظر خویش بپردازید و این در حالی است که اکنون (با توجه به قیمت دلار) شما برای خرید هر واحد تتر باید حدودا 32 هزار تومان (به هنگام نوشتن این مطلب) پرداخت نمایید. بنابراین، خرید تتر و معامله با آن با توجه به ارزش ثابت آن، یکی از بهترین روش‌ها برای حفظ ارزش سرمایه در کشورهایی مثل ایران است که در شرایط تورمی حادی قرار دارند.

مزایای استفاده از ماشین حساب ارز دیجیتال اوکی اکسچنج

مزایای استفاده از ماشین حساب ارز دیجیتال اوکی اکسچنج

به طور کلی اگر بخواهیم یک تصویر کلی از مزایای استفاده از ماشین حساب ارز دیجیتال اوکی اکسچنج به شما ارائه کنیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دسترسی به به‌روزترین قیمت‌های ارز دیجیتال و تبدیل قیمتی آن‌ها مطابق آخرین نرخ
  • پشتیبانی از زبان فارسی و رابط کاربری ساده
  • پشتیبانی از تبدیل قیمت بیش از 700 نوع ارز دیجیتالی به تتر و ریال

در کنار مزایای گفته شده یکی از بزرگترین مزایایی که همواره برای خدمات این صرافی با سابقه درنظر گرفته شده است، برخورداری از تیم پشتیبانی قدرتمند آن است که به صورت 24 ساعته پاسخگوی اشکالات و سوالات کاربران بوده و تریدرها در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند با مراجعه به بخش پشتیبانی از راهنمایی افراد خبره، اشکالات خود را برطرف نمایند.

ناگفته نماند که این صرافی به دلیل استفاده از به‌روزترین الگوریتم‌های امنیتی نیز به لحاظ امنیت زبانزد معامله‌گران ایرانی شده و با توجه به این که در انتخاب یک صرافی مطمئن امنیت همواره اولین عامل مورد بررسی تریدرها می‌باشد، این صرافی توانسته است اعتماد میلیون‌ها کاربر و معامله‌گر را به سمت خود جذب نماید و به اولین صرافی ایرانی تبدیل گردد که دارای حجم بالای معاملاتی است. حجم معاملاتی هر صرافی نیز بسیار مهم است، به عنوان مثال فرض کنید که براساس تحلیل‌های تکنیکال خویش متوجه افت قریب الوقوع و شدید قیمتی ارز دیجیتالی می‌شود و هر چه سریع‌تر می‌خواهید آن رمزارز را فروخته و به تتر تبدیل کنید؛ در چنین حالتی اگر حجم معاملاتی یک صرافی بالا باشد شما به راحتی قادر خواهید بود در کم‌ترین زمان ممکن ارز رمزنگاری شده خویش را به فروش رسانید.

بهترین ماشین حساب ارز دیجیتال برای معامله‌گران ایرانی

همان طور که در مطالب بالا مشاهده کردید، استفاده ماشین حساب ارز دیجیتال و محاسبه ریالی نرخ ارزهای دیجیتالی مختلف (با تجه به تفاوت نرخ و قیمت دلاری) برای معامله‌گران ایرانی اجتناب ناپذیر است و همین مسئله سبب شده تا بسیاری از این تریدرها به سراغ وب‌سایت‌هایی بروند که چنین خدماتی را ارائه می‌کنند؛ اما نکته‌ای که دراین زمینه وجود دارد و عمده معامله‌گران مبتدی نسبت به آن غافل هستند، اهمیت به روز بودن قیمت‌ها و نرخ‌های ارز دیجیتال در چنین تبدیل قیمتی است. تریدرها متناسب با قیمت‌های ریالی استراتژی‌های مالی مختلفی را در نظر می‌گیرند و در صورتی که قیمت‌های ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای به‌روز نگردد، تمامی استراتژی‌های شما ناکارآمد از آب در می‌آید؛ برای این که در دام چنین مجموعه‌هایی گرفتار نشوید، توصیه ما به شما این است که به مجموعه ایرانی صرافی اوکی اکسچنج سر زده و از خدمات مختلف آن بهره ببرید و با استفاده از آیتم تتری موجود در آن به خرید ارز دیجیتال با بهینه‌ترین روش ممکن بپردازید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments