مقرون به صرفه ترین ساعت های مچی مردانه

مقرون به صرفه ترین ساعت های مچی مردانه

هنگامی که علاقه مندان جدید وارد دنیای گسترده ساعت ها می شوند، بیشتر آنها به گزینه های مقرون به صرفه تری متمایل می شوند تا راهی برای محدود کردن تعهد مالی در یک پیگیری هنوز اثبات نشده باشد. اما با توجه به گستردگی باورنکردنی صنعت ساعت از نظر قیمت، سبک و برند، دانستن اینکه وقتی به دنبال ساخت مجموعه‌ ساعت مقرون‌به‌صرفه‌تر هستید، می‌تواند دشوار باشد. در اینجا، ما یک آغازگر در مورد برخی از بهترین مارک ها در صنعت کلی ساعت از یک زمینه مقرون به صرفه تر ارائه خواهیم کرد.

مقرون به صرفه ترین ساعت های مچی مردانه

البته این بدان معنا نیست که ما به ارزان‌ترین مارک‌ها یا ساعت‌ها نگاه می‌کنیم، فهرستی که مجموعه‌ای از مارک‌های مستقیم به مصرف‌کننده را نشان می‌دهد. ما در اینجا به دنبال ارزش واقعی هستیم، برندهایی که ساعت‌هایی را می‌سازند که خودشان را به‌عنوان بهترین قیمت‌ها متمایز می‌کنند. البته، ارزش و کل مفهوم دستیابی نیز ذهنی هستند، و ما وانمود نمی‌کنیم که زندگی کردن در جایی که بتوانید مسئولانه ساعت‌های غیرضروری را که می‌خواهید با هر قیمتی خریداری کنید، چیزی غیر از یک امتیاز است.

در ادامه، و برای قرار دادن برخی پارامترها در اطراف آن، بر برندهایی با طیف گسترده ای از مدل هایی که زیر قیمت 1000 دلار هستند، با تأکید ویژه بر مارک هایی با پیشنهادات قوی زیر 500 دلار تمرکز خواهیم کرد. ما قبلاً فهرست دقیقی از ساعت‌های میکروبرند برای بررسی در اینجا داریم، بنابراین برای اهداف این لیست از میکروبرندها صرف نظر می‌کنیم. با وجود همه این موارد، ما تلاش خواهیم کرد تا لیستی از برندهایی را گردآوری کنیم که به‌ویژه علاقه‌مندان را در مقایسه با بازار انبوه جذب می‌کنند، زیرا احتمالاً در وهله‌ی اول، گنجاندن شما در جمعیت‌شناسی ضعیف ما، شما را به اینجا رسانده است.

از نظر ساختار، ما یک مرور مختصر از هر برند شامل تاریخچه و مدل‌های مدرن محبوب با قیمت‌های مختلف ارائه می‌کنیم تا به شما درک اساسی از ویژگی‌های خاص هر یک از برندها و اینکه چرا ممکن است یک برند را نسبت به برند دیگر انتخاب کنید، ارائه می‌کنیم. برای کشف بهترین برندهای ساعت مقرون‌به‌صرفه در سال 2022، با ما همراه باشید. میتوانید برای خرید ساعت مچی به فروشگاه بی واچ مراجعه کنید.

 

Seiko - سیکو

Seiko – سیکو

صادقانه بگویم، شروع یک لیست مانند این با هر برند دیگری غیر از سیکو یک نادیده گرفتن آشکار خواهد بود. این برند ژاپنی، که در سال 1881 در توکیو تأسیس شد، در طول سال‌ها از این قبیل پیروی پرشوری است. دهه‌ها تولید مدل‌های ورزشی توانمند از جمله 62MAS، 6105 “Willard” و 6309 غواص‌ها و همچنین کرنوگراف‌هایی مانند 6139 میراثی را به وجود آورد که حتی در عصر مدرن نیز در خط مقدم این برند باقی می‌ماند. من حتی می‌توانم استدلال کنم که تقریباً برای کل نسلی که موج اول علاقه‌مندی به ساعت‌های اینترنتی را تجربه کردند، اکثریت قریب به اتفاق یا مجموعه خود را با چیزی مانند SKX007 یا یک کوکتل تایم Presage شروع کردند، یا حداقل، در اوایل سال یک سیکو داشتند. سفر جمع آوری آنها و در حالی که سیکو برای چندین دهه در درجه اول و مهم‌تر از همه ارائه‌دهنده ساعت‌های ارزان‌قیمت بود، در دوران مدرن یکی از بزرگترین برندهای ساعت در جهان است، با طیف گسترده‌ای از مدل‌ها در قیمت‌های فزاینده با سطوح تکمیلی و مشخصات بالا. با این حال، بسیاری از مدل‌های سیکو، که اغلب نام مستعار خود را ارائه می‌کنند، کمتر از 1000 دلار قیمت دارند و بسیاری از ساعت های مجموعه سیکو 5 Sports بسیار پایین‌تر از آن شروع می‌شوند.

Hamilton – همیلتون

شرکت ساعت همیلتون در سال 1892 در ایالات متحده به دنبال ادغام شرکت‌های ساعت قبلی موجود و به دست آوردن دارایی‌های ناشی از ورشکستگی شرکت ساعت لنکستر تأسیس شد. با تأکید اولیه بر ساعت‌های جیبی محور راه آهن، همیلتون توجه خود را به تولید ساعت‌های مچی میدانی و خلبانی در طول جنگ‌های جهانی اول و دوم معطوف کرد. در دهه 1950 و 60، همیلتون تعدادی طرح ساعت و کرنوگراف لباس نمادین را ایجاد کرد که با وجود تغییر در مالکیت و تولید سوئیس در اواخر دهه 1960، هنوز در مجموعه مدرن آن احساس می شود. امروزه تحت چتر گروه سواچ، همیلتون یک رهبر ارزشی قطعی برای ورود به دنیای زمان‌سنجی مکانیکی سوئیس است، با مجموعه‌ای بزرگ که حول میراث برند با ساعت‌های صحرایی و قطعات ظریف‌تر بر اساس قطعات اواسط قرن متمرکز شده است. در اینجا برخی از بهترین مدل های همیلتون از برجسته ترین نقطه نظر وجود دارد.

Timex – تایمکس

تایمکس که در سال 1854 به عنوان شرکت ساعت واتربری تأسیس شد، نام تجاری دیگری با ریشه های عمیقی در ایالات متحده است که تا به امروز ادامه دارد، اگرچه همه تولیدات، به طور قابل درک، اکنون در خارج از کشور انجام می شود. این برند که به دلیل شعار “Timex – Takes a Licking and Keeps on Ticking” شناخته می شود، در دهه های 1950 و 60 با ساعت های مکانیکی توانا و در عین حال ارزان قیمت خود را تثبیت کرد و سپس تمرکز خود را به طور کامل به ساعت های کوارتز در دهه های 1970 و 80 تغییر داد. تا اینکه در چند سال گذشته، پس از بیش از 30 سال تولید تنها کالیبرهای کوارتز، بار دیگر تایمکس با مجموعه به روز شده مارلین وارد دنیای زمان سنجی مکانیکی شد. از آن زمان، Timex به طور فزاینده ای به بازار علاقه مندان با قطعات الهام گرفته از میراث که برخی از چشمگیرترین ارزش ها را در محدوده قیمتی زیر 500 دلار ارائه می دهد، متمایل شده است. با نگاهی به طیف وسیعی از قیمت‌ها و گزینه‌های کوارتز و مکانیکی.

Tissot – تیسوت

در کنار همیلتون فوق الذکر، تیسوت برند دیگری است که به دلیل نقطه ورود پر ارزش خود به دنیای ساعت های مکانیکی سوئیسی شناخته شده است. تاریخچه این برند به سال 1853 باز می گردد، زمانی که توسط یک تیم پدر و پسر تاسیس شد. در قرن گذشته، تاریخچه تیسوت با ساعت‌های مچی بسیار با امگا مرتبط است، به طوری که این دو برند مشهور اولین بار در سال 1930 در هم تنیده شدند. طی دهه‌ها، تیسوت برای ساعت‌های ورزشی مانند Seastar و همچنین ساعت‌های لباس جذاب متعدد شهرت زیادی پیدا کرد. طرح ها. امروزه، تیسوت گروه سواچ را در کنار Omega و همچنین بسیاری از برندهای دیگر از جمله Hamilton، Longines، و Mido خانه می نامد. در حالی که تیسوت مدت‌ها به سمت بازار انبوه گرایش داشت، در سال‌های اخیر مدل‌های مشتاق‌محور بیشتری از جمله Gentleman و PRX ارائه کرده است که در سال 2021 عرضه شد، ساعتی که به سرعت در حال تبدیل شدن به یک قطعه تعیین‌کننده برای این برند در عصر مدرن است. هنگام بحث در مورد بهترین مارک های سوئیسی که یک ساعت مکانیکی مقرون به صرفه را ارائه می دهند، باید تیسوت را در کنار همیلتون در نظر گرفت.

 

G-Shock - جی-شاک

G-Shock – جی-شاک

وقتی صحبت از ساعت‌هایی می‌شود که از دسته خود فراتر می‌روند و به سطوحی از محبوبیت می‌رسند که فقط برای نمادهای سبک فرهنگی پاپ است، G-Shock شاید بهترین نمونه در این سطح مقرون‌به‌صرفه باشد. اولین G-Shock DW-5000C که در سال 1981 توسط Kikuo Ibe طراحی شد، طراح رویایی در Casio که قصد داشت بادوام ترین ساعت ساخته شده را بسازد، در سال 1983 با سر و صدای زیادی عرضه شد و در نهایت فرقه ای را ایجاد کرد که همچنان ادامه دارد. [خرید ساعت جی شاک] امروز امروزه جی شاک به عنوان یک برند مجزا از برند اصلی خود کاسیو به بازار عرضه می شود. G-Shock به همان اندازه در مچ اپراتورهای تاکتیکی نظامی نخبه مانند خریداران متوسط ​​Walmart، چیزی بیش از یک ساعت دیجیتال بادوام است. این یک بیانیه سبک زندگی است. و برای طرفداران فرهنگ و سبک خیابانی، G-Shock با بسیاری از نمادهای فرهنگی جذاب همکاری کرده است و در هزاران تنوع مختلف در دسترس است که تقریباً همه آنها بسیار زیر 200 دلار هستند. در حالی که ظاهر قطبی ارائه شده توسط این ساعت های دیجیتال پلاستیکی برای هر کلکسیونر ساعت مناسب نیست، حقیقت این است که تقریباً همه باید حداقل یک G-Shock در مجموعه خود داشته باشند تا زمانی که کار سخت می شود.

Citizen – سیتیزن

سیتیزن که سه گانه را با سیکو و اورینت تکمیل می کند، یکی دیگر از برندهای افسانه ای ژاپنی است که سابقه ای به خصوص چشمگیر در عرصه های ورزشی و ساعت ابزار دارد. این برند که قدمت آن به سال 1984 بازمی‌گردد، در دهه 1960 با مدل‌هایی که حول سبک زندگی ورزشی مانند Parawater طراحی شده بودند، پیش از راه‌اندازی اولین نماد غواصی خود در Aqualand دیجیتال آنالوگ در سال 1985، به شهرت جهانی رسید. مدل‌های فروشگاه‌های بزرگ با گزینه‌های بیشتر علاقه‌مندان، با مجموعه Promaster از ساعت‌های ورزشی و غواصی که احتمالاً بیشترین جذابیت را برای جامعه‌ی نادر ساعت‌های سخت‌گیر ارائه می‌دهد. سیتیزن با وجود اینکه اغلب با فناوری کوارتز خورشیدی عالی Eco-Drive مرتبط است، مجموعه گسترده ای از ساعت های خودکار مقرون به صرفه مجهز به کالیبر توسط Miyota، یک شرکت تابعه Citizen را نیز ارائه می دهد. اگر سال‌های اخیر نشانه‌ای از آنچه می‌توانیم از برند در آینده انتظار داشته باشیم، باشد، Citizen همچنان برندی برای تماشا در انتهای طیف قابل دسترس خواهد بود.

Swatch  – سواچ

در حالی که ما چندین برند متعلق به گروه سواچ را در این مرحله پوشش داده ایم، هنوز به خود سواچ نپرداخته ایم. سواچ که تقریباً اخیراً در سال 1983 تأسیس شد، برندی است که با مجموعه جذاب ساعت‌های کوارتز رنگارنگ و ارزان قیمت، موج‌های بحران کوارتز متحول کننده صنعت ساعت را به جلوه‌ای قدرتمند رساند. امروزه، در حالی که این برند همچنان به کلکسیون ساعت‌های کوارتز مقرون‌به‌صرفه خود متکی است، اکنون کالیبرهای خودکار نیز در Sistem51 به نمایش گذاشته می‌شوند، که در عرصه ساعت‌های مکانیکی مقرون‌به‌صرفه از سوئیس، یک نمونه استثنایی است.

 

Casio - کاسیو

Casio – کاسیو

در حالی که قبلاً به G-Shock اشاره کردیم که مسلماً از دیدگاه علاقه‌مندان یک برند قوی‌تر است، کاسیو ژاپن ساعت‌های بسیاری را نیز تولید می‌کند که در طول سال‌ها به جایگاهی شبیه به فرقه دست یافته‌اند. تاریخچه کاسیو به عنوان یک شرکت به اواخر دهه 1940 باز می گردد، زمانی که با ساخت قطعات مکانیکی کوچک شروع به کار کرد. در طول دهه 50، کاسیو از چندین ماشین حساب الکترونیکی پیشگامانه پرده برداری کرد، که در نهایت زمینه را برای آنچه در آینده بود فراهم کرد. کاسیو با هدف سرمایه گذاری بر موفقیت تکنولوژی کوارتز و دیجیتال، در سال 1974 از کاسیوترون با نام خلاقانه، یک ساعت مچی با صفحه نمایش LCD که بر اساس دانش شرکت از دنیای ماشین حساب ها ساخته شده بود، رونمایی کرد. برای علاقه‌مندان، کاسیو برخی از ارزان‌ترین ساعت‌ها را نیز ارائه می‌کند که مورد تمسخر قرار نمی‌گیرند، و حسی سرگرم‌کننده و قدیمی را ارائه می‌دهند که حتی افراد بدجنس هم می‌توانند از آن استقبال کنند.

Mido – میدو

در تجارت از سال 1919، تاریخچه اولیه Mido با طراحی های الهام گرفته از خودرو، فناوری مقاومت در برابر آب پیشگام و مجموعه اتوماتیک اسپرت Multifort مرتبط است. علیرغم اینکه میدو در بسیاری از تاریخ این برند با وضعیت مستقلی کار می کرد، اکنون میدو خود را زیر چتر مجموعه برندهای قدرتمند گروه سواچ می بیند که از بسیاری جهات کمی بالاتر از همیلتون و تیسوت فوق الذکر قرار گرفته است، اما هنوز هم پایین تر از محصولات لوکس واقعی قرار دارد. برای مثال برندهایی مانند Longines. امروزه، Mido یکی از معدود رهبران ارزش شناخته شده در صنعت ساعت سوئیس است که میراث غنی از طرح‌های کلاسیک را با پیشرفت‌های فن‌آوری مدرن ترکیب می‌کند تا مجموعه‌ای متقاعدکننده از ساعت‌های روزمره، لباس، غواصی و کرنوگراف با قیمت مناسب، همه با سوئیسی ایجاد کند. کالیبرها اگر محدوده قیمت شما نزدیک به 1000 دلار است، Mido انتخاب های دلربایی را ارائه می دهد.

Orient – اورینت

Orient، یک برند ژاپنی که قدمت آن به سال 1950 بازمی‌گردد، بیشتر به عنوان یک درجه پایین‌تر از سیکو در نظر گرفته می‌شود، با توجه به گستره وسیع ساعت‌های مکانیکی سطح پایه‌اش. مانند سیکو، اورینت نیز با تولید انبوه ساعت‌های توانمندی که برای همه افراد در نظر گرفته شده بود، جای خود را نشان داد، اما در دهه‌های اخیر تلاش‌های آگاهانه‌ای برای جست‌وجوی و جلب رضایت بازار ساعت‌های متحرک انجام داده است. مدل هایی مانند Bambino، Kamasu، Mako، Ray و Saturation Diver همگی در بحث «بهترین ساعت های با ارزش» جای خود را در جدول دارند و به نظر می رسد مجموعه این برند هر سال جذاب تر می شود. ما حتی دریافته‌ایم که بسیاری از کالیبرهای سطح پایه Orient از ساعت‌های ارزان‌قیمت‌ترین ساعت سیکو نیز بهتر عمل می‌کنند و دلیل دیگری برای در نظر گرفتن Orient برای خرید ساعت قابل‌دستیابی بعدی شما فراهم می‌کند.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments