سفارش طراحی اپلیکیشن با شرکت ایرانیان ماناتاز

طراحی اپلیکیشن

شرکت ایرانیان ماناتاز شرکت برنامه نویسی مجرب و جامعی می باشد که 7 سال سابقه ی کار در زمینه ی تبلیغات از سال 1398 فعالیت خود را به صورت حرفه ای در زمینه ی برنامه نویسی و خدمات آنلاین آغاز کرده است .

طیف خدمات ماناتاز در زمینه ی طراحی سایت ، خدمات سئو ، بازی سازی ، طراحی اپلیکیشن ، طراحی انیمیشن و بازاریابی آنلاین می باشد که در تمامی این خدمات ، جامعیت ، کیفیت ، خلاقیت و پشتیبانی طولانی مدت جزوه مهم ترین مزایای رقابتی ماناتاز می باشد که شما را در شرف متمایز بودن از رقبا قرار می دهد .

 

طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن یکی از خدمات تخصصی این شرکت می باشد که امروز قصد ارائه ی توضیحاتی را درباره ی آن داریم .

سفارش اپلیکیشن در انواع خدماتی ، شرکتی ، فروشگاهی ، تحت وب ، بازاریابی و … در دو سیستم عامل اندروید و ios می تواند جهشی بزرگ در پروسه ی توسعه ی کسب و کار شما در زمینه ی آنلاین باشد .

امروزه با بالا رفتن تعداد کاربران تلفن های همراه انتخاب یک اپلیکیشن برای ارائه ی خدمات شما می تواند یکی از کاربر پسند ترین و بهترین گزینه های ممکن باشد .

همچنین با استفاده از اپلیکیشن علاوه بر جذب تعداد کاربران بیشتر و اعتبار بیشتر برای کسب و کارتان می توانید از خدمات تبلیغاتی بیشتر توسط واحد تبلیغاتی شرکت ایرانیان ماناتاز بهره مند شوید ؛ به اینصورت که برای شما امکان انجام پروسه های تبلیغاتی در مارکت های داخلی مانند : بازار و خارجی مانند : گوگل پلی واپ استور نیز فراهم می شود .

 

پروسه ی طراحی اپلیکیشن

1- طراحی UI و UX اپلیکیشن شامل طراحی محیط گرافیکی ، المان ها ، آیکون ها ، فونت ها ، انیمیشن ها و تمامی بخش های گرافیکی اپلیکیشن

2- برنامه نویسی بک اند و پیاده سازی ساختار و منطق اپلیکیشن

3- تست و دیباگ گیری اپلیکیشن

4- طراحی پنل کاربری و ادمین برای اپلیکیشن

5- خروجی اپلیکیشن

6- انتشار و انجام پروسه های تبلیغاتی

 

مراحل سفارش اپلیکیشن

بررسی نوع اپلیکیشن متناسب با کاربری شما

همانطور که گفته شد واحد طراحی اپلیکیشن شرکت ایرانیان ماناتاز طراحی اپلیکیشن را در تمامی دسته بندی های : فروشگاهی – شرکتی – خدماتی – تبلیغاتی و … انجام می دهد و ماناتاز هیچ محدودیتی را در پیاده سازی امکانات دلخواه شما نخواهد داشت .

 

سیستم عامل

شرکت طراحی اپلیکیشن ما ، اپلیکیشن شما را برای دو سیستم عامل اندروید و ios طراحی خواهد کرد و شما می توانید برای تمامی کاربران تلفن های همراه با هر سیستم عاملی اپلیکیشن خود را ارائه دهید .

 

ارسال بخشی از داکیومنت اپلیکیشن یا تکمیل فرم سفارش

در این مرحله برای تعیین قیمت طراحی اپ و زمان تحویل آن شما باید بخشی از دایکیومنت اپلیکیشن خود شامل : نوع آن ، امکانات آن ، قابلیت ها ، طراحی و محیط گرافیکی و … را در واتس اپ به پشتیبان آنلاین ما ارسال کنید و یا می توانید با تکمیل فرم سفارش اپلیکیشن در صفحه ی آن اطلاعاتی را از اپلیکیشن خود در اختیار ما بگذارید و

 

ارسال کامل داکیومنت پس از تایید

پس از تایید مبلغ و زمان تحویل نوبت به ارسال کامل داکیومنت اپ می باشد که واحد طراحی اپلیکیشن بتواند قیمت مورد نظر و زمان تحویل را به صورت دقیق و کامل مشخص کند .

(لازم به ذکر است در صورتی که شما برای اپلیکیشن خود ایده و یا داکیومنتی ندارید ، واحد طراحی اپلیکیشن تمامی مشاوره های لازم برای دریافت ایده را به شما ابلاغ خواهد کرد )

 

بستن قرارداد

پس ازانجام تمامی مراحل بالا اگر شما ساکن اصفهان باشید قرارداد به صورت حضوری بسته خواهد و اگر ساکن سایر شهرستان ها باشید ابتدا فایل قرارداد به صورت PDF  برای شما ارسال خواهد شده و سپس پس از تایید قرارداد  یا به صورت دیجیتالی به مهر شرکت و امضای طرفین خواهد رسید و یا شرکت هر دو نسخه ی قرارداد را مهر و امضا کرده و برای شما پست می کند و شما پس از امضای دو نسخه مجدد یک نسخه از قرارداد را برای شرکت پست خواهید کرد .

 

مزایای رقابتی واحد بازی سازی ماناتاز

مزایای رقابتی واحد بازی سازی ماناتاز

1- قیمت :

یکی از بزرگ ترین مزیت های رقابتی ماناتاز در قیمت سفارشات می باشد و ماناتاز به شما تضمین پایین ترین قیمت را نسبت به خدمات ارائه شده می دهد که می توانید خود با مقایسه ما با رقبا این نتیجه را حاصل کنید .

2- کیفیت

کیفیت اپلیکیشن های طراحی شده توسط واحد طراحی اپلیکیشن بسیار بالا بوده و این کیفیت شامل : سرعت اپ ، محیط کاربری و گرافیکی اپ ، آپشن های اختصاصی درون اپ و سایر قابلیت های آن می باشد .

3- پشتیبانی طولانی مدت

تمامی باگ های یک اپلیکیشن بین دو تا چهار هفته ی اول پس از انتشار اپ گرفته خواهد شد اما واحد طراحی اپلیکیشن شرکت برای آسودگی خاطر شما مشتریان عزیز و اطمینان خاطر از خدمات ارائه شده پشتیبانی 6 ماه تا 1 سال را ارائه می دهد  .

4- عدم محدودیت در پیاده سازی

همانطور که در بالا گفته شد اپلیکیشن شما می تواند هر نوع دلخواهی و با هر نوع امکانات و آپشن هایی باشد و ماناتاز با بهترین زبان های برنامه نویسی دنیا اپلیکیشن شما را به صورت کاملا پویا و نیتیو طراحی خواهد کرد .

5- سیستم عامل

از دیگر مزایای رقابتی ما طراحی اپلیکیشن برای دو سیستم عامل اندروید و ios می باشد ؛ که در نتیجه شما می توانید پروسه های تبلیغاتی برای هر دو سیستم عامل در پیش بگیرید .

6- تبلیغات

جامعیت در خدمات شعار بعدی ما می باشد که شما می توانید در تمامی فیلدهای خدماتی شرکت از جمله طراحی اپلیکیشن نیز از خدمات تبلیغاتی شرکت استفاده کنید و شرکت تبلیغات اپلیکیشن شما در تمامی مارکت های داخلی و بین المللی نیز انجام خواهد داد .

7- پکیج ها

از دیگر مزایای فوق العاده ی ما پکیج های فوق العاده و متنوع ما می باشد که هر کدام از پکیج های برنزی ، نقره ای و طلایی یک نوع خدمات خاص را انجام می دهند و همچنین واحد طراحی اپلیکیشن ارائه دهنده ی پکیج طراحی اپلیکیشن خاص نیز می باشد که برخی از قابلیت های آن به شرح زیر می باشد .

 

پکیج طراحی اپلیکیشن خاص

پکیج طراحی اپلیکیشن خاص

  • ایده پردازی اپلیکیشن – نوع اپلیکیشن – کاربری آن – طراحی فرانت و در نهایت تمامی ریز جزئیات آن بر عهده ی شرکت بوده و شما تنها نقش یک سرمایه گذار و سهمادار را خواهید داشت .
  • اپلیکیشن در صورت نیاز برای تمامی سیستم عامل های اندروید – ios  و pc منتشر خواهد شد .
  • تمامی پروسه های تبلیغاتی برای افزایش کاربران اپ توسط شرکت انجام خواهد شد .
  • تمامی آپدیت های و به روزرسانی های اپلیکیشن تا 6 ماه پس از انتشار اپ توسط خود شرکت صورت می پذیرد .

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments