مقایسه ۲ برند پرفروش جارو شارژی بوش و بلک اند دکر

مقایسه 2 برند پرفروش جارو شارژی بوش و بلک اند دکر

امروزه جارو شارژی به وسیله ای تبدیل شده است که تقریبا در هر خانه ای وجود داشته و یا هر فردی قصد خرید آن را دارد. جاروهای شارژی می توانند جایگزین بسیار خوبی برای جاروهای قدیمی باشند، چرا که کار با آن ها بسیار آسان تر می باشد.

جاروی شارژی وسیله حساسی است، بنابراین به هنگام خرید باید به برند آن توجه کنید. هر کدام از برندهای تولید کننده قیمت خرید انواع جارو شارژی، مزایا و معایبی را دارا می باشند. اما در این مقاله قصد داریم به مقایسه بین دو برند فوق العاده جاروهای شارژی بپردازیم. اگر میخواهید بهترین مدل های ایرانی و خارجی را بدونید، پیشنهاد میکنیم، راهنمای خرید بهترین جاروشارژی را مطالعه کنید.

مقایسه 2 برند پرفروش جارو شارژی بوش و بلک اند دکر

به جرأت می توان گفت، جارو شارژی بلک اند دکر و جارو شارژی بوش، بهترین برندهای موجود در بازار امروز می باشند. هر کدام از این برندها مزایای مخصوص به خود دارند که آن ها را از سایر جارو های شارژی متمایز می کند.

مهم ترین نکته ای که در رابطه با پرطرفدار بودن برند بلک اند دکر و بوش وجود دارد، کیفیتی است که در محصولات خود به مشتریانشان ارائه می کنند. کیفیت فوق العاده مورد بحث را به وضوح می توانید در جاروهای شارژی این دو برند، مشاهده کنید.

جاروهای شارژی بوش و بلک اند دکر هر دو مدل های مختلفی از این محصول را به بازار ارائه کرده اند. در ادامه به طور مفصل تری در رابطه با این دو برند پرفروش صحبت خواهیم کرد و آن ها را از هر لحاظی مورد بررسی قرار می دهیم. پس لطفا با ما همراه باشید.

ویژگی های جارو شارژی بوش

بوش یک برند آلمانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت گسترده ای دارد. این برند به دلیل کیفیت بالای خود، بسیار پرطرفدار می باشد. خرید و قیمت انواع جارو شارژی بوش نیز یکی از محصولات تولید شده توسط این برند است که در ادامه به خصوصیات آن خواهیم پرداخت.

 

جارو شارژی بوش از مدل های بسیار مختلفی برخوردار می باشد که هر کدام از آن ها طراحی و مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. اما در حالت کلی تمامی آن ها دارای یک سری ویژگی های مشترک یا بسیار شبیه به هم می باشند.

جارو شارژی های بوش هم به صورت بدون دسته و هم همراه با دسته می توانند مورد استفاده قرار بگیرد. این جاروها حتی با وجود داشتن دسته نیز بسیار سبک و خوش دست می باشند که این مزیت باعث جا به جایی آسان جارو خواهد بود.

قدرت مکش جاروی شارژی بوش را می توان با توجه به نیاز خود تنظیم کرد. باطری جاروهای شارژی برند بوش نهایتا تا بیست دقیقه کارایی دارند و پس از آن باید حداقل 12 ساعت در شارژ بمانند. این مورد می تواند یکی از معایب بزرگ برند بوش باشد.

ویژگی های جارو شارژی بلک اند دکر

بلک اند دکر، برندی آمریکایی می باشد که بسیار محبوب واقع شده است. قیمت و خرید انواع جارو شارژی بلک اند دکر جزو بهترین جاروهای موجود در بازار می باشند. این جاروهای شارژی مکش بسیار بالایی داشته و می توان حداقل به مدت ده دقیقه به طور مداوم با آن ها کار کرد. البته باید اشاره کنیم صدای تولید شده توسط این برند از جارو شارژی کمی بالا می باشد.

باطری جاروی شارژی بلک اند دکر در برخی مدل ها تا بیست دقیقه کارایی دارد و پس از آن حداقل 4 ساعت باید شارژ شود. این جاروها دارای نشانگر باطری نیز می باشند. این مورد مزیت بزرگی برای جاروهای بلک اند دکر به حساب می آید.

مقایسه 2 برند پرفروش جارو شارژی بوش و بلک اند دکر

مقایسه جاروهای شارژی بوش و بلک اند دکر

  • مقایسه میزان استفاده از باطری بعد از شارژ: هنگامی که شارژ باطری جاروی شارژی کامل شد، می توان آن را به مدت زمان معینی روشن کرده و استفاده کرد. این زمان بسیار محدود می باشد. اما در بین این دو برند، جارو شارژی بوش عمر باطری بالاتری نسبت به برند بلک اند دکر دارد.
  • زمان مورد نیاز برای شارژ کامل باطری: پس از خالی شدن شارژ جارو، باید آن را مجددا در شارژ قرار دهید. در جارو شارژی های بوش این زمان حداقل 12 ساعت و در جارو شارژی بلک اند دکر این زمان حداقل 4 ساعت می باشد. طبیعتا در این مورد برند بلک اند دکر با اختلاف زیادی از برند بوش پیشی می گیرد.
  • قدرت مکش: این مورد در هر دو برند جارو شارژی تقریبا به یک میزان است. اما اگر با حساسیت بیشتری مقایسه کنیم، متوجه می شویم قدرت مکش در جارو شارژی های بوش کمی بالاتر می باشد و همچنین می توان آن را بسته به نیاز خود تنظیم کرد.
  • طراحی: طراحی و مدل های جاروهای شارژی در برند بوش بسیار متنوع تر و زیباتر می باشد. اما جاروهای شارژی بلک اند دکر به گونه ای طراحی شده اند که می توانند در تمامی نقاط نفوذ کرده و گرد و غبار را پاک کنند. پس جارو شارژی بوش زیباتر و جاروی شارژی بلک اند دکر کاربردی تر است.
  • قیمت: جارو شارژی بوش در بین تمامی برندها قیمت بالاتری دارد. اما قیمت جاروهای شارژی برند بلک اند دکر بسیار مناسب تر می باشد. البته فراموش نکنیم که برند بوش تقریبا کیفیت بالاتری داشته و قیمت آن طبیعی است.

خرید جاروی شارژی

جاروی شارژی بوش یا بلک اند دکر را باید از جای معتبری خریداری کنید تا جنس اصل و سالم را به شما تحویل دهند. فروشگاه دومینو کالا با چندین سال سابقه فروش لوازم خانگی منزل، بهترین اجناس را با کیفیتی بی نظیر، به مشتریان خود ارائه می کند.

پیشنهاد می کنیم برای خرید جارو شارژی ارزان و با کیفیت، حتما از فروشگاه دومینو کالا دیدن کنید، تا خریدی مطمئن همراه با قیمتی مناسب داشته باشید. همچنین می توانید به سایت فروشگاه دومینو مراجعه کرده و محصولات مختلف را بررسی کنید.

کلام پایانی

در این مقاله به طور مفصل به مقایسه جاروهای شارژی بوش و بلک اند دکر پرداختیم. همانطور که متوجه شدید هر دو برند خصوصیات بسیار بی نظیری دارند که  هر کدام از آن ها می تواند انتخابی مطمئن برای شما باشد. در کل نمی توان گفت کدام برند بهتر از دیگری می باشد، چرا که هر یک مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند که با آن ها آشنا شدید.

حال با توجه به سلیقه خود و بودجه ای که برای خرید جارو شارژی کنار گذاشته اید، می توانید یکی از این دو برند را بدون نگرانی خریداری کنید، چرا که هر یک از آن ها به خودی خود، جاروی فوق العاده ای می باشند که برای هر خانه ای لازم است. فروشگاه دومینو کالا می تواند بهترین جاروهای شارژی را در اختیار شما خریداران عزیز قرار دهد.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments