دانلود فیلم و سریال در سایت ناب مووی

دانلود فیلم و سریال در سایت ناب مووی

تماشای فیلم یکی از روش های ریکاوری جسم و روح به صورت روزانه می باشد. به گونه ای که هر وضعیت روحی روانی داشته باشید در آن لحظه با یک انتخاب درست می توانید نشاط را به خود هدیه دهید.

تاثیر خنده بر هیچکس پوشیده نیست، پس دیدن فیلم های خنده دار کمدی فوایدی دارد که در شرایط بحرانی بسیار برای انسان خوب است. دکتر اسکات ویمز (متخصص اعصاب شناختی) می گوید؛ ترشح هورمون بتا اندورفین (یک ماده موثر تسکین افسردگی) و هورمون رشد انسان (HGH) را افزایش میدهد، همچنین انعطاف پذیری رگ های خونی نیز افزایش پیدا می کند و جریان خون به وضعیت نرمال می رسد. طاقت پذیری در برابر درد با خنده بیشتر شده و باعث التیام زودتر جراحات می شود. به طور کلی تاثیر خنده بر هورمون های ترشحی مفید بدن زیاد است. پس بیایید خود و کودکانمان را به دیدن فیلم های کمدی از رسانه ناب مووی تشویق کنیم.

فواید تماشا فیلم و سریال

در دنیای امروزه یکی از پناه های انسان تماشا فیلم و سریال است، برای خوب دیدن باید محیطی خوبی نیز فراهم باشد. به دور از صدا و کار و شلوغی ! در واقع پایان یک روز سخت کاری با تمرکز به تماشا نشستن یک فیلم می تواند شما را غرق در موضوع کند و این شروع همزاد پنداری با شخصیت هاست. وجود ژانرهای مختلف اکشن، ترسناک، کمدی، جنایی، علمی تخیلی و عاشقانه می تواند بسته به شرایط روحی شما انتخاب شوند. هیچگاه در شرایطی که غمگین هستید یک فیلم عاشقانه غمگین نبینید یا زمانی که شب است و تنهایید فیلم ترسناک نبینید ! درست است هیجان و آدرنالین نیاز بدن است اما از حدی که بیشتر شود این ترس باعث ضرر به کلیه های شما خواهد شد. پس بجا و به موقع سبک فیلم و سریال خود را انتخاب کنید.

کمی متفاوت تر و غیرقابل پیش بینی تر باشید. ناگهانی یک انیمیشن جدید ببینید، انیمه های زیادی هستند که مختص سن خاصی نیست و تاثیر تماشای آنها کودک درونتان را کمی قلقلک میدهد. انیمه های مینیون ها، شیرشاه، حمله به تایتان ها و… چند انیمیشن پرطرفدار و محبوب پیشنهادیست.

تقویت فن بیان و هوش زبانی

بسیاری از آثار سینمایی برای کسانی که در حرف زدن مشکل دارند و نمیتوانند در یک جمع خوب حرف بزنند مفید است. کنترل و نحوه بیان احساسات و همچنین چگونه بیان نمودن خیلی از مسائل زندگی پیرامون، تقویت زبان انگلیسی با دیدن فیلم ها افزایش می یابد.

فیلم سریع و خشن Fast & Furious

9 گانه سریع و خشن از محبوب ترین فیلم های اکشن خارجیست. این فیلم در رده فیلمهای سرقت قرار می گیرد و تا کنون 9 گانه آن پخش شده و این اواخر نیز اپین آف از سریع و خشمگین: هابز و شاو منتشر شده است.

لیست:

  • سریع و خشمگین به کارگردانی راب کوهن- ۲۰۰۱
  • سریع و خشمگین ۲ به کارگردانی جان سینگلتون -۲۰۰۳
  • سریع و خشمگین۳ توکیو دریفت به کارگردانی جاستین لین – ۲۰۰۶
  • سریع و خشمگین ۴ به کارگردانی جاستین لین – ۲۰۰۹
  • سریع و خشمگین ۵ به کارگردانی جاستین لین – ۲۰۱۱
  • سریع و خشمگین ۶ به کارگردانی جاستین لین -۲۰۱۳
  • سریع و خشمگین ۷ به کارگردانی جیمز وان – ۲۰۱۵
  • سرنوشت خشمگین به کارگردانی اف. گری گری – ۲۰۱۷
  • سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو (اسپین آف) به کارگردانی دیوید لیچ – ۲۰۱۹
  • سریع و خشمگین ۹ به کارگردانی جاستین لین -۲۰۲۰

فیلم سینمایی سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو (Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw) یک فیلم اکشن و ماجرایی به کارگردانی دیوید لیچ و نویسندگی کریس مورگان است که در سال ۲۰۱۹ اکران شد. هابز و شاو، اسپین آف مجموعه‌فیلم‌های سریع و خشن است و بر اساس کاراکترهایی به همین نام ساخته شده‌ است. مراحل فیلمبرداری هابز و شاو در شهرهای لندن و گلاسگو دنبال شد و در ماه ژانویه در هاوایی به پایان رسید. داستان این فیلم دو سال پس از اتفاقات فیلم سرنوشت خشمگین به وقوع می‌پیوندد. مأمور باتجربه لوک هابز تصمیم می‌گیرد تا با دوست و رقیب قدیمی‌اش دکارد شاو همکاری کند تا مأموریت یک خلافکار مخوف به نام بریکستون را متوقف کنند. در این فیلم بازیگران مطرحی همچون دواین جانسون، جیسون استاتهام، ونسا کربی، ادربس البا، هلن میرن، ایزا گونزالس، رومن رینز، ادی مارسن، کلیف کرتیس و… به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم کاندیدای دریافت هفت جایزه از جشنواره های بین المللی فیلم شده است. جهت دانلود فیلم سریع و خشن با دوبله فارسی و زیرنویس فارسی به سایت ناب مووی مراجعه کنید.

دانلود فیلم اعلان قرمز – Red Notice 2021

اعلان قرمز یک فیلم آمریکایی در ژانر کمدی اکشن به نویسندگی و کارگردانی راوسون مارشال تربر است که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. دوئین جانسون در این فیلم نقش مأمور اف‌ بی‌ آی را ایفا می‌کند که برخلاف میل با یک دزد هنری مشهور همکاری می‌کند تا یک جنایتکار رو به ترقی را دستگیر کند. این فیلم توسط سه کمپانی‌ Flynn Picture Company و Legendary Entertainment و Netflix تهیه و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز راوسون مارشال تربر به عهده داشته و هنرمندانی چون دوئین جانسون، رایان رینولدز، گل گدوت، ریتو آریا، کریس دیامانتوپولوس، ایوان امباکوپ، وینچنزو آماتو، کریستوفر کوک، رافائل پتاردی، جی رومرو، جرمی جولیان و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 12 نوامبر سال 2021 میلادی توسط نتفلیکس NETFLIX در کشور آمریکا و چندین کشور دیگر همزمان به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد؛ جالب است بدانید در ابتدا حقوق پخش فیلم را کمپانی Universal Pictures به عهده داشت اما در 8 جولای 2019 نتفلیکس حق پخش آن را به دست آورد؛ فیلمبردای اصلی این فیلم در 3 ژانویه 2020 در جورجیا آغاز شد؛ اما پس از مدتی به دلیل شیوع بیماری کرونا فیلمبرداری به صورت موقت متوقف گردید و سپس در 14 سپتامبر 2020 از سر گرفته شد؛ در نهایت نیز فیلمبرداری در 18 نوامبر در ایتالیا به پایان رسید؛ این فیلم با بودجه 160 میلیون دلاری یکی از پرهزینه‌ ترین فیلم‌های نتفلیکس محسوب میشود؛ نسخه دوبله فارسی بازبینی شده و همچنین نسخه زبان اصلی سانسور شده این فیلم دیدنی و جذاب را میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت ناب مووی دانلود کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments