معرفی و دانلود برنامه Blur Image ؛ تار کردن پس زمینه عکس

برنامه Blur Image

اگر به دنبال یک اپلیکیشن کاربردی و مناسب برای تار کردن پس زمینه عکس های خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم برنامه Blur Image را از دست ندهید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه Blur Image پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن Blur Image

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که مایل به اشتراک گذاری عکسی در شبکه های اجتماعی باشید که دارای پس زمینه و یا قسمت نامناسبی است. در چنین شرایطی می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن Blur Image پس زمینه عکس مورد نظر خود را تار کنید. اپلیکیشن مذکور برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است.

پیش‌تر در مقاله‌ای با عنوان معرفی 10 بهترین برنامه تار کردن پس زمینه عکس + لینک دانلود به طور مختصر در رابطه با اپلیکیشن Blur Image صحبت کرده بودیم، اما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی دقیق‌تر قابلیت های این اپلیکیشن بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی برنامه Blur Image

برنامه Blur Image به صورت اختصاصی به منظور تار کردن پس زمینه عکس طراحی شده است. برنامه مذکور از رابط کاربری خوبی بهره می‌برد و کاربر می‌تواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند. این برنامه همانند ابزار Blur در فتوشاپ عمل می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا بخش های دلخواه از عکس های خود را تار و یا شطرنجی کنید. پس از اجرای برنامه Blur Image می‌توانید عکس مورد نظر خود را از گالری گوشی انتخاب کرده و یا از طریق این اپلیکیشن نسبت به ثبت عکس اقدام نمایید.

برنامه Blur Image

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه Blur Image امکان تار و شطرنجی کردن قسمت دلخواه از عکس را برایتان فراهم می‌کند. بدین منظور می‌توانید از آیکون های موجود در نوار زیرین برنامه استفاده کنید. پس از انتخاب ابزار مورد نظر، با قرار دادن انگشت خود بر روی بخش دلخواه می‌توانید نسبت به تار و یا شطرنجی کردن آن اقدام کنید. این برنامه قابلیت زوم و بزرگ نمایی عکس را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است.

برنامه Blur Image

از دیگر قابلیت های کاربردی ارائه شده توسط برنامه Blur Image می‌توان به امکان بازگرداندن عکس به حالت قبلی و یا همان Undo اشاره کرد. بدین منظور می‌توانید از آیکون موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه استفاده کنید. همچنین با استفاده از آیکون به شکل پاک‌کن در قسمت انتهایی صفحه قادر به پاک کردن قسمت های تار شده خواهید بود.

یکی دیگر از قابلیت های برنامه Blur Image مربوط به امکان افزایش و کاهش میزان تاری می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از آیکون های موجود در قسمت فوقانی و سمت راست صفحه میزان تاری عکس را بسته به نظر خود افزایش و یا کاهش دهید. در نهایت پس از اعمال تغییرات می‌توانید عکس مورد نظر خود را به آسانی در گالری گوشی ذخیره کرده و یا مستقیما از طریق شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام و غیره به اشتراک بگذارید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ با گارانتی  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Blur Image پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

 

نقاط قوت:

  • امکان تار و شطرنجی کردن پس زمینه عکس
  • امکان افزایش و کاهش میزان تاری
  • امکان به اشتراک گذاری مستقیم عکس

نقاط ضعف:

بیشتر بخوانید:

iPhone XS Max دوربین پشت

دوربین پشت آیفون XS

دوربین پشت آیفون XR

تعمیرات موبایل

Blur Image
نام Blur Image
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده inglesdivino Photography

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments