معرفی بهترین افزونه‌های ارسال پیامک در وردپرس

در دنیای امروز شاهدیم که بسیاری از کسب و کارها در کنار فعالیت خود به فکر راه اندازی شعب آنلاین نیز هستند. این فروشگاه ها را می توان در شبکه های اجتماعی ساخت و یا با ساخت یک وب سایت اختصاصی محصولات را تهیه کرد. وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا برای سایت ها است و یکی از دلایل این محبوببت این است که می توان افزونه های کاربردی زیادی را روی آن نصب کرد. افزونه پیامک وردپرس  یک فرصت عالی، برای افرادی است که وب سایت فروشگاهی خود را ایجاد کرده اند. در ادامه بهترین افزونه های ارسال پیامک خیلی انبوه در وردپرس را به شما معرفی می کنیم.

 

البته نمی توانید انتظار داشته باشید که با قرار دادن محصولات یا خدمات در یک وب سایت به طور خودکار مخاطب جذب کنید. استفاده از افزونه ارسال پیامک در وردپرس یکی از راه هایی است که می توانید مخاطبان خود را شناسایی و درگیر کنید. انتخاب افزونه مناسب برای وب سایت،  به خودی خود چالشی است که برای حل آن باید انواع افزونه های موثر را بدانید.

 

چرا افزونه ارسال پیامک در وردپرس برای وب سایت شما مهم است؟

 

یکی از مهم ترین مواردی که صاحبان کسب و کارهای آنلاین دارای وب سایت باید به آن توجه کنند، برقراری ارتباط مداوم با مشتریان است. اگر شما هم در این زمینه هستید حتما وجود رقبای زیادی را احساس کرده اید. یکی از راه های برتر بودن، استفاده از امکاناتی مانند افزونه ارسال پیامک در وردپرس است.

 

با استفاده از این قابلیت می توانید مخاطبان خود را از تخفیف ها، جشنواره ها، محصولات جدید، موجودی یا پیگیری سفارشات مطلع کنید. راه های بسیار دیگری برای تبلیغات و جذب مشتری وجود دارد، اما چرا وقتی می توانید چیزی مانند افزونه ارسال پیامک وردپرس داشته باشید، این پول اضافی را خرج کنید؟

 

بهترین افزونه های ارسال پیامک در وردپرس کدام ها هستند؟

 

برای راه‌اندازی یک وب‌سایت چندین راه مختلف دارد که محبوب‌ترین آنها استفاده از وردپرس است. وب سایت هایی که با کمک سیستم مدیریت محتوای وردپرس تولید می شوند به دو نوع فروشگاهی و وبلاگی تقسیم می شوند. این دو ماهیت کاملاً متفاوت دارند و اهداف متفاوتی را دنبال می کنند.

 

افزونه های پیامکی مختلفی نیز وجود دارد که هر کدام برای وب سایت خاصی مناسب خواهند بود. با توجه به این مشکلات، قبل از شروع استفاده از افزونه باید از سازگاری آن اطمینان حاصل کنید. در ادامه لیستی از کاربردی‌ترین افزونه‌های پیامکی  وردپرس را معرفی می‌کنیم.

 

 افزونه پیامک WooCommerce

 

به جرات می توان گفت که افزونه WooCommerce SMS بهترین راه برای ایجاد فروشگاه آنلاین است. WooCommerce یکی از افزونه های سفارشی وردپرس است که اکثر فروشگاه های آنلاینی که امروزه می بینیم با کمک آن ساخته شده اند. افزونه پیامک WooCommerce دارای امکانات بسیار متنوعی است که تمامی نیازهای یک فروشگاه آنلاین را برآورده می کند، اما امروزه کاربرد اصلی آن ارسال اطلاعات خرید از طریق پیامک است.

 

 

همانطور که گفتیم این افزونه دارای طیف وسیعی از امکانات است که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • ارسال پیامک برای افرادی که سبد خرید خود را رها کرده اند
  • ارسال پیامک ثبت سفارش برای مشتری
  • ارسال پیامک برای مدیران سایت و فروشندگان محصولات
  • ارسال یک پیامک خوشامدگویی برای مخاطبان جدید
  • ارسال پیامک در صورت در دسترس نبودن محصول به مدیر

 

 افزونه EDD SMS

 

پس از ووکامرس، اغلب از این افزونه برای ایجاد فروشگاه آنلاین استفاده می شود و اکثر سایت های وردپرسی با آن طراحی و ساخته می شوند. به طور معمول این افزونه نمی تواند پیام ارسال کند، اما با یک کد خاص می توانید از این سرویس برای مشتریان استفاده کنید.

 

 

 

 افزونه پیامک Ultimate Member

 

بررسی مخاطبان و مشتریانی که از وب سایت شما بازدید می کنند بسیار مهم است. برای این کار به افزونه Ultimate Member نیاز دارید. این افزونه امکانات زیادی را در این زمینه به کاربران خود ارائه می دهد و برای استفاده از آن کافی است آن را دانلود کرده و در وب سایت خود اجرا کنید. استفاده از این افزونه فروشگاه های آنلاین را از مشکل خریدهای فیشینگ انجام شده با کارت های جعلی نجات می دهد.

 

 

 

برای استفاده از قابلیت ارسال پیامک در Ultimate Member نیز باید افزونه SMS آن را نصب کنید که دارای امکاناتی مانند موارد زیر است:

 

  • احراز هویت کاربران جدید از طریق پیامک
  • امکان ارسال پیامک اطلاع رسانی در کمتر از 5 ثانیه
  • امکان تایید شماره تلفن کاربر در هنگام ثبت نام
  • استفاده از خطوط خدمات پیش پرداخت برای ارسال پیامک به لیست سیاه

 

 

 افزونه دیجیت

 

بسیاری از وب سایت ها برای ثبت نام و ورود به ایمیل کاربران نیاز به ایمیل دارند و این موضوع می تواند برای برخی مشکل ساز باشد. با نصب  افزونه رایگان Digits می توانید به راحتی این مشکل را برطرف کنید. با این افزونه کاربران تنها از طریق شماره تلفن همراه خود می توانند در سایت ثبت نام و خرید کنند. سهولت در انجام فرآیند و کاهش زمان دسترسی کاربران به وب سایت ارتباط مستقیمی با افزایش رضایت آنها دارد.

 

ثبت نام پیامکی در وردپرس با امکانات افزونه دیجیت

 

نصب و پیکربندی این افزونه کار سختی نیست و به راحتی می توانید افزونه ای با امکانات زیر تهیه کنید:

 

  • امکان سفارشی سازی و شخصی سازی فیلدها برای ورود به سایت

 

  • ثبت نام فقط با شماره موبایل

 

  • تایید پیامکی

 

  • قابل استفاده حتی برای کاربران قدیمی و قبل از نصب این افزونه

 

  • سازگار با پلاگین های مختلف وردپرس

 

  • امکان ارسال رمز یکبار مصرف

 

  • ورود به سایت بدون رمز عبور و با ارسال پیامک به کاربر

 

  • امکان بازیابی رمز عبور هر کاربر با ارسال پیامک

 

Element SMS افزونه

 

این افزونه ویژگی های زیادی دارد که باعث محبوبیت آن شده است، اما بزرگترین مشکل آن عدم امکان ارسال پیامک است. خوشبختانه ارسال پیامک با افزونه ای که مخصوص المنتور کدگذاری شده است دیگر دشوار نیست. تنها نکته مهم این است که سایت شما برای استفاده از افزونه ارسال پیامک المنتور باید از نسخه المنتور پرو استفاده کند.

 

 

این افزونه محبوب دارای ویژگی های بسیار خوبی است که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

 

امکان ارسال سریع اس ام اس در کمتر از 5 ثانیه

 

امکان تایید شماره تلفن کاربران

 

 

امکان ذخیره شماره کاربران

 

اطلاع رسانی پیامکی پس از ارسال فرم به مدیر و کاربر

 

بهترین افزونه ارسال پیامک در ورد پرس را  وردپرس را از کجا می توان دریافت کرد؟

 

نصب و پیکربندی افزونه هایی که ذکر کردیم اساساً کار سختی نیست و با افزودن آنها به سایت شما در کمترین زمان ممکن از آنها می توانید استفاده کنید. نکته کلیدی در استفاده از افزونه ارسال پیامک در وردپرس این است که ابتدا به نیاز وب سایت خود به اطلاع رسانی پیامکی توجه کرده و در نهایت آن را نصب کنید.

 

در نهایت می توانید افزونه پیامک WooCommerce یا یکی دیگر از افزونه های پیامک وردپرس موجود در سایت کندو پیامک را دانلود کرده و به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments